Slaapshow? Ze doen geen oog meer dicht met die 2 hanen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:52 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
[..]
Dat was 't en toen was het nog wel leuk. Nu is het meer een slaapshow gewordenTering wat een saaie bende, niet meer om aan te zien.
Ziet er goed uit hoor, misschien de 2 middelste grote letters een beetje te dicht tegen elkaar aan.quote:
Je neemt een enorm risico dat je hier straks wordt uitgekotst. Tot nu toe zijn jouw voorspellen niet zo betrouwbaar gebleken.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:53 schreef freaky40 het volgende:
Inwoner 15 dag! Vandaag gaat het echt gebeuren...ik voel het.
Nou en.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je neemt een enorm risico dat je hier straks wordt uitgekotst. Tot nu toe zijn jouw voorspellen niet zo betrouwbaar gebleken.
Waar ik 7 keer typte bedoel ik 17 keer en ik zet mijn 3 jokers in!quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:56 schreef mcspicy het volgende:
Pffffffff arm meisje die Merel,ze heeft het ook zo druk.
Als je 7 keer per dag je make up moet bijwerken,ja dat noem ik druk!
Dat heb ik inderdaad gelezen ergens. Vroeg me al af waar ze die kleding toch allemaal van kopen?quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:54 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Die krijgen ze van "achteren" . Ze moesten toch ook volgens - kledingvoorschrift kleurrijk erbij lopen- werd deze week ergens gezegd, terwijl er nog geen sl was
Jongens/mannen slapen overal doorheen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:00 schreef Dotteke het volgende:
Jens heeft geen last van de hanen gehad, wel van dat dronken speenvarken Shelly
Was Shel dronken dan gisteren avond?quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jongens/mannen slapen overal doorheen.
In ieder geval aangeschoten geloof ik. Heb niet gekeken alleen bijgelezen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was Shel dronken dan gisteren avond?
Beide nietquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
In ieder geval aangeschoten geloof ik. Heb niet gekeken alleen bijgelezen.
Ben zelf niet zo van de tattoos.quote:
Juist. Slaapverwekkend en een slap aftreksel van de eerste editie.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:52 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
[..]
Dat was 't en toen was het nog wel leuk. Nu is het meer een slaapshow gewordenTering wat een saaie bende, niet meer om aan te zien.
denk dat Hiske er op is gaan zittenquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:12 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dat brood is helemaal plat. Laten ze het niet goed rijzen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |