SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Nee, dat zou tutututu zijn geweest.quote:
Je bedoelt vast Truus de mier. In die tijd bestond de naam Myra nog niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dat zou tutututu zijn geweest.
Oh nee..... dat is Myra de mier.
Hoi Mad.
Nee, dat is Truus de Mier.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dat zou tutututu zijn geweest.
Hoi Mad.
Wel, het waren Myra en Martha Hamster..,quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bedoelt vast Truus de mier. In die tijd bestond de naam Myra nog niet.
Myra en Martha Hamsterquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Moderne hamsters danquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel, het waren Myra en Martha Hamster..,
Die bedoel ik.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik twijfel nu zelfs alweer of ik het herken. Het klonk in het begin erg als een nummer van Vicki Leandros Stay with me till the morning, maar dat is het duidelijk niet.quote:
Heeft Mad daar natuurlijk achter gelaten.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vandaag nog bij de kringloop gezien
Ja, daar ken ik het nummer Stay with me till the morning ook van, dus dat was ook mijn associatie.quote:
Ik was net na DDM en heb het juist gekocht...quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft Mad daar natuurlijk achter gelaten.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was net na DDM en heb het juist gekocht...
Liquido - Narcotic
Wow, het is in ieder geval al een hele verbetering dat je 's avonds bij de fysio terecht kunt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:30 schreef peaceman het volgende:
Wachten bij de fysio, dus kan niet luisteren.
Ik ben benieuwd hoe je gaat bewijzen dat dat zo was.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:31 schreef Elfletterig het volgende:
Ik durf de bewering aan dat ik bij de eerste 0,01 procent van de Nederlanders hoor die dit nummer als eerste kende.
Bewijs van datum en lokatie dan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:31 schreef Elfletterig het volgende:
Ik durf de bewering aan dat ik bij de eerste 0,01 procent van de Nederlanders hoor die dit nummer als eerste kende.
Ik zal je niet tegenspreken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:31 schreef Elfletterig het volgende:
En zomaar een verstandsverbijstering van mijzelf dat ik dacht dat het misschien toch wel even goed zou zijn..quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Wow, het is in ieder geval al een hele verbetering dat je 's avonds bij de fysio terecht kunt.
Kan bij mijn fysiopraktijk ook, ideaal voor mijn fysio die geen ochtendmens isquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Wow, het is in ieder geval al een hele verbetering dat je 's avonds bij de fysio terecht kunt.
Het moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:32 schreef peaceman het volgende:
Ik zeg nietsquote:
quote:
Twijfel je daar nu dan aan? Ik ben nog nooit bij een fysiotherapeut geweest, dus ik heb geen idee of je daar baat bij hebt of niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
En zomaar een verstandsverbijstering van mijzelf dat ik dacht dat het misschien toch wel even goed zou zijn..
quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Let me in van uhm ja, zo’n zangeresje
Ik ben nog even aan het knippen en plakken. In 1e instantie mocht ik een mail sturen naar de gemeente en nu moet het een brief worden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij deze wel zou weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |