Cute!quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:50 schreef Restyler het volgende:
Vriendin was weer lief.![]()
![]()
Had een zware dag op het werk en ineens staat m'n vriendin in de avond, na het sporten, op de stoep met een zak hartjes-snoepjes om mijn dag wat beter te maken.
Als je er eentje gevonden hebt heb je meteen een nieuwe bron van klagen aangeboordquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar dan heb ik geen excuus meer om te klagen.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je er eentje gevonden hebt heb je meteen een nieuwe bron van klagen aangeboord
Of ik zoek gewoon de verkeerde vrouwen uit, dat kan ookquote:
Wat heb je het zwaar hè.......quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of ik zoek gewoon de verkeerde vrouwen uit, dat kan ook
Zou je denken?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of ik zoek gewoon de verkeerde vrouwen uit, dat kan ook
Dat valt ook wel meequote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat heb je het zwaar hè.......
Het ging om kleffen toch, kan ook zonder dat.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Liefde vinden is ook niet makkelijk ha ha, je moet er wel wat voor over hebben
Dat is dan weer niet de bedoeling, mij teveel gedoe danquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je er eentje gevonden hebt heb je meteen een nieuwe bron van klagen aangeboord
True true.....quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het ging om kleffen toch, kan ook zonder dat.
[..]
Dat is dan weer niet de bedoeling, mij teveel gedoe dan
Ligt er maar net aan wat voor moeite je ervoor wil doenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het ging om kleffen toch, kan ook zonder dat.
Op zoek naar een vrouw die goed genoeg klikt met je dat dit geen probleem word.quote:[..]
Dat is dan weer niet de bedoeling, mij teveel gedoe dan
Klinkt wel echt als een uitdagingquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat voor moeite je ervoor wil doen
[..]
Op zoek naar een vrouw die goed genoeg klikt met je dat dit geen probleem word.
Als het makkelijk zou zijn was zou je het ook minder gaan waarderen denk ik.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Klinkt wel echt als een uitdaging
Dat is inderdaad wel waarquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als het makkelijk zou zijn was zou je het ook minder gaan waarderen denk ik.
Goede grap.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat voor moeite je ervoor wil doen
[..]
Op zoek naar een vrouw die goed genoeg klikt met je dat dit geen probleem word.
Duidelijk gevalletje 'nog niet de juiste gevonden'quote:
Je moet alleen heeeeeeeeeeel goed zoeken!quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet alleen heeeeeeeeeeel goed zoeken!
Ga nu niet vertellen dat het vinden van de juiste man nu heel veel anders isquote:
Ha ha......jullie mannen zijn ook gewoon rare wezensquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga nu niet vertellen dat het vinden van de juiste man nu heel veel anders is
Mensen zijn gewoon rare wezensquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha......jullie mannen zijn ook gewoon rare wezens
Ik doe er alles mee wat ik met een willekeurige pasta ook doe. Vandaag dus in een ovenschotel met courgette en aubergine, kip en wat overgebleven ontbijtspek. En dan geroosterde paprika saus eroverheenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:19 schreef Sarabi het volgende:
En gnocchi heb ik ook pas sinds kort leren kennen. Maar erg lekker.
Qs wat doe jij er precies mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |