Oh, hij had het niet zo bedoeld... denk je dat Jetten ook zo'n grapje zou kunnen maken?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maar waarom Leandra denkt dat Baudet zo een opmerking uitgedacht ende serieus plaatst i.p.v. gekscherend om zijn mening kracht bij te geven is me nog steeds niet duidelijk.
Bedankt voor de correctie.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:34 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Had je je toen maar wat meer op het onderwijs gefocust, dan zou je misschien hebben geleerd dat beseffen geen wederkerend werkwoord is.
Het is toch best sneu dat een hoop mensen dit soort bewezen nazi-praktijken nog proberen te verdedigen en als je dan de feiten presenteert keihard 'Godwin!' roepen. Godwin is the end of all arguments.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Westwoodblvd had dit al op pagina 1 gemeld:
[..]
Daarnaast past het in Baudets patroon van anti-intellectualisme
Als je overkomt als Jetten misschien niet, Dijkhoff zeker wel.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, hij had het niet zo bedoeld... denk je dat Jetten ook zo'n grapje zou kunnen maken?
Ik las net ook al dat tegen seksisme zijn links was. Dat is zo gek aan die zelfverklaard rechtse fokkertjes, dat ze denken dat hun eigen antisociale gebrek aan deugdelijke opvoeding op een politiek spectrum te mappen is.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]wat is daar propaganda aan? Dat we allemaal lief met elkaar om moeten gaan?
Globalisering als links project, dacht het niet.
De term is ook nog eens gemunt en verspreid door een overtuigd katholiek.
UNESCO: Baudet was toch zo voor het behoud van cultureel erfgoed?
Een wetenschappelijk onderzoek op basis van een kliklijn?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:46 schreef capricia het volgende:
Nog niemand die opmerkingen heeft over het “wetenschappelijk” kader van dit onderzoek?
Ja.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:46 schreef capricia het volgende:
Nog niemand die opmerkingen heeft over het “wetenschappelijk” kader van dit onderzoek?
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik las net ook al dat tegen seksisme zijn links was. Dat is zo gek aan die zelfverklaard rechtse fokkertjes, dat ze denken dat hun eigen antisociale gebrek aan deugdelijke opvoeding op een politiek spectrum te mappen is.
Ik snap wel waarom ze tegen onderwijzers zijn die kinderen een kans willen geven een volwaardig onderdeel van de maatschappij te worden, dat dan weer wel.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja.
Cliteur en Baudet zijn overduidelijk geen wetenschappers.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:49 schreef Klopkoek het volgende:
https://twitter.com/TomWGvdMeer/status/1110983860198744064
Dit haalt het wel voldoende onderuit.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:49 schreef Klopkoek het volgende:
https://twitter.com/TomWGvdMeer/status/1110983860198744064
Dit haalt het wel voldoende onderuit.
twitter:TomWGvdMeer twitterde op woensdag 27-03-2019 om 20:16:08Als het wetenschappelijk bureau van Forum voor Democratie olv professor Paul Cliteur werkelijk denkt dat een docenten-kliklijn een valide en betrouwbare manier is om indoctrinatie "puur" te "inventariseren",nodig ik het graag uit voor een cursus basale onderzoeksmethoden. reageer retweet
Dat kan hilj niet als leider van een grootste politieke partij , ook niet als minister-president.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou is die de Boer ook wel een labbekak eerste klas, maar waarom Baudet denkt dat hij de voorzitter van een werkgeversorganisatie zou kunnen (laten) ontslaan is me nog steeds niet duidelijk.
Briljant dat BNW'ers zoals jij uiteindelijk warm voorstander blijken van hetgeen jullie altijd zeiden te bestrijden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Onderwijs is al jaren links gekleurd. Ik weet nog wel hoe we bij aardrijkskunde werden geďndoctrineerd met de 'global village'. UNESCO-propaganda.
Hoe er dingen op mijn agenda komen? Meestal door meeting requests.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:50 schreef ludovico het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Tering jantjes.
Hoe denken jullie dat er iets op de agenda van onderzoekers/wetenschappers komt?
Wat houdt dit in in ABN?quote:
Wat overdreven stropoppen weer. Jij vindt het normaal dat een school gangbaar taalgebruik verbied op straffe van een lager cijfer?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:48 schreef speknek het volgende:
Ik las net ook al dat tegen seksisme zijn links was. Dat is zo gek aan die zelfverklaard rechtse fokkertjes, dat ze denken dat hun eigen antisociale gebrek aan deugdelijke opvoeding op een politiek spectrum te mappen is.
Heerlijk ook die eerste 70 secondenquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:53 schreef galatea het volgende:
Ik vind dit nog steeds een heel grappig filmpje
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:53 schreef galatea het volgende:
BaudetGODquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:53 schreef galatea het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |