Dat kan ik ook op m'n mobiel, daar heb ik geen dure Rolex voor nodigquote:
Je moet het ook zelf weten, maar zelf zie ik het nut er niet van inquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:58 schreef Che_ het volgende:
Nooit gesnapt waarom mensen zich zo druk maken om wat iemand anders uitgeeft. 1000 euro kan voor iemand zijn wat 10 euro is voor iemand anders
Wees blij dat er geld vloeit
Meeste Nederlanders zijn er te nuchter voor. Snappen er geen meuk van.quote:
Dat is echt iets Nederlands, je druk maken om wat andere mensen met hun geld doen en dan vooral grote uitgaven.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:58 schreef Che_ het volgende:
Nooit gesnapt waarom mensen zich zo druk maken om wat iemand anders uitgeeft. 1000 euro kan voor iemand zijn wat 10 euro is voor iemand anders
Wees blij dat er geld vloeit
Haha ja domme tatta’squote:Op woensdag 27 maart 2019 22:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat is echt iets Nederlands, je druk maken om wat andere mensen met hun geld doen en dan vooral grote uitgaven.
‘Het is onnodig’, ‘ik zie het er niet van’
Ik ben heel onzeker en dit helpt om me te kunnen vertonen op straatquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je moet het ook zelf weten, maar zelf zie ik het nut er niet van in
Ja wat?quote:
Ik ben geen Turk waardoor de A.I. tegen mij niet zegt dat ik Latin Hispanic ben.quote:
Wat lul je nou ik ben een nederlanderquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat is echt iets Nederlands, je druk maken om wat andere mensen met hun geld doen en dan vooral grote uitgaven.
‘Het is onnodig’, ‘ik zie het er niet van’
Wat staat hier?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ben geen Turk waardoor de A.I. tegen mij niet zegt dat ik Latin Hispanic ben.
Blijkbaar zijn alleen bruine mensen allemaal een pot nat ofzo.
Waar gaat het heen met deze wereld als zelfs A.I. racistisch is.
Ben je latina? waarom zei je dat niet eerder?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ben geen Turk waardoor de A.I. tegen mij niet zegt dat ik Latin Hispanic ben.
Blijkbaar zijn alleen bruine mensen allemaal een pot nat ofzo.
Waar gaat het heen met deze wereld als zelfs A.I. racistisch is.
Ja, maar dit is geen sovjet-uniequote:Op woensdag 27 maart 2019 22:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja wat?
Ik ga voor praktisch gebruik dan status, al zou ik een miljoen hebben
Nergens over. Dat is toch ook af en toe wel even lekker.quote:
Een VK-staat, dat is pas lekker.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nergens over. Dat is toch ook af en toe wel even lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |