Wat een flauwekul dit.quote:Op maandag 1 april 2019 07:38 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Komen vrouwen ook niet spontaan op je af op je werk enzo. Dan is het gewoon game over ze hebben je nooit gewild. Dus maak je niet te druk. Je had niets meer kunnen doen om het beter te krijgen dan waarje nu bent.
Toch denk ik dat je dat wel moet doen. Als je niets doet zal er ook niets gebeuren. Ik ga niet daten met het idee van, nu ontmoet ik mijn ware. Maar ik date puur voor mezelf om ervaring op te doen. Ik heb ook snel dat ik vrouwen op een voetstuk plaats etc., terwijl dat helemaal niet nodig is. Mede door 5x gedate te hebben ben ik richting vrouwen wel iets relaxter er in geworden. En dat is dan zeg maar ook weer handig als er een mooie collega bij je in de buurt komt.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:10 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Precies dat. En hoe ouder je wordt, terwijl je onervaren blijft, hoe minder interessant je wordt voor de "markt". Momenteel date ik nooit, dat is helaas de bittere realiteit. Ik heb trouwens best een hekel aan daten, altijd zo zenuwachtig vooraf.
En hou je bek maar weer.quote:Op maandag 1 april 2019 07:38 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Komen vrouwen ook niet spontaan op je af op je werk enzo. Dan is het gewoon game over ze hebben je nooit gewild. Dus maak je niet te druk. Je had niets meer kunnen doen om het beter te krijgen dan waarje nu bent.
Thanks voor je tips. In ieder geval iets waarmee ik aan de slag kan.quote:Op maandag 1 april 2019 18:32 schreef Jardis het volgende:
[..]
Toch denk ik dat je dat wel moet doen. Als je niets doet zal er ook niets gebeuren. Ik ga niet daten met het idee van, nu ontmoet ik mijn ware. Maar ik date puur voor mezelf om ervaring op te doen. Ik heb ook snel dat ik vrouwen op een voetstuk plaats etc., terwijl dat helemaal niet nodig is. Mede door 5x gedate te hebben ben ik richting vrouwen wel iets relaxter er in geworden. En dat is dan zeg maar ook weer handig als er een mooie collega bij je in de buurt komt.
Als je niets doet gebeurd er ook niets.
Dus vrijwilligerswerk doen, sporten. hobby zoeken. Goede foto maken van jezelf (scheelt gewoon echt veel, je moet nooit denken dat je zelf heel lelijk bent kom ik achter) en Tinder aanslingeren.
Dan heb je 1 jaar wel een iets ander leven. Ga je niet verwachten dat je dan een relatie hebt, maar je minder minderwaardig voelen kan zeker. En dan moet je inderdaad soms even zenuwachtig zijn voor een date of een sollicitatie gesprek of 1e x in de sportschool. Maar dat hoort er nu eenmaal bij.
Jeetje, wat herkenbaar dit! Dit is voor mij altijd een erg herkenbaar iets geweest.quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:45 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Ik merk dat ik heel erg een pleaser ben en dat ik altijd rekening houd met gedachten als "hoe kom ik op een ander over", "wat zal een ander wel niet over mij denken". Het is als het ware alsof ik mezelf continu zie door de ogen van een derde die heeel negatief naar mij kijkt.
Ik wil dit gewoon even van me afschrijven. Wellicht zijn er mensen die ervaringen met me kunnen delen of tips hebben. Ik zou heel graag een lieve vriendin willen vinden, maar dat lijkt in de grote boze mensenwereld bijna onhaalbaar. Weer een teleurstelling na de zoveelste date of weer iemand die niet terugappt. Het is af en toe gewoon kut.
Bedankt voor deze uitgebreide en zeer waardevolle post.quote:Op maandag 1 april 2019 23:27 schreef Maharski het volgende:
[..]
Jeetje, wat herkenbaar dit! Dit is voor mij altijd een erg herkenbaar iets geweest.
Hoe ik dit soort dingen zelf aanpak/heb aangepakt:
Onderzoeken in jezelf wat voor kernovertuiging hier onder zit dat dit gedrag onbewust in je aanstuurt. Punt is namelijk: deze manier van kijken is NIET echt! Het is pure projectie. Echt pure projectie, niets anders. Zit geen enkele objectiviteit bij, en dat is dan ook het bevrijdende feit van dit alles.
Je kijkt als het ware vanuit je mind dat in een bepaalde overtuiging verkeert naar zichzelf, zogenaamd 'door de bril van anderen'. Het is een hardnekkige, vaak diepzittende gewoonte dat vrij ver terug gaat. Het heeft een bepaalde wortel, een kernovertuiging. Die kun in jezelf opsporen middels gerichte vragen aan jezelf: probeer tot de kern hiervan te komen. Vaak zijn het gelaagde overtuigingen. Probeer helemaal to the core te gaan. Als je die dan gevonden hebt (en belangrijk hierbij: laat ook de gevoelens erbij toe; dan kan het zich uit je systeem bevrijden), hou die overtuiging dan eens goed tegen het licht. Klopt die eigenlijk wel? Bekijk het van alle kanten. Onderzoek 't goed. Door dergelijke onbewuste overtuigingen bloot te leggen, worden ze uit het onderbewuste bevrijd, en op die manier kan het wegvallen.
Verder komt dit simpel gezegd vaak wel neer op 2 simpele feiten: 1. de overtuiging 'ik ben niet goed genoeg', en 2 het feit dat er ongelooflijk veel energie wordt besteed aan 'wat de buitenwereld van je denkt of vindt', wat overigens nooit echt te weten valt, en allemaal eigen invulling en projectie is, vermengd met wat anekdotes uit je geheugen die dat kracht bij zetten.
Dat stevig in jezelf leren herkennen en erkennen is het begin. Is moed voor nodig vaak, maar het is het waard.
Aan het einde van de rit heb je wel te maken met een hardnekkig patroon, dat niet zo even 1, 2, 3 verdwijnt. Maar wat je ermee kunt doen is dit: elke keer dat je die neiging in jezelf ziet opkomen, kijk je er naar, maar je doet er niets mee. 'doen door niet-doen', zoals ze dat in boeddhistische kringen noemen. De neiging zien opkomen maar niet vast-grijpen en van voeding voorzien. En door die kunst onder de knie te krijgen, zul je zien dat dergelijke patronen steeds meer verzwakken, simpelweg omdat ze steeds minder gevoed worden en een andere (het niet-vastgrijpen) gewoonte ervoor in de plaats komt.
Dat is wellicht geen snelle hapsnap toverstafjesoplossing, maar wel het enige dat écht grondig en bevrijdend werkt.
Hoop dat je er iets aan hebt!
Goed bezig.quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:04 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Bedankt voor deze uitgebreide en zeer waardevolle post.![]()
Hier kan ik echt mee aan de slag!
Ik ben me er goed bewust van dat diep in mij een aantal verkeerde aannames verankerd liggen. Eigenlijk heb ik dat al vanaf een hele jonge leeftijd, ik ben altijd vrij bescheiden geweest. Ik ga de komende tijd echt de tijd nemen om tot de kern door te dringen, zodat ik hieraan kan gaan werken.
Kijk, daar doen we het voor!quote:Op dinsdag 2 april 2019 20:04 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Bedankt voor deze uitgebreide en zeer waardevolle post.
Hier kan ik echt mee aan de slag!
Ik ben me er goed bewust van dat diep in mij een aantal verkeerde aannames verankerd liggen. Eigenlijk heb ik dat al vanaf een hele jonge leeftijd, ik ben altijd vrij bescheiden geweest. Ik ga de komende tijd echt de tijd nemen om tot de kern door te dringen, zodat ik hieraan kan gaan werken.
Ja. En dan als mannen onder elkaar meets organiseren om elkaars leegte op te vullen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
??quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:02 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Drank is het enige waarvan jk heb ondervonden dat het mij helpt. En magnesium.
Anders ben ik alleen maar mezelf aan het bekijken alsof ik die ander ben en krijg ik negatieve onzin gedachten
Bijv je moeder is een drugsverslaafde hoer
Je familie is zeker inteelt
Jij bent echt de meest achterlijke persoon die ik ooit ben tegengekomen
Ik wou dat we familie waren we hebben echt een unieke band!!!! (bij msnsen die ik niet mag)
Straks ontdekt diegene dat ik er verliefd op ben en seks mee wil (bij hele onaantrekkelijks personen)
Wat moet ik van diegene zeggen? Hoe wil diegene dat ik eruitzie? Wat is mijn populariteits score vergeleken met anderen?
En voor de rest is het leeg in mijn hoofd
Nou ja succes om je dan nog op een gesprek te concentreren
Als jij dat ook hebt dan heb ik weinig hoop voor je.
Je moet het volgende artikel s lezen. Ik vond dat pas en ik denk dat jij daar heel veel herkenning uit haalt.quote:Op zaterdag 6 april 2019 10:06 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Echt niemand wil tijd besteden aan wat de buitenwereld van diegene vindt. En grote kans dat veel mensen ook letterlijk zeggen tegen zichzelf keer op keer dat ze zich daar niets van aan moeten trekken. Maar als er nonstop kutgedachten in je op komen en je dan in je hoofd liedjes moet herhalen om ze te bezweren wat niet lukt of zo of dat het enige wat je nog kunt denken NIET DENKEN AAN WAT ANDEREN KUNNEN ViNDEN!!! en dit zoveel energie in beslag neemt dat je niet meer kunt functioneren dan lost die zin denken het probleem helemaal met 0% op lijkt mij. Maar ik ben jaloers als het voor de ts werkt dus hij gaat er nu wel mee aan de slag maar ben benieuwd of hij volgende maand ook daadwerrkelijk een sociaal vaardig persoon is geworden.
Het valt me ook op dat veel mannen dit alleem bij vrouwen hebben en dat komt denk ik dat ze in hun achterhoofd ook wel weten dat het niet ethisch is om iemand niet neutraal maar met de gedachte ze mss later te kunnen gebruiken bejegenen. Als ik met iemand sta praten en ondertussen denk goh die is rijk misschien kan die miljonair me later nog een paar duizend euro lenen. Hoe krijg ik dat voor elkaar? Dan voel ik me ook niet op mn gemak. Dus als ik in de discotheek een lekkere vent tegen kom en ik praat met hem en ga denken: hoe moet dit gesprek zo snel mogelijk tot seks of een relatie leiden? Ja tuurlijk voer ik dan geen ontspannen gesprek omdat ik een dubbele agenda heb waar de ander het niet mee eens is en nog niet mee heeft ingestemd, LOGiSCH.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 10:28 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Je moet het volgende artikel s lezen. Ik vond dat pas en ik denk dat jij daar heel veel herkenning uit haalt.
https://autspoken.nl/de-blinde-vlek-van-niet-autisten/
Prachtig, dank jequote:“Beste naasten van mensen met een psychiatrische aandoening,
hierbij wil ik informatie geven over de neurotypische stoornis. Het is belangrijk te weten welke kenmerken erbij horen, omdat het een onzichtbare aandoening is. Het is niet te genezen. Gelukkig kun je met een tijdige diagnose en deskundige begeleiding het leven draaglijk maken.
Kinderen en volwassenen die aan NT lijden, kenmerken zich door niet opvallen, aangepast gedrag en hun mening en werkelijkheid voegen naar de heersende normen. De hoogste bieder wint ze voor zich. Ze blijken uiterst gevoelig te zijn voor de mening van anderen, voor de media en voor reclameboodschappen. Deskundigen en andere hooggeplaatste personen hebben bijna een goddelijke status.
De oorzaak van deze aandoening is nog niet bekend, maar volgens de meest recente inzichten is het een genetische afwijking in de hersenen. Al vanaf de vroege jeugd verloopt de ontwikkeling problematisch. Deze kinderen zijn geheel afhankelijk van wat anderen over ze zeggen. Al hun energie moeten ze aanwenden om te kunnen voldoen aan wat volwassen NT’ers van ze verwachten.
Als een NT’er heel jong is, lijkt de ontwikkeling gezond te verlopen. Het kind is spontaan, nieuwsgierig en direct. Het wil alles begrijpen. Naarmate het opgroeit, verdwijnt steeds meer het licht uit de ogen. Het maakt steeds minder echt contact, gaat doen alsof. Is alleen nog bezig met hoe het overkomt op anderen. Het leert te reageren zoals ‘sociaal gepast’ is en weet op den duur niet meer wat hij zelf voelt. Met het hoofd probeert het alles te begrijpen en op te lossen. Steeds minder is het in staat om ergens in op te gaan. Wat het nog moeilijker maakt is dat iedereen iets anders beweert. Wat moet de wereld onvoorspelbaar en verwarrend zijn voor iemand zonder innerlijk kompas!
Een aantal jaar geleden werd deze ontwikkelingsstoornis geweten aan koele en liefdeloze ouders. Inmiddels is dit achterhaald.
NT’ers zien zichzelf niet als ziek en gehandicapt. Ze zijn immers is de meerderheid. Om meer grip te hebben op de ‘werkelijkheid’ projecteren ze hun problemen op anderen:
zo verwijten ze mensen met autisme moeite te hebben met contact. Er zijn therapeuten die met gedwongen vasthouden een kind met autisme over een afkeer voor aanraking heen denkt te helpen. Nog algemener is dat een deskundige ‘medicijnen’ voorschrijft, om angsten en woedeaanvallen van het kind te dempen. Emoties waar NT’ers nu eenmaal bang voor zijn en toeschrijven aan een geestesziekte. Een eenduidige aanpak gericht op het (fictieve) ziektebeeld. Met voorlichting en begeleiding moet een gezin ‘leren’ wat het betekent als een van de kinderen autisme heeft. Hoe zeer dat ingrijpt in het dagelijks leven. Iedereen moet er rekening mee houden dat zo’n kind nooit een zelfstandig leven zal leiden. Het gaat later onder een ‘zorg’ instelling wonen, waar NT’ers de regels bepalen en dat ‘afspraken’ noemen.
NT’s praten vaak en veel, terwijl ze weinig zéggen. Roepen ze: “Hoe gaat het?” rekenen ze erop dat de ander zegt: “Goed hoor, en met jou?”
Ze hebben moeite flexibel in te gaan op een spontaan antwoord. Zeg je bijvoorbeeld dat je een rotdag hebt gehad, schrikken ze. Dat staat niet in hun script. Ze blijken nauwelijks in staat tot werkelijk contact. Dus is iemand die eerlijk reageert al gauw ‘vreemd’ of mankeert misschien wel geestelijk iets. Dat komt niet omdat NT’ers geen interesse hebben in hun medemens, maar omdat ze zich moeilijk kunnen verplaatsen in iemand die anders is dan zij.
Neurotypische werknemers zijn erg voorzichtig om iemand in dienst te nemen die niet ‘normaal’ is. Ze zijn bang voor het onbekende en maken er al gauw van dat iemand ‘niet geschikt’ is. Als iemand eerlijk is, heet dat al gauw ‘onbeleefd’. Niet omdat NT’ers gemeen zijn, maar door hun manier van informatieverwerking. Ze zoeken houvast in regels en protocollen die ze hebben verzonnen en passen die rigide toe. Ze laten de ander geen ruimte. Anderen kunnen daar erg last van hebben, maar je kunt de NT’er niets verwijten, want hij heeft geen inzicht in zichzelf.
NT’ers raken snel in de war en overprikkeld van nieuwe situaties en uitdagingen.
NT’ers leggen graag alles vast. Een vaste baan, een hypotheek, een huwelijk. Ze contracteren zoveel mogelijk, van onzekerheid raken ze in paniek. Ze hebben garanties nodig om zich veilig te voelen.
In hun privéleven zijn ze juist makkelijk met afspraken, om toch een gevoel van vrijheid te hebben. Zo is het heel gewoon om vijf minuten van te voren af te bellen wegens: “Ik ben moe” of: “Ik heb toch niet zo’n zin” of te druk. Ze kunnen zich niet voorstellen dat de ander teleurgesteld is, want ze gaan ervan uit dat die hetzelfde denkt en voelt als zij.
Nog een voorbeeld van neurotypische logica: Als een kind een ander kind uitlacht of grappen maakt als iemand huilt: “Wat ben je toch een baby!” heet dat pesten. Als een ouder of leerkracht een kind uitlacht of grappen maakt over verdriet en boosheid, heet dat opvoeden. Of relativeren.
Neurotypicals kunnen ook in woede ontsteken om iets dat de vorige dag geen probleem leek. Hun humeur bepaalt wat goed is en wat niet.
Maar de NT’er zit ook zichzelf in de weg. Ik heb me laten vertellen dat ze moeilijk details opmerken, of is dat een vooroordeel?
De kans is groot dat iemand in uw directe omgeving neurotypisme heeft. Stel dat je te horen krijgt dat je kind ook neurotypisch blijkt te zijn? Het is immers genetisch overdraagbaar. Wat moet dat een klap zijn om te verwerken! Praat je erover met andere ouders van een neurotypisch kind? Zoek je ook professionele begeleiding om het kind betere ontwikkelingskansen te bieden? Is er ook voldoende aandacht voor de broertjes en zusjes (brusjes)? Want ook die kunnen erg lijden onder het gedrag. Kinderen met een neurotypische stoornis geloven immers dat iedereen moet zijn als zij, wat veel problemen geeft.
In de wereld van autisten zou een NT’er nooit een zelfstandig leven op kunnen bouwen. Toch moeten wij – autisten – in de goede bedoelingen van een NT’er blijven geloven en proberen ze zoveel mogelijk bij te staan in deze confronterende wereld vol excentrieke mensen.
We proberen de wereld zo veilig mogelijk voor jullie te maken, want het is geen opzet, maar onvermogen van jullie uit.
Hé, niet boos worden. Ik geef jullie alleen terug wat jullie mij geven.
Goed om te lezen, je hebt wel een ontwikkeling doorgemaakt. Dat is mooi. Knap dat je je nog open kunt stellen voor een relatie.quote:Op zaterdag 6 april 2019 13:06 schreef Kopjechino het volgende:
Ik begrijp je heel goed hoor. Ben altijd al vrij onzeker geweest, maar dit werd helemaal erg toen ik weg was gegaan bij mijn ex. Mijn zelfbeeld was lager dan ooit.
Daarbij kreeg ik een hekel aan alle mensen. Ze lieten mij in de steek, en voor mijn gevoel was iedereen tegen mij. Het resultaat hiervan was dat ik maar 1 vriendin over had, waar ik wel eens dingen mee ging doen. Maar ik zij kreeg een relatie, en dan doe je toch automatisch minder.
Intussen gaat het beter. Ik heb mijn mindset veranderd. Niemand is perfect, ik ook niet. Dus waarom zou ik perfect willen zijn? Ben nog steeds (in mindere mate) bezig met wat anderen van mij vinden. Eerst vertelde een stem in mijn hoofd dat ik dik, waardeloos en lelijk was, niemand kan van mij houden.
Hierdoor wilde ik bevestiging zoeken dat ik dat niet was door veel te daten. Zoals je al raad, dat was helemaal verkeerd. De dates liepen uit op niets, kreeg geen leuke dingen te horen soms en voelde mij alleen maar meer eenzaam. Hierdoor viel ik weer in een zwart gat.
Door mijn werk ben ik wel socialer geworden. Mensen konden wel lief zijn, en aardig. Dit was nieuw voor mij. Hierdoor ben ik mij meer gaan openstwllen, en is mijn zelfbeeld ook veranderd. Denk nog steeds niet al te positief over mijzelf, maar denk wel minder slecht over mijzelf. Met een goede mindset kom je een heel eind.
Intussen heb ik een leuke vriendengroep waarmee we wel eens dingen gaan doen, een avondje stappen of games spelen bijvoorbeeld. Hierdoor raakte ik ook uit mijn isolement. Meer praten met mensen, lachen, grapjes durven maken heeft me echt goed gedaan. Dit merkte ik ook buiten mijn vriendengroep om. Op mijn werk en in het dagelijks leven was ik minder onzeker.
Door eenzaamheid kan je in een sleur raken, waar je moeilijk uit kan komen. Begrijp dit heel goed hoor.
Daarbij wilde ik op een gegeven moment ook heel graag een lieve vriend. Vooral als ik zag hoe lief de vriend van mijn beste vriendin is. Waarom komt er nou niet zo iemand op mijn pad? Dacht ik.
Het lag er ook aan welke mannen ik heb gedate. Vaak waren ze niet serieus, of naar uit op 1 ding. Er naar opzoek gaan is in mijn ogen een slecht idee, je wil het te graag en ziet dingen niet meer in perspectief. Natuurlijk kan je wel daten als je je kansen wil vergroten, maar mijn tip is om eerst aan jezelf te werken. Dit heb ik ook gedaan. Niet dat ik nu veel date, maar ben er wel meer klaar voor.
Heb niet echt specifiek tips voor je, maar misschien heb je toch wat aan mijn verhaal. En anders is het altijd fijn je begrepen te voelen
Als mannen 'alleen' maar geinteresseerd in je zijn voor de seks, dan ligt dat toch echt aan jezelf. Ik merk vooral dat vrouwen weinig moeite doen om hun persoonlijkheid naar voren te brengen. Als je alleen je uiterlijk tentoonstelt dan kijken veel mannen ook echt niet verder dan dat.quote:Op zaterdag 6 april 2019 13:06 schreef Kopjechino het volgende:
Ik begrijp je heel goed hoor. Ben altijd al vrij onzeker geweest, maar dit werd helemaal erg toen ik weg was gegaan bij mijn ex. Mijn zelfbeeld was lager dan ooit.
Daarbij kreeg ik een hekel aan alle mensen. Ze lieten mij in de steek, en voor mijn gevoel was iedereen tegen mij. Het resultaat hiervan was dat ik maar 1 vriendin over had, waar ik wel eens dingen mee ging doen. Maar ik zij kreeg een relatie, en dan doe je toch automatisch minder.
Intussen gaat het beter. Ik heb mijn mindset veranderd. Niemand is perfect, ik ook niet. Dus waarom zou ik perfect willen zijn? Ben nog steeds (in mindere mate) bezig met wat anderen van mij vinden. Eerst vertelde een stem in mijn hoofd dat ik dik, waardeloos en lelijk was, niemand kan van mij houden.
Hierdoor wilde ik bevestiging zoeken dat ik dat niet was door veel te daten. Zoals je al raad, dat was helemaal verkeerd. De dates liepen uit op niets, kreeg geen leuke dingen te horen soms en voelde mij alleen maar meer eenzaam. Hierdoor viel ik weer in een zwart gat.
Door mijn werk ben ik wel socialer geworden. Mensen konden wel lief zijn, en aardig. Dit was nieuw voor mij. Hierdoor ben ik mij meer gaan openstwllen, en is mijn zelfbeeld ook veranderd. Denk nog steeds niet al te positief over mijzelf, maar denk wel minder slecht over mijzelf. Met een goede mindset kom je een heel eind.
Intussen heb ik een leuke vriendengroep waarmee we wel eens dingen gaan doen, een avondje stappen of games spelen bijvoorbeeld. Hierdoor raakte ik ook uit mijn isolement. Meer praten met mensen, lachen, grapjes durven maken heeft me echt goed gedaan. Dit merkte ik ook buiten mijn vriendengroep om. Op mijn werk en in het dagelijks leven was ik minder onzeker.
Door eenzaamheid kan je in een sleur raken, waar je moeilijk uit kan komen. Begrijp dit heel goed hoor.
Daarbij wilde ik op een gegeven moment ook heel graag een lieve vriend. Vooral als ik zag hoe lief de vriend van mijn beste vriendin is. Waarom komt er nou niet zo iemand op mijn pad? Dacht ik.
Het lag er ook aan welke mannen ik heb gedate. Vaak waren ze niet serieus, of naar uit op 1 ding. Er naar opzoek gaan is in mijn ogen een slecht idee, je wil het te graag en ziet dingen niet meer in perspectief. Natuurlijk kan je wel daten als je je kansen wil vergroten, maar mijn tip is om eerst aan jezelf te werken. Dit heb ik ook gedaan. Niet dat ik nu veel date, maar ben er wel meer klaar voor.
Heb niet echt specifiek tips voor je, maar misschien heb je toch wat aan mijn verhaal. En anders is het altijd fijn je begrepen te voelen
Eerst dacht ik ook dat het alleen aan mijzelf lag, maar tegenwoordig begin ik daar aan te twijfelen. Ja, ik heb fouten gemaakt op dat gebied. Maar heb ook dates gehad dat ik echt mijn best deed gezellig mee te kletsen etc. Dat resulteerde uiteindelijk in 2 dates, waarna ik nooit meer iets van hem heb gehoord. Er was echt geen enkele aanwijzing dat hij mij totaal zou negeren. Dit heeft zoveel pijn gedaan, dat ik er echt helemaal klaar mee was. Er is al genoeg over mij heen gekeken in mijn leven, ik ben al genoeg genegeerd.quote:Op zondag 7 april 2019 09:10 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Als mannen 'alleen' maar geinteresseerd in je zijn voor de seks, dan ligt dat toch echt aan jezelf. Ik merk vooral dat vrouwen weinig moeite doen om hun persoonlijkheid naar voren te brengen. Als je alleen je uiterlijk tentoonstelt dan kijken veel mannen ook echt niet verder dan dat.
Tips:
-Kies zelf, neem zelf initiatief! Wacht niet op reacties. Dat is namelijk de grootste fout die vrouwen maken als ze een relatie zoeken. De meeste mannen benaderen vrouwen voor seks, niet voor een relatie.
-Stel je eisen bij, en let op andere zaken dan alleen uiterlijk, al bij de eerste selectie. (vooral als je zelf ook niet superknap bent)
-Profileer je meer met wat je uniek, eigenzinnig en origineel maakt, de dingen die je echt leuk vindt.
-Wees niet ingetogen met je persoonlijkheid om aan een gemiddelde te voldoen. Dan ben je maar een 13 in een dozijn geval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |