abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 maart 2019 @ 22:03:20 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185887029
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 22:01 schreef Geytenbeekje het volgende:
En als dit helemaal uit de hand loopt.
Scholen indelen in het politiek spectrum van leraren.
En dat ouders zelf wel bepalen naar wat voor school hun kind gaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_185887042
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 21:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Briljant dat BNW'ers zoals jij uiteindelijk warm voorstander blijken van hetgeen jullie altijd zeiden te bestrijden.
Ik heb geen positie ingenomen.
pi_185887055
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 22:01 schreef Mint_Clansell het volgende:
En straks staan op 4 mei al die FvD-stemmers met uitgestreken schijnheilige smoelen op de Dam een minuut stilte te houden terwijl ze de reden waarom we dat doen net zo makkelijk verkwanselen.
Tering, echt, ik weet dat het totaal kansloos is om extremisten die dit soort taal bezigen te overtuigen, maar het lijkt mij gezond als er toch op wordt gereageerd al is er maar een enkeling die half vatbaar is voor jouw krankzinnige uitspraak dan lijkt het mij verstandig dat die ook kan lezen dat er mensen zijn die dit soort ideeën idioot vinden.

Ga je schamen man.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 27 maart 2019 @ 22:04:34 #279
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_185887063
quote:
En straks staan op 4 mei al die FvD-stemmers met uitgestreken schijnheilige smoelen op de Dam een minuut stilte te houden terwijl ze de reden waarom we dat doen net zo makkelijk verkwanselen.
Ja want als je grensoverschrijdend fascistoïde gedrag van leraren niet ok vindt dan ben je letterlijk hitler.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_185887088
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 22:04 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ja want als je grensoverschrijdend fascistoïde gedrag van leraren niet ok vindt dan ben je letterlijk hitler.
Ze zijn serieus toch? Of is het half voor de grap?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185887146
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 20:26 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Zo is dat. Erdogan is het met ons eens
Erdogan heeft een mooier paleis dan Baudet.
  woensdag 27 maart 2019 @ 22:08:56 #282
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_185887194
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 22:07 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Erdogan heeft een mooier paleis dan Baudet.
Janoekovytsj had tenminste een gouden plee.
  woensdag 27 maart 2019 @ 22:11:02 #283
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_185887254
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 21:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat houdt dit in in ABN?
Nou ik heb mijn plekje bijvoorbeeld gekregen door gewoon eens een prof te contacteren en een tas koffie met hem te drinken. Zo zal het wel vaker gaan.
pi_185887316
quote:
Iets minder hysterisch reageren lijkt me best een top idee.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_185887347
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 22:03 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dat deed je toen je lid werd van FvD. Bovendien zie ik je dit niet afkeuren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_185887368
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 22:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat deed je toen je lid werd van FvD. Bovendien zie ik je dit niet afkeuren.
pi_185887403
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 22:11 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Nou ik heb mijn plekje bijvoorbeeld gekregen door gewoon eens een prof te contacteren en een tas koffie met hem te drinken. Zo zal het wel vaker gaan.
Nee, waar je idee voor een onderzoek vandaan komt.
pi_185887431
Het is mogelijk een school te stichten met overheidssubsidie op basis van de FvD filosofie
https://www.denederlandse(...)/artikel_23_grondwet

Men mag daar de kinderen indoctrineren met ' de waarheid' dat de elite, scholen, journalisten, kunstenaars de samenleving ondermijnen, dat klimaatopwarming futiel gedoe is, dat de EU een cultuurmarxistisch project is gericht op vernietiging van de Europese beschaving.
Hoewel, men moet die indoctrinatie wel subtiel doen, anders gaat de onderwijsinspectie moeilijk doen..
thierrybaudet twitterde op zondag 20-08-2017 om 08:54:55 Omdat de Europese Unie een cultuurmarxistisch project is dat tot doel heeft de vernietiging van de Europese beschaving. https://t.co/EqLbrlbpoS reageer retweet
pi_185887436
Dit hele topic laat wel weer zien, dat er hele andere problemen spelen in het onderwijs dan de politieke voorkeur van docenten. Ik denk dat er beter meer aandacht aan lessen grammatica, verdraagzaamheid en medemenselijkheid moet worden gegeven.Als je daadwerkelijk meent iemands politiek voorkeur te kunnen zien aan zijn of haar voorkomen ben je daadwerkelijk bevooroordeeld.
met her in the burgerking, fell in love at the soda-machine
pi_185887443
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 21:53 schreef galatea het volgende:

Ik vind dit nog steeds een heel grappig filmpje
Wel ballen dat hij in zo’n zaal zo’n opening doet :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_185887463
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 22:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Iets minder hysterisch reageren lijkt me best een top idee.
Dat geldt wat mij betreft aan beide kanten. Baudet kan ook nogal reageren als een olifant door de porseleinkast.

De FvD fanboys hebben vervolgens weer een handje om bij alles meteen in de "slachtofferrol" te kruipen en demonisatie te roepen of anderszins dat bepaalde argumenten ongepast zijn.

Baudet mag echter alles zeggen. Zie het filmpje hoe asociaal hij tekeer gaat tegen Rosenmuller. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_185887497
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 22:17 schreef galatea het volgende:
Dit hele topic laat wel weer zien, dat er hele andere problemen spelen in het onderwijs dan de politieke voorkeur van docenten. Ik denk dat er beter meer aandacht aan lessen grammatica, verdraagzaamheid en medemenselijkheid moet worden gegeven.
Die vetgedrukte doelen kan men als " links" zien....wat ook regelmatig wordt gedaan door ongenuanceerde mensen
pi_185887508
Misschien noemenswaardig.

Kliklijn waar leerlingen linkse leraren kunnen aangeven "groot succes" in Duitsland
13 oktober 2018
45
social shares
In Duitsland is veel te doen over een online meldpunt dat opgericht is door de rechts-populistische Alternative für Deutschland (AfD). De AfD vraagt leerlingen melding te maken van leraren die voor de klas blijk geven van hun politieke voorkeuren. Het platform werd in Hamburg uitgerold, maar AfD is het platform "wegens groot succes" nu ook in 7 andere deelstaten aan het activeren.

VOLGENS DE AFD ZIJN DE MELDPUNTEN NOODZAKELIJK OMDAT IN VELE SCHOLEN “EEN EENZIJDIG LINKS-GROEN WERELDBEELD WORDT VERSPREID EN GETOLEREERD”.

1,328
8:44 AM - Oct 11, 2018
Twitter Ads info and privacy

567 people are talking about this
In Duitsland groeit het verzet van politici en docenten tegen een AfD-meldpunt voor leerlingen die hun leraren willen verlinken omdat ze "niet politiek-neutraal" zouden zijn en/of kritiek op de partij uitten. Leerkrachten die dat doen overtreden volgens AfD de Duitse neutraliteitsregels, die politieke uitingen op scholen verbieden.

In de deelstaten Hamburg en Baden-Württemberg zijn al websites gelanceerd waarop scholieren en hun ouders gevallen hiervan kunnen rapporteren. Volgens Georg Pazderski, een van de AfD-partijleiders, zijn de meldpunten noodzakelijk in vele scholen waar “een eenzijdig links-groen wereldbeeld wordt verspreid en getolereerd”. "Ons doel is dat alle leerkrachten neutraal en objectief onderwijs geven, zonder linkse agenda en AfD-haat", zegt hij op de website van de partij.

http://newsmonkey.be/article/91202
  woensdag 27 maart 2019 @ 22:20:13 #294
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_185887514
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 22:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee, waar je idee voor een onderzoek vandaan komt.
Nou, dat idee ben ik dus zelf gaan voorstellen. Of begrijp ik je verkeerd?
  woensdag 27 maart 2019 @ 22:20:32 #295
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_185887526
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 22:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Wel ballen dat hij in zo’n zaal zo’n opening doet :D
Maar wel zo laf om het alleen door een FvD cameraploeg te laten filmen en het dan te verknippen.

Dat is er wat er toen is gebeurd. Ze huurden hun eigen camera's in.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_185887530
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 22:18 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat geldt wat mij betreft aan beide kanten. Baudet kan ook nogal reageren als een olifant door de porseleinkast.

De FvD fanboys hebben vervolgens weer een handje om bij alles meteen in de "slachtofferrol" te kruipen en demonisatie te roepen of anderszins dat bepaalde argumenten ongepast zijn.

Baudet mag echter alles zeggen. Zie het filmpje hoe asociaal hij tekeer gaat tegen Rosenmuller. :')
Alles wat over racisme / hitler gaat is gewoon bespottelijk, kom nou, vind je van niet?
pi_185887535
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 22:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Wel zo makkelijk, nietwaar?
pi_185887555
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 22:20 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Nou, dat idee ben ik dus zelf gaan voorstellen. Of begrijp ik je verkeerd?
Ik denk het ja, er is vaak een aanleiding om een bepaald onderwerp te willen onderzoeken.
pi_185887588
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 22:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wel zo makkelijk, nietwaar?
Als jij het zegt Koos!
pi_185887595
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 22:20 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Misschien noemenswaardig.

Kliklijn waar leerlingen linkse leraren kunnen aangeven "groot succes" in Duitsland
13 oktober 2018
45
social shares
In Duitsland is veel te doen over een online meldpunt dat opgericht is door de rechts-populistische Alternative für Deutschland (AfD). De AfD vraagt leerlingen melding te maken van leraren die voor de klas blijk geven van hun politieke voorkeuren. Het platform werd in Hamburg uitgerold, maar AfD is het platform "wegens groot succes" nu ook in 7 andere deelstaten aan het activeren.

VOLGENS DE AFD ZIJN DE MELDPUNTEN NOODZAKELIJK OMDAT IN VELE SCHOLEN “EEN EENZIJDIG LINKS-GROEN WERELDBEELD WORDT VERSPREID EN GETOLEREERD”.

1,328
8:44 AM - Oct 11, 2018
Twitter Ads info and privacy

567 people are talking about this
In Duitsland groeit het verzet van politici en docenten tegen een AfD-meldpunt voor leerlingen die hun leraren willen verlinken omdat ze "niet politiek-neutraal" zouden zijn en/of kritiek op de partij uitten. Leerkrachten die dat doen overtreden volgens AfD de Duitse neutraliteitsregels, die politieke uitingen op scholen verbieden.

In de deelstaten Hamburg en Baden-Württemberg zijn al websites gelanceerd waarop scholieren en hun ouders gevallen hiervan kunnen rapporteren. Volgens Georg Pazderski, een van de AfD-partijleiders, zijn de meldpunten noodzakelijk in vele scholen waar “een eenzijdig links-groen wereldbeeld wordt verspreid en getolereerd”. "Ons doel is dat alle leerkrachten neutraal en objectief onderwijs geven, zonder linkse agenda en AfD-haat", zegt hij op de website van de partij.

http://newsmonkey.be/article/91202
Ah ja, het is een succes. Dan is het goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')