Ik heb echt geen flauw idee, ik zeg gewoon "nine thirty" ofzo.quote:Op zondag 31 maart 2019 12:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
In het Engels dien je toch ook gewoon to/past te zeggen, waarbij de grens inderdaad op half past ligt?
Nog een mazzel dat zijn ruggenmerg niet naar de maan was. Dan was het misschien zelfs einde Wilco geweest..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:58 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
“An x-ray has revealed Wilco has broken his left collarbone and suffered a neck vertebrae fracture in the fall. Our first impression is that the fracture is stable. He will most likely need surgery for the collarbone when returning back to the Netherlands. Once we’ve completed more checks, we will be able to give an update on the estimated recovery time in the coming days”
Dat lijkt me een kruis door de Giro.
Hoe veel weken zal het deze keer duren?quote:Op zondag 31 maart 2019 12:59 schreef LeTourdeFrance het volgende:
José terug op Eurosport en Twitter
quote:
twitter:AllezLesFemmes twitterde op zondag 31-03-2019 om 12:32:42#GWEWomen English commentary by @TourDeJose on Eurosport Player now.
reageer retweet
Hartstilstand inderdaad. Ben er bang voorquote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou, hij is gereanimeerd en ligt inmiddels in kritieke toestand in het ziekenhuis.![]()
Blijkbaar is hij onwel geworden en daardoor gevallen. Klinkt als een hartstilstand..
Prestatie van Calle al gezien? Straf hoor.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Dinsdag en woensdag regen in Waregem.
Om te leren aldus Tim.quote:Op maandag 1 april 2019 10:48 schreef TheArt het volgende:
Wellens maakte na de Tirreno nog bekend rust te nemen tot de Brabantse Pijl, maar gaat nu opeens de Ronde rijden.
Nederlands cabaret/satire is alleen leuk met Arjen Lubach.quote:
Maar dit zijn de jongens die zijn grappen verzinnen.quote:Op maandag 1 april 2019 11:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nederlands cabaret/satire is alleen leuk met Arjen Lubach.
Lubach brengt het leuker.quote:Op maandag 1 april 2019 11:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar dit zijn de jongens die zijn grappen verzinnen.
Ik zoek wel een forum waar ze wel humor hebben!quote:Op maandag 1 april 2019 11:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat het echt heel erg slecht is.
Weer lekker veel naar huis rennen. @El-Stinhotwitter:JeroenVanbelle twitterde op maandag 01-04-2019 om 11:31:22Mijn programma: Dwars door Vlaanderen - Giro di Sicilia - De Ronde - Ronde van Turkije - Amstel Gold Race - Tour of the Alps - Romandië. Veel koersplezier in de mooiste maand van het wielerseizoen! https://t.co/O1EIqjb8Gy reageer retweet
Je moet een betere provocatie verzinnen.quote:Op maandag 1 april 2019 12:02 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]Weer lekker veel naar huis rennen. @:El-Stinhotwitter:JeroenVanbelle twitterde op maandag 01-04-2019 om 11:31:22Mijn programma: Dwars door Vlaanderen - Giro di Sicilia - De Ronde - Ronde van Turkije - Amstel Gold Race - Tour of the Alps - Romandië. Veel koersplezier in de mooiste maand van het wielerseizoen! https://t.co/O1EIqjb8Gy reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |