abonnement Unibet Coolblue
pi_185877917
quote:
17s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dat zijn voor mij de ideale appartementen om te werken inderdaad, vaak heb ik dan maar één stopcontact nodig om overal bij te kunnen :)
Klopt, ik kan alles stofzuigen vanuit het stopcontact in de hal O+ heerlijk!

Buren vind ik opzich niet erg. Zolang het geen feestbeesten of babies zijn...
Gek? kan je dat eten?
pi_185878073
Geluidsoverlast kan inderdaad wel irritant zijn ja......
pi_185878095
En buren die in de tuin blowen, ook niet fijn
pi_185878114
Lijkt me ook niet tof nee......
pi_185878384
Gelukkig was dat het oude huis
pi_185878426
Dat is wel echt naar. In de categorie overlast buren!!

Hier gelukkig alleen een paar kefhondjes in t gebouw, die kan ik prima hebben
Gek? kan je dat eten?
pi_185878951
:W

Dienst was erg mooi, precies zoals ze zelf wilde (ze had ook gewoon letterlijk alles zelf geregeld, alleen de dominee die ze wilde was zelf al overleden ;( ) En het was echt superdruk, moesten stoelen bij gezet worden. Mooi om te zien hoe geliefd ze was O+

Daarna nog even bij mn vroegere ex geweest (nu gewoon bevriend) en nu weer onderweg naar huis, duurt nog 5 kwartier. Ben helemaal op maar heb eigenlijk vanavond nog een vergadering waarbij de voorzitter afscheid neemt. Wil ik eigenlijk niet missen, maar pfftt weet nog niet of ik ga trekken :Z
pi_185879006
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 15:59 schreef _Hestia_ het volgende:
:W

Dienst was erg mooi, precies zoals ze zelf wilde (ze had ook gewoon letterlijk alles zelf geregeld, alleen de dominee die ze wilde was zelf al overleden ;( ) En het was echt superdruk, moesten stoelen bij gezet worden. Mooi om te zien hoe geliefd ze was O+

Daarna nog even bij mn vroegere ex geweest (nu gewoon bevriend) en nu weer onderweg naar huis, duurt nog 5 kwartier. Ben helemaal op maar heb eigenlijk vanavond nog een vergadering waarbij de voorzitter afscheid neemt. Wil ik eigenlijk niet missen, maar pfftt weet nog niet of ik ga trekken :Z
Fijn dat het mooi was Hestia......heb je thuis nog even tijd om bij te komen voor je eigenlijk weg moet?
pi_185879059
quote:
17s.gif Op woensdag 27 maart 2019 16:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Fijn dat het mooi was Hestia......heb je thuis nog even tijd om bij te komen voor je eigenlijk weg moet?
Ja ben rond kwart over 5/half 6 thuis en vergadering begint half 8. Maar ben bang dat als ik op de bank ga zitten ik er niet meer vanaf kom 🙈
pi_185879067
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 16:05 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja ben rond kwart over 5/half 6 thuis en vergadering begint half 8. Maar ben bang dat als ik op de bank ga zitten ik er niet meer vanaf kom 🙈
Ja snap ik.......
pi_185879140
Lastig Hestia. Eerst maar gewoon naar huis en dan beslissen?
Gek? kan je dat eten?
pi_185879196
Ja denk dat ik dat maar doe idd. Kijken hoe ik me na het eten voel. Vroeger gingen we altijd op zondag bij mn oma groentensoep eten, dus dat ga ik vanavond eten. Makkelijk en als herinnering aan haar. Al was haar soep de allerlekkerste natuurlijk *;
pi_185879256
Dat is een mooi idee Hestia *;
pi_185879395
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 15:59 schreef _Hestia_ het volgende:
:W

Dienst was erg mooi, precies zoals ze zelf wilde (ze had ook gewoon letterlijk alles zelf geregeld, alleen de dominee die ze wilde was zelf al overleden ;( ) En het was echt superdruk, moesten stoelen bij gezet worden. Mooi om te zien hoe geliefd ze was O+

Daarna nog even bij mn vroegere ex geweest (nu gewoon bevriend) en nu weer onderweg naar huis, duurt nog 5 kwartier. Ben helemaal op maar heb eigenlijk vanavond nog een vergadering waarbij de voorzitter afscheid neemt. Wil ik eigenlijk niet missen, maar pfftt weet nog niet of ik ga trekken :Z
Fijn dat de dienst zo mooi was! Ik zou het rustig aan doen als ik jou was.
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_185879645
Rustig aan Hestia
En vanavond gewoon pas beslissen
Maar durf voor jezelf te kiezen :)
pi_185881141
Zo, heb lekker gegeten en besloten de afwas morgen te doen _O-

Nu heerlijk op de bank hangen met mijn puzzelboekje. Op naar het weekend *;
Gek? kan je dat eten?
pi_185881201
Morgen staat die afwas er ook nog wel idd :P
Klinkt als een relaxed avondje, geniet ervan!

Dankjullie :*
Ik ga vanavond toch maar klefbekken met mn dekentje op de bank.
pi_185881212
Hier ook inmiddels de buikjes vol, maar aangezien zoonlief gekookt heeft en ik verder helemaal niks heb gedaan vandaag :@ zal ik de afwas maar doen :+
pi_185881392
Succes met de afwas Cinderella! En dekentjes O+ O+

Ik word momenteel platgeknuffeld door een van de katten. Nog beter dan een dekentje! *O*
Gek? kan je dat eten?
pi_185881536
Succes met de afwas Cinderella
En fijne relaxte avond allemaal :)
Ik moet zo nog naar buiten naar training. Rond half 10 ook weer op de bank O+
pi_185881952
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 18:22 schreef quickstepster het volgende:
Succes met de afwas Cinderella! En dekentjes O+ O+

Ik word momenteel platgeknuffeld door een van de katten. Nog beter dan een dekentje! *O*
Ha ha......die voelde zich gisteren vast 'opzij geschoven' door jouw vriend en komt nu de schade inhalen :D
pi_185882193
quote:
17s.gif Op woensdag 27 maart 2019 18:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ha ha......die voelde zich gisteren vast 'opzij geschoven' door jouw vriend en komt nu de schade inhalen :D
Haha, wie weet! Al knuffelt vriend haar ook net zo graag. Ze is gewoon needy! Ze zijn allemaal erg knuffelig momenteel. Dus ik slaap vast heerlijk vannacht, met warme knorrende lijfjes bij me O+ en een bed wat nog naar vriends luchtje ruikt *;
Gek? kan je dat eten?
pi_185882212
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 19:01 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Haha, wie weet! Al knuffelt vriend haar ook net zo graag. Ze is gewoon needy! Ze zijn allemaal erg knuffelig momenteel. Dus ik slaap vast heerlijk vannacht, met warme knorrende lijfjes bij me O+ en een bed wat nog naar vriends luchtje ruikt *;
Oeh.....heerlijk!
pi_185882914
quote:
17s.gif Op woensdag 27 maart 2019 19:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Oeh.....heerlijk!
Tweede beste optie als lief er niet is zo :+ zou eigenlijk eens moeten kijken hoe z'n luchtje heet O-)
Gek? kan je dat eten?
pi_185882940
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 19:33 schreef quickstepster het volgende:

[..]

Tweede beste optie als lief er niet is zo :+ zou eigenlijk eens moeten kijken hoe z'n luchtje heet O-)
Moeten kijken? Dat zou je nu al moeten weten! :+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')