SIR YES SIR!quote:
Klinkt als een standaard zaterdagavond.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja gooi jezelf vol met een gevaarlijke mix van alcohol tranquilizers en pijnstillers en dan lekker in bad liggen .
Ik weet dat paracetamol de koorts onderdrukt, maar het onderdrukt ook tijdelijk het ongemak waardoor ze sneller en beter in slaap zal vallen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker onder de wol de boel uitzweten.
Lees jij wel wat je typt.
Heb jij weleens een emmer water over je wollen trui leeggegooid?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik weet dat paracetamol de koorts onderdrukt, maar het onderdrukt ook tijdelijk het ongemak waardoor ze sneller en beter in slaap zal vallen.
En ja "uitzweten" klopt natuurlijk niet, maar hey, it works for a lot of people... al zal het 'm vooral in het rusten en slapen en de dekens liggen (al is een extra deken niet nodig of course).
Ach. ik ben geen arts, ik bedoelde het slechts lief en goed. Maar als jij dat niet goed genoeg vindt, zal ik dat vooral niet bij jou zeggen als je je kut voelt.
Ik vind het heel lief van je hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik weet dat paracetamol de koorts onderdrukt, maar het onderdrukt ook tijdelijk het ongemak waardoor ze sneller en beter in slaap zal vallen.
En ja "uitzweten" klopt natuurlijk niet, maar hey, it works for a lot of people... al zal het 'm vooral in het rusten en slapen en de dekens liggen (al is een extra deken niet nodig of course).
Ach. ik ben geen arts, ik bedoelde het slechts lief en goed. Maar als jij dat niet goed genoeg vindt, zal ik dat vooral niet bij jou zeggen als je je kut voelt.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:39 schreef Elvi het volgende:
Insmeren met kokosolie en dan eroverheen pissenen als dat niet werkt black salve.
Shots firedquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vergeet de yoghurt niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:39 schreef Elvi het volgende:
Insmeren met kokosolie en dan eroverheen pissenen als dat niet werkt black salve.
Hoho hier wordt onderling niet lief gedaanquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daarom moet je altijd een achterdehandje hebben.quote:
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoho hier wordt onderling niet lief gedaan
Nee. Maar als jij dat kinky vindt, dan wil ik dat best een keer bij je doen hoor....quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:39 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Heb jij weleens een emmer water over je wollen trui leeggegooid?
Je kunt hem beter in zijn bek schijten, hij moet morgen weer door het riool naar zijn werk.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee. Maar als jij dat kinky vindt, dan wil ik dat best een keer bij je doen hoor....
Ook totaal niet medisch verantwoord: Grog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
True true... als het echt klote is, dan is PayPal evt een optie... als de ontvangende partij dat ook heeft....quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Geld overboeken naar het buitenland is nog steeds gedoe
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ook totaal niet medisch verantwoord: Grog.
Een flinke scheut wodka of rum (iig sterke drank) gemixt met verse citroenthee (evt met honing). Eventueel met 2 paracetamol en lekker je bedje in.
It works for me.Heb (nog) geen hartafwijkingen, maar wel grote kans op om ooit te krijgen. Geldt het dan ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |