SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
succes !quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:41 schreef Rafeiro het volgende:
Ola. PC/ internet doet hier even raar, dus kan even AFK zijn, niet letterlijk dan, maar met de intentie dingen op te lossen.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:43 schreef brother52 het volgende:
Overduidelijk Lynyrd Skynyrd maar geen idee wat de titel is.
Rechts een explorerquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:47 schreef brother52 het volgende:
Deze ken ik niet. Kan de stem ook niet zo snel plaatsen.
Het is dat ik wat te laat inschakelde, anders was het de 2e keer geweest.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Eerste keer vanavond, denk ik.
[ afbeelding ]
Toch wel fijn om ook een echte classic rock vrouw te horen. Lekker nummer was dat.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Eerste keer vanavond, denk ik.
[ afbeelding ]
Pat kon best goed zingen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch wel fijn om ook een echte classic rock vrouw te horen. Lekker nummer was dat.
wat een engerdquote:
Het is weer eens wat anders dan meneer De Uil hè?quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders dan meneer De Uil hè?
Ik wist niet dat Cream al uit 1966 stamt. Had dat niet verwacht.quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:01 schreef brother52 het volgende:
Is dit Queensryche (met puntjes op de y)?
zeker later op de avondquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:04 schreef brother52 het volgende:
Hoorde deze vrij vaak in de kroeg voorbij komen.
Dat zal een classic rock-kroeg zijn geweest. In de kroegen waar ik kwam hoorde ik deze niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:04 schreef brother52 het volgende:
Hoorde deze vrij vaak in de kroeg voorbij komen.
Ga je eigenlijk nog wel ooit stappen? Of is dat helemaal voorbij?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zal een classic rock-kroeg zijn geweest. In de kroegen waar ik kwam hoorde ik deze niet.
Nee hoor, kon op elk moment voorbij komenquote:
Klopt, was voornamelijk rock, alt. en metal wat ze daar draaiden.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zal een classic rock-kroeg zijn geweest. In de kroegen waar ik kwam hoorde ik deze niet.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:11 schreef brother52 het volgende:
Verdorie... ligt op het puntje van mijn trommelvlies.
Het is dat je ze vaker draaitquote:
Echt stappen niet echt, nee. Wel met een vriendin nog wel eens naar de film en daarna nog even in een kroeg, maar dat is niet het stappen van vroeger.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga je eigenlijk nog wel ooit stappen? Of is dat helemaal voorbij?
Nee, dat snap ik. Maar filmpje pakken en dan de kroeg in is ook een beetje stappen, toch?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt stappen niet echt, nee. Wel met een vriendin nog wel eens naar de film en daarna nog even in een kroeg, maar dat is niet het stappen van vroeger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |