Oh ja, dat riep ik ook altijd, overigens had ik die toets dan wel echt verneuktquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja @:faux.
'Ik kan het écht niet, nee, serieus, ik ga voor paal staan, ik heb nog nooit gesjoeld, WAT MOET IK DOEN!'
En dan gewoon alle schijven er in 1x inschieten![]()
@:faux. is net als die klasgenoten vroeger die de hele tijd volhouden dat ze een toets hebben verneukt, om vervolgens een 10 te hebben
Maar echt hehquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja @:faux.
'Ik kan het écht niet, nee, serieus, ik ga voor paal staan, ik heb nog nooit gesjoeld, WAT MOET IK DOEN!'
En dan gewoon alle schijven er in 1x inschieten![]()
@:faux. is net als die klasgenoten vroeger die de hele tijd volhouden dat ze een toets hebben verneukt, om vervolgens een 10 te hebben
Wilde het net zeggen jaquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:26 schreef naatje_1 het volgende:
Heuj, dat was een freudiaanse autocorrectie
Date je maar veel plezier hebt met de lunch.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:26 schreef naatje_1 het volgende:
Heuj, dat was een freudiaanse autocorrectie
Die gaat niet vandaag zijn helaas, d'r tentamen is om 15.15 dus tot die tijd zal ze nog wel in de boeken zitten, dus volgende week waarschijnlijk ergens. Of ik moet iets non-lunch verzinnen dat na tentamen kan...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Date je maar veel plezier hebt met de lunch.
Dat zou wat geweest zijnquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Onze radijsbeer had op een gegeven moment rakelings langs mijn gin tonic geschoten. Als het wel raak was geweest; grote kans dat het dan (gezien de richting vanwaar het radijsje kwam) weer over jouw kruis was gegaan
Henk is geweldig. Al jaren. Heel esf vriendelijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:17 schreef naatje_1 het volgende:
Had ik al gezegd dat ik Henk een toffe gozer vind
Jammer, het klonk lekker, maar 3 plakken kaas in de koekepan leggen en hopen dat het goed komt leek me geen goed plan.quote:
En hij onthoud ook echt iedereenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Henk is geweldig. Al jaren. Heel esf vriendelijk.
ja, dan had ik 56 ook nog gehad, ik probeerde het nog met een edit, maar dat werkte niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als je nou nèt ietsje later was geweest
Is ook best lekker, gegratineerde kaas.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Jammer, het klonk lekker, maar 3 plakken kaas in de koekepan leggen en hopen dat het goed komt leek me geen goed plan.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En hij onthoud ook echt iedereenNiet vorige meet, maar die daarvoor, ik was al een jaar niet meer in de kroeg geweest, maar hij wist nog precies wie ik was
Dergelijke kroegbazen zijn echt fantastischquote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En hij onthoud ook echt iedereenNiet vorige meet, maar die daarvoor, ik was al een jaar niet meer in de kroeg geweest, maar hij wist nog precies wie ik was
Ik zou je nu op straat ook wel herkennen. Telt dat ook?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoe dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou je nu op straat ook wel herkennen. Telt dat ook?
Veel plezier!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 12:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Als jullie me kwijt zijn liefjes.......ik ga een terrasje in de zon opzoeken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |