Als deze happy ending er maar voor zorgt dat ik weer gewoon aan het werk kanquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:12 schreef STING het volgende:
[..]
Ik gun iedereen happy endings, zo ben ik
Mwah wintertijd is gewoon onze normale tijd. Vroeger verzette ze de klok ook niet.quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoop dat ze niet meegaan in die gekte en het gewoon zo laten.
Anders is het of om 10uur pas licht of al om 5uur 's avonds al donker.
Nouja dat is wel de bedoeling toch met een happy ending?quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:14 schreef STING het volgende:
[..]
Of onder de fysiotherapeaut, het is maar hoe je het bekijkt.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En die doe je gehoorzaam natuurlijk?
Dan zit je aardig onder de plak al.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tweede......en hij laat me thuis ook oefeningen doen dus ja......![]()
Kan me idd voorstellen dat dat inmiddels wel behoorlijk begint te kriebelen.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als deze happy ending er maar voor zorgt dat ik weer gewoon aan het werk kan
Dat ging goed, ik voel wel echt dat er wat meer beweging in komtquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe gingen de thuisoefeningen? (Ene serieus dan)
En QS nog succes met de laatste loodjes
Fijnquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat ging goed, ik voel wel echt dat er wat meer beweging in komt
Ja zeker.....dan weet ik tenminste dat het resultaat gaat opleveren.....ben nu intussen al acht weken uit de runningquote:
Ja stom is dat hequote:Op donderdag 28 maart 2019 09:22 schreef quickstepster het volgende:
Ja, de laatste loodjes zijn echt erg. Fijn hoor, dat je hoofd dat met je doet![]()
Ondertussen probeer ik ook alvast spoilervrij te raken voor Game of Thrones. Zonder Ziggo is die dus gewoon niet te kijken in NL. Flauwekul. Ik betaal met liefde om ze legaal te kijken, maar dat gaat dus gewoon niet
De dvd's zullen pas veel later beschikbaar zijn, dan is alles al gespoilerd. Ga eerst checken of vrienden ziggo hebben. En anders maar even kijken. Ik ben echt niet van het downloaden eigenlijk.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja stom is dat he
Ga je wachten op de dvd's?
Wij zijn niet zo braaf
Ik heb Ziggo, maar ik heb nog nooit een aflevering gezienquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:43 schreef quickstepster het volgende:
[..]
De dvd's zullen pas veel later beschikbaar zijn, dan is alles al gespoilerd. Ga eerst checken of vrienden ziggo hebben. En anders maar even kijken. Ik ben echt niet van het downloaden eigenlijk.
Oh je wil niet weten wat voor lugubere programma's/series/films ik heb gezien!quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:31 schreef quickstepster het volgende:
Het moet je ook maar net liggen natuurlijkhet is geen serie voor mensen met een zwak gestel
Misschien heb je dan nog goeie aanraders?quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh je wil niet weten wat voor lugubere programma's/series/films ik heb gezien!
Succesquote:Op donderdag 28 maart 2019 11:09 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik moet vanmiddag naar het politiebureau en vind dat best spannend
Weet niet of die überhaupt nog ergens te zien hoor, maar The Following is spannend evenals Hannibal en Sleepy Hollow!quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:15 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Misschien heb je dan nog goeie aanraders?
[..]
Succes
Dankjewelquote:Op donderdag 28 maart 2019 12:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heel veel succes en sterkte Hestia!!
Even bijkomen van fysiotherapie......voorlopig nog wel wat 'dates' in het vooruitzicht
Dat is zeker waarquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:31 schreef quickstepster het volgende:
Het moet je ook maar net liggen natuurlijkhet is geen serie voor mensen met een zwak gestel
Hopelijk heb je niet nog heel veel dates nodig danquote:Op donderdag 28 maart 2019 13:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Volgende week in elk geval weer twee......daarna ligt het eraan hoe het gaat.....
Veel plezier!quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vanavond gaan we naar Us in de bios. Ben benieuwd of ie echt eng is.
Komt vast goedquote:Op donderdag 28 maart 2019 13:10 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Hopelijk heb je niet nog heel veel dates nodig dan
[..]
Veel plezier!
Vanavond Chantal Janzen in de eftelingquote:Op donderdag 28 maart 2019 13:54 schreef quickstepster het volgende:
Veel plezier Sarabi! Vanavond komt This means war op tv, heerlijk grappige en flauwe film
Is dat leuk? Ik ken het nietquote:Op donderdag 28 maart 2019 14:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vanavond Chantal Janzen in de efteling
Tis een nieuw programma van haar, 'Chantal gaat werken' dus hen ook geen idee hoe het zal zijn.........maar eftelingquote:Op donderdag 28 maart 2019 16:28 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Is dat leuk? Ik ken het niet
Nee, bah. Als ik trash tv wil kijken zoek ik jersey shore wel opquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:05 schreef S95Sedan het volgende:
Leuk om te zien maar volgens mij is zij wel irritant.
Geen; 'Temptaaaaation' kijken verder?
Dat kijk ik op Videolandquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:05 schreef S95Sedan het volgende:
Leuk om te zien maar volgens mij is zij wel irritant.
Geen; 'Temptaaaaation' kijken verder?
Heftig allemaal.........hopelijk komt het nu allemaal goed!quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:26 schreef _Hestia_ het volgende:
Pffftttt ik ben kapot mensen. Heb 1 uur en 3 kwartier op het bureau gezetenMaar officieel aangifte kunnen doen
Daarna door naar de bank om kopietje af te geven en toen thuis nog 3 kwartier bezig geweest om alle bijlages/bewijzen ( foto's die ik van hem heb, screenshots van whatsappgesprekken maken etc) te verzamelen en te mailen. Blij dat het nu achter de rug is en nu maar afwachten...
quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:09 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Nee, bah. Als ik trash tv wil kijken zoek ik jersey shore wel op
Ja nee, dat gebruik ik dan weer niet.quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat kijk ik op Videoland
Fijn dat alles een beetje geregeld wordt nuquote:
Ideaal......programma's kijken zonder reclame!quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ja nee, dat gebruik ik dan weer niet.
[..]
Fijn dat alles een beetje geregeld wordt nu
Is dit nog nasleep van die ene gast?quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:26 schreef _Hestia_ het volgende:
Pffftttt ik ben kapot mensen. Heb 1 uur en 3 kwartier op het bureau gezetenMaar officieel aangifte kunnen doen
Daarna door naar de bank om kopietje af te geven en toen thuis nog 3 kwartier bezig geweest om alle bijlages/bewijzen ( foto's die ik van hem heb, screenshots van whatsappgesprekken maken etc) te verzamelen en te mailen. Blij dat het nu achter de rug is en nu maar afwachten...
quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heftig allemaal.........hopelijk komt het nu allemaal goed!
quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Fijn dat alles een beetje geregeld wordt nu
Dankjullie, ik hoop het ookquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:51 schreef Halimede het volgende:
[..]
Is dit nog nasleep van die ene gast?
Jezus, heftig! Ik hoop dat je het gauw achter je kan laten...quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:53 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dankjullie, ik hoop het ookEn ja
Ben al langer met dit hele gebeuren bezig nu dan dat ik die klootzak "kende".
Fijn dat je dit nu achter de rug hebtquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:26 schreef _Hestia_ het volgende:
quote:Op donderdag 28 maart 2019 17:55 schreef Halimede het volgende:
[..]
Jezus, heftig! Ik hoop dat je het gauw achter je kan laten...
Ja erg heftig allemaal, maar voor bepaalde dingen zijn afgerond die ik zelf moest regelen duurt iig nog 2 maanden. Dus ben er voorlopig nog niet van af helaas. Maar dit geeft al wel iets lucht weerquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Fijn dat je dit nu achter de rug hebt
Hopelijk is het snel afgerond
Nou idd, ik heb de datingtopics hier maar weer even ge-ontvolgdquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:59 schreef Sarabi het volgende:
Zal wel weer even duren voordat je weer een man durft te vertrouwen
Echt nietquote:Op donderdag 28 maart 2019 17:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo'n beetje zoals elke keer als jij met een 'grappig' plaatje komt
Ik vond 'm wel leukquote:Op donderdag 28 maart 2019 18:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Echt niet
Je hebt zelf gewoon geen humor
Nee, ik ga geen grapjes meer maken.quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen grapjes meer maken.
Vanaf nu alleen maar serieus.
(Wordt een opgave maar ik zie geen andere optie.)
Boeee!quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen grapjes meer maken.
Vanaf nu alleen maar serieus.
(Wordt een opgave maar ik zie geen andere optie.)
Ik zou de GGZ even bellen dan als ik jou was, als je denkt dat biertjes tegen je kunnen pratenquote:Op donderdag 28 maart 2019 18:51 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Boeee!
Ik kon me net bij de boodschappen niet inhouden, een paar lekkere biertjes gehaald. En nu roepen ze vanuit de koelkast mijn naam
Welke?quote:Op donderdag 28 maart 2019 18:51 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Boeee!
Ik kon me net bij de boodschappen niet inhouden, een paar lekkere biertjes gehaald. En nu roepen ze vanuit de koelkast mijn naam
Dordt van Ebontree, Licht en Lustig van De Molen, Easy IPA van Flying Dog en de Vanilla Milk Stout Special van De Kaperquote:
Klinkt goed.quote:Op donderdag 28 maart 2019 19:49 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Dordt van Ebontree, Licht en Lustig van De Molen, Easy IPA van Flying Dog en de Vanilla Milk Stout Special van De Kaper
Dat was ook mijn gedachte! Vriend komt dit weekend weer hier, denk dat ik hem dan ook even meesleep naar deze slijterquote:Op donderdag 28 maart 2019 19:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Ken alleen de easy ipa.
Maar Mill stouts en eigenlijk alles van De Molen is ook goed.
Ben je al achter zijn geurtje gekomen trouwens? Of moet je daarmee ook maar tot het weekend wachten dan?quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:05 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedachte! Vriend komt dit weekend weer hier, denk dat ik hem dan ook even meesleep naar deze slijterZe hebben daar een super en wisselend aanbod. Kan hij zelf ook wat lekkers uitkiezen!
Leukquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:05 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedachte! Vriend komt dit weekend weer hier, denk dat ik hem dan ook even meesleep naar deze slijterZe hebben daar een super en wisselend aanbod. Kan hij zelf ook wat lekkers uitkiezen!
Nee, de parfumerie bij werk had maar heel beperkt mannengeuren. Kijken of hij hem meeneemt, anders volgende week tijdens vakantie even spiekenquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:06 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ben je al achter zijn geurtje gekomen trouwens? Of moet je daarmee ook maar tot het weekend wachten dan?
Nee, ben niet zo van de apps. Misschien toch eens naar kijken!quote:Op donderdag 28 maart 2019 20:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk
Heb jij de app Untappd? Kan je bij houden welke biertjes je drinkt en scores geven
Haha oke. Nog even geduld dusquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:11 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Nee, de parfumerie bij werk had maar heel beperkt mannengeuren. Kijken of hij hem meeneemt, anders volgende week tijdens vakantie even spieken
[..]
Mocht je hem wel downloaden, let me knowquote:Op donderdag 28 maart 2019 20:11 schreef quickstepster het volgende:
[..]
[..]
Nee, ben niet zo van de apps. Misschien toch eens naar kijken!
Daar durf ik zelfs ook inquote:Op donderdag 28 maart 2019 21:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Chantal in de efteling en ze durfde in Joris en de draak......heldin!
Die valt wel mee, ben ik vorig jaar ook in geweest. Ik wilde ook wel in de Baron, maar kinderen met wie ik was (9/13 jaar) durfden daar niet in en was ook gigantische wachtrij.quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Chantal in de efteling en ze durfde in Joris en de draak......heldin!
Dat lieten ze niet zin, maar ik gok van niet ha ha! Maar Joris gaat vooral echt véél te hard...quote:Op donderdag 28 maart 2019 21:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar durf ik zelfs ook in
En ging ze in de Python?
Wat boe, anders krijg ik zo op m'n kopquote:Op donderdag 28 maart 2019 18:51 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Boeee!
Van wie?quote:Op donderdag 28 maart 2019 22:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat boe, anders krijg ik zo op m'n kop
Leuk, veel plezier!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 08:46 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Ja het gaat volgens mij een mooi zonnige dag worden.
Vanochtend eerst bij een vriendin en haar kindje op bezoek. En dan vanavond naar de bios Captain Marvel.
Haha halve huisraad kapot straks. Wel mooi weer om te verhuizen ja. Ben zelf 13x verhuisd en vaak in de stromende regen. Das toch minder fijnquote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Het zonnetje schijnt![]()
![]()
!!
Mijn overburen laten de verhuiswagen inladen en dat gaat niet bepaald zachtjes
Goede oppas welquote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:55 schreef _Hestia_ het volgende:
IT, die heb ik gezien toen ik een klein kind was en de oppas dat een goed idee vond om ons mee te laten kijken. Mn ouders vonden het een minder goed idee
Vooral mn zusje heeft er nog lang last van gehad, durfde niet meer te douchen enzo.
Krijg ik @Sarabi op m'n dakquote:Op vrijdag 29 maart 2019 06:36 schreef quickstepster het volgende:
Goeiemorgen allemaal!bijna weekend!
[..]
Van wie?
Nope jouw probleem was dat ik geen grapje er over mocht maken.quote:
Ik zie niet waarom dat niet zou mogen hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nope jouw probleem was dat ik geen grapje er over mocht maken.
Nu vind ik die semi grappige plaatjes ook stront vervelend (er is een reden waarom 99% van de mensen op fok ze niet gebruikt). Maar dat was nu niet het punt.
Had het idee dat je er nog mee zat aangezien je het er nu een dag later weer over had.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom dat niet zou mogen hoor
Was in iedergeval niet serieus met dat eerder.
Dat kan bijna nietquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:15 schreef quickstepster het volgende:
Nog irritanter dan het bedrijf zelf
Had verder nog niet op fok gekeken, vanmiddag pas.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Had het idee dat je er nog mee zat aangezien je het er nu een dag later weer over had.
Maar dat heb ik dan fout gedacht
Sowieso een kutbedrijf ja, als afdingen daar al de normale gang van zaken is om een normale prijs te krijgen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:15 schreef quickstepster het volgende:
Oh mijn god. Ik zie net de seats & sofa's reclame voorbijkomen. Nog irritanter dan het bedrijf zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |