Je leest wat je wil lezen , ik voel me iig niet aangevallenquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Steeds als er commentaar over Jessie is worden er dit soort dingen gezegd. Nu zeg jij weer dat we er te lang in blijven hangen. Maar jij vond hem in uto1 een lul en wij mogen dat nu niet vinden? Is toch vreemd? Voel mij niet persoonlijk aangevallen hoor, daarom zit ik hier al te lang. Maar we hebben allemaal onze voorkeur en ik laat een ander ook zijn/haar voorkeur hebben. Maar soms lijkt het erop of we worden afgeknald op het moment dat we tegen Jessie ingaan.
Thnxquote:
Dus dat, ik snap ook niet waarom, we vallen niemand persoonlijk aan als we iets over hem zeggen. Maar worden wel steeds op de vingers getikt door zijn fans.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Steeds als er commentaar over Jessie is worden er dit soort dingen gezegd. Nu zeg jij weer dat we er te lang in blijven hangen. Maar jij vond hem in uto1 een lul en wij mogen dat nu niet vinden? Is toch vreemd? Voel mij niet persoonlijk aangevallen hoor, daarom zit ik hier al te lang. Maar we hebben allemaal onze voorkeur en ik laat een ander ook zijn/haar voorkeur hebben. Maar soms lijkt het erop of we worden afgeknald op het moment dat we tegen Jessie ingaan.
Hij was/is in beide Utopia's een gruwel.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jessie in 1 niet te vergelijken met hoe hij nu is en doet
Hij loopt daar de boel alleen maar te verstieren en mensen te treiteren. Niets ontgaat hem en overal moet hij een mening over hebben. Niet echt een stimulans om ook nog maar iets te ondernemen. Nog steeds ver in het rood omdat hij zélf geld uitgeeft als water en dat ook toestaat bij een Merel. Nee, zonder hem was het misschien ook een luie boel geworden, maar vooral dat gezuig van die gast is erg vermoeiend.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie zijn gedrevenheid om er iets moois van te maken , en ik denk dat Jessie daar niet zomaar weer zit, Of hij is gevraagd of hij wilde graag , het is niet te vergelijken met 1
Ik val je niet aan, ik wijs je op je hypocrisie.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je leest wat je wil lezen , ik voel me iig niet aangevallen
... en kleinerend.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij loopt daar de boel alleen maar te verstieren en mensen te treiteren. Niets ontgaat hem en overal moet hij een mening over hebben. Niet echt een stimulans om ook nog maar iets te ondernemen. Nog steeds ver in het rood omdat hij zélf geld uitgeeft als water en dat ook toestaat bij een Merel. Nee, zonder hem was het misschien ook een luie boel geworden, maar vooral dat gezuig van die gast is erg vermoeiend.
quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:19 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik val je niet aan, ik wijs je op je hypocrisie.
Dodelijk voor motivatie van anderen, persoonlijk had ik ook nergens meer zin in gehad met zo'n figuurquote:
Dat bedoel ik dus.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:21 schreef goldback het volgende:
[..]
Dodelijk voor motivatie van anderen, persoonlijk had ik ook nergens meer zin in gehad met zo'n figuur
Begrijp die sl deze keer ook niet zo goed.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:22 schreef Dotteke het volgende:
De sl vliegen je weer om de oren vanmorgen, het wordt niet beter.
Dacht als Tim weg is en er geen rare dingen gebeuren het wel minder zou worden maar niets is minder waar.
Misschien zeggen ze vaker dingen tegen elkaar die streamers niet mogen horen?quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:22 schreef Dotteke het volgende:
De sl vliegen je weer om de oren vanmorgen, het wordt niet beter.
Dacht als Tim weg is en er geen rare dingen gebeuren het wel minder zou worden maar niets is minder waar.
Ik zie weinig verschil Natuurlijk is 2 niet hetzelfde als 1.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie zijn gedrevenheid om er iets moois van te maken , en ik denk dat Jessie daar niet zomaar weer zit, Of hij is gevraagd of hij wilde graag , het is niet te vergelijken met 1
Ja, dat zou kunnen. Wat anders kan ik me niet indenken.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien zeggen ze vaker dingen tegen elkaar die streamers niet mogen horen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |