Fijn dat het mooi was Hestia......heb je thuis nog even tijd om bij te komen voor je eigenlijk weg moet?quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:59 schreef _Hestia_ het volgende:
Dienst was erg mooi, precies zoals ze zelf wilde (ze had ook gewoon letterlijk alles zelf geregeld, alleen de dominee die ze wilde was zelf al overleden) En het was echt superdruk, moesten stoelen bij gezet worden. Mooi om te zien hoe geliefd ze was
Daarna nog even bij mn vroegere ex geweest (nu gewoon bevriend) en nu weer onderweg naar huis, duurt nog 5 kwartier. Ben helemaal op maar heb eigenlijk vanavond nog een vergadering waarbij de voorzitter afscheid neemt. Wil ik eigenlijk niet missen, maar pfftt weet nog niet of ik ga trekken
Ja ben rond kwart over 5/half 6 thuis en vergadering begint half 8. Maar ben bang dat als ik op de bank ga zitten ik er niet meer vanaf kom 🙈quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Fijn dat het mooi was Hestia......heb je thuis nog even tijd om bij te komen voor je eigenlijk weg moet?
Ja snap ik.......quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:05 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja ben rond kwart over 5/half 6 thuis en vergadering begint half 8. Maar ben bang dat als ik op de bank ga zitten ik er niet meer vanaf kom 🙈
Fijn dat de dienst zo mooi was! Ik zou het rustig aan doen als ik jou was.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:59 schreef _Hestia_ het volgende:
Dienst was erg mooi, precies zoals ze zelf wilde (ze had ook gewoon letterlijk alles zelf geregeld, alleen de dominee die ze wilde was zelf al overleden) En het was echt superdruk, moesten stoelen bij gezet worden. Mooi om te zien hoe geliefd ze was
Daarna nog even bij mn vroegere ex geweest (nu gewoon bevriend) en nu weer onderweg naar huis, duurt nog 5 kwartier. Ben helemaal op maar heb eigenlijk vanavond nog een vergadering waarbij de voorzitter afscheid neemt. Wil ik eigenlijk niet missen, maar pfftt weet nog niet of ik ga trekken
Ha ha......die voelde zich gisteren vast 'opzij geschoven' door jouw vriend en komt nu de schade inhalenquote:Op woensdag 27 maart 2019 18:22 schreef quickstepster het volgende:
Succes met de afwas Cinderella! En dekentjes![]()
![]()
Ik word momenteel platgeknuffeld door een van de katten. Nog beter dan een dekentje!
Haha, wie weet! Al knuffelt vriend haar ook net zo graag. Ze is gewoon needy! Ze zijn allemaal erg knuffelig momenteel. Dus ik slaap vast heerlijk vannacht, met warme knorrende lijfjes bij mequote:Op woensdag 27 maart 2019 18:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha......die voelde zich gisteren vast 'opzij geschoven' door jouw vriend en komt nu de schade inhalen
Oeh.....heerlijk!quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:01 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Haha, wie weet! Al knuffelt vriend haar ook net zo graag. Ze is gewoon needy! Ze zijn allemaal erg knuffelig momenteel. Dus ik slaap vast heerlijk vannacht, met warme knorrende lijfjes bij meen een bed wat nog naar vriends luchtje ruikt
Tweede beste optie als lief er niet is zoquote:
Moeten kijken? Dat zou je nu al moeten weten!quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:33 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Tweede beste optie als lief er niet is zozou eigenlijk eens moeten kijken hoe z'n luchtje heet
Haha, ik weet exact hoe het flesje eruit ziet, maar hoe het heet... Zo'n ingewikkelde half Italiaans klinkend ietsquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Moeten kijken? Dat zou je nu al moeten weten!
Dan kun je het misschien herkennen bij de parfumerie?quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:40 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Haha, ik weet exact hoe het flesje eruit ziet, maar hoe het heet... Zo'n ingewikkelde half Italiaans klinkend iets
Dat is pas slim, goeie tip! Ga ik morgen even proberenquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan kun je het misschien herkennen bij de parfumerie?
praktische manquote:Op woensdag 27 maart 2019 19:48 schreef S95Sedan het volgende:
Of gewoon online naar mannen geuren zoeken
Deze?quote:Op woensdag 27 maart 2019 19:47 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Dat is pas slim, goeie tip! Ga ik morgen even proberen
Nee, die had ik wel onthouden. Ik heb zelf een parfum van Bottega Veneta, zoiets was het ook qua merk. Online is wel lastiger flesjes kijken. Er zijn zoveel aparte namenquote:
Doorzichtig flesje van glas, gefacetteerd. Grijze dop, naam staat er in zwart op. Vloeistof (of binnenkant flesje) is groenblauwig.quote:
Ging erom dat ik dan stiekem met een testertje soms m'n bed weer naar hem kan laten ruiken als ik hem misquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dan maakt het wellicht niet uit met welk geurtje je hem verrast?
Oh okee ha ha!quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:08 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Doorzichtig flesje van glas, gefacetteerd. Grijze dop, naam staat er in zwart op. Vloeistof (of binnenkant flesje) is groenblauwig.
[..]
Ging erom dat ik dan stiekem met een testertje soms m'n bed weer naar hem kan laten ruiken als ik hem mis![]()
Als ik hem iets cadeau wil doen, koop ik wel ombré leather, die jat hij soms van mij
Hm dat zegt mij dan weer niksquote:Op woensdag 27 maart 2019 20:08 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Doorzichtig flesje van glas, gefacetteerd. Grijze dop, naam staat er in zwart op. Vloeistof (of binnenkant flesje) is groenblauwig.
Lekker! Ik denk (na onderzoek) dat het een Valentino geur is. Maakt het zoeken al makkelijker.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hm dat zegt mij dan weer niks
Zelf heb ik boss bottled, guess seductive en jean paul gaultier die ik het meeste gebruik.
Vinden de mensen daar wel! Daardoor kwam ik dus ook bij Tom Ford terechtquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ja snap ik! Wel een leuke uitdaging lijkt me
Dat is wel fijn dat je dan uiteindelijk goed geholpen wordt!quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:31 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Vinden de mensen daar wel! Daardoor kwam ik dus ook bij Tom Ford terecht
Stoere held!quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:32 schreef Restyler het volgende:
Nou ben vanavond erg assertief bezig geweest zeg.
Vriendin gaat vanaf volgende week van haar huidige sportschool verhuizen naar de sportschool waar ik altijd heen ga. Erg jammer natuurlijk, dan kan ik niet meer genieten van al het schoon dat er rond loopt zonder dat mijn vriendin nijdig wordt. Maar daar wou ik het niet over hebben.
Ze wou graag een gratis tas krijgen bij haar aanmelding, dus ik - superheld dat ik ben - zei tegen haar dat ik het wel zou regelen. Nou, zo net wezen sporten en dus naar de balie gelopen en gevraagd of dat mogelijk was. De vrouw achter de kassa keek me érg nijdig aan kan ik jullie vertellen, maar zei "eigenlijk mag het niet, maar neem haar volgende week woensdag maar mee...".
Dat was mijn verhaal, graag hoor ik jullie beoordeling.
Nijdig worden omdat je rondkijkt? Beetje overdreven toch? En wat wil je beoordeeld hebben? Schrijfstijl? Inhoudelijk?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:32 schreef Restyler het volgende:
Nou ben vanavond erg assertief bezig geweest zeg.
Vriendin gaat vanaf volgende week van haar huidige sportschool verhuizen naar de sportschool waar ik altijd heen ga. Erg jammer natuurlijk, dan kan ik niet meer genieten van al het schoon dat er rond loopt zonder dat mijn vriendin nijdig wordt. Maar daar wou ik het niet over hebben.
Ze wou graag een gratis tas krijgen bij haar aanmelding, dus ik - superheld dat ik ben - zei tegen haar dat ik het wel zou regelen. Nou, zo net wezen sporten en dus naar de balie gelopen en gevraagd of dat mogelijk was. De vrouw achter de kassa keek me érg nijdig aan kan ik jullie vertellen, maar zei "eigenlijk mag het niet, maar neem haar volgende week woensdag maar mee...".
Dat was mijn verhaal, graag hoor ik jullie beoordeling.
En nog steeds doet het pijn om op de feiten gedrukt te worden.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:35 schreef S95Sedan het volgende:
Ergens 3 weken terug was toch al duidelijk dat ze je onder de duim had?
Niet omdat ik rond keek, omdat ik vroeg of ze een gratis tas mag hebben bij haar aanmelding - nadat de actie al is verlopen. Je krijgt geen gratis tas op het moment dus ze keek me aan alsof ik een vervelende zeur was.quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:34 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Nijdig worden omdat je rondkijkt? Beetje overdreven toch? En wat wil je beoordeeld hebben? Schrijfstijl? Inhoudelijk?
quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:37 schreef Restyler het volgende:
[..]
En nog steeds doet het pijn om op de feiten gedrukt te worden.![]()
Ik ben een slechte maatstafquote:Op woensdag 27 maart 2019 21:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Cliffhanger![]()
Wel graag hoe totaal verschillend hier op reageren!
Oh zo haha. Nou zou jij het leuk vinden als je man naar een andere vrouw kijkt in yogapants?quote:Op woensdag 27 maart 2019 21:41 schreef quickstepster het volgende:
Nee joh, je zegt toch dat je vriendin nijdig wordt als je rond zou kijken?![]()
En qua spanning 2/10 vanwege de cliffhanger
Afwijken is nooit slecht hoor!quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:02 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ik ben een slechte maatstafik wijk af!
Geen probleem met kijken! Zolang het niet creepy staren is, da's niet tof. Maar even naar een knappe man/vrouw kijken doe ik ook. Dus ik kan me niks voorstellen bij nijdig wordenquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:03 schreef Restyler het volgende:
[..]
Oh zo haha. Nou zou jij het leuk vinden als je man naar een andere vrouw kijkt in yogapants?![]()
Als ze je pinpas mee krijgt om te shoppen dan denk ik niet dat dat meer opgaatquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:03 schreef Restyler het volgende:
[..]
Oh zo haha. Nou zou jij het leuk vinden als je man naar een andere vrouw kijkt in yogapants?![]()
@:s95sedan Ik ken een hele wijze gezegde. De vrouw mag de broek aan hebben, maar ik bepaal wanneer die uit gaat.
Waarom zou je daar problemen mee hebben?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:03 schreef Restyler het volgende:
[..]
Onzekerheid?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waarom zou je daar problemen mee hebben?
Meestal wijs ik het nog aan ook.
Maar als je er niet zeker van bent wat doe je dan nog in zo'n relatie?quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ligt er misschien ook aan hoe je relatie is? Hoe zeker je daarvan bent?
Niet alleen zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar als je er niet zeker van bent wat doe je dan nog in zo'n relatie?
Ja dat bedoel ik......als je dan nijdig wordt is het wel een teken dat je relatie niet goed zitquote:Op woensdag 27 maart 2019 22:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar als je er niet zeker van bent wat doe je dan nog in zo'n relatie?
Ik denk dat er echt zat mensen zijn die niet alleen kunnen zijn ja en daardoor maar bij iemand blijven terwijl ze er eigenlijk niet achter staan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Perse in een relatie blijven omdat je niet alleen wil/kan zijn?
Ja ongetwijfeld.....ben blij dat ik zelf zo niet ben...quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik denk dat er echt zat mensen zijn die niet alleen kunnen zijn ja en daardoor maar bij iemand blijven terwijl ze er eigenlijk niet achter staan.
Zelfde als mensen die daten om diezelfde reden.
Hier ook niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja ongetwijfeld.....ben blij dat ik zelf zo niet ben...
Naarmate je ouder wordt leer je dat wel inderdaad....quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier ook niet.
Vroeger wel wat meer maar gelukkig aan kunnen werken.
Nog even en door de EU bemoeienis is het helemaal achterlijk qua tijdenquote:Op donderdag 28 maart 2019 07:03 schreef quickstepster het volgende:
En het is licht net na opstaan!Na dit weekend ook niet meer
Geen klok verzetten meer?quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nog even en door de EU bemoeienis is het helemaal achterlijk qua tijden
Hoop dat ze niet meegaan in die gekte en het gewoon zo laten.quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Geen klok verzetten meer?
Laten we het hopen
Beslissing is uitgesteld tot 2021, dus dat duurt nog wel evenquote:Op donderdag 28 maart 2019 07:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nog even en door de EU bemoeienis is het helemaal achterlijk qua tijden
Nou, overheid en dingen regelen zijn twee dingen die niet zo goed samengaan.quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:40 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Beslissing is uitgesteld tot 2021, dus dat duurt nog wel even
Wat fijn dat we er weer zijn?quote:Op donderdag 28 maart 2019 08:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh vriendjes en vriendinnetjes!
Ik wil wel komen helpen hoor, maar heb straks weer een 'date' met m'n fysiotherapeutquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:00 schreef quickstepster het volgende:
Is het al weekend? Werk is bleh deze week.
Tweede......en hij laat me thuis ook oefeningen doen dus ja......quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:03 schreef S95Sedan het volgende:
Hoeveelste date is dit? En denk je dat er potentie in zit op een vervolg?
Fysiotherapie met een happy ending. How very interesting.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tweede......en hij laat me thuis ook oefeningen doen dus ja......![]()
Die laatste loodjes weten je op een of andere manier altijd te vinden net voordat je op vakantie gaatquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:08 schreef quickstepster het volgende:
Hahahaik heb gewoon werkblues omdat ik eind volgende week op vakantie ga. Iets met laatste loodjes
Jaloers?quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:08 schreef STING het volgende:
[..]
Fysiotherapie met een happy ending. How very interesting.
Ha ha goedzo!quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:11 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, het was dan ook niet sarcastisch bedoeld
En die doe je gehoorzaam natuurlijk?quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tweede......en hij laat me thuis ook oefeningen doen dus ja......![]()
Of onder de fysiotherapeaut, het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En die doe je gehoorzaam natuurlijk?
Dan zit je aardig onder de plak al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |