Wat eet jij vanavond?quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:13 schreef TARDIS. het volgende:
Iedereen die hier altijd maar vraagt wat men 's avonds eet
Dat kan.quote:
Je bedoelt je kind dumpen of je familie laten oppassen?quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:31 schreef Myrr het volgende:
Als je eenzaam bent en weinig familie hebt enzo ja dan ben je nooit vrij.
Waarom niet goede vriendquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt niet doe niet zo raar.
McGrath wel.
ik ga lekker aan de hamburgers op 6 bruine boterhammenquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:13 schreef TARDIS. het volgende:
Iedereen die hier altijd maar vraagt wat men 's avonds eet
Fijn dat ik je aan het lachen heb gekregen, ik ga nu met een glimlach naar huisquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik deel altijd wat ik ga eten, maar moet gewoon altijd lachen als dit zo vroeg op de dag al aan elkaar gevraagd wordt terwijl ik nog niet eens ontbeten heb.
Vandaag eet ik met mijn werk, dus geen idee.
Dumpen?quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je bedoelt je kind dumpen of je familie laten oppassen?
Flesje Fristi, ijskoffie en een groot glas waterquote:
Ik zou mijn kind wel gewoon ergens dumpenquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dumpen?
Familie laten oppassen. Maar twee losse huishoudens daarvoor is wel voldoende en als het dan niet kan dan niet. De rest (zus of nicht) zijn alleen bij hoge nood. Zo doen de meeste ouders dat, vrijwel niemand dumpt z'n kind.
wil je even naar de sportschool moet je eerst bij familie langs omdat dat kind niet 2 uurtjes alleen kan zijnquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dumpen?
Familie laten oppassen. Maar twee losse huishoudens daarvoor is wel voldoende en als het dan niet kan dan niet. De rest (zus of nicht) zijn alleen bij hoge nood. Zo doen de meeste ouders dat, vrijwel niemand dumpt z'n kind.
Dat is fijn. Zodra Kiid junior in de maak is dan komt hij jouw kant opquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:39 schreef Driepink het volgende:
Ik bied altijd aan om op te passen, maar wel wanneer de kinderen zindelijk zijn
dan vind je ze het aantrekkelijkst?quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:39 schreef Driepink het volgende:
Ik bied altijd aan om op te passen, maar wel wanneer de kinderen zindelijk zijn
Nee, ik heb geen zin om mijn eigen kots op te ruimen als ik hun luier moet verschonen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan vind je ze het aantrekkelijkst?
Zet je het toch even in de box, klaar.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
wil je even naar de sportschool moet je eerst bij familie langs omdat dat kind niet 2 uurtjes alleen kan zijn
Gewoon in bed leggen en neem je de babyphone meequote:Op donderdag 28 maart 2019 09:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
wil je even naar de sportschool moet je eerst bij familie langs omdat dat kind niet 2 uurtjes alleen kan zijn
Oh dat weet ik nog niet, denk iets makkelijksquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Good morning!
Wat schaft de pot vanavond ?
Niemand heeft dat nodigquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Niet dat ik de sportschool nodig heb.
en dan thuis komen met de hele box onder de schijtquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zet je het toch even in de box, klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |