Bij AvV is mijn eerste reflex: ga eens wat etenquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Taaie tafel morgen. Bart de Becker mag wel eens uit de rolodex gehaald worden.
Die meid zit vaker op de vulkaan dan Froome en Dumoulin bij elkaar.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Bij AvV is mijn eerste reflex: ga eens wat eten
twitter:faustocoppi60 twitterde op woensdag 03-04-2019 om 10:36:35Marcos Garcia, celebrating 7 years ago on Estacion de Valdezcaray and today in Thailand. He didn't win any of these races. Poor guy, he never learns... 🙈😭 https://t.co/Lo3rMxtwkl reageer retweet
twitter:dretendiesel twitterde op donderdag 21-03-2019 om 23:29:59Van der Poel speelt voetbal met steen op 15.1km finish nokere koers https://t.co/iuDdZ9ouVf reageer retweet
Zo'n mooi fietsland en dan teken je dit uit...quote:Op woensdag 3 april 2019 12:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is weer bijzonder matig. Al is het wel grappig dat ze in Erfurt eindigen.
Zeker aangezien ze mensen suggesties laten doen is het vreemd dat ze met zo'n tam parcours aankomen. Kan me niet voorstellen dat niemand ze heeft gewezen op klimmetjes in de Harz bijvoorbeeld. Aan de stip op de kaart te zien eindigt de eerste rit in Wernigerode, dat is aan de voet van de Brocken. Dan zou je meteen een mooie aankomst bergop hebben, nu is het een nogal betekenisloze rit.quote:Op woensdag 3 april 2019 12:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier wordt toch niemand blij van...quote:Op woensdag 3 april 2019 12:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel een goede sprint.quote:
En dan word je geklopt door Shilov, dat is niet best.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat was een schitterende FDJ-sprint van de mannen van Matxin. Op een meter of 650 trekt Ferrari de sprint al aan voor Molano.
Brocken gaat geen weg naar toe.quote:Op woensdag 3 april 2019 12:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeker aangezien ze mensen suggesties laten doen is het vreemd dat ze met zo'n tam parcours aankomen. Kan me niet voorstellen dat niemand ze heeft gewezen op klimmetjes in de Harz bijvoorbeeld. Aan de stip op de kaart te zien eindigt de eerste rit in Wernigerode, dat is aan de voet van de Brocken. Dan zou je meteen een mooie aankomst bergop hebben, nu is het een nogal betekenisloze rit.
Om in de buurt van Erfurt een rit uit te tekenen met zo weinig heuvels is een prestatie op zich. Die regio heeft veel meer potentie en daar is de organisatie door alle inzendingen ook op gewezen. Maar blijkbaar is het vooral van belang om een zo gunstig mogelijk parcours neer te leggen voor de Duitse renners.
Blijft trouwens überhaupt belachelijk dat de Ronde van Duitsland nog steeds maar vier dagen lang is.
Ik ben daar een aantal jaar geleden zelf op een brede asfaltweg naar boven gereden. Prima te doen volgens mij.quote:
Ah, interessant. Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 3 april 2019 16:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik ben daar een aantal jaar geleden zelf op een brede asfaltweg naar boven gereden. Prima te doen volgens mij.
Klinkt nogal als Klaas Delrue van Yevgueni.quote:Op woensdag 3 april 2019 22:06 schreef Sjoerd102 het volgende:
Weet iemand wie het introlied zingt van vive le Velo de ronde?
oude beelden van Vorig jaar in een koersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |