SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 28-03-2019 20:29:43 ]SOONY
Straks gaat ie nog denken dat Cyberpunk op PS5 gaat uitkomen.quote:
Vloggersquote:
Deze shit is nu al een meme zo erg was het :’)quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:07 schreef RickoKun het volgende:
Hopelijk komt er een cringe compilatie, als ik jullie reacties lees; ik kijk het niet
twitter:Borderlands twitterde op donderdag 28-03-2019 om 20:03:06Prepare for an all-new mayhem-fueled adventure across the worlds of #Borderlands3! Head to https://t.co/7iButjDoDj on April 3 for more info!Watch it here! ➜ https://t.co/mWG9HVJvtK https://t.co/o6W3gmIojn reageer retweet
feestquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:10 schreef DKUp het volgende:
twitter:Borderlands twitterde op donderdag 28-03-2019 om 20:03:06Prepare for an all-new mayhem-fueled adventure across the worlds of #Borderlands3! Head to https://t.co/7iButjDoDj on April 3 for more info!Watch it here! ➜ https://t.co/mWG9HVJvtK https://t.co/o6W3gmIojn reageer retweet
wtfquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:17 schreef KennyPowers het volgende:
https://www.psu.com/news/(...)nounced-for-ps4-ps5/
Zou het er voor doen, hoop vooral dat de ps5 lineup beter is dan de ps4 release lineup.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:25 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ik gok holiday 2019 release en in 2020 een PS5 8K remake.
Sowieso chill als de ps5 de ps1/2/3/4 games kan afspelen. Dan is z'n update ook chiller (of als je hem digitaal koopt dat je m gewoon nog kan spelen)quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Release eind 2019 of begin 2020.
Nee, vermoedelijk een update zoals lord-bono zegt.
PS4 BC zal wel gebeuren, de rest is afwachtenquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Sowieso chill als de ps5 de ps1/2/3/4 games kan afspelen. Dan is z'n update ook chiller (of als je hem digitaal koopt dat je m gewoon nog kan spelen)
ach een mens kan dromen he
Dan maar skate 4 op de PS5quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
PS4 BC zal wel gebeuren, de rest is afwachten
Ik verwacht eerder een spin-offquote:
idc als ik maar weer kan skatenquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder een spin-off
mehquote:
3 April de UHD pack voor BL2 en Prequalquote:
Sowieso een aanrader, tof spel, zeker in coopquote:Op donderdag 28 maart 2019 22:36 schreef DKUp het volgende:
¤10,- op mijn PSN-account.
Ik denk dat ik The Handsome Collection maar ga kopen voor ¤9,99 of toch wachten op het eerste deel.
Metro Redux lijkt mij niks.
Dit ziet er dus wel mooi uitquote:
Ik zou het alleen gaan spelen. Metro en Borderlands zijn tot 4 april in de aanbieding. Ik kijk nog wel even de komende dagen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Sowieso een aanrader, tof spel, zeker in coop
Zou lekker voor BL gaan, meer content, meer fun. Mocht BL2 je niet aanstaan (of je misselijk maken, zoals hier) probeer dan wel TPS nog even, ik weet niet wat het is maar die game is compleet anders waardoor ie je misschien wel bevalt. Hier thuis was TPS in ieder geval een echte hitquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit ziet er dus wel mooi uit![]()
Dan kijk ik naar die oude Borderlands en dan denk ik misschien gewoon 3 spelen en de rest niet
[..]
Ik zou het alleen gaan spelen. Metro en Borderlands zijn tot 4 april in de aanbieding. Ik kijk nog wel even de komende dagen.
Allebei in mijn mandje gedaan. Ik kijk welquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zou lekker voor BL gaan, meer content, meer fun. Mocht BL2 je niet aanstaan (of je misselijk maken, zoals hier) probeer dan wel TPS nog even, ik weet niet wat het is maar die game is compleet anders waardoor ie je misschien wel bevalt. Hier thuis was TPS in ieder geval een echte hit
Daarnaast is metro zo vaak in de aanbieding, dan kan je die altijd nog halen over een week ofzo
quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Allebei in mijn mandje gedaan. Ik kijk wel
quote:
Ik wil nog steeds spelen maar je was het met je chick aan het spelen toenquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En mocht je in bl online buddies zoeken heb je er hier zat
maar dat terzijde
we kunnen wel div 2 spelen op de pcquote:Op donderdag 28 maart 2019 23:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds spelen maar je was het met je chick aan het spelen toen
quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
we kunnen wel div 2 spelen op de pcmoeten we ook ff fixen bro
Speel je inmiddels niet meer?quote:
Oh ik dacht dat je iets anders bedoeldequote:
Oh is t al zover jaquote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je iets anders bedoelde
Nu even weinig omdat ze volgende week weer gear upgrade gaan doen en nu dus alles voor jan lul is
Yup je word meteen genaaid door ubiquote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oh is t al zover jaik ben nog maar lvl 14 ofzo dus heb nog wel ff
HOE praat je over je moeder?!?!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:14 schreef Friday12 het volgende:
Nu even weinig omdat ze volgende week weer gear upgrade gaan doen en nu dus alles voor jan lul is
Division 2 doet het prima, niks te klagen. Ben eerder benieuwd of gearbox ‘het nog kan’.quote:Op donderdag 28 maart 2019 23:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
het zijn beide loot shooters dus het is absoluut te vergelijken
Borderlands gaat Destiny/Anthem/Division wel even laten zien hoen het moet (hopelijk).
Maargoed laat ik niet tever vooruit lopen het is wel Gearbox
Ben je al WT4 dan? Ik ga mooi masks en blueprints halen tot WT5 is.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 00:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je iets anders bedoelde
Dit. En normaliter heb ik het niet zo op die lootgames. Maar omdat ik BL en BL2 fantastisch vond heb ik Division 2 toch gaan proberen bij hoge uitzondering. En ik was compleet verrast hoe Division 2 zelfs solo te doen is.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 07:02 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Division 2 doet het prima, niks te klagen.
hou ik wel van, genaaid worden, daarom speel ik anthem nogquote:Op vrijdag 29 maart 2019 01:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Yup je word meteen genaaid door ubi
Ik voorzie minimaal het dubbele aantal uren voor mij in BL3 als in BL2quote:
Tijd terug ook gekocht. Kom er met geen mogelijkheid meer doorheenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:55 schreef Drankster het volgende:
Witcher 3 GoTY besteld om dit meesterwerk nogmaals te platten
Pfffff. Vette game maar om die nogmaals te moeten platten?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:55 schreef Drankster het volgende:
Witcher 3 GoTY besteld om dit meesterwerk nogmaals te platten
Grote kans dat het checkerboard is, maar wie weet...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:44 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Borderlands 2 the handsome jack collection staat nu voor een tientje in de shop.
Leuke aanbieding voor diegene die hem nog niet hebben.
Heeft iemand enig idee of die UHD texture pack native 4K is of checkerboard rendering gaat gebruiken?
Weer een jaar uit je leven kwijtquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Pfffff. Vette game maar om die nogmaals te moeten platten?
Hoop vooral dat ze die game meer hack and slash maken dan wat we nu gezien hebben, van de makers vd game zou je geen rustige pace verwachtenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:58 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Benieuwd of die wordt doorgeschoven naar PS5. Het is zo stil rond die game...
Ah ja joh, is in 1 playtrough te halen. Heb de game al 3/4 keer uitgespeeld dus loop er zo doorheen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Pfffff. Vette game maar om die nogmaals te moeten platten?
jij met je hack & slashquote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoop vooral dat ze die game meer hack and slash maken dan wat we nu gezien hebben, van de makers vd game zou je geen rustige pace verwachten
Wel respect dat jullie zoveel games platten man. Ik heb er niet éénquote:
ik heb er nu 35quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:36 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Wel respect dat jullie zoveel games platten man. Ik heb er niet éénHeb daar geen geduld voor.
Ik heb er een stuk of 4 5 maar geef er ook niet om.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:36 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Wel respect dat jullie zoveel games platten man. Ik heb er niet éénHeb daar geen geduld voor.
Ik ook, ik speel enkel games voor trophies.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:04 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ik heb er 25 en voor mij is het het aller allerbelangrijkste in mijn leven.
Ik doe dat nooit hoor. Vind t totaal niet boeiend.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:36 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
The fuck? Het is niet of daar veel replayability op zit?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:11 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ah ja joh, is in 1 playtrough te halen. Heb de game al 3/4 keer uitgespeeld dus loop er zo doorheen.
Als het maar niet zo’n For Honor rock paper scissor systeem heeft.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoop vooral dat ze die game meer hack and slash maken dan wat we nu gezien hebben, van de makers vd game zou je geen rustige pace verwachten
Of zo moeilijk is als sekiroquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Als het maar niet zo’n For Honor rock paper scissor systeem heeft.
Zo moeilijk is het ook weer niet gewoon goed leren blokkenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Of zo moeilijk is als sekiro
Ik ben inmiddels in de fase van het krassen en huilen aangekomen
Altijd leuk dit soort antwoordenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het ook weer niet gewoon goed leren blokken
Klopt maar om een of andere reden kon ik niet stoppen met het spelen van deze game.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
The fuck? Het is niet of daar veel replayability op zit?
Ja toch is het zoquote:
Ja klopt, gewoon git gud, moeilijke games bestaan niet. Simpel.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja toch is het zo
Zat eergister "vast" bij een miniboss
Na 2x sterven had ik zn attack pattern door en was die simpel te blocken en te killen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |