Leuk, veel plezier!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 08:46 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Ja het gaat volgens mij een mooi zonnige dag worden.
Vanochtend eerst bij een vriendin en haar kindje op bezoek. En dan vanavond naar de bios Captain Marvel.
Haha halve huisraad kapot straks. Wel mooi weer om te verhuizen ja. Ben zelf 13x verhuisd en vaak in de stromende regen. Das toch minder fijnquote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Het zonnetje schijnt![]()
![]()
!!
Mijn overburen laten de verhuiswagen inladen en dat gaat niet bepaald zachtjes
Goede oppas welquote:Op vrijdag 29 maart 2019 09:55 schreef _Hestia_ het volgende:
IT, die heb ik gezien toen ik een klein kind was en de oppas dat een goed idee vond om ons mee te laten kijken. Mn ouders vonden het een minder goed idee
Vooral mn zusje heeft er nog lang last van gehad, durfde niet meer te douchen enzo.
Krijg ik @Sarabi op m'n dakquote:Op vrijdag 29 maart 2019 06:36 schreef quickstepster het volgende:
Goeiemorgen allemaal!bijna weekend!
[..]
Van wie?
Nope jouw probleem was dat ik geen grapje er over mocht maken.quote:
Ik zie niet waarom dat niet zou mogen hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nope jouw probleem was dat ik geen grapje er over mocht maken.
Nu vind ik die semi grappige plaatjes ook stront vervelend (er is een reden waarom 99% van de mensen op fok ze niet gebruikt). Maar dat was nu niet het punt.
Had het idee dat je er nog mee zat aangezien je het er nu een dag later weer over had.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom dat niet zou mogen hoor
Was in iedergeval niet serieus met dat eerder.
Dat kan bijna nietquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:15 schreef quickstepster het volgende:
Nog irritanter dan het bedrijf zelf
Had verder nog niet op fok gekeken, vanmiddag pas.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Had het idee dat je er nog mee zat aangezien je het er nu een dag later weer over had.
Maar dat heb ik dan fout gedacht
Sowieso een kutbedrijf ja, als afdingen daar al de normale gang van zaken is om een normale prijs te krijgen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:15 schreef quickstepster het volgende:
Oh mijn god. Ik zie net de seats & sofa's reclame voorbijkomen. Nog irritanter dan het bedrijf zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |