quote:
De angst voor andere meningen wint het van het rationeel nadenken. Heel veel mensen denken oprecht dat Baudet een soort Hitler is.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:37 schreef the-eye het volgende:
Als ik de reactie's doorlees zou een meldpunt op FOK! voor linkse eigenwijsheid misschien geen slecht plan zijn
Dit zeggen we niet expliciet, je moet ons geen woorden in de mond leggen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:40 schreef Nattekat het volgende:
Heel veel mensen denken oprecht dat Baudet een soort Hitler is.
Nu weet ik hoe Terry Baudet zich voelt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dit zeggen we niet expliciet, je moet ons geen woorden in de mond leggen.
Eerlijk gezegd geloof ik niet dat ook maar iemand dat werkelijk denkt maar is het mi gewoon framen door gebrek aan argumenten. Ik wil best geloven dat mensen zich druk maken om nieuwkomers e.d. maar nazi vergelijkingen zijn zo absurd dat ik niemand zo achterlijk schat daar echt in te geloven.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De angst voor andere meningen wint het van het rationeel nadenken. Heel veel mensen denken oprecht dat Baudet een soort Hitler is.
Jammer dat er dan weer voorbij wordt gegaan aan het daadwerkelijke probleem dat er mogelijk is.
Ze bestaan echt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:45 schreef the-eye het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd geloof ik niet dat iemand dat werkelijk denkt maar is het mi gewoon framen door gebrek aan argumenten. Ik wil best geloven dat mensen zich druk maken om nieuwkomers e.d. maar nazi vergelijkingen zijn zo absurd dat ik niemand zo achterlijk schat daar echt in te geloven.
Je presenteert het als een feit. Terwijl de meeste schoolvakken niet over politiek gaan. En Nederland is geen land, waar de vakken die niet over politiek gaan, wel altijd eerst in een politieke ideologie worden geduid.quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:16 schreef SpecialK het volgende:
Cult-achtig gedrag.
Dat hoort gewoon niet thuis is de klas en ik heb het met mijn eigen ogen zien gebeuren. Dus sorry maar ik ben gewoon niet onder de indruk van je argument hier.
Begin eens bij het onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Het is in en in triest hoe mensen de meest verschrikkelijke dingen erachter zoeken.quote:
Dat is volgens het FvD natuurlijk niet de bedoeling.quote:Docent Nederlands Thom van Duuren merkt in de praktijk ‘vrijwel niets van beschuldigen van ‘linkse indoctrinatie’ door leerlingen, ouders of collega’s’. Ook is er volgens hem ‘geen enkel algemeen bewijs dat docenten links gedachtegoed massaal opdringen aan leerlingen’. Volgens hem richten Forum van Democratie en de PVV met hun uitspraken over het onderwijs eigenlijk hun pijlen op de democratie:
‘Je zou bepaalde waarden of onderwerpen aan de linker- of rechterzijde van het politieke spectrum kunnen plaatsen, zoals veiligheid, natuur of immigratie. In het onderwijs maken leerlingen echter hoofdzakelijk kennis met democratische waarden, waarden die onze manier van samenleven mogelijk maken. Zo leren zij dat iedereen in Nederland gelijk is, ongeacht sekse, huidskleur, geloof of geaardheid; of wat het betekent om samen te leven met mensen die er andere opvattingen op nahouden. Ze krijgen een begrip van wetenschappelijke kennis en hoe deze verschilt van meningen. Ze leren kritisch denken, een mening vormen, hun identiteit ontwikkelen, maar ook de belangrijke rol die instituten als de pers en rechtspraak in een samenleving spelen.
Bron
Jij denkt dat ze in het hiernamaals op je linkse praatjes zitten te wachten?quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:47 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik voel me gedemoniseerd, als ik doodga, is het jullie schuld!
Het is inderdaad vrij absurd om leerlingen te leren dat iedereen gelijk is.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is volgens het FvD natuurlijk niet de bedoeling.
Je zag exact hetzelfde bij de LPF, de PVV en nu met FvD. Eerdmans verwoordde het correct;quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:45 schreef the-eye het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd geloof ik niet dat ook maar iemand dat werkelijk denkt maar is het mi gewoon framen door gebrek aan argumenten. Ik wil best geloven dat mensen zich druk maken om nieuwkomers e.d. maar nazi vergelijkingen zijn zo absurd dat ik niemand zo achterlijk schat daar echt in te geloven.
Verdachtmaking was er al, nu wordt er gekeken in hoeverre het ook daadwerkelijk het geval is.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:55 schreef theunderdog het volgende:
Dit is pure verdachtmakerij. Er is geen bewijs dat er systematisch linkse indoctrinatie is in het Nederlandse onderwijs.
Nee. Er wordt opgeroepen om docenten te melden. Verklikken dus.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verdachtmaking was er al, nu wordt er gekeken in hoeverre het ook daadwerkelijk het geval is.
Nee, er worden voorbeelden gevraagd en die worden straks ingezet als 'ziejenouwel, hartstikke links'.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verdachtmaking was er al, nu wordt er gekeken in hoeverre het ook daadwerkelijk het geval is.
Ach, het is mooi om jonge geesten zoiets bij te brengen. Naarmate ze ouder worden, neemt het cynisme toe en beseffen dat iedereen in theorie gelijk is, maar de een in de praktijk net iets meer gelijk is dan de ander.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is inderdaad vrij absurd om leerlingen te leren dat iedereen gelijk is.
Noem het wat je wil. Onthoud echter dat je geen onderzoek kan doen zonder data.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee. Er wordt opgeroepen om docenten te melden. Verklikken dus.
Nou dan luistert men niet echt... 'omgaan met andere meningen', ja zolang die mening links is. Anders krijg je demonstraties, boycotten etcetc. Zie afgelopen weken en de hysterische paniek na de winst van Baudetquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is volgens het FvD natuurlijk niet de bedoeling.
Er is geen sprake van valide onderzoek. Daarvoor is alleen al degene die het onderzoek gaat doen niet objectief genoeg voor.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Noem het wat je wil. Onthoud echter dat je geen onderzoek kan doen zonder data.
Ik hoop toch echt dat jij niet in een veld werkt waar je onderzoek hoeft te doen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Noem het wat je wil. Onthoud echter dat je geen onderzoek kan doen zonder data.
Onderzoekers hebben altijd een zekere mate van vooringenomenheid.quote:Op donderdag 28 maart 2019 15:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er is geen sprake van valide onderzoek. Daarvoor is alleen al degene die het onderzoek gaat doen niet objectief genoeg voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |