SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
succes !quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:41 schreef Rafeiro het volgende:
Ola. PC/ internet doet hier even raar, dus kan even AFK zijn, niet letterlijk dan, maar met de intentie dingen op te lossen.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:43 schreef brother52 het volgende:
Overduidelijk Lynyrd Skynyrd maar geen idee wat de titel is.
Rechts een explorerquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:47 schreef brother52 het volgende:
Deze ken ik niet. Kan de stem ook niet zo snel plaatsen.
Het is dat ik wat te laat inschakelde, anders was het de 2e keer geweest.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Eerste keer vanavond, denk ik.
[ afbeelding ]
Toch wel fijn om ook een echte classic rock vrouw te horen. Lekker nummer was dat.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Eerste keer vanavond, denk ik.
[ afbeelding ]
Pat kon best goed zingen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch wel fijn om ook een echte classic rock vrouw te horen. Lekker nummer was dat.
wat een engerdquote:
Het is weer eens wat anders dan meneer De Uil hè?quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders dan meneer De Uil hè?
Ik wist niet dat Cream al uit 1966 stamt. Had dat niet verwacht.quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:01 schreef brother52 het volgende:
Is dit Queensryche (met puntjes op de y)?
zeker later op de avondquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:04 schreef brother52 het volgende:
Hoorde deze vrij vaak in de kroeg voorbij komen.
Dat zal een classic rock-kroeg zijn geweest. In de kroegen waar ik kwam hoorde ik deze niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:04 schreef brother52 het volgende:
Hoorde deze vrij vaak in de kroeg voorbij komen.
Ga je eigenlijk nog wel ooit stappen? Of is dat helemaal voorbij?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zal een classic rock-kroeg zijn geweest. In de kroegen waar ik kwam hoorde ik deze niet.
Nee hoor, kon op elk moment voorbij komenquote:
Klopt, was voornamelijk rock, alt. en metal wat ze daar draaiden.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zal een classic rock-kroeg zijn geweest. In de kroegen waar ik kwam hoorde ik deze niet.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:11 schreef brother52 het volgende:
Verdorie... ligt op het puntje van mijn trommelvlies.
Het is dat je ze vaker draaitquote:
Echt stappen niet echt, nee. Wel met een vriendin nog wel eens naar de film en daarna nog even in een kroeg, maar dat is niet het stappen van vroeger.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga je eigenlijk nog wel ooit stappen? Of is dat helemaal voorbij?
Nee, dat snap ik. Maar filmpje pakken en dan de kroeg in is ook een beetje stappen, toch?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt stappen niet echt, nee. Wel met een vriendin nog wel eens naar de film en daarna nog even in een kroeg, maar dat is niet het stappen van vroeger.
Ja, dit is het meest favoriete nummer van mijn man. Hij speelt dit vaak op de gitaar en heeft het zelfs samen met zijn gitaarleraar opgenomen, waarbij zijn leraar zingt en meespeelt. Best goed ook.quote:
Kijk.... dat is leuk.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dit is het meest favoriete nummer van mijn man. Hij speelt dit vaak op de gitaar en heeft het zelfs samen met zijn gitaarleraar opgenomen, waarbij zijn leraar zingt en meespeelt. Best goed ook.
Zijn elleboog. Ziet er ook eng uit.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:28 schreef just me het volgende:
@:livelink, waar heeft je man die slijmbeursontsteking ?
auchquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Zijn elleboog. Ziet er ook eng uit.
Meestal zit dat in de schouder, bestaat iirc uit 7 gewrichten.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:28 schreef just me het volgende:
@:livelink, waar heeft je man die slijmbeursontsteking ?
Ik had het in mijn schouder en ook dat was niet prettigquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Meestal zit dat in de schouder, bestaat iirc uit 7 gewrichten.
Loopt bij jou de stream voorquote:
Ja, eigenlijk wel. En vannacht stootte ik hem per ongeluk aan in bed; hij werd ongeveer schreeuwend wakkerquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:29 schreef just me het volgende:
[..]
auchdus elke beweging, als hij die al kan maken, doet pijn
Auw! heb mijn elleboog uit de kom gehad en gebroken op het zelfde moment, geef hem maar een snoepje+ haha.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Zijn elleboog. Ziet er ook eng uit.
sssstquote:
Hij slikt inderdaad behoorlijk veel snoepjes nou.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Auw! heb mijn elleboog uit de kom gehad en gebroken op het zelfde moment, geef hem maar een snoepje+ haha.
Je moet ook wel zorgen dat je aan jezelf denkt hè? Met al dat gestres nu....quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. En vannacht stootte ik hem per ongeluk aan in bed; hij werd ongeveer schreeuwend wakker![]()
Ik sliep daarna niet meer heel goed
Nee begrijp ik, je bent veels te bang om hem weer pijn te doen. Maar jij moet ook goed slapen hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. En vannacht stootte ik hem per ongeluk aan in bed; hij werd ongeveer schreeuwend wakker![]()
Ik sliep daarna niet meer heel goed
Kilozak M&M's kopen. Kan hij even vooruit.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij slikt inderdaad behoorlijk veel snoepjes nou.
Dokter zei gebroken, ik zei uit de kom! doet te veel pijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij slikt inderdaad behoorlijk veel snoepjes nou.
Gelukkig is het niet zoiets, nee. Hoe kreeg je dat nou voor elkaar?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dokter zei gebroken, ik zei uit de kom! doet te veel pijn.
Bot stak paar cm uit maar niet door breuk.
Hoop niet dat iets lijk dit speelt daar
Beetje stoeien met het kleine broertje van een maat van me.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet zoiets, nee. Hoe kreeg je dat nou voor elkaar?
Deze zit in Guitar Hero of Rock band.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe ken je deze dan?
Ik dacht dat je deze niet zo herkennen?
[ afbeelding ]
Uhm.....even tellen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:45 schreef just me het volgende:
Hoeveel concerten heb jij al bijgewoond Melting van Iron Maiden ?
als je mijn handen ook nodig hebt om te tellenquote:
Ik denk een stuk of 12-15. Ik weet het niet precies.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:46 schreef just me het volgende:
[..]
als je mijn handen ook nodig hebt om te tellen
Zit je inmiddels al aan het heel pilletje?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:46 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga zo weer naar bed.
Ben er zo tering klaar mee, moe zijn is kut, maar ben er nu echt klaar mee.
Ik kom maar tot 5 of 6quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk een stuk of 12-15. Ik weet het niet precies.
Mijn eerste was de Fear of the Dark tour.quote:
Is ook kut Rafquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:46 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga zo weer naar bed.
Toen sliep ik ook al weer 0,0.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Zit je inmiddels al aan het heel pilletje?
Hoop dat het slapen nu wel een beetje gaat lukken. Kan me zo voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent. Succes en sterkte!quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:46 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga zo weer naar bed.
Al terug geweest naar de dokter?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Toen sliep ik ook al weer 0,0.
Ik word er sjaggie van.
Wâldrock 2003 voor mij.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Mijn eerste was de Fear of the Dark tour.
Die gaf aan het andere middel te verdubbelen, minder verslavend enzo.quote:
Maar je volgt zijn advies wel op, toch?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die gaf aan het andere middel te verdubbelen, minder verslavend enzo.
Wel vaag omdat daar juist lage doses van werden voorgeschreven.
Ach we zien wel, ik kachel wel door,
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:52 schreef brother52 het volgende:
Het heet vast Rocky mountain way maar geen idee van wie.
Ik zou toch wel een hoofdkussen gebruikenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:53 schreef Rafeiro het volgende:
Drie - vier keer per dag op bed liggen is wel kut though.
Probeer nu gewoon +- 18 uur vlak te liggen, haha.
Ik begin elke nacht met 2, meestal liggen die op de grond in de morgen, idem voor deken enzo. Onrustig slapen in kwadraat zeg maarquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:53 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zou toch wel een hoofdkussen gebruiken
Ja maar dit zijn de Eagles...quote:
Als ik dan maar ergens anders benquote:
Dan rust je helemaal niet uitquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik begin elke nacht met 2, meestal liggen die op de grond in de morgen, idem voor deken enzo. Onrustig slapen in kwadraat zeg maar
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:00 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Of ik raak gewend aan je classic rock-shows of ze worden wat milder. Ik ga ze steeds meer waarderen in ieder geval.
Lekker kopje thee en dan gaan slapenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Zal ik nog een kopje thee zetten of gaan slapen?
Lekker kopje thee zetten.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Zal ik nog een kopje thee zetten of gaan slapen?
Laat maar weten of het helpt.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb allerlei kalmerende/slaapthee, ik zal eens wat uitkiezen
Ik heb nooit de indruk dat het echt helpt, maar het zijn wel lekkere theetjes, ik heb nu Dreaming van Kruidvat https://www.kruidvat.nl/k(...)ruidenthee/p/3599891quote:
Ik heb ook nooit het idee dat het helpt en drink thee ook gewoon voor de smaak. Maar ik mag van mezelf even geen nieuwe thee kopen. Eerst alles wat ik heb maar eens opdrinken.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb nooit de indruk dat het echt helpt, maar het zijn wel lekkere theetjes, ik heb nu Dreaming van Kruidvat https://www.kruidvat.nl/k(...)ruidenthee/p/3599891
Hier is de voorraad niet meer zo absurd groot. Iets van 10 pakjes ofzo, en dat gaat best hard met twee theezuipers. Symph neemt ook nogal eens eigen thee mee naar zijn werk, daar is de keuze erg beperkt en soms is er alleen nog groene thee met citroen ( oftewel: Dubro vermomd als thee)quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit het idee dat het helpt en drink thee ook gewoon voor de smaak. Maar ik mag van mezelf even geen nieuwe thee kopen. Eerst alles wat ik heb maar eens opdrinken.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, die Symph wordt steeds beter in klaverjassen, vorige keer won hij twee flessen wijn en nu kwam hij thuis met 2 varkenshaasjes. Eens kijken of ik een keer varkenshaas in wijnsaus kan maken ofzo. Of even wachten of hij de volgende keer weer iets wint, misschien levert dat wel een heel creatief gerecht op
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, die Symph wordt steeds beter in klaverjassen, vorige keer won hij twee flessen wijn en nu kwam hij thuis met 2 varkenshaasjes. Eens kijken of ik een keer varkenshaas in wijnsaus kan maken ofzo. Of even wachten of hij de volgende keer weer iets wint, misschien levert dat wel een heel creatief gerecht op
Komt hij straks thuis met 2 pakken toiletpapier.quote:Op woensdag 27 maart 2019 05:51 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik zou opteren voor een kaasplank als toetje. En dan weer 2 natuurlijk; kun je ook nog wat kaas in het gerecht zelf verwerken.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 05:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt hij straks thuis met 2 pakken toiletpapier.
Ik wist ook niet dat er voor prijzen geklaverjast kon worden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 05:53 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Er gaat voor mij een hele klaverjaswereld open
Het is een soort bingo-klaverjassen. En dan ook al die prijzen in tweevoud. Betekent dat dan dat Symph twee potjes heeft gewonnen of heeft Symph een klaverjaspartner die niet thuis mag komen met die prijzen? Het bericht van DDM roept vragen op.quote:Op woensdag 27 maart 2019 05:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat er voor prijzen geklaverjast kon worden.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 05:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is een soort bingo-klaverjassen. En dan ook al die prijzen in tweevoud. Betekent dat dan dat Symph twee potjes heeft gewonnen of heeft Symph een klaverjaspartner die niet thuis mag komen met die prijzen? Het bericht van DDM roept vragen op.
quote:
Ik ben gewoon tweede gewordenquote:Op woensdag 27 maart 2019 05:58 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Symph moet maar eens uitleg komen geven hier.
En die heb je natuurlijk zelf opgegeten?quote:Op woensdag 27 maart 2019 07:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben gewoon tweede geworden![]()
Er zijn twee prijzen te verdelen..
Een eerste prijs en een tweede prijs..
En elke ronde een mars, die had ik de eerste ronde ook nog.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 07:57 schreef Melting het volgende:
[..]
En die heb je natuurlijk zelf opgegeten?
quote:Op woensdag 27 maart 2019 07:57 schreef Melting het volgende:
[..]
En die heb je natuurlijk zelf opgegeten?
Het is gewoon frustrerend!quote:
dan ga ik even heel snel douchen!quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:48 schreef Rafeiro het volgende:
Dus een uurtje opvulling tot ik ga rennen
Een medestanderquote:Op woensdag 27 maart 2019 17:48 schreef just me het volgende:
[..]
Het is gewoon frustrerend!
En veel plezier bij het darten
Drie keer de woordwaardequote:Op woensdag 27 maart 2019 17:56 schreef Rafeiro het volgende:
Ja kak nu moet ik weer naar elf-letterige comments gaan.
Kut, kon beter.
Misschien kunnen ze net als ToT niet tegen Queen?quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:04 schreef Rafeiro het volgende:
M'n vogels lijken het er niet mee eens te zijn though
Ik weet er alles van. M'n vader heeft tropische vogels, die ik soms (tijdens vakanties) verzorg. Welk soort vogels heb je?quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:06 schreef Rafeiro het volgende:
Die monsters kunnen echt herrie maken
Zeg je tegen je zus "Ze zijn wat druk vandaag"
Krijg je als reactie, "dat hoorden we buiten al"
Bergparkiet en een Catharina, beide op zich rustig, maar ze kunnen me echt roepenquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet er alles van. M'n vader heeft tropische vogels, die ik soms (tijdens vakanties) verzorg. Welk soort vogels heb je?
O ja, dat had je ook al eens verteldquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Bergparkiet en een Catharina, beide op zich rustig, maar ze kunnen me echt roepen
Ze zijn gewend aan die routine, denk ik...quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:10 schreef Rafeiro het volgende:
's ochtends naar het toilet gaan kan daardoor echt gênant zijn, lol.
Dan willen ze voer/water.
Meer zodra ze me horenquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze zijn gewend aan die routine, denk ik...
Zo gauw ze jou zien, weten ze: het is voedertijd
Ik ook nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Meer zodra ze me horen
Kan niet eens stilletjes kakken
Ik moet voor de kat van de buren zorgen en dat beest ligt dan gewoon doodstil op de trap als ik binnenkom... hij is doofquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:15 schreef Rafeiro het volgende:
Maar afgelopen week was Pino 's ochtends ineens stil, dat vond ik echt wel eng
Oh bij de kat van mn zus zou ik dan echt in paniek schieten. 13 jaar oud ofzo en zo lief, al valt ie honden aan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:16 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet voor de kat van de buren zorgen en dat beest ligt dan gewoon doodstil op de trap als ik binnenkom... hij is doof
Klopt zat iets teveel te katten op mn mobielquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:17 schreef Elfletterig het volgende:
Ehhh... deze hadden we toch al gehad?
quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Klopt zat iets teveel te kutten op mn mobiel
quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Klopt zat iets teveel te katten op mn mobiel
Ach, er zijn ergere dingenquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Klopt zat iets teveel te katten op mn mobiel
Moet dat?quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zal zo eens wat opzoeken voor je gevangene
quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:27 schreef Rafeiro het volgende:
Zit ik ineens te zoeken![]()
Dat was niet het plan
Dat vind je toch niet heel gek?quote:
Ik steun ze:)quote:
Van dit nummer ga je spontaan maf wordenquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:33 schreef Rafeiro het volgende:
Net zo maf als Vout af en toe
Maar wel lief.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:34 schreef just me het volgende:
[..]
Van dit nummer ga je spontaan maf worden
Ik moet zo nog darten, dat is pas mafquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:34 schreef just me het volgende:
[..]
Van dit nummer ga je spontaan maf worden
Net zo maf als golfenquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik moet zo nog darten, dat is pas maf
Die hole in one was wel echt geniaal afgelopen week. Zonder stuit.quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:37 schreef just me het volgende:
[..]
Net zo maf als golfen
Jij gooit een pijltje en haalt het er weer uit
Ik sla een balletje in een gat en haal het er weer uit
Zo goed ben ik (nog) nietquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die hole in one was wel echt geniaal afgelopen week. Zonder stuit.
Duur grapje om het balletje te laten liggen, denk ik.quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:37 schreef just me het volgende:
[..]
Net zo maf als golfen
Jij gooit een pijltje en haalt het er weer uit
Ik sla een balletje in een gat en haal het er weer uit
Er zijn hele goedkope balletjes en hele dure balletjes. Ik gebruik, zeker voor het oefenen 2e hands ballenquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Duur grapje om het balletje te laten liggen, denk ik.
Hoi livelink.quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:44 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Je hebt nog een kwartier om mijn oren er vanaf te blazen, Rafeiro. Maar ze zitten goed vast onder mijn koptelefoon.
Maar die laat je toch nog niet liggen, hoop ik?quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:44 schreef just me het volgende:
[..]
Er zijn hele goedkope balletjes en hele dure balletjes. Ik gebruik, zeker voor het oefenen 2e hands ballen
Vroeger had ik altijd gratis tennisballen, dan gingen we zoeken achter de baan, op 1 dag had je er dan zo 20.quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:44 schreef just me het volgende:
[..]
Er zijn hele goedkope balletjes en hele dure balletjes. Ik gebruik, zeker voor het oefenen 2e hands ballen
Neuh maar soms sla je ze ook in de sloot of je kunt ze niet terugvinden, zeker niet als er veel madeliefjes in het gras groeienquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar die laat je toch nog niet liggen, hoop ik?
1 van mijn vrienden was lid, dan dus achter de hekken zoeken en je kwam zo met 20-50 ballen thuis.quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:47 schreef livelink het volgende:
Mijn ouders wonen bijna naast een tennisbaan. Lijken me ook niet de goedkoopste ballen, maar werkelijk niemand nam/neemt de moeite om ballen die over het hek werden geslagen op te zoeken of op te ruimen. Dus wij hadden als kind altijd voldoende tennisballen. Eens in de zoveel tijd struinden we het plantsoen af op tennisballen.
Werkelijk waar; in die tijd (eind 70'er en 80'er jaren) werd elk vooroordeel dat je kon hebben bij een tennisclub bevestigd.
quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:52 schreef Elfletterig het volgende:
Het gaat over ballen en Raf draait Let's Talk About Sex.
Toeval?
quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:51 schreef livelink het volgende:
Melting, je bent weer van de mute af, hoop ik? Een echte golden oldie nu.
Kakkers omdat ze tennis spelen ?quote:Op woensdag 27 maart 2019 18:53 schreef Rafeiro het volgende:
Tegen die lui die wel lid was spelen was ook wel leuk. Soms kreeg je hem echt zwaar aan de kloten, maar soms won je ook van die kakkers. En gratis tennisballen
Nah, was "gewoon" zo'n elite club, daarom haalden ze de ballen ook niet opquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:54 schreef just me het volgende:
[..]
Kakkers omdat ze tennis spelen ?
Dan moet ik wel een super kakker zijn
Nee, absoluut nietquote:
Welke was dat ook alweer? dan houd ik die in gedachten voor te Voute muziekquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:00 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziek, Raf. Op dat ene nummer na dan.
Ik heb niet naar de titel gekeken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Welke was dat ook alweer? dan houd ik die in gedachten voor te Voute muziek
Iets met Ageeth of Agaath volgens mij.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Welke was dat ook alweer? dan houd ik die in gedachten voor te Voute muziek
Liegebeestquote:
Geen probleem. Veel plezier.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:05 schreef Rafeiro het volgende:
En nou naar darten, mis je show dus Melting.
Veel plezier, Rafeiro.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:05 schreef Rafeiro het volgende:
En nou naar darten, mis je show dus Melting.
Zijn ook niet echt bekend.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:05 schreef livelink het volgende:
Het is niet dat ik niet wil raden, Melting. Ik weet het gewoon niet.
Probeer je just me nou mee te lokken?quote:
Jij moet juist kunnen slapen na het dartenquote:
* just me gaat nergens meer naar toe vanavond, middagje golfen en in de tuin bezig zijn is echt genoeg.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Probeer je just me nou mee te lokken?
Eigenwijs denk ik.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij moet juist kunnen slapen na het darten
Ja, wij weten alles nog.quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Mooi de gemiste show van gisteren inhalen voor mij
Zekerquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:10 schreef just me het volgende:
Ik moet een brief schrijven aan College van burgemeester en wethouders ivm mijn bezwaarschrift, kan ik er dan boven zetten Geacht College ?
quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:10 schreef just me het volgende:
Ik moet een brief schrijven aan College van burgemeester en wethouders ivm mijn bezwaarschrift, kan ik er dan boven zetten Geacht College ?
Thanks, dan komt de brief zo uit de printer rollenquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:12 schreef just me het volgende:
[..]
Thanks, dan komt de brief zo uit de printer rollen
quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:15 schreef livelink het volgende:
Somebody has taken Maria away van [insert volgende hint van Melting]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |