abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 17 mei 2019 @ 10:25:48 #251
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_186903712
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 10:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nou ja, heisa valt toch wel mee? ;)
Ik heb geen ervaring met koken zonder afzuiging, behalve gourmetten en dat is dan ook écht meteen héél kut :')
Maar misschien kan het wel prima en zuig ik al jaren zinloos af :P
Niet van jou hoor! Maar het is een eeuwige discussie op fok. Ook recirculatie vs naar buiten :D
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_186904132
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
Heb je het niet getest in de winkel?
Nee. En dat is natuurlijk ontzettend stom. Ik had een heel specifieke maat nodig en het aanbod daarin was klein, vooral in betaalbare baden. Dus ik heb het op de gok online besteld. Ik zou elke badliefhebber dat afraden!

quote:
Wij hebben 5 baden getest voor we een keuze maakten, en maar goed ook, want van die 5 lagen er 3 kut voor mij, 3 kut voor hem, en was er 1 die voor ons allebei perfect was ;) Een te groot bad is voor mij echt vreselijk, ik had het gevoel dat het bad me opslokte en nergens grip op de randen.
Ik zag dat ook als onderwerp voorbijkomen in het voorprettopic. Ik kan het me helemaal voorstellen, maar zelf ben ik meer van team Leandra: een bad kan me niet groot genoeg zijn. Ik moest kiezen tussen een groot bad of de opstelling zoals ik die wilde. Een kleiner bad is wel echt een concessie geweest.

quote:
Maareh, afzuiging is toch niet alleen nodig bij frituren? Ik heb al 37 jaar geen frituurpan en wel altijd afzuiging gehad. Wat eet je dan zoal? Toch niet alleen boterhammen en gekookte aardappels? ;)