SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Nee, dat zou tutututu zijn geweest.quote:
Je bedoelt vast Truus de mier. In die tijd bestond de naam Myra nog niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dat zou tutututu zijn geweest.
Oh nee..... dat is Myra de mier.
Hoi Mad.
Nee, dat is Truus de Mier.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dat zou tutututu zijn geweest.
Hoi Mad.
Wel, het waren Myra en Martha Hamster..,quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bedoelt vast Truus de mier. In die tijd bestond de naam Myra nog niet.
Myra en Martha Hamsterquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Moderne hamsters danquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel, het waren Myra en Martha Hamster..,
Die bedoel ik.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik twijfel nu zelfs alweer of ik het herken. Het klonk in het begin erg als een nummer van Vicki Leandros Stay with me till the morning, maar dat is het duidelijk niet.quote:
Heeft Mad daar natuurlijk achter gelaten.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vandaag nog bij de kringloop gezien
Ja, daar ken ik het nummer Stay with me till the morning ook van, dus dat was ook mijn associatie.quote:
Ik was net na DDM en heb het juist gekocht...quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft Mad daar natuurlijk achter gelaten.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was net na DDM en heb het juist gekocht...
Liquido - Narcotic
Wow, het is in ieder geval al een hele verbetering dat je 's avonds bij de fysio terecht kunt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:30 schreef peaceman het volgende:
Wachten bij de fysio, dus kan niet luisteren.
Ik ben benieuwd hoe je gaat bewijzen dat dat zo was.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:31 schreef Elfletterig het volgende:
Ik durf de bewering aan dat ik bij de eerste 0,01 procent van de Nederlanders hoor die dit nummer als eerste kende.
Bewijs van datum en lokatie dan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:31 schreef Elfletterig het volgende:
Ik durf de bewering aan dat ik bij de eerste 0,01 procent van de Nederlanders hoor die dit nummer als eerste kende.
Ik zal je niet tegenspreken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:31 schreef Elfletterig het volgende:
En zomaar een verstandsverbijstering van mijzelf dat ik dacht dat het misschien toch wel even goed zou zijn..quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Wow, het is in ieder geval al een hele verbetering dat je 's avonds bij de fysio terecht kunt.
Kan bij mijn fysiopraktijk ook, ideaal voor mijn fysio die geen ochtendmens isquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Wow, het is in ieder geval al een hele verbetering dat je 's avonds bij de fysio terecht kunt.
Het moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:32 schreef peaceman het volgende:
Ik zeg nietsquote:
quote:
Twijfel je daar nu dan aan? Ik ben nog nooit bij een fysiotherapeut geweest, dus ik heb geen idee of je daar baat bij hebt of niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
En zomaar een verstandsverbijstering van mijzelf dat ik dacht dat het misschien toch wel even goed zou zijn..
quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Let me in van uhm ja, zo’n zangeresje
Ik ben nog even aan het knippen en plakken. In 1e instantie mocht ik een mail sturen naar de gemeente en nu moet het een brief worden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij deze wel zou weten.
Ik dacht meer werktechnisch. Zo onhandig als je overal vrij voor moet regelen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kan bij mijn fysiopraktijk ook, ideaal voor mijn fysio die geen ochtendmens is
quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:35 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben nog even aan het knippen en plakken. In 1e instantie mocht ik een mail sturen naar de gemeente en nu moet het een brief worden.
Meer in de zin, dat ik nu even toegeef aan het mogelijke feit dat het misschien niet helemaal uit zichzelf overgaat.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Twijfel je daar nu dan aan? Ik ben nog nooit bij een fysiotherapeut geweest, dus ik heb geen idee of je daar baat bij hebt of niet.
Dat meen je niet...quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:35 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben nog even aan het knippen en plakken. In 1e instantie mocht ik een mail sturen naar de gemeente en nu moet het een brief worden.
Ja want ik kreeg een mail terug dat het een brief moest wordenquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat meen je niet...
De gemeente heeft nog geen internet aansluiting?
Ik ben dinsdag naar de fysio op het werk geweest.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Twijfel je daar nu dan aan? Ik ben nog nooit bij een fysiotherapeut geweest, dus ik heb geen idee of je daar baat bij hebt of niet.
Oh, op die manier. Ik hoop dat de fysio je kan helpen dan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Meer in de zin, dat ik nu even toegeef aan het mogelijke feit dat het misschien niet helemaal uit zichzelf overgaat.
Dat is voor mij al een hele stap.
Trots op jequote:Op woensdag 27 maart 2019 19:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Meer in de zin, dat ik nu even toegeef aan het mogelijke feit dat het misschien niet helemaal uit zichzelf overgaat.
Dat is voor mij al een hele stap.
Pffff...quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ja want ik kreeg een mail terug dat het een brief moest worden
Ja, maar zover ik weet heb ik geen klachten waarvoor ik bij een fysiotherapeut moet zijn. Of is dit gewoon preventieve fysio of zo?quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben dinsdag naar de fysio op het werk geweest.
Die man doet het geweldig.
Je hebt er wel 3 dagen last van naderhand, maar voor de rest.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Moet je nu huilen omdat DDM je buiten gesloten heeft?
[ afbeelding ]
Het is lachwekkend en triest tegelijkquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ja want ik kreeg een mail terug dat het een brief moest worden
Nee, ik had last van mijn heup, en we kunnen op dinsdag gratis op het werk naar de fysio.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar zover ik weet heb ik geen klachten waarvoor ik bij een fysiotherapeut moet zijn. Of is dit gewoon preventieve fysio of zo?
Ik zou mijn toenmalige hitlijst moeten terugzoekenquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe je gaat bewijzen dat dat zo was.
Je hoeft voor mij die moeite niet te doen hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou mijn toenmalige hitlijst moeten terugzoeken
En vergeet ergerlijk nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is lachwekkend en triest tegelijk
#metooquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Ik hoop dat de fysio je kan helpen dan.
Win-win dus, iedereen blijquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht meer werktechnisch. Zo onhandig als je overal vrij voor moet regelen.
Je zou eigenlijk een mailtje moeten sturen dat je een ontvangstbevestiging per post wilt ontvangen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:39 schreef just me het volgende:
[..]
En vergeet ergerlijk niet
ik dacht hoppa weg niet meer aan denken en nu moet ik wel denken![]()
morgen maar afgeven op het stadskantoor en een ontvangst bevestiging vragen
![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk een mailtje moeten sturen dat je een ontvangstbevestiging per post wilt ontvangen.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:40 schreef brother52 het volgende:
Ovenwant in de fik... Was ook alweer even geleden.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk een mailtje moeten sturen dat je een ontvangstbevestiging per post wilt ontvangen.
Dan doen ze er zo’n mooi stempel ‘binnengekomen op’ op en vullen ze handmatig de datum in. Niks postregistratiesysteen, nieuwerwetse flauwekul. (Ik had ooit ook zo’n stempel)quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:39 schreef just me het volgende:
[..]
En vergeet ergerlijk niet
ik dacht hoppa weg niet meer aan denken en nu moet ik wel denken![]()
morgen maar afgeven op het stadskantoor en een ontvangst bevestiging vragen
![]()
Postregistratiesysteem?quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan doen ze er zo’n mooi stempel ‘binnengekomen op’ op en vullen ze handmatig de datum in. Niks postregistratiesysteen, nieuwerwetse flauwekul. (Ik had ooit ook zo’n stempel)
Meid, ik ben trots op je...quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet onbelangrijk: de Future Breeze edit
Dan had het maar geen ovenwant moeten worden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:40 schreef brother52 het volgende:
Ovenwant in de fik... Was ook alweer even geleden.
En of ze dan willen mailen als ze die verstuurd hebbenquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Poging tot koken met mijn wok op vol gas. Dan heb je wel een ovenwant nodig wanneer je hem vast wil houden...quote:
Heeft ze haar lesje geleerd....... opletten waar je mee bezig bent?quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan had het maar geen ovenwant moeten worden.
Mijn dochter was laatst een ei aan het bakken en op de telefoon bezig tegelijkertijd. In plaats van dat ze met de spatel in de pan roerde was ze met de spatel onder de pan in het gas aan het roeren.
Spatel in de fik en daar schrok ze zo van dat ze de brandende spatel wegsmeet en die kwam vervolgens al brandend op haar andere arm terecht. Gevolg was een nare, pijnlijke brandwond en een goede les dat koken en appen tegelijk niet slim is.
Die versie is nogal wat beter dan het origineel van Sash! zelf. Zonder die remix was het nummer nooit zo'n grote hit geworden.quote:
Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die versie is nogal wat beter dan het origineel van Sash! zelf. Zonder die remix was het nummer nooit zo'n grote hit geworden.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Godsamme zeg, toen die doodging weigerde Symph ‘m te draaien
Kinderen..... ik zou er niet aan beginnen.quote:
Zou je denken hè?quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:47 schreef livelink het volgende:
Als ik ooit zoiets tegen mijn kinderen ga zeggen, dan mag je mij uit de ouderlijke macht zetten.
Ik zal er aan proberen te denken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:47 schreef just me het volgende:
Ik doe alles voor niets maar met moederdag wil ik wel heel veel tekeningen
quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:48 schreef Symphonic het volgende:
Maar hoewel de opvoeding gratis was, was het allemaal voor niets
Zonder regenjas.quote:
zo'n pittig kort kapselquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze is trouwens zwanger, las ik, en heeft inmiddels een kort kapsel dat haar goed staat
Mm, ik weet nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze is trouwens zwanger, las ik, en heeft inmiddels een kort kapsel dat haar goed staat
Ze is de jongste toch ook niet meer.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat ziet er dus niet uit.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Mm, ik weet niet
[ afbeelding ]
Ze lijkt een beetje op Adelheid Rosen vind ik.
44 jaar zag ik net. Tegenwoordig is dat niet eens meer zo uitzonderlijk volgens mij.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze is de jongste toch ook niet meer.
Ik heb het er maar niet op gewaagdquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
44 jaar zag ik net. Tegenwoordig is dat niet eens meer zo uitzonderlijk volgens mij.
nou uit mijn woonplaats danquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:05 schreef Melting het volgende:
Deze band komt van bij just me vandaan.
Zijn ze niet bij je thuis op bezoek geweest?quote:
Peter Tetteroo wel, alsquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Zijn ze niet bij je thuis op bezoek geweest?
Ze probeert ook alles om het er maar door te duwen hè?quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:08 schreef MadMaster het volgende:
May kondigt haar aftreden aan, na het bereiken van de Brexit deal...![]()
Rock Da House - Cookie Crew
https://www.bbc.com/news/uk-politics-47725529?SThisFBquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze probeert ook alles om het er maar door te duwen hè?![]()
Ik las het net op nu.nl ja.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
https://www.bbc.com/news/uk-politics-47725529?SThisFB
Ik zou niet graag in haar schoenen staanquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze probeert ook alles om het er maar door te duwen hè?![]()
[ afbeelding ]
Volledig haar eigen schuld dat ze het zo ver heeft laten komen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zou niet graag in haar schoenen staan
Ik vind dit ook best een mooi nummer. Net niet te zeikerig.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
De songwriter van A good heart van Feargal Sharkey
Ik ook niet, maar hoe triest moet je zijn als je voor een deal gaat stemmen alleen maar om haar weg te krijgen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Little Bit Of Heart and Soul - TPauquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hoe triest moet je zijn als je voor een deal gaat stemmen alleen maar om haar weg te krijgen.
Ik wel, ze heeft echt een heel toffe schoenencollectiequote:Op woensdag 27 maart 2019 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik wel, ze heeft echt een heel toffe schoenencollectie
[..]
Ja, dat ontbreekt er wel eens aan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Little Bit Of Heart and Soul - TPau
[..]
Sorry, ik wilde op je stelling reageren en toen begon Melting ineens met een nieuwe song...quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat ontbreekt er wel eens aan.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, ik wilde op je stelling reageren en toen begon amelting 8neens met een nieuwe song...
quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Altijd handig, van die rappers die direct hun naam noemen
Dat deed Gerrit ook en die was geen rapperquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Altijd handig, van die rappers die direct hun naam noemen
quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:33 schreef MadMaster het volgende:
Back From Where We Started From - Maxine Nightingale
Ik typ nu al 2 minuten, maar dat levert niks op bij deze song...quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wij weten het toch niet, dus al doe je een minuut of twee over het typen
Ik vermoed dat Mad deze ook niet kent.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wij weten het toch niet, dus al doe je een minuut of twee over het typen
quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik typ nu al 2 minuten, maar dat levert niks op bij deze song...
quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik typ nu al 2 minuten, maar dat levert niks op bij deze song...
Ik zou hem weer buiten zetten.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Charlene, dus. Symph zei het verkeerd voor
quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:43 schreef livelink het volgende:
Ik zit hier tussen twee gestresste mensen die gaan opruimen als ze gestressed zijn (daar heb ik nou gek genoeg nooit last van).
Dus is mijn man aan het opruimen en is mijn dochter weer aan het opruimen wat hij opruimt, waarna hij weer dat weer gaat opruimen. Best grappig om te zien, behalve dan dat ze ook allebei op het punt van ontploffen staan.
Dat wordt een klerezooi!quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:43 schreef livelink het volgende:
Ik zit hier tussen twee gestresste mensen die gaan opruimen als ze gestressed zijn (daar heb ik nou gek genoeg nooit last van).
Dus is mijn man aan het opruimen en is mijn dochter weer aan het opruimen wat hij opruimt, waarna hij weer dat weer gaat opruimen. Best grappig om te zien, behalve dan dat ze ook allebei op het punt van ontploffen staan.
Het is nooit saai bij jou he?quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:43 schreef livelink het volgende:
Als er maar geen dingen door huis gaan vliegenquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:43 schreef livelink het volgende:
Nope, ik ben aan het minderenquote:
Ik denk eigenlijk dat het daardoor gekomen is. Hij heeft de afgelopen weken alle kozijnen en deuren geschilderd.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is nooit saai bij jou he?
Gelukkig kan hij nu niet klussen
Met die slijmbeursontstekingquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het daardoor gekomen is. Hij heeft de afgelopen weken alle kozijnen en deuren geschilderd.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Een van de duizend opnames van A change is gonna come
Ik heb mijn dochter net deëscalerend naar haar kamer gestuurd.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als er maar geen dingen door huis gaan vliegen
quote:
Standaard elke dag 2 glazen wijn.... moet niet echt een gewoonte wordenquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden.
Al weet ik niet wat slechter is.... de alcohol, of de hoeveelheid koffie die je drinkt.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:49 schreef just me het volgende:
[..]
Standaard elke dag 2 glazen wijn.... moet niet echt een gewoonte worden
Oh shit, dat was het al.
Heb je een aanhanger bonen in huis gehaald?quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je een aanhanger bonen in huis gehaald?
quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:53 schreef Symphonic het volgende:
De gebroeders Brouwer - rapid toeters
quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:53 schreef Symphonic het volgende:
De gebroeders Brouwer - rapid toeters
waarom heeft ze nu haar hand voor haar borstquote:
Toen mocht bloot nog niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:54 schreef just me het volgende:
[..]
waarom heeft ze nu haar hand voor haar borst
Anders mag het hier niet gepost worden...quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:54 schreef just me het volgende:
[..]
waarom heeft ze nu haar hand voor haar borst
quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Anders mag het hier niet gepost worden...
no milk todayquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ook al geen wijn.
Saaie boel zo...
Ze heeft wel sigaren. Dat scheelt.quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:01 schreef Melting het volgende:
Allemaal weer bedankt voor het luisteren.
En voor straks lekker slapen. Fijne avond nog.
[ afbeelding ]
Is het blussen wel gelukt ?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:02 schreef livelink het volgende:
Zo, van het eind heb ik niet veel meegekregen. Ik moest iets te veel brandjes blussen. Maar dank je wel Melting. Het was weer een aangename luisteravond zo.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:02 schreef livelink het volgende:
Zo, van het eind heb ik niet veel meegekregen. Ik moest iets te veel brandjes blussen. Maar dank je wel Melting. Het was weer een aangename luisteravond zo.
De rust weer een beetje wedergekeerd?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:02 schreef livelink het volgende:
quote:
Ja, gelukkig wel. Ze zijn allebei niet meer aan het opruimen en zitten op verschillende verdiepingen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De rust weer een beetje wedergekeerd?
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Ja, gelukkig wel. Ze zijn allebei niet meer aan het opruimen en zitten op verschillende verdiepingen.
Wat was het advies voor nu?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:17 schreef peaceman het volgende:
Oké ben weer terug. Volgens fysio toch een vorm van whiplash. Niet de ergste vorm, dus zeker te herstellen, maar wel serieuzer dan ik zelf dacht.
Maandag weer terugkomen.quote:
En wat kan de fysiotherapeut er aan doen?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:17 schreef peaceman het volgende:
Oké ben weer terug. Volgens fysio toch een vorm van whiplash. Niet de ergste vorm, dus zeker te herstellen, maar wel serieuzer dan ik zelf dacht.
Klinkt pijnlijk. Dat is wel zwaar k*t dan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maandag weer terugkomen.
Spieren en bindweefsel zitten helemaal vast.
De boel losmaken. Dat zou de oplossing moeten zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
En wat kan de fysiotherapeut er aan doen?
Het verklaart in elk geval waarom ik snel hoofdpijn heb.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt pijnlijk. Dat is wel zwaar k*t dan.
Fijn dat er in ieder geval een plan ligt. Heb je nog veel hoofdpijn?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
De boel losmaken. Dat zou de oplossing moeten zijn.
En wat zou jij zelf nog kunnen doen cq laten?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
De boel losmaken. Dat zou de oplossing moeten zijn.
Jaquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Fijn dat er in ieder geval een plan ligt. Heb je nog veel hoofdpijn?
Oefeningen doen, geen kou erop.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En wat zou jij zelf nog kunnen doen cq laten?
Nee, maar het kan wel chronisch worden als je niet voorzichtig bent, ik ken er iets te veel voorbeelden van en dat gaat veel verder dan vaak/altijd nekpijnquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:23 schreef peaceman het volgende:
Maar de term whiplash is niet altijd zo erg als het klinkt. Whiplash is niet altijd iets voor altijd.
Kan je nog wel werken?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oefeningen doen, geen kou erop.
Komt wel goed, maar heeft tijd nodig.
ja dat snap ik. Maar er was ook nog wel iets positiefs, namelijk dat ik alle bewegingen wel kan maken. Spieren en bindweefsel hebben gewoon een opdonder gehad.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, maar het kan wel chronisch worden als je niet voorzichtig bent, ik ken er iets te veel voorbeelden van en dat gaat veel verder dan vaak/altijd nekpijn
Ja, moet gewoon wat vaker van mijn plek. Even bewegen.quote:
Ah, dat is eigenlijk sowieso een goed advies voor iedereen, denk ik.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, moet gewoon wat vaker van mijn plek. Even bewegen.
Yup. Symph gaat bijvoorbeeld tig keer per dag thee halen. Ik had vroeger zo’n pauzeprogramma op mijn pc op mijn werk, werkte primaquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat is eigenlijk sowieso een goed advies voor iedereen, denk ik.
Goed dat je naar de fysio bent gegaanquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:31 schreef peaceman het volgende:
Al met al ben ik wel positief gestemd.
Ja het is nu even kut, maar er zijn goede vooruitzichten.
Ooit word ik nog verstandigquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Goed dat je naar de fysio bent gegaan
Er zit hier naast me ook zo’n eigenwijze die gelukkig ook wat verstandiger wordt. Bij hem is het genetisch bepaaldquote:
Goedemorgen.quote:
quote:
Goedemorgen heren.quote:
Nee, ik was juist druk en daarom laat in dit topic. Mijn zoon fietst net weg richting school.quote:Op donderdag 28 maart 2019 06:38 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen.![]()
Je bent weer later. Is je zoon weer een dag vrij?
Dat kan ook natuurlijk.quote:Op donderdag 28 maart 2019 06:39 schreef livelink het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 28 maart 2019 06:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.![]()
Je bent weer later. Is je zoon weer een dag vrij?
[..]
Nee, ik was juist druk en daarom laat in dit topic. Mijn zoon fietst net weg richting school.
quote:
En als hele late reactie: Goedemorgenquote:
Deze briljante woordgarp gebruik al jaaaaaren.quote:
Dat is bij peaceman ook genetisch bepaaldquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Er zit hier naast me ook zo’n eigenwijze die gelukkig ook wat verstandiger wordt. Bij hem is het genetisch bepaald
sommige mannenquote:Op donderdag 28 maart 2019 08:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is bij peaceman ook genetisch bepaald![]()
Maar hij is zo verstandig dat hij zelfs naar de ostheopaat gaat volgende week. Dat heeft ook ruim een half jaar geduurd voordat die afspraak is gemaakt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |