Dit dus. Als niemand jou aantrekkelijker vindt dan jij jezelf vindt dan houdt het op he. Dan ga je niet settelen voor een loser die jou niet genoeg waardeert.quote:Op zondag 7 april 2019 10:39 schreef Kopjechino het volgende:
Eerst dacht ik ook dat het alleen aan mijzelf lag, maar tegenwoordig begin ik daar aan te twijfelen. Ja, ik heb fouten gemaakt op dat gebied. Maar heb ook dates gehad dat ik echt mijn best deed gezellig mee te kletsen etc. Dat resulteerde uiteindelijk in 2 dates, waarna ik nooit meer iets van hem heb gehoord. Er was echt geen enkele aanwijzing dat hij mij totaal zou negeren. Dit heeft zoveel pijn gedaan, dat ik er echt helemaal klaar mee was. Er is al genoeg over mij heen gekeken in mijn leven, ik ben al genoeg genegeerd.
Zelfs als ik het exact zo doe als jij beschrijft, mislukt het. Het zal wel aan mij liggen, maar ik weet het ook niet meer.
Ik ga daar ook echt geen genoegen meer mee nemen. Ben al gebruikt als voetveeg, nee bedankt maar dat niet meer. Weet dat ik meer waard ben dan dat.quote:Op zondag 7 april 2019 12:32 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Dit dus. Als niemand jou aantrekkelijker vindt dan jij jezelf vindt dan houdt het op he. Dan ga je niet settelen voor een loser die jou niet genoeg waardeert.
Stel jij hebt als man een vriendin en zij adoreert jou. Ze vindt alles aan jou geweldig. Ze vindt niet alleen jouw uiterlijk leuk maar ook alles van jouw innerlijk. Dan ontmoet je 1 of ander (vaak dan ook onverzorgd ) wijf die jouw vriendin belachelijk maakt dat ze jou helemaal leuk vindt "het voornamelijkste is toch het uiterlijk en de seks en je bent wel lelijk maar ok ik zou het er wel mee kunnen bij gebrek aan beter". Nou, als jij als man al een vriendin hebt die wel van jou houdt ga je haar toch niet dumpen voor 1 die jou alleen wil bij gebrek aan beter.
Dat is het vaak het geval met vrouwen en hun eigenwaarde. Ze kunnen beter alleen blijven want hun eigen ego waardeert hen nog meer dan een man.
Ja man, echt hetzelfde.quote:Op zondag 7 april 2019 12:44 schreef dokter.knakworst het volgende:
Koop dan gewoon een huisdier of schaf een tamagotchi aan dan heb je in ieder iets om tegen te praten
Mijn advies was maar een suggestie, je kan eventueel ook nog op tinder zoeken naar stevige cervelaat om je behoeftes op te vullen mocht kittie of woefje geen voldoening gevenquote:
Geeft geen voldoening hoor.quote:Op zondag 7 april 2019 12:52 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Mijn advies was maar een suggestie, je kan eventueel ook nog op tinder zoeken naar stevige cervelaat om je behoeftes op te vullen mocht kittie of woefje geen voldoening geven
Ik ga er maar niet verder op inquote:Op zondag 7 april 2019 12:58 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Er zijn genoeg variaties hoor, de ene worst is de andere niet
Dankjequote:Op zondag 7 april 2019 13:00 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
ok nou sterkte in ieder geval
Goed om te lezen! Ik denk er hetzelfde over.quote:Op zondag 7 april 2019 12:43 schreef Kopjechino het volgende:
Ik ga daar ook echt geen genoegen meer mee nemen. Ben al gebruikt als voetveeg, nee bedankt maar dat niet meer. Weet dat ik meer waard ben dan dat.
Iemand moet mij nemen zoals ik ben, al mijn goede en slechte eigenschappen kunnen waarderen.
In mijn geval, niet genoeg schijnbaar om nog een berichtje terug te krijgen.quote:Op zondag 7 april 2019 21:45 schreef Cockwhale het volgende:
Dan was er gewoon geen wederzijdse klik.
Geen probleemquote:
Weetje wat het is. Als het 10* stuk loopt na 2 dates en bij nummer 11 kom je de ware tegen... Dan zijn de odds je toch gewoon mega goed gezind? Dus waarom laat je je gemoedstoestand hierdoor negatief beïnvloeden?quote:Op zondag 7 april 2019 10:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Eerst dacht ik ook dat het alleen aan mijzelf lag, maar tegenwoordig begin ik daar aan te twijfelen. Ja, ik heb fouten gemaakt op dat gebied. Maar heb ook dates gehad dat ik echt mijn best deed gezellig mee te kletsen etc. Dat resulteerde uiteindelijk in 2 dates, waarna ik nooit meer iets van hem heb gehoord. Er was echt geen enkele aanwijzing dat hij mij totaal zou negeren. Dit heeft zoveel pijn gedaan, dat ik er echt helemaal klaar mee was. Er is al genoeg over mij heen gekeken in mijn leven, ik ben al genoeg genegeerd.
Zelfs als ik het exact zo doe als jij beschrijft, mislukt het. Het zal wel aan mij liggen, maar ik weet het ook niet meer.
Geef maar een kopjequote:
Ik heb na mijn vorige relatie wel meer dan 10 dates gehad intussen. Allemaal is het op niets uitgelopen.quote:Op zondag 7 april 2019 23:29 schreef ludovico het volgende:
[..]
Weetje wat het is. Als het 10* stuk loopt na 2 dates en bij nummer 11 kom je de ware tegen... Dan zijn de odds je toch gewoon mega goed gezind? Dus waarom laat je je gemoedstoestand hierdoor negatief beïnvloeden?
Ja, balen. Slechte klik?quote:Op zondag 7 april 2019 23:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb na mijn vorige relatie wel meer dan 10 dates gehad intussen. Allemaal is het op niets uitgelopen.
Ik ben er oké mee dat ik nog single ben, maar soms baal ik er gewoon van dat het keer op keer mislukt
Zo werkt het leven.quote:
Je date gewoon met de verkeerden of je doet iets niet goed. Daar zal vast een patroon in zitten, maar er zijn maar weinig mensen die dat van zichzelf willen erkennen.quote:Op zondag 7 april 2019 23:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb na mijn vorige relatie wel meer dan 10 dates gehad intussen. Allemaal is het op niets uitgelopen.
Ik ben er oké mee dat ik nog single ben, maar soms baal ik er gewoon van dat het keer op keer mislukt
Ik zeg ook niet dat ik er totaal geen schuld aan heb. Weet echt wel wat ik vaak fout doe, of heb gedaan. Heb wel enigzins zelfreflectiequote:Op maandag 8 april 2019 20:03 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Je date gewoon met de verkeerden of je doet iets niet goed. Daar zal vast een patroon in zitten, maar er zijn maar weinig mensen die dat van zichzelf willen erkennen.
Vooral de schuld bij alle mannen (of vrouwen) plaatsen, daar schiet je veel mee op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |