En die doe je gehoorzaam natuurlijk?quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tweede......en hij laat me thuis ook oefeningen doen dus ja......![]()
Of onder de fysiotherapeaut, het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En die doe je gehoorzaam natuurlijk?
Dan zit je aardig onder de plak al.
Als deze happy ending er maar voor zorgt dat ik weer gewoon aan het werk kanquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:12 schreef STING het volgende:
[..]
Ik gun iedereen happy endings, zo ben ik
Mwah wintertijd is gewoon onze normale tijd. Vroeger verzette ze de klok ook niet.quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoop dat ze niet meegaan in die gekte en het gewoon zo laten.
Anders is het of om 10uur pas licht of al om 5uur 's avonds al donker.
Nouja dat is wel de bedoeling toch met een happy ending?quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:14 schreef STING het volgende:
[..]
Of onder de fysiotherapeaut, het is maar hoe je het bekijkt.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En die doe je gehoorzaam natuurlijk?
Dan zit je aardig onder de plak al.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tweede......en hij laat me thuis ook oefeningen doen dus ja......![]()
Kan me idd voorstellen dat dat inmiddels wel behoorlijk begint te kriebelen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als deze happy ending er maar voor zorgt dat ik weer gewoon aan het werk kan
Dat ging goed, ik voel wel echt dat er wat meer beweging in komtquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe gingen de thuisoefeningen? (Ene serieus dan)
En QS nog succes met de laatste loodjes
Fijnquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat ging goed, ik voel wel echt dat er wat meer beweging in komt
Ja zeker.....dan weet ik tenminste dat het resultaat gaat opleveren.....ben nu intussen al acht weken uit de runningquote:
Ja stom is dat hequote:Op donderdag 28 maart 2019 09:22 schreef quickstepster het volgende:
Ja, de laatste loodjes zijn echt erg. Fijn hoor, dat je hoofd dat met je doet![]()
Ondertussen probeer ik ook alvast spoilervrij te raken voor Game of Thrones. Zonder Ziggo is die dus gewoon niet te kijken in NL. Flauwekul. Ik betaal met liefde om ze legaal te kijken, maar dat gaat dus gewoon niet
De dvd's zullen pas veel later beschikbaar zijn, dan is alles al gespoilerd. Ga eerst checken of vrienden ziggo hebben. En anders maar even kijken. Ik ben echt niet van het downloaden eigenlijk.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja stom is dat he
Ga je wachten op de dvd's?
Wij zijn niet zo braaf
Ik heb Ziggo, maar ik heb nog nooit een aflevering gezienquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:43 schreef quickstepster het volgende:
[..]
De dvd's zullen pas veel later beschikbaar zijn, dan is alles al gespoilerd. Ga eerst checken of vrienden ziggo hebben. En anders maar even kijken. Ik ben echt niet van het downloaden eigenlijk.
Oh je wil niet weten wat voor lugubere programma's/series/films ik heb gezien!quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:31 schreef quickstepster het volgende:
Het moet je ook maar net liggen natuurlijkhet is geen serie voor mensen met een zwak gestel
Misschien heb je dan nog goeie aanraders?quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh je wil niet weten wat voor lugubere programma's/series/films ik heb gezien!
Succesquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:09 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik moet vanmiddag naar het politiebureau en vind dat best spannend
Weet niet of die überhaupt nog ergens te zien hoor, maar The Following is spannend evenals Hannibal en Sleepy Hollow!quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:15 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Misschien heb je dan nog goeie aanraders?
[..]
Succes
Dankjewelquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heel veel succes en sterkte Hestia!!
Even bijkomen van fysiotherapie......voorlopig nog wel wat 'dates' in het vooruitzicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |