Het gaat best wel goed. Ik heb momenten van enorme heimwee, maar ik weet niet zo goed waarom. Wanneer ik thuis ben voelt het nog niet als thuis, maar het fasehuis voelt ook niet als thuis. Al gaan de dagje naar huis steeds beter aanvoelen. Met Pinksteren mag ik twee nachtjes bij mijn moeder logeren. En als dat goed gaat, mag ik 's maandags thuis slapen.quote:Op maandag 20 mei 2019 09:56 schreef Barreltje het volgende:
Cots.. hoe gaat het nu daar ? Voel je je al een beetje thuis/ geaard?
Al wat minder streng voor jezelf?
Wat heftig. Als dit een goede dag is, kan ik me niet voorstellen hoe het moet zijn als het slecht gaat.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm... dit filmpje laat zien (ongeveer vanaf minuut twee) hoe mijn hoofd functioneert als het goed met me gaat. Als het slecht gaat is het veel heftiger.
Het was voor mij wel confronterend
Dank je welquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat heftig. Als dit een goede dag is, kan ik me niet voorstellen hoe het moet zijn als het slecht gaat.
Wat zal je ongelooflijk moe zijn na een dag. Ik vind het ontzettend knap van je hoe je je staande houdt.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:32 schreef Tele6 het volgende:
Wat ontzettend griezelig lieve @:ChildoftheStarsik vind het heel knap dat je hiermee alsnog van alles kan doen. Een uur op een dag onder de mensen komen of therapie krijgen is heel wat als je wereld zo bij je binnenkomt. Bedankt voor het delen van het filmpje, ik had geen idee dat het zo was.
Gaat het op het moment beter?quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]ik heb heel en heel erg lang gedacht dat iedereen zo leefde. Maar goed, ik doe mijn best en het hoort er eenmaal bij
Als je dat filmpje ziet heb je wel echt het gevoel dus dat het goed weergeeft hoe je je voelt en denkt?quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm... dit filmpje laat zien (ongeveer vanaf minuut twee) hoe mijn hoofd functioneert als het goed met me gaat. Als het slecht gaat is het veel heftiger.
Ja zekerquote:
Ja, mijn hoofd doet precies hetzelfde, maar dan in het Nederlandsquote:Op maandag 27 mei 2019 22:55 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Als je dat filmpje ziet heb je wel echt het gevoel dus dat het goed weergeeft hoe je je voelt en denkt?
En dat is als het goed gaat??quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Op dit moment slik ik twee antipsychotica en prozac, in een dosis die ik goed trek (en waarmee ik niet in een kwijlende zombie verander), maar het is een beetje kiezen of delen. En ik ben op dit moment heel erg herstellende. De verwachting van de psychiater is dat het wel minder gaat wordenquote:Op woensdag 12 juni 2019 13:48 schreef so.original het volgende:
[..]
En dat is als het goed gaat??
Maar.. misschien een heel onwetende vraag hoor, maar hoort medicatie een psychose niet te voorkomen? Dat je dus op goede momenten geen last hebt van hallucinaties en dergelijke
Wat gaat minder worden? De medicijnen?quote:Op donderdag 13 juni 2019 12:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op dit moment slik ik twee antipsychotica en prozac, in een dosis die ik goed trek (en waarmee ik niet in een kwijlende zombie verander), maar het is een beetje kiezen of delen. En ik ben op dit moment heel erg herstellende. De verwachting van de psychiater is dat het wel minder gaat worden
Als ik haar goed begrijp, de hallucinaties en stemmen en zoquote:Op donderdag 13 juni 2019 17:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat gaat minder worden? De medicijnen?
quote:Op donderdag 13 juni 2019 17:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat gaat minder worden? De medicijnen?
Er is nu veel minder stress in mijn leven (ik snap de term ontspannen), waardoor de psychotische ervaringen af zullen zwakken.quote:Op donderdag 13 juni 2019 17:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Als ik haar goed begrijp, de hallucinaties en stemmen en zo
Oke duidelijk. Super voor jequote:Op maandag 29 juli 2019 16:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het plan was een half jaar en ik ben er bijna vier maanden nu. En nee, als je te lang blijft gaat het je herstel in de weg zitten, omdat je niet verder kan blijven ontwikkelen. Ik ben niet klaar met therapie en die blijf ik ook gewoon krijgen, maar ik ben wel klaar met het fasehuis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |