En dat ouders zelf wel bepalen naar wat voor school hun kind gaat.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:01 schreef Geytenbeekje het volgende:
En als dit helemaal uit de hand loopt.
Scholen indelen in het politiek spectrum van leraren.
Ik heb geen positie ingenomen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Briljant dat BNW'ers zoals jij uiteindelijk warm voorstander blijken van hetgeen jullie altijd zeiden te bestrijden.
Tering, echt, ik weet dat het totaal kansloos is om extremisten die dit soort taal bezigen te overtuigen, maar het lijkt mij gezond als er toch op wordt gereageerd al is er maar een enkeling die half vatbaar is voor jouw krankzinnige uitspraak dan lijkt het mij verstandig dat die ook kan lezen dat er mensen zijn die dit soort ideeën idioot vinden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:01 schreef Mint_Clansell het volgende:
En straks staan op 4 mei al die FvD-stemmers met uitgestreken schijnheilige smoelen op de Dam een minuut stilte te houden terwijl ze de reden waarom we dat doen net zo makkelijk verkwanselen.
Ja want als je grensoverschrijdend fascistoïde gedrag van leraren niet ok vindt dan ben je letterlijk hitler.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:01 schreef Mint_Clansell het volgende:
En straks staan op 4 mei al die FvD-stemmers met uitgestreken schijnheilige smoelen op de Dam een minuut stilte te houden terwijl ze de reden waarom we dat doen net zo makkelijk verkwanselen.
Ze zijn serieus toch? Of is het half voor de grap?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:04 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja want als je grensoverschrijdend fascistoïde gedrag van leraren niet ok vindt dan ben je letterlijk hitler.
Erdogan heeft een mooier paleis dan Baudet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zo is dat. Erdogan is het met ons eens
Janoekovytsj had tenminste een gouden plee.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:07 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Erdogan heeft een mooier paleis dan Baudet.
Nou ik heb mijn plekje bijvoorbeeld gekregen door gewoon eens een prof te contacteren en een tas koffie met hem te drinken. Zo zal het wel vaker gaan.quote:
Iets minder hysterisch reageren lijkt me best een top idee.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:01 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dat deed je toen je lid werd van FvD. Bovendien zie ik je dit niet afkeuren.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:03 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik heb geen positie ingenomen.
Ik heb geen positie ingenomen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat deed je toen je lid werd van FvD. Bovendien zie ik je dit niet afkeuren.
Nee, waar je idee voor een onderzoek vandaan komt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:11 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Nou ik heb mijn plekje bijvoorbeeld gekregen door gewoon eens een prof te contacteren en een tas koffie met hem te drinken. Zo zal het wel vaker gaan.
twitter:thierrybaudet twitterde op zondag 20-08-2017 om 08:54:55Omdat de Europese Unie een cultuurmarxistisch project is dat tot doel heeft de vernietiging van de Europese beschaving. https://t.co/EqLbrlbpoS reageer retweet
Wel ballen dat hij in zo’n zaal zo’n opening doetquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:53 schreef galatea het volgende:
Ik vind dit nog steeds een heel grappig filmpje
Dat geldt wat mij betreft aan beide kanten. Baudet kan ook nogal reageren als een olifant door de porseleinkast.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Iets minder hysterisch reageren lijkt me best een top idee.
Die vetgedrukte doelen kan men als " links" zien....wat ook regelmatig wordt gedaan door ongenuanceerde mensenquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:17 schreef galatea het volgende:
Dit hele topic laat wel weer zien, dat er hele andere problemen spelen in het onderwijs dan de politieke voorkeur van docenten. Ik denk dat er beter meer aandacht aan lessen grammatica, verdraagzaamheid en medemenselijkheid moet worden gegeven.
Nou, dat idee ben ik dus zelf gaan voorstellen. Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee, waar je idee voor een onderzoek vandaan komt.
Maar wel zo laf om het alleen door een FvD cameraploeg te laten filmen en het dan te verknippen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wel ballen dat hij in zo’n zaal zo’n opening doet
Alles wat over racisme / hitler gaat is gewoon bespottelijk, kom nou, vind je van niet?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat geldt wat mij betreft aan beide kanten. Baudet kan ook nogal reageren als een olifant door de porseleinkast.
De FvD fanboys hebben vervolgens weer een handje om bij alles meteen in de "slachtofferrol" te kruipen en demonisatie te roepen of anderszins dat bepaalde argumenten ongepast zijn.
Baudet mag echter alles zeggen. Zie het filmpje hoe asociaal hij tekeer gaat tegen Rosenmuller.
Wel zo makkelijk, nietwaar?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik heb geen positie ingenomen.
Ik denk het ja, er is vaak een aanleiding om een bepaald onderwerp te willen onderzoeken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:20 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Nou, dat idee ben ik dus zelf gaan voorstellen. Of begrijp ik je verkeerd?
Ah ja, het is een succes. Dan is het goed.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:20 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Misschien noemenswaardig.
Kliklijn waar leerlingen linkse leraren kunnen aangeven "groot succes" in Duitsland
13 oktober 2018
45
social shares
In Duitsland is veel te doen over een online meldpunt dat opgericht is door de rechts-populistische Alternative für Deutschland (AfD). De AfD vraagt leerlingen melding te maken van leraren die voor de klas blijk geven van hun politieke voorkeuren. Het platform werd in Hamburg uitgerold, maar AfD is het platform "wegens groot succes" nu ook in 7 andere deelstaten aan het activeren.
VOLGENS DE AFD ZIJN DE MELDPUNTEN NOODZAKELIJK OMDAT IN VELE SCHOLEN “EEN EENZIJDIG LINKS-GROEN WERELDBEELD WORDT VERSPREID EN GETOLEREERD”.
1,328
8:44 AM - Oct 11, 2018
Twitter Ads info and privacy
567 people are talking about this
In Duitsland groeit het verzet van politici en docenten tegen een AfD-meldpunt voor leerlingen die hun leraren willen verlinken omdat ze "niet politiek-neutraal" zouden zijn en/of kritiek op de partij uitten. Leerkrachten die dat doen overtreden volgens AfD de Duitse neutraliteitsregels, die politieke uitingen op scholen verbieden.
In de deelstaten Hamburg en Baden-Württemberg zijn al websites gelanceerd waarop scholieren en hun ouders gevallen hiervan kunnen rapporteren. Volgens Georg Pazderski, een van de AfD-partijleiders, zijn de meldpunten noodzakelijk in vele scholen waar “een eenzijdig links-groen wereldbeeld wordt verspreid en getolereerd”. "Ons doel is dat alle leerkrachten neutraal en objectief onderwijs geven, zonder linkse agenda en AfD-haat", zegt hij op de website van de partij.
http://newsmonkey.be/article/91202
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |