terwijl ze in 1 eigenlijk veel beter met elkaar omgingenquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Juist. Slaapverwekkend en een slap aftreksel van de eerste editie.
Hij weet dat \merel de boel besodemietert, hij gaat het beter in de gaten houden zegt hij tegen Ger.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:17 schreef Bramenstruik het volgende:
Jessie vraagt zich af wat hij allemaal niet weet
no way dat hij dat gaat doenquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij weet dat \merel de boel besodemietert, hij gaat het beter in de gaten houden zegt hij tegen Ger.
Dat denk ik ook niet, hij heeft dit wel vaker gezegd.quote:
Typetje met Chris zit ff de klad in dus nu met Gerrit, die ze achterna hobbelt, en na loopt te doen, de te gekke hilarische Hiske, theaterdocentequote:Op donderdag 28 maart 2019 11:28 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat een aansteller die Gerrit. Hiske ook overdreven lachen.
[ afbeelding ]
ho ho snap t dan ook eens een keer . zeik hem dan ook niet af. de fans houden van hem...quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus dat, ik snap ook niet waarom, we vallen niemand persoonlijk aan als we iets over hem zeggen. Maar worden wel steeds op de vingers getikt door zijn fans.
Heel erg jammer.
billen schudden, naar beneden zakken, handen langs je lijf laten gaan, thats itquote:
Hahaha. Ja. Daarom mijn gifjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |