Ahjaquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weenie, ik zeg dat wel tegenwoordig als mensen vragen 'rook je?' dan zeg ik 'ja jointjes' maar hmmm, bedenk me nu dat dat ook wel aan context ligt want meestal vraag ik dan een sigaret en dan vragen mensen 'hhuh, rook jij' en voila
Goed om te horenquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:06 schreef Myrr het volgende:
KUROI IS TERUG MENSEN IK HERHAAL KUROI IS TERUG
Ik draai ook niet zelf, maak wel cones en heb futurola roller. Maar ik krijg die vraag dus als andere mensen roken (sigaretten) en heeeeeeel soms vraag ik ook om een sigaretje en dán vragen mensen 'huhu rook jij' en blablablaquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
AhjaIk draai zelf nooit, dan krijg ik die vraag niet per se
(ik rook altijd met anderen mee, koop ook niet voorgedraaid ofzo)
ik ben ook mislukt. Laatst vroeg ik nog aan maat van me, kan ik het leren, toen zei die: ja, jammer, altijd als je nu ergens komt omdat je toch met anderen rookt, zullen die altijd bitchen op je en het zelf willen doenquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik draai ook niet zelf, maak wel cones en heb futurola roller. Maar ik krijg die vraag dus als andere mensen roken (sigaretten) en heeeeeeel soms vraag ik ook om een sigaretje en dán vragen mensen 'huhu rook jij' en blablabla
Ben mislukt, kan niet draaien
Lekker dikquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:17 schreef JimmyDean het volgende:
Vies veel snacks en patat besteld bij thuisbezorgd.
Oh, hier niet gelukkig maar heb weer zelf aangegeven het te willen lerenquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben ook mislukt. Laatst vroeg ik nog aan maat van me, kan ik het leren, toen zei die: ja, jammer, altijd als je nu ergens komt omdat je toch met anderen rookt, zullen die altijd bitchen op je en het zelf willen doen
lekker hoor, wanneer komt je weegmoment?quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:17 schreef JimmyDean het volgende:
Vies veel snacks en patat besteld bij thuisbezorgd.
Wordt er ook ene wakkerquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:06 schreef Myrr het volgende:
KUROI IS TERUG MENSEN IK HERHAAL KUROI IS TERUG
Heb een prima BMIquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
lekker hoor, wanneer komt je weegmoment?
vind het juist een held eersteklasquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:24 schreef JimmyDean het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)stedenzwemtocht.html
Lol wanne flapdrol
Wat is de link tussen het woord flapdrol en dit nieuwsbericht?quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:24 schreef JimmyDean het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)stedenzwemtocht.html
Lol wanne flapdrol
Niet nodig, de mods hebben ingezien dat ze fout bezig waren.quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niet weer in herhaling vallen he!
Daar ben ik nog nooit geweest.quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Geen vakantie naar Ameland voor jou dan
Ik ook nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest.
moet jij wetenquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Geen vakantie naar Ameland voor jou dan
Lol en inclusief dat gedoe met over de lijn en de VAR.quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:55 schreef HPLC het volgende:
Deed Kiid ook maar eens iets nuttigs met Fifa:
Iemand heeft die goals van Real - Ajax nagedaanWat een werk
Jezus, zo bijzonder was het allemaal niet hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:55 schreef HPLC het volgende:
Deed Kiid ook maar eens iets nuttigs met Fifa:
Iemand heeft die goals van Real - Ajax nagedaanWat een werk
Wanneer heeft ADO voor het laatst de bekerhouder in de CL uitgeschakeld?quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus, zo bijzonder was het allemaal niet hoor.
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast?quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wanneer heeft ADO voor het laatst de bekerhouder in de CL uitgeschakeld?
quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus, zo bijzonder was het allemaal niet hoor.
Dat kunnen we wel even naspelen met FIFAquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wanneer heeft ADO voor het laatst de bekerhouder in de CL uitgeschakeld?
goeiequote:Op woensdag 27 maart 2019 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat kunnen we wel even naspelen met FIFA
hahaatjesquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat kunnen we wel even naspelen met FIFA
Omdat Ajax van Real gewonnen heeft.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom moet je hier zo hard om lachen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |