Ieuw....quote:
"Hallo, dit is Henk en we gaan nu naar boven"quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want thuis kun je geen seks hebben.
Goeie seks is viesquote:
Mijn bed kraakt nietquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Hallo, dit is Henk en we gaan nu naar boven"
*kraak kraak kraak kraak kraak*
Als je een relatie hebt is seks toch normaalquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarnaast kwam haar ex altijd ‘toevallig’ aan de deur als hij mijn auto zagquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had die ook luie stoelen en een leren bank?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af, nou ja was een bedrijfsauto dus ja fuck IT.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was dit een uitnodiging?quote:
Dat scheelt. Mijne welquote:
Ja, maar kan me voorstellen dat het niet relaxed is als je thuis woont.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je een relatie hebt is seks toch normaal.
Fijne ventquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daarnaast kwam haar ex altijd ‘toevallig’ aan de deur als hij mijn auto zag
Ik heb er nooit issues mee gehad.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat scheelt. Mijne wel
[..]
Ja, maar kan me voorstellen dat het niet relaxed is als je thuis woont.
[..]
Fijne vent
Dat heb je goed onthouden. Wanneer kom je nou eens langs?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:21 schreef Halimede het volgende:
[..]
Had die ook luie stoelen en een leren bank?
Breek me de bek niet openquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat scheelt. Mijne wel
[..]
Ja, maar kan me voorstellen dat het niet relaxed is als je thuis woont.
[..]
Fijne vent
Hehe, mijn bed kraakte niet, maar verplaatste zich richting de radiator. *doing doing doing*quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:21 schreef Halimede het volgende:
[..]dit had ik wel met mijn eerste vriendje die regelmatig bleef slapen. Mijn moeder in de slaapkamer er naast met alleen gipswandjes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh dat is ook leuk! Had dat een keertje met een scharrel, zijn bed kon je de hele kamer door neukenquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, mijn bed kraakte niet, maar verplaatste zich richting de radiator. *doing doing doing*
Ja wil je de leren bank laten zien? Is zeker zo'n zwarte?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat heb je goed onthouden. Wanneer kom je nou eens langs?
Da's wel waar.quote:
Ben eergisteren door mijn bed gezakt... lattenbodem, tweedehands blabla....quote:
Ik verkies die dingen toch boven het horen van je ouders die seks hebbenquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:24 schreef Halimede het volgende:
[..]
Oh dat is ook leuk! Had dat een keertje met een scharrel, zijn bed kon je de hele kamer door neuken
[..]
Ja wil je de leren bank laten zien? Is zeker zo'n zwarte?
En er staat een statief met een camera voorquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:24 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja wil je de leren bank laten zien? Is zeker zo'n zwarte?
Voor een casting enzo.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En er staat een statief met een camera voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |