Sorry, de ramen zijn een beetje viesquote:Op donderdag 28 maart 2019 18:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waarom zwaai je nooit terug als ik langs je huis rij?
Waarom zwaai je nooit als je langs mijn huis rijdt?quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waarom zwaai je nooit terug als ik langs je huis rij?
En de Thalys/Eurostar van en naar A'dam Zuid. Want hé, wie wil er nu naar Centraal.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:00 schreef b2py het volgende:
Treinreiziger sprak met hoofd ontwerp capaciteitsontwikkeling en daar hoort een leuk kaartje 2030 bij. Den haag - Roosendaal via Schiphol en Den Bosch of Groningen - Eindhoven via Schiphol - Rotterdam. https://www.treinreiziger(...)stregeling-van-2030/
Ik zou gewoon de auto pakken, is sneller en goedkoper.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:21 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Wie wil er nou niet rechtstreeks van Groningen naar Eindhoven via Amsterdam en Rotterdam.
Maar als je van Tilburg naar Delft wil, mag je overstappen in Rotterdam. En Oss - Breda wordt ook met overstap.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:21 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Wie wil er nou niet rechtstreeks van Groningen naar Eindhoven via Amsterdam en Rotterdam.
Via Zuid zit je overal in Amsterdam centrum sneller dan via Centraal.quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En de Thalys/Eurostar van en naar A'dam Zuid. Want hé, wie wil er nu naar Centraal.
Als die dienstregeling is gebaseerd op reizigersaantallen, dan zijn er blijkbaar in verhouding weinig reizigers tussen die steden die hun directe verbinding verliezen. Niets te klagen dus.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:35 schreef James1988 het volgende:
Maar als je van Tilburg naar Delft wil, mag je overstappen in Rotterdam. En Oss - Breda wordt ook met overstap.
Het is het lijstje van ProRail, zij kijken primair naar wat er op de infrastructuur past. Niet wat de ideale dienstregeling voor reizigers zou vereisen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:03 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Als die dienstregeling is gebaseerd op reizigersaantallen, dan zijn er blijkbaar in verhouding weinig reizigers tussen die steden die hun directe verbinding verliezen. Niets te klagen dus.
Op basis van eigen ervaringen durf ik te beweren dat er toch vrij veel reizigers op de verbinding Nijmegen-Tilburg zijn. En die wordt eveneens onderbroken.quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:03 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Als die dienstregeling is gebaseerd op reizigersaantallen, dan zijn er blijkbaar in verhouding weinig reizigers tussen die steden die hun directe verbinding verliezen. Niets te klagen dus.
Het is een echte knooppuntentrein waarbij je ziet dat er op de knooppunten veel reizigers in- en uitstappen die op of voor het volgende knooppunt al weer uitgestapt zijnquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Op basis van eigen ervaringen durf ik te beweren dat er toch vrij veel reizigers op de verbinding Nijmegen-Tilburg zijn. En die wordt eveneens onderbroken.
Precies. De nuttigste verbinding van het land dusquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is een echte knooppuntentrein waarbij je ziet dat er op de knooppunten veel reizigers in- en uitstappen die op of voor het volgende knooppunt al weer uitgestapt zijn
Daarom ook "in verhouding"...quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Op basis van eigen ervaringen durf ik te beweren dat er toch vrij veel reizigers op de verbinding Nijmegen-Tilburg zijn. En die wordt eveneens onderbroken.
Wat een kutargumentquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:50 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Daarom ook "in verhouding"...
Blijkbaar zijn er andere verbindingen die meer reizigers bedienen dan de "vrij veel" tussen Nijmegen en Tilburg.
Je leest niet wat het uitgangspunt van het ontwerp isquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Op basis van eigen ervaringen durf ik te beweren dat er toch vrij veel reizigers op de verbinding Nijmegen-Tilburg zijn. En die wordt eveneens onderbroken.
quote:Indicatieve weergave van de treindiensten die in 2030 nodig zijn om
de geprognotiseerde reizigersgroei te kunnen faciliteren.
Deze kaart is niet het wensbeeld, noch de belofte van ProRail, maar
dient als basis voor gesprekken met onze partners in de sector.
Ik zie een samenvoeging met Rijkswaterstaat er nog wel van komen, naar Zweeds voorbeeld. De eerste stap is al gezet met de omvorming naar ZBO.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
2030
Dan bestaat Prorail vast allang niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |