abonnement Unibet Coolblue
pi_185859274



PS4 Slim en PS4 Pro


PlayStation Plus-titels van maart 2019

Handige linkjes
PS4 release kalender
Playstation Webapp
Playstation Store Nederland
Playstation Store USA
PSN Prijzen vergelijker
GAM / [PS5#1] Waar de eerste geruchten aankomen

PSN Username lijst van de fok!kers
Wil je erbij, DM de TS dan even een link van je UI en je PSN ID

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#thisis4thep(l)ayers :B
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator dinsdag 26 maart 2019 @ 14:23:31 #2
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185859289
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 14:21 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nee, ik ben een werkslaaf
Ik ben vandaag ook weer aan het werk ;(
Beetje nieuwe designs ontwerpen enzo
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 26 maart 2019 @ 14:36:37 #3
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185859458
Net bij Sekiro de eerste 2 bazen verslagen _O_ mooie shizzle
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 26 maart 2019 @ 15:10:51 #5
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_185859887
Anthem vandaag ingeruild. Ondanks dat ik hem bij de release had gekocht, moet ik toch aan geloven. Het is een zinkend schip. Waar bioware eerst nog behoorlijk transparant was op de reddit forums, zijn ze na de release doodstil. De klachten stapelen zich op. Jammer, het had veel potentie. Zodra je max lvl bent, is het enorm saai. -O-. Misschien dat ik hem later weer aanschaf, als er meer content in zit. Maar nu in de huidige staat laat ik hem mooi voorbij gaan.
You dont believe me ? Read this line again.
  Eindredactie Games dinsdag 26 maart 2019 @ 15:39:24 #6
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_185860301
quote:
O+

Northlight engine is zo fucking gorgeous
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 26 maart 2019 @ 16:02:32 #7
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_185860695
Trivial pursuit is helaas geen optie aangezien die voor max 4 spelers is en we met z'n 5'en zijn :)

Bordspel ben ik een liefhebber van maar die hebben we allen niet :)

Uiteraard staat er ook een trackmania toernooi op de planning evenals een Fifa kick off toernooitje, maar dan wel de party mode :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_185861194
Gisterenavond BFV firestorm geprobeerd en vind het op zich wel een aardige game mode.
Helaas ben ik niet zo'n gedreven BR speler en werd al gauw een beetje gefrustreerd over het vele rondrennen en zoeken naar loot of tegenstanders (de map is erg groot).
Dat een rondje snel voorbij kan zijn vind ik ook wat minder; in squad mode kan je elkaar tenminste nog reviven maar de meeste mensen spelen of als lone wolf of houden zich voornamelijk bezig met hun eigen squad.

Wat mij nog het meeste irriteert is als je iemand neer geknald hebt deze nog even blijft leven en terug kan schieten.
Had ik gisteren eindelijk succes na drie man neer geknald te hebben blijken ze nog te leven!
Mijn ammo was helaas op en ik had geen secondary wapen dus ren ik op een van die gasten af en begin hem te verwurgen alleen maar om van achteren in de rug geschoten te worden door een van de tegenstanders die alleen downed was.... argh... nog steeds geen kill.

Ik vind de rush mode eigenlijk leuker maar die was helaas tijdelijk... geen idee waarom, Dice had het, wat mij betreft, permanent mogen maken en meer maps mogen toevoegen.
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_185862795
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 08:57 schreef Bananenpap het volgende:
Opmerkelijk dat ze in de laatste levensfase van de PS4 nog even gaan inzetten op dat VR.
Het zou mij niet verbazen als Sony bij de PS5 standaard een VR-functie inbouwt. Dat maakt het ook meteen logisch om zoveel mogelijk PS4 spelers in de laatste periode van die console warm te maken voor VR.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 26 maart 2019 @ 18:46:24 #10
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_185863268
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 18:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het zou mij niet verbazen als Sony bij de PS5 standaard een VR-functie inbouwt. Dat maakt het ook meteen logisch om zoveel mogelijk PS4 spelers in de laatste periode van die console warm te maken voor VR.
Dat zou mij wel heel erg verbazen. 4,2 miljoen keer verkocht, wereldwijd. Dan praat je over een vrij specifieke doelgroep die interesse heeft.
Dit, dus.
pi_185863314
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 18:46 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat zou mij wel heel erg verbazen. 4,2 miljoen keer verkocht, wereldwijd. Dan praat je over een vrij specifieke doelgroep die interesse heeft.
Het was dan ook de eerste keer dat men VR bij zo'n grote homeconsole aan kon schaffen. Het is relatief duur, er zijn relatief weinig VR games en dan vooral grote en de groep early adaptors is altijd klein.

De potentie is zoveel groter als het een vast onderdeel van de spelcomputer is.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 26 maart 2019 @ 18:57:05 #12
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_185863432
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 18:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het was dan ook de eerste keer dat men VR bij zo'n grote homeconsole aan kon schaffen. Het is relatief duur, er zijn relatief weinig VR games en dan vooral grote en de groep early adaptors is altijd klein.

De potentie is zoveel groter als het een vast onderdeel van de spelcomputer is.
Het is in 2016 al geīntroduceerd, hč? Het werkt alleen bij een selecte groep, terwijl iedereen online en streaming content wil.
Dit, dus.
pi_185863483
Streaming content is denk ik wel het laatste waar ik behoefte aan heb als het op gaming aan komt.
  dinsdag 26 maart 2019 @ 19:50:15 #14
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_185864450
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 18:59 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Streaming content is denk ik wel het laatste waar ik behoefte aan heb als het op gaming aan komt.
Voor mij ook, maar dat is natuurlijk voor Sony wel een veel lucratievere markt. Twitch heeft 15 miljoen bezoekers per dag, bijvoorbeeld.
Dit, dus.
  dinsdag 26 maart 2019 @ 19:58:40 #15
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185864609
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 18:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het was dan ook de eerste keer dat men VR bij zo'n grote homeconsole aan kon schaffen. Het is relatief duur, er zijn relatief weinig VR games en dan vooral grote en de groep early adaptors is altijd klein.

De potentie is zoveel groter als het een vast onderdeel van de spelcomputer is.
Klinkt als Kinect. Alleen was dat wel succesvol.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_185864925
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 18:46 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat zou mij wel heel erg verbazen. 4,2 miljoen keer verkocht, wereldwijd. Dan praat je over een vrij specifieke doelgroep die interesse heeft.
Het is wel een markt die met de juiste headset en games ineens kan exploderen, en dan ook echt gigantisch.

quote:
The global VR market was valued at USD 3.13 billion in 2017 and is expected to reach USD 49.7 billion by 2023
https://www.wearable-tech(...)esearch-and-markets/

Oke, het is maar wat analisten zeggen, maar ik denk dat een bedrijf als Sony toch ernstig rekening houd met zo'n markt wanneer ze de PS5 ontwikkelen. Als het gemak met de PSVR2 veel vooruit gaat, de hardware er echt op gemaakt kan worden.. zie ik wel meer grote developers instappen. Draadloos zou al een goede toevoeging zijn, lichter, makkelijker verwisselbaar tussen personen.
pi_185865134
Heb de VR al heeeeel lang niet meer aangeraakt. Ben ook de camera kwijt :')
  Moderator dinsdag 26 maart 2019 @ 21:44:43 #18
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185866964
*O* Morgen worden de nieuwe PS Plus games weer bekend *O*
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_185867099
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 16:31 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Gisterenavond BFV firestorm geprobeerd en vind het op zich wel een aardige game mode.
Helaas ben ik niet zo'n gedreven BR speler en werd al gauw een beetje gefrustreerd over het vele rondrennen en zoeken naar loot of tegenstanders (de map is erg groot).
Dat een rondje snel voorbij kan zijn vind ik ook wat minder; in squad mode kan je elkaar tenminste nog reviven maar de meeste mensen spelen of als lone wolf of houden zich voornamelijk bezig met hun eigen squad.

Wat mij nog het meeste irriteert is als je iemand neer geknald hebt deze nog even blijft leven en terug kan schieten.
Had ik gisteren eindelijk succes na drie man neer geknald te hebben blijken ze nog te leven!
Mijn ammo was helaas op en ik had geen secondary wapen dus ren ik op een van die gasten af en begin hem te verwurgen alleen maar om van achteren in de rug geschoten te worden door een van de tegenstanders die alleen downed was.... argh... nog steeds geen kill.

Ik vind de rush mode eigenlijk leuker maar die was helaas tijdelijk... geen idee waarom, Dice had het, wat mij betreft, permanent mogen maken en meer maps mogen toevoegen.
Ik had het echt na een paar potjes al gezien, om mezelf even te quoten:

Paar potjes firestorm gedaan, maar het is echt vijf stappen terug tov apex.
Waardeloos loot systeem, te weinig actie (misschien wel een te grote map), geen nuttig ping systeem, ttk wat mij betreft te snel voor dit soort games, crappy animaties, saaie map.
pi_185867111
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 21:44 schreef Jimbo het volgende:
*O* Morgen worden de nieuwe PS Plus games weer bekend *O*
Gaat lekker snel JAAAAAAA _O_
SOONY
pi_185867133
Ik vind Battlefield V Firestorm op de PS4 niet lekker werken, jammer. Inventory? Wie verzint het op die manier :')?
SOONY
pi_185867146
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 20:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Het is wel een markt die met de juiste headset en games ineens kan exploderen, en dan ook echt gigantisch.
[..]

https://www.wearable-tech(...)esearch-and-markets/

Oke, het is maar wat analisten zeggen, maar ik denk dat een bedrijf als Sony toch ernstig rekening houd met zo'n markt wanneer ze de PS5 ontwikkelen. Als het gemak met de PSVR2 veel vooruit gaat, de hardware er echt op gemaakt kan worden.. zie ik wel meer grote developers instappen. Draadloos zou al een goede toevoeging zijn, lichter, makkelijker verwisselbaar tussen personen.
Ik denk dat er te weinig mensen zijn die erop zitten te wachten.
Daarnaast vergeet men het debacle met Kinect vast niet.

Prijs is een belangrijk onderdeel van de console en niemand koopt er 1 als je pak hem 600 EUR (ps5+headset) moet gaan betalen.
pi_185867173
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 21:54 schreef DKUp het volgende:
Ik vind Battlefield V Firestorm op de PS4 niet lekker werken, jammer. Inventory? Wie verzint het op die manier :')?
Dat en het loot systeem, redelijk basale opties.
Het is het gewoon allemaal net niet (helaas eigenlijk net als de gehele bf v experience).
pi_185867181
De meeste mensen willen gewoon een goede console met goede content. VR is nog steeds iets wat optioneel hoort te zijn.
SOONY
pi_185867533
350 ontslagen bij EA :')
Rossoneri siamo noi.
  Moderator dinsdag 26 maart 2019 @ 22:27:57 #26
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185867711
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 22:18 schreef ForzaMilan het volgende:
350 ontslagen bij EA :')
waarvan 300 bij bioware? ;(

quote:
De ontslagronde - door EA in een verklaring omschreven als een 'update van onze organisatie' - heeft vooral gevolgen voor de afdelingen marketing en publishing en voor de vestigingen in Japan en Rusland. "Dit zijn belangrijke maar erg moeilijke beslissingen die we niet lichtvaardig nemen", schrijft Andrew Wilson, ceo van EA.
nee dus
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_185867940
SOONY
  dinsdag 26 maart 2019 @ 23:18:24 #28
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185868615
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_185871368
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 18:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De potentie is zoveel groter als het een vast onderdeel van de spelcomputer is.
Hmm, ik weet het niet. Ik heb het idee dat de meeste mensen gewoon lekker op de bank willen liggen met een scherm voor hen.
pi_185871475
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 20:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Het is wel een markt die met de juiste headset en games ineens kan exploderen, en dan ook echt gigantisch.
[..]

https://www.wearable-tech(...)esearch-and-markets/

Oke, het is maar wat analisten zeggen, maar ik denk dat een bedrijf als Sony toch ernstig rekening houd met zo'n markt wanneer ze de PS5 ontwikkelen. Als het gemak met de PSVR2 veel vooruit gaat, de hardware er echt op gemaakt kan worden.. zie ik wel meer grote developers instappen. Draadloos zou al een goede toevoeging zijn, lichter, makkelijker verwisselbaar tussen personen.
Zogenaamde analisten?! :'). VR is nog voor te weinig mensen echt interessant.

Kwaliteit is drama, ding is lomp en zwaar. Zelfs Kinect heeft het niet gered (zeer spijtig, was ik enorm fan van).

Buiten dat, ik wil net zoals veel anderen, gewoon lekker op de bank met een groot scherm voor mij, zonder afgesloten te worden van de complete buitenwereld, gamen :).
pi_185871482
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 09:08 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Hmm, ik weet het niet. Ik heb het idee dat de meeste mensen gewoon lekker op de bank willen liggen met een scherm voor hen.
En dat zal ook gewoon mogelijk zijn bij de PS5.
Ik maak nu ook geen gebruik van remote play, de Playstation app, Sony Music unlimited, stream mogelijkheden of Shareplay. Waarschijnlijk weten de meeste spelers het bestaan van half die mogelijkheden niet eens en waarschijnlijk weet ook ik het bestaan van de meeste mogelijkheden niet af.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_185871484
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 09:17 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Zogenaamde analisten?! :'). VR is nog voor te weinig mensen echt interessant.

Kwaliteit is drama, ding is lomp en zwaar. Zelfs Kinect heeft het niet gered (zeer spijtig, was ik enorm fan van).

Buiten dat, ik wil net zoals veel anderen, gewoon lekker op de bank met een groot scherm voor mij, zonder afgesloten te worden van de complete buitenwereld, gamen :).
^O^

Wel grappig dat ik het enkel over wat komen gaat heb, en jij alle huidige nadelen loopt op te lepelen. Tja, daar kan ik echt bijzonder weinig mee.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2019 09:27:47 ]
pi_185871519
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 09:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

En dat zal ook gewoon mogelijk zijn bij de PS5.
Ik maak nu ook geen gebruik van remote play, de Playstation app, Sony Music unlimited, stream mogelijkheden of Shareplay. Waarschijnlijk weten de meeste spelers het bestaan van half die mogelijkheden niet eens en waarschijnlijk weet ook ik het bestaan van de meeste mogelijkheden niet af.
Remote play is een geweldige uitvinding, even op het vliegveld inloggen via je laptop en gamen maar!
pi_185871576
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 09:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Remote play is een geweldige uitvinding, even op het vliegveld inloggen via je laptop en gamen maar!
Als maar een klein deel van de spelers gebruik maakt van deze dienst, dan is het al de moeite voor Sony om dit te implementeren.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_185871618
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 09:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Als maar een klein deel van de spelers gebruik maakt van deze dienst, dan is het al de moeite voor Sony om dit te implementeren.
Dat is natuurlijk onzin.
pi_185871715
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 09:24 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk onzin.
Jij denkt dat de meeste spelers gebruik maken van Remote Play? Of van de andere functies die ik noemde?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_185871768
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 09:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Als maar een klein deel van de spelers gebruik maakt van deze dienst, dan is het al de moeite voor Sony om dit te implementeren.
Edit: prima toch!

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2019 09:34:21 ]
pi_185871892
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 09:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Edit: prima toch!
Ja, dat was mijn punt dan ook.
Het is echt niet zo dat Sony zo'n VR-functie alleen maar toe zou voegen als ze verwachten dat iedereen er gebruik van maakt. Veel spelers zullen ook in de toekomst simpelweg op de bank willen hangen met een scherm voor zich.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_185871923
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 10:48 schreef DKUp het volgende:
Vermoedelijk ook inclusief alle content van Crash Nitro Kart naast de content van Crash Team Racing
Retro skin beste skin

don't @ me
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_185871985
M'n eerste day one buy sowieso :9

KH The Story so Far telt niet
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_185871995
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 09:41 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Retro skin beste skin

don't @ me
Ik denk, dat ik dit spel voor de Switch ga halen :@
SOONY
pi_185872026
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 09:44 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik denk, dat ik dit spel voor de Switch ga halen :@
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_185872113
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 09:46 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hoewel de performance en grafische kracht wel bepalend gaan zijn.
SOONY
pi_185872172
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 09:50 schreef DKUp het volgende:

[..]

Hoewel de performance en grafische kracht wel bepalend gaan zijn.
Zal vast niet veel uitmaken.

Ik heb geen Switch, en Crash hoort gewoon op de PS (/autisme) :+
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_185872205
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 09:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ja, dat was mijn punt dan ook.
Het is echt niet zo dat Sony zo'n VR-functie alleen maar toe zou voegen als ze verwachten dat iedereen er gebruik van maakt. Veel spelers zullen ook in de toekomst simpelweg op de bank willen hangen met een scherm voor zich.
Het produceren van VR en VR-games kost geld en tijd. Als uiteindelijk maar een klein deel van de gebruikers VR gebruikt is het voor ontwikkelaars niet echt aantrekkelijk om nieuwe VR-games te ontwikkelen. Geld blijft het hoofdonderwerp.
pi_185872295
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 09:56 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Het produceren van VR en VR-games kost geld en tijd. Als uiteindelijk maar een klein deel van de gebruikers VR gebruikt is het voor ontwikkelaars niet echt aantrekkelijk om nieuwe VR-games te ontwikkelen. Geld blijft het hoofdonderwerp.
Nu al, met een VR systeem wat relatief duur is en wat nog in de kinderschoenen staat, zijn er genoeg ontwikkelaars die VR games ontwikkelen.
Als straks de VR een basisfunctie van de PS5 zou zijn en er veel meer spelers gebruik maken van deze functie, dan word het voor ontwikkelaars veel aantrekkelijker om games daarvoor te ontwikkelen. En ook de VR-functie zelf word veel goedkoper om te produceren als het een basisfunctie is.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_185872473
Zorg er maar eerst voor dat het een goede upgrade is vergeleken met de PS4, PS4 Pro en Xbox One X. Daarnaast zorgen dat de “dure” versie van de Xbox niet een stuk beter is dan PS5.
VR moet je niet door de strot duwen. Hoe ze het nu met VR omgaan is prima. Verplicht een VR-set bij een PS5 leveren zou raar zijn. Zorg gewoon voor een goede optionele bundel met een nieuwe PS VR.
SOONY
pi_185872492
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 09:54 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Zal vast niet veel uitmaken.

Ik heb geen Switch, en Crash hoort gewoon op de PS (/autisme) :+
Ik kijk wel misschien valt de Switch-versie enorm tegen vergeleken met de andere versies.
SOONY
pi_185872524
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 10:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nu al, met een VR systeem wat relatief duur is en wat nog in de kinderschoenen staat, zijn er genoeg ontwikkelaars die VR games ontwikkelen.
Als straks de VR een basisfunctie van de PS5 zou zijn en er veel meer spelers gebruik maken van deze functie, dan word het voor ontwikkelaars veel aantrekkelijker om games daarvoor te ontwikkelen. En ook de VR-functie zelf word veel goedkoper om te produceren als het een basisfunctie is.
In december vorig jaar waren er 92 miljoen PS4s verkocht, er zijn per maart dit jaar 4,2 vr sets verkocht, dus ongeveer 4,5% van je users.
Het zou echt te dom voor woorden zijn om je volgende console dit verplicht te stellen / mee te leveren met een hogere aanschafprijs ten gevolge.
pi_185872882
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 10:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nu al, met een VR systeem wat relatief duur is en wat nog in de kinderschoenen staat, zijn er genoeg ontwikkelaars die VR games ontwikkelen.
Als straks de VR een basisfunctie van de PS5 zou zijn en er veel meer spelers gebruik maken van deze functie, dan word het voor ontwikkelaars veel aantrekkelijker om games daarvoor te ontwikkelen. En ook de VR-functie zelf word veel goedkoper om te produceren als het een basisfunctie is.
Maar wat bedoel je met een basisfunctie? Je hebt alsnog nog een headset nodig als je fatsoenlijke VR wilt. Het produceren van zo'n ding kost gewoon veel geld.
  Moderator woensdag 27 maart 2019 @ 11:11:35 #51
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185873362
Kunnen we niet gewoon concluderen dat VR in zn huidige staat duur en kut is ?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_185873378
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 11:11 schreef Jimbo het volgende:
Kunnen we niet gewoon concluderen dat VR in zn huidige staat duur en kut is ?
Nee, verre van zelfs.

Maar goed, mensen die het nu niet in VR zien zitten verklaren de andere partij voor gek, en andersom exact hetzelfde.
pi_185873509
Ik ben een tevreden PSVR gebruiker en ik denk dat het een slecht idee is om zo'n unit mee te leveren met de ps5 waardoor hij veel te duur wordt t.o.v. de concurrentie. Mensen houden er niet van om 'gedwongen' te worden om te betalen voor hardware waar ze niet zelf bewust voor kiezen, we hebben gezien hoe het af is gelopen met het kinect debakel.

In 90% van de gevallen willen mensen gewoon een basic, niet te dure console, en als ze hun geld willen investeren in additional hardware dan willen ze die keuze zelf kunnen maken. Helemaal in kostbare zaken als een VR bril, wat in principe gewoon nog als niche gezien kan worden.
pi_185873877
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 11:19 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ik ben een tevreden PSVR gebruiker en ik denk dat het een slecht idee is om zo'n unit mee te leveren met de ps5 waardoor hij veel te duur wordt t.o.v. de concurrentie. Mensen houden er niet van om 'gedwongen' te worden om te betalen voor hardware waar ze niet zelf bewust voor kiezen, we hebben gezien hoe het af is gelopen met het kinect debakel.

In 90% van de gevallen willen mensen gewoon een basic, niet te dure console, en als ze hun geld willen investeren in additional hardware dan willen ze die keuze zelf kunnen maken. Helemaal in kostbare zaken als een VR bril, wat in principe gewoon nog als niche gezien kan worden.
Ik kan het me ook niet voorstellen dat er een hele bril bij komt. Maar, ik denk wél dat alle aansluitingen waar nu zo'n aparte box voor nodig is allemaal in de PS5 gaan zitten.

Al waren er ook geruchten voor draadloos, maar ook dan zal er hardware in de PS5 zelf gaan zitten.
pi_185874066
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 11:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ik kan het me ook niet voorstellen dat er een hele bril bij komt. Maar, ik denk wél dat alle aansluitingen waar nu zo'n aparte box voor nodig is allemaal in de PS5 gaan zitten.

Al waren er ook geruchten voor draadloos, maar ook dan zal er hardware in de PS5 zelf gaan zitten.
Ah ok, ja zo'n geintegreerde box lijkt me geen probleem maar ik kan me idd niet voorstellen dat een nieuwere versie niet draadloos wordt.
pi_185876913
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_185877084
quote:
Nice. Borderlands 3 genot.
Rossoneri siamo noi.
  Moderator woensdag 27 maart 2019 @ 14:18:25 #58
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185877150
quote:
nice, borderlands mobile _O_
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_185877296
quote:
Borderlands 3
Borderlands Switch
Borderlands GOTY Port/Remake
SOONY
pi_185877746
quote:
Oh mijn god... al ben ik wel benieuwd hoe een borderlands game anno 2019 zal zijn.
  woensdag 27 maart 2019 @ 15:30:02 #61
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185878425
Bl3 leak

quote:
>Takes place 5 years after the end of BL2/TPS
>Tannis is not what she seems
>AI Jack may be back, but he's not the villain
>Rhys is back as CEO of Atlas. Atlas is back as a manufacturer. Gorty is back to help the player find multiple vaults in the game. Not just one vault this time. Tina is back as an adult. No word on the others but you can expect cameos from everyone like in BL2
>writing is more like BL1 than BL2, no Anthony Birch this time
>4 new vault hunters
>Abilities have been reworked, everyone now has multiple action skills instead of one
>Flak the Beastmaster is a homeless looking android. He can summon multiple creatures to help him fight. The AI for this is what delayed announcement last October. So hopefully it's fixed now.
>The female seen in the UE4 demo last year is a Valdof character who is the gunner class. She can summon a bear mech on which other players can ride. Summons the mech like in Titanfall. No word on how this works indoors. Probably a commie waifu
>The older male is like Batman. He's the stealth/assassin character. He's rich and uses gadgets for his action skills.
>There's a black female Siren character. She's melee oriented like Brick was. She will have several siren abilities like phase-lock, phase-shift, and a ground pound skill.
>NPCs can revive you now if you're close enough and go into FFYL
>Guns are reworked. You'll have changeable gun parts of various rarities/stats. You'll be able to alter the type of gun, the firing rate, the reload speed, the stability, and element as you find new parts.
>The bad guys are The Calypso Twins. One is a female siren (as only females can be sirens) and the other is a male who somehow has siren powers. Either he figured out a way to give anyone siren powers or the bond between twins allows him to share his sister's powers. They're rumored to be ex-Atlas employees
>The Calypso twins rule The Children of the Vault, a cult mob that will replace Bandits/Scavs as the default human mob.
>They will have their own weapon brand
>All brands returning except Bandit/Scav
>All elements returning except Slag, Laser, and Ice. New elements are rumored and the only lead says "nuclear" is one of them. Although that sounds like a fan making shit up.
>You'll start on Pandora but leave shortly into the game on Sanctuary 3, the Crimson Raider's ship. It will be the hub for multiple planet locations.
>We're going to Promethea
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_185879237
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 14:18 schreef Jimbo het volgende:

[..]

nice, borderlands mobile _O_
Don't you guys have phones?!
pi_185879295
Conan lijkt me leuk met wat maten en The Surge lijkt me ook wel de moeite waard om te proberen, soulsborne games zijn altijd welkom.
pi_185879339
Surge lijkt me wel leuk idd.
Rossoneri siamo noi.
  woensdag 27 maart 2019 @ 16:32:34 #66
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185879494
Conan is bagger

van hetzelfde laken een pak als Rust en DayZ

dus aarsch

Surge begint leuk maar is ook maar matig als je het vergelijkt met de ekte souls games ( en ook een Nioh ).

Wel een betere game dan hun vorige Souls kloon
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 27 maart 2019 @ 16:36:35 #67
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185879542
Btw ik denk dat die borserlands reveal NIET deel 3 zal zijn, dan noemen ze het wel Borderlands 3 ipv Borderlands - Mask of Mayhem

Ik gok op een Battle Royale borderlands cash in die de development van Borderlands 3 zal bekostigen.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator woensdag 27 maart 2019 @ 16:39:32 #68
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185879594
quote:
Begint een beetje Playstation 'Meh' te worden

Al kan de surge nog wel leuk zijn na sekiro :@
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_185879780
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 16:39 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Begint een beetje Playstation 'Meh' te worden

Al kan de surge nog wel leuk zijn na sekiro :@
G, Conan plat is in een uurtje te halen dus die zal je ook wel leuk vinden, voor een uur.
pi_185879934
Matige/slechte shit.

Tijd voor de PS5.....
SOONY
  Redactie Games woensdag 27 maart 2019 @ 17:04:41 #71
181272 crew  Noppie2000
pi_185880158
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 16:36 schreef MMaRsu het volgende:
Btw ik denk dat die borserlands reveal NIET deel 3 zal zijn, dan noemen ze het wel Borderlands 3 ipv Borderlands - Mask of Mayhem

Ik gok op een Battle Royale borderlands cash in die de development van Borderlands 3 zal bekostigen.
Welnee :')
pi_185880229

Dualshock 5 Prototype Leak
Ik denk nep.
SOONY
  Moderator woensdag 27 maart 2019 @ 17:16:03 #73
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185880349
quote:
2s.gif Op woensdag 27 maart 2019 16:48 schreef Drankster het volgende:

[..]

G, Conan plat is in een uurtje te halen dus die zal je ook wel leuk vinden, voor een uur.
oh nice, die wil ik wel.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  woensdag 27 maart 2019 @ 17:17:42 #74
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_185880369
quote:
2s.gif Op woensdag 27 maart 2019 16:48 schreef Drankster het volgende:

[..]

G, Conan plat is in een uurtje te halen dus die zal je ook wel leuk vinden, voor een uur.
Klinkt als mijn soort game :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator woensdag 27 maart 2019 @ 17:20:47 #75
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185880406
quote:
9s.gif Op woensdag 27 maart 2019 17:09 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Dualshock 5 Prototype Leak
Ik denk nep.
nice wel
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_185880451
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 17:16 schreef Jimbo het volgende:

[..]

oh nice, die wil ik wel.
Ik wil ook die plat, wordt mijn 25ste.
  woensdag 27 maart 2019 @ 17:24:23 #77
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185880465
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 17:04 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Welnee :')
denk t wel man
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 27 maart 2019 @ 17:25:03 #78
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185880477
kutgames spelen voor een plat waar je niks mee kan :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator woensdag 27 maart 2019 @ 17:25:14 #79
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185880481
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 17:23 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Ik wil ook die plat, wordt mijn 25ste.
Lekker bezig pik, denk hier dat het nr 29 wordt (uit mn hoofd)
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  woensdag 27 maart 2019 @ 17:26:13 #80
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_185880494
Wat is de meest zeldzame plat die jullie hebben?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_185880607
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is de meest zeldzame plat die jullie hebben?
Die van mij MGSV, 0.8%, die lag eerst een procentje of wat hoger maar dat is een PS+ game geweest dus zijn er veel meer mensen die hem gespeeld hebben. Diablo 3 is ook redelijk zeldzaam met 2,8%
  woensdag 27 maart 2019 @ 17:37:29 #82
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185880655
Zeldzame trophy's _O_
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_185880668
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 17:37 schreef MMaRsu het volgende:
Zeldzame trophy's _O_
Wat? Neger jij haat toch trophies??
pi_185880694
Volgens een insider (jschreier) is de controller fake, Sony en Microsoft gaan zorgen voor consoles krachtiger dan Stadia (10,7 Teraflops) en 2020 komen de nieuwe consoles uit.
SOONY
  Moderator woensdag 27 maart 2019 @ 17:42:51 #85
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185880712
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is de meest zeldzame plat die jullie hebben?
Denk LBP 100%
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  woensdag 27 maart 2019 @ 17:45:45 #86
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185880749
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 17:38 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Wat? Neger jij haat toch trophies??
Nee ik vind het alleen dom om kutgames te spelen die je niet leuk vind om 1 of andere useless trophy te bemachtigen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_185881062
UbisoftCanada twitterde op woensdag 27-03-2019 om 18:01:37 The countdown to #E32019 is on! Mark your calendars #UbiE3 kicks off on June 10th 🗓 https://t.co/6THEFVoScB reageer retweet
SOONY
  woensdag 27 maart 2019 @ 18:16:39 #88
194233 Friday12
Originele kloon
pi_185881262
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 17:34 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Die van mij MGSV, 0.8%, die lag eerst een procentje of wat hoger maar dat is een PS+ game geweest dus zijn er veel meer mensen die hem gespeeld hebben. Diablo 3 is ook redelijk zeldzaam met 2,8%
Ik heb dan niet de plat op de PS3/4 voor diablo maar op de PC denk ik het wel _O-
  woensdag 27 maart 2019 @ 18:17:22 #89
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_185881273
quote:
6s.gif Op woensdag 27 maart 2019 18:16 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ik heb dan niet de plat op de PS3/4 voor diablo maar op de PC denk ik het wel _O-
Ook je meest zeldzame?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 27 maart 2019 @ 18:17:54 #90
194233 Friday12
Originele kloon
pi_185881286
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ook je meest zeldzame?
Ik ben niet echt een plat hunter. Mijn beste is denk ik TLoU

Linkje
  woensdag 27 maart 2019 @ 18:18:22 #91
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_185881294
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 17:34 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Die van mij MGSV, 0.8%, die lag eerst een procentje of wat hoger maar dat is een PS+ game geweest dus zijn er veel meer mensen die hem gespeeld hebben. Diablo 3 is ook redelijk zeldzaam met 2,8%
Best aardig. Waarom is mgsv zo laag dan?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_185881320
Nette maand. The Surge ooit gekocht, maar op een gegeven moment weggelegd en verkocht, dus nooit uitgespeeld.
En Conan ziet er op zich ook wel aardig uit.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 27 maart 2019 @ 18:20:05 #93
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_185881331
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 17:42 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Denk LBP 100%
Dat is die waar je dingen met zijn vieren moet doen!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_185881393
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Best aardig. Waarom is mgsv zo laag dan?
Het is al een vrij lastige en langdurige plat i.v.m. collectables (animals), alle losse mission objectives van alle missions en alles S-rank, die er voor zorgen dat je missions vaak moet herhalen en onder tijdsdruk. Heb er in totaal iets van 200-250 uur in gestoken.

Als de game dan ook nog eens in de PS+ komt betekent dat dat veel meer mensen hem zullen spelen/eenmalig proberen met als gevolg dat het percentage dat hem geplat heeft omlaag schiet.
pi_185881973
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is de meest zeldzame plat die jullie hebben?


:')

EDIT: Oh je zei plat :')
Digimon Cyber Sleuth (7,33% op psnprofiles, 1,5% op psn)
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  Moderator woensdag 27 maart 2019 @ 18:52:19 #96
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185882004
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat is die waar je dingen met zijn vieren moet doen!
Ja, of t was lbp2 (waar dit ook zo was)

Lastig te krijgen dat ding
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_185882042
Ik heb de plat van fifa 16 die is 2.2%
Rossoneri siamo noi.
pi_185882214
Ik heb maar 3 plats, waarvan de zeldzaamste die van Watch Dogs 2 is. 2,5%
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_185882230
Die time challenge trophy in The Witness :')

Moet ik serieus een foto van mijn beeldscherm maken omdat de oplossing van puzzel 4 het pad is dat je moet nemen in het doolhof 5 puzzels later :')

Die puzzels zijn random. Zelfs al ben je super goed dan moet je nog hopen op een reeks makkelijke puzzels om het te halen binnen de tijd. :')

raaaaaaaaaa
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  woensdag 27 maart 2019 @ 19:05:05 #100
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_185882274
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 18:22 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Het is al een vrij lastige en langdurige plat i.v.m. collectables (animals), alle losse mission objectives van alle missions en alles S-rank, die er voor zorgen dat je missions vaak moet herhalen en onder tijdsdruk. Heb er in totaal iets van 200-250 uur in gestoken.

Als de game dan ook nog eens in de PS+ komt betekent dat dat veel meer mensen hem zullen spelen/eenmalig proberen met als gevolg dat het percentage dat hem geplat heeft omlaag schiet.
Tweede gedeelte snapte ik. Was voor mij meer de vraag waarom maar zo weinig mensen hem platten in eerste instantie. Maar is nu duidelijk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 27 maart 2019 @ 19:06:41 #101
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_185882302
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 18:50 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:')

EDIT: Oh je zei plat :')
Digimon Cyber Sleuth (7,33% op psnprofiles, 1,5% op psn)
Snapte geen kut van Fallen Legion. Kun je me er bij helpen?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 27 maart 2019 @ 19:14:46 #102
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_185882464
Mijn meest zeldzame is die van Stardew Valley, met 0,1%.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_185883473
Vrijdag komt zeg maar kingdom hearts uit. :P
pi_185883503
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Snapte geen kut van Fallen Legion. Kun je me er bij helpen?
Weet niet alles meer, maar een paar dingen:

- Met L1 kan je blocken, en als je het perfect timet krijg je een perfect block (tegenstander raakt stunned) en als je meteen daarna aanvalt krijg je een speciale aanval.

- Heal-spell vaak gebruiken. Het heeft geen zin om hem te bewaren tenzij je full HP hebt, want hij is toch snel weer opgeladen. Sommige andere spells waren ook handig.

- Als je voorste poppetje bijna dood is en je kan niet healen, kan je hem achteraan zetten (L2/R2 of zo?) zodat hij minder damage pakt.

- Goede combinatie van team en gear
(vooraan had ik Zulfiqar als tank met +HP gear,
in het midden Longinus voor damage
achteraan had ik Apollon voor long-range en een handige poison arrow aanval)

- Verder button mashen (X + O + [] ) als een gek. Er zit een bepaalde strategie achter de attack queue maar je kan beter button mashen. :')

Dus op zoek naar een team dat werkt voor jou, betere gear equippen als je het vindt, en ondertussen blocken, heal spammen en button mashen.

Die keuzes die je tussendoor krijgt zijn raar. Bepaalde keuzes leiden tot bepaalde events/locaties/bosses (en dus trophies), en je teamleden kunnen ook evolueren in Order ("goed") of Chaos ("Evil") op basis van je keuzes (en je krijgt een aparte trophy voor beide). Er is niet echt een goede guide die je hiervoor kan volgen.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_185883572
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2019 19:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
Vrijdag komt zeg maar kingdom hearts uit. :P
Ik heb hem besteld.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_185883622
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 20:00 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Ik heb hem besteld.
Ik ook!!!

Ik heb dan 9 vd 11 kh’s 4 keer :D
pi_185883767
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2019 20:02 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ik ook!!!

Ik heb dan 9 vd 11 kh’s 4 keer :D
_O-

Eerste keer final mixes voor mij. :@

Heb KH1 en KH2 wel vaak uitgespeeld, ook zonder abilities en zonder cure te gebruiken etc.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  woensdag 27 maart 2019 @ 20:09:50 #108
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185883777
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 18:06 schreef DKUp het volgende:
UbisoftCanada twitterde op woensdag 27-03-2019 om 18:01:37 The countdown to #E32019 is on! Mark your calendars #UbiE3 kicks off on June 10th 🗓 https://t.co/6THEFVoScB reageer retweet
[ afbeelding ]
Is het al tijd voor een E3 topic? :o
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 27 maart 2019 @ 20:10:00 #109
194233 Friday12
Originele kloon
pi_185883785
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2019 20:02 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ik ook!!!

Ik heb dan 9 vd 11 kh’s 4 keer :D
Welke Kingdom Hearts?
  woensdag 27 maart 2019 @ 20:35:27 #110
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185884423
quote:
19s.gif Op woensdag 27 maart 2019 20:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Is het al tijd voor een E3 topic? :o
Ja!

GAM / [E3 2019 #1] The countdown begins
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_185884456
quote:
Conan ziet er in dit filmpje wel vet uit (een soort discount GoW), maar ik kijk nu wat gameplay en het lijkt het niet eens op. :D
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_185884482
quote:
6s.gif Op woensdag 27 maart 2019 20:10 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Welke Kingdom Hearts?
Welke vrijdag uit komt? The Story so far (bundel van 1.5 + 2.5 en 2.8, wat zelf ook weer bundels zijn). Of wilde je echt weten welke 9 van de 11 hij vier keer heeft?
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  woensdag 27 maart 2019 @ 20:39:48 #113
194233 Friday12
Originele kloon
pi_185884524
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 20:37 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Welke vrijdag uit komt? The Story so far (bundel van 1.5 + 2.5 en 2.8, wat zelf ook weer bundels zijn). Of wilde je echt weten welke 9 van de 11 hij vier keer heeft?
Het eerste _O-
pi_185884537
quote:
6s.gif Op woensdag 27 maart 2019 20:10 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Welke Kingdom Hearts?
Kingdom hearts 1
Chain of memories
Kh 2
Bbs
Days
Re:coded
4 keer ( orgineel, 1.5, 2.5, 1.5 + 2.5, SSF)

3D
Back cover
3 keer ( orgineel, 2,9, SSF)

0.2
2 keer ( 2.9, SSF)

Kh3
1 keer( orgineel)

Zouets :o
pi_185884752
quote:
19s.gif Op woensdag 27 maart 2019 20:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Is het al tijd voor een E3 topic? :o
Ja >:)
SOONY
pi_185885647
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is de meest zeldzame plat die jullie hebben?
CoD: Modern Warfare Remastered, 0,6%

10 minuten geleden gehaald. :P
  woensdag 27 maart 2019 @ 21:34:40 #117
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185886165
quote:
quote:
10s.gif Op woensdag 27 maart 2019 20:48 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ja >:)
Way ahead of you
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 27 maart 2019 @ 21:44:42 #118
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_185886494
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn meest zeldzame is die van Stardew Valley, met 0,1%.
Dan ben je ook een echte autist volgens mij :')
  woensdag 27 maart 2019 @ 21:45:49 #119
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_185886528
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2019 20:40 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Kingdom hearts 1
Chain of memories
Kh 2
Bbs
Days
Re:coded
4 keer ( orgineel, 1.5, 2.5, 1.5 + 2.5, SSF)

3D
Back cover
3 keer ( orgineel, 2,9, SSF)

0.2
2 keer ( 2.9, SSF)

Kh3
1 keer( orgineel)

Zouets :o
:') lijkt haast wel programmeertaal, in de ogen van een leek
  woensdag 27 maart 2019 @ 21:48:20 #120
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_185886609
quote:
19s.gif Op woensdag 27 maart 2019 20:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Is het al tijd voor een E3 topic? :o
Waar tien tot vijftien jaar geleden de E3 hét bazenpaleis was; is het nu een verpauperde kut bende.

Verwacht er geen mindblowing bazen games, maar aankondigingen voor gimmick rotzooi zoals VR meuk en 1.5 versie aan consoles of games.
  woensdag 27 maart 2019 @ 21:52:46 #121
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185886748
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 21:48 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Waar tien tot vijftien jaar geleden de E3 hét bazenpaleis was; is het nu een verpauperde kut bende.

Verwacht er geen mindblowing bazen games, maar aankondigingen voor gimmick rotzooi zoals VR meuk en 1.5 versie aan consoles of games.
Sony is er dit jaar niet, dus de kwaliteit is sowieso hoger.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 27 maart 2019 @ 22:48:42 #122
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185888242
HAR HAR
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_185888681
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 21:48 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Waar tien tot vijftien jaar geleden de E3 hét bazenpaleis was; is het nu een verpauperde kut bende.

Verwacht er geen mindblowing bazen games, maar aankondigingen voor gimmick rotzooi zoals VR meuk en 1.5 versie aan consoles of games.
Al jaren worden trailers dagen van te voren uitgebracht. E3 zelfs brengt weinig vernieuwends zo.
pi_185889798

BOEM
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_185889817
200 IQ confirmed _O_
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  donderdag 28 maart 2019 @ 00:16:21 #126
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185889891
Cyberpunk 2077 naar de ps5?

quote:
https://wccftech.com/cyberpunk-2077-cross-gen/
If there is an opportunity for us to launch Cyberpunk for another generation, we would want to do this probably
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_185889953
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 00:16 schreef MMaRsu het volgende:
Cyberpunk 2077 naar de ps5?
[..]

De gameplay-beelden waren in ieder geval niet mogelijk op de PS4 *)
Anders komt er een port/remaster/update voor de PS5.
SOONY
pi_185889958
Dying Light 2 zie ik ook wel doorglippen naar 2020.
SOONY
  donderdag 28 maart 2019 @ 00:41:35 #129
194233 Friday12
Originele kloon
pi_185890049
quote:
19s.gif Op woensdag 27 maart 2019 21:52 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Sony is er dit jaar niet, dus de kwaliteit is sowieso hoger.
Ga jij nou maar je Nintendo direct kijken :W
pi_185890079
Hedenavond Ace Combat 7 uitgespeeld.
Het duurde even eer ik er echt in kwam, de game is best goed maar stelt zo enorm teleur vanwege zijn slechte (zeg maar gerust: nauwelijks bestaande) verhaal.
Het potentieel is er om er iets veel beters en meeslepender van te maken.
Desondanks heb ik me kostelijk vermaakt.
Misschien zelfs de moeite waard om overnieuw te spelen maar dan in een hogere moeilijkheidsgraad.
Op die manier zijn er nog aardig wat trophies te verdienen in een relatief korte tijd.
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
  donderdag 28 maart 2019 @ 03:48:49 #131
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_185890555
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 21:17 schreef Drankster het volgende:

[..]

CoD: Modern Warfare Remastered, 0,6%

10 minuten geleden gehaald. :P
Tof :)
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 21:44 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Dan ben je ook een echte autist volgens mij :')
Ben ik ook.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 28 maart 2019 @ 06:31:19 #132
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185890848
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 00:16 schreef MMaRsu het volgende:
Cyberpunk 2077 naar de ps5?
[..]

Gras is groen?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_185891025
quote:
10s.gif Op donderdag 28 maart 2019 06:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Gras is groen?
Ik zou toch wel verwachten dat deze game nog in 2019 uitkomt en daarmee ook op de PS4.

Eindelijk begonnen met Spiderman, new York ziet er wel prachtig uit op de pro.

Iemand sudden strike 4 gespeeld? Een rts game is wel heel lang geleden op de ps4
pi_185892176
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 00:16 schreef MMaRsu het volgende:
Cyberpunk 2077 naar de ps5?
[..]

Ik hoop zo dat ze alsnog een 3rd person mode doen.
  donderdag 28 maart 2019 @ 10:13:38 #135
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185893257
wtf nee pls
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_185893318
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 10:13 schreef MMaRsu het volgende:
wtf nee pls
Als het goed zou werken, zou ik er zeker geen nee tegen zeggen.
SOONY
pi_185893422
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 10:13 schreef MMaRsu het volgende:
wtf nee pls
Ik speel geen first person op console, dus ja please.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2019 10:26:00 ]
pi_185895108
Kaz Hirai gaat stoppen.

PS5 komt :+
SOONY
pi_185895239
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 12:11 schreef DKUp het volgende:
Kaz Hirai
Riiiiiiiiiiiiiidge racer!!
pi_185895472
Als ps4 noob heb ik een vraag aan de kenners.
Iemand die mij kan zeggen of Divinity-original sin de moeite waard is om te kopen?
Het ziet er mooi uit als RPG, wat ik op zich wel leuk vind om te spelen.
Maar 'er leuk uitzien' is niet altijd de garantie dat het ook echt leuk is en dan zou het zonde zijn van het geld.
Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen.
  Eindredactie Games donderdag 28 maart 2019 @ 13:01:46 #141
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_185895915
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 12:33 schreef Persefoneia het volgende:
Als ps4 noob heb ik een vraag aan de kenners.
Iemand die mij kan zeggen of Divinity-original sin de moeite waard is om te kopen?
Het ziet er mooi uit als RPG, wat ik op zich wel leuk vind om te spelen.
Maar 'er leuk uitzien' is niet altijd de garantie dat het ook echt leuk is en dan zou het zonde zijn van het geld.
Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen.
Eén van de beste TBT-CRPG's van afgelopen 10 jaar. Hier mijn review: Divinity: Original Sin II (PlayStation 4)

Ik heb 'm ook op pc gespeeld in de veronderstelling dat met een muis spelen handiger is - onjuist. PS4-versie is beter.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_185896056
Ik zou wel meteen voor deel 2 gaan.
Deel 1 gespeeld en het is een toffe RPG,maar wel old Skool. Veel tekst,weinig bij de hand genomen en veel zelf uitzoeken.
pi_185896208
Dank voor de reacties. Klinkt positief, ik ga het zeker spelen!
  Eindredactie Games donderdag 28 maart 2019 @ 13:21:21 #144
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_185896262
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:10 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik zou wel meteen voor deel 2 gaan.
Deel 1 gespeeld en het is een toffe RPG,maar wel old Skool. Veel tekst,weinig bij de hand genomen en veel zelf uitzoeken.
Eens, ik vond deel 1 ook minder dan 2. Ik wist trouwens niet eens dat het eerste deel ook op PS4 uitgekomen was...
OS2 krijgt trouwens ook weer een vervolg, is gister bekend geworden: Divinity: Fallen Heroes borduurt voort op Original Sin 2
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 28 maart 2019 @ 13:26:27 #145
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_185896346
Vanavond hopelijk de aankondiging van borderlands 3 :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_185896495
Ik ga als de plat van Shadow of the Tomb Raider binnen is weer verder met Original Sin (deel 1) _O_
  Moderator donderdag 28 maart 2019 @ 13:47:27 #147
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185896678
quote:
2s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:21 schreef 2dope het volgende:

[..]

Eens, ik vond deel 1 ook minder dan 2. Ik wist trouwens niet eens dat het eerste deel ook op PS4 uitgekomen was...
OS2 krijgt trouwens ook weer een vervolg, is gister bekend geworden: Divinity: Fallen Heroes borduurt voort op Original Sin 2
gvd die game is de dark souls order de arpgs. Zit nog steeds op een kwart ofzo _O-
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator donderdag 28 maart 2019 @ 13:47:50 #148
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185896683
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:26 schreef Dopekoe het volgende:
Vanavond hopelijk de aankondiging van borderlands 3 :)
Dat of borderlands mobile
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  donderdag 28 maart 2019 @ 13:56:11 #149
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_185896827
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:47 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Dat of borderlands mobile
Nee, ze gaan niet dezelfde fout als blizzard maken :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  Moderator donderdag 28 maart 2019 @ 14:07:21 #150
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185897000
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:56 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Nee, ze gaan niet dezelfde fout als blizzard maken :)
Laten we 't hopen _O-
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Eindredactie Games donderdag 28 maart 2019 @ 14:15:06 #151
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_185897100
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:47 schreef Jimbo het volgende:

[..]

gvd die game is de dark souls order de arpgs. Zit nog steeds op een kwart ofzo _O-
lol, jij had 'm gewonnen toch? Twee tips die de game veel simpeler maken:
- Vijanden hebben een fysiek en een magic shield. Focus je builds alleen op fysieke damage output.
- Ga voor 2 personages ipv 4. De bonussen die je dan krijgt met lone wolf perk zijn exorbitant groot.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_185897108
“You all have a phone right!?”
SOONY
  donderdag 28 maart 2019 @ 14:39:00 #153
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_185897403
quote:
10s.gif Op donderdag 28 maart 2019 06:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Gras is groen?
Vrij bruin bij mij vaak.
L'Amour menaįant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit ętre.
  Moderator donderdag 28 maart 2019 @ 14:49:05 #154
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185897541
quote:
2s.gif Op donderdag 28 maart 2019 14:15 schreef 2dope het volgende:

[..]

lol, jij had 'm gewonnen toch? Twee tips die de game veel simpeler maken:
- Vijanden hebben een fysiek en een magic shield. Focus je builds alleen op fysieke damage output.
- Ga voor 2 personages ipv 4. De bonussen die je dan krijgt met lone wolf perk zijn exorbitant groot.
Yes, dat was ik *O*

Pik m denk ik na sekiro weer ff op, t is echt zn game die ik met mn chick samen op de bank speel maar ondanks dat we hem leuk vinden blijft ie moeilijk _O-
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator donderdag 28 maart 2019 @ 14:49:18 #155
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185897545
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 14:39 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Vrij bruin bij mij vaak.
Het is dan ook altijd groener aan de overkant
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  donderdag 28 maart 2019 @ 15:06:21 #156
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185897824
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 10:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Ik speel geen first person op console, dus ja please.
Sounds like a you problem
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 28 maart 2019 @ 15:06:43 #157
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185897826
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 13:26 schreef Dopekoe het volgende:
Vanavond hopelijk de aankondiging van borderlands 3 :)
De game heet geen Borderlands 3 dus...
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_185897855
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 15:06 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Sounds like a you problem
Verre van, zelfs de ontwikkelaar heeft er nog op gereageerd. Het is veelgevraagd omdat motion sickness bij first person games gewoon een serieus issue is op consoles.

https://www.pcgamesn.com/(...)-third-person-option
  donderdag 28 maart 2019 @ 15:13:53 #160
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_185897909
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 15:06 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

De game heet geen Borderlands 3 dus...
Waar haal je die info vandaan?
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  donderdag 28 maart 2019 @ 15:18:47 #161
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185897987
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 15:06 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

De game heet geen Borderlands 3 dus...
Dus wat? De opvolger van Mario 64 was ook niet Mario 65
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 28 maart 2019 @ 15:19:13 #162
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185897998
quote:
Alright, let's talk about one of the unannounced From Software games. One part of the rumor is even hard for me to believe and I'm the one reporting the rumor.
Nieuwe FROM game?

Published by Bamco
-Fully open world
-A bunch of kingdoms you can go to in any order.
-Get abilities from killing leaders of these kingdoms.
-Might be announced at e3.
-George RR Martin is one of the lead writers
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 28 maart 2019 @ 15:20:12 #163
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185898018
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 15:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Verre van, zelfs de ontwikkelaar heeft er nog op gereageerd. Het is veelgevraagd omdat motion sickness bij first person games gewoon een serieus issue is op consoles.

https://www.pcgamesn.com/(...)-third-person-option
Voor een enorm laag percentage mensen. Waar het helpt om headbobbing uit te kunnen zetten, en een cursor in het midden te plaatsen.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_185898093
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 15:20 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Voor een enorm laag percentage mensen. Waar het helpt om headbobbing uit te kunnen zetten, en een cursor in het midden te plaatsen.
Als ik nu MMaRsu zou zijn zou ik een complete meltdown krijgen omdat je mijn kritiek niet serieus wilt nemen.
  donderdag 28 maart 2019 @ 15:27:25 #165
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185898122
Ik neem het wel serieus, vind het kut voor je maar verwacht niet dat ze de hele game omgooien en er een third person mode ingooien. Dan moet je allemaal weer animaties en modellen gaan maken. En camera posities mbt cutscenes. Gaat gewoon niet gebeuren.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 28 maart 2019 @ 15:29:02 #166
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185898143
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 15:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Verre van, zelfs de ontwikkelaar heeft er nog op gereageerd. Het is veelgevraagd omdat motion sickness bij first person games gewoon een serieus issue is op consoles.

https://www.pcgamesn.com/(...)-third-person-option
En ze zeggen hier zelfs firm te staan in de beslissing first person only. Wel verwacht ik dat ze naar die specifieke problemen kijken en dingen zoals headbobbing enz als optie maken.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator donderdag 28 maart 2019 @ 15:36:06 #167
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185898216
quote:
19s.gif Op donderdag 28 maart 2019 15:18 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dus wat? De opvolger van Mario 64 was ook niet Mario 65
Die ervoor ook geen mario 63 :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_185898300
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 15:06 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

De game heet geen Borderlands 3 dus...
Dus? De opvolger van GTA III heette toch ook geen GTA IV
Rossoneri siamo noi.
pi_185898307
Komt in juni uit in plaats van van augustus en ze werken al twee jaar aan dit deel.
SOONY
  donderdag 28 maart 2019 @ 15:43:22 #170
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185898349
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 15:40 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Dus? De opvolger van GTA III heette toch ook geen GTA IV
Nee klopt dat was een fantastische game die in 1 jaar is ontwikkeld, Vice City.

Denk dat als het een volwaardige sequel is dat het slimmer is om er een nummer achter te zetten. Marketingtechnisch dan iig.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_185898392
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 15:43 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Nee klopt dat was een fantastische game die in 1 jaar is ontwikkeld, Vice City.

Denk dat als het een volwaardige sequel is dat het slimmer is om er een nummer achter te zetten. Marketingtechnisch dan iig.
Boeit echt geen reet. Of het nou Borderlands of Borderlands 3 heet, mensen kopen het toch wel.
Rossoneri siamo noi.
  donderdag 28 maart 2019 @ 16:31:41 #172
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_185899243
Doe nou maar even weer normaal jongens
  donderdag 28 maart 2019 @ 16:32:37 #173
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185899262
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 15:45 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Boeit echt geen reet. Of het nou Borderlands of Borderlands 3 heet, mensen kopen het toch wel.
we shall see.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_185899404
Als het er grafisch nog zo kut uitziet maakt de naam al helemaal geen reet uit.

Borderlands 2 was echt lelijk op de PS3 :+
SOONY
pi_185899432
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 16:39 schreef DKUp het volgende:
Als het er grafisch nog zo kut uitziet maakt de naam al helemaal geen reet uit.

Borderlands 2 was echt lelijk op de PS3 :+
Dat viel toch wel mee?
pi_185899450
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 16:40 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Dat viel toch wel mee?
Gameplay > graphics
Rossoneri siamo noi.
  donderdag 28 maart 2019 @ 16:42:17 #177
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_185899463
Ik merk dat ik Sekiro nog geen enkele keer normaal heb afgesloten :')

Meestal gaat die powerknop dan ingedrukt worden.

Ffs wat een gruwel.
  donderdag 28 maart 2019 @ 16:43:09 #178
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_185899481
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 16:40 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Dat viel toch wel mee?
Volgens mij was het voor die tijd ook prima te pruimen?
pi_185899837
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 16:43 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Volgens mij was het voor die tijd ook prima te pruimen?
In die grafische stijl zeker, zelfs op de PS4 is het nog goed te pruimen :Y
pi_185899886
720P, 30fps en die grafische stijl waren niet echt een goede combi.

Gelukkig zal dit deel dat allemaal verbeteren.
SOONY
  donderdag 28 maart 2019 @ 17:27:19 #181
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185900343
Borderlands op PS3 was drama inderdaad, net als meer games. Alles was beter op de 360.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_185900366
quote:
19s.gif Op donderdag 28 maart 2019 17:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Borderlands op PS3 was drama inderdaad, net als meer games. Alles was beter op de 360.
De zogenaamde sneeuwwereld en frame drops hielpen ook niet echt mee :+
SOONY
pi_185900700
Kan me echt niet herinneren dat ik me daar ooit aan geërgerd heb :P MAARGOED over een uur en 10 minuten Borderlands 3.
pi_185901022

Uhhh dit is het in ieder geval niet :+
SOONY
pi_185901513
Nootjes, chips en bier staan al klaar toch!?
SOONY
  donderdag 28 maart 2019 @ 18:50:38 #186
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185901541
quote:
10s.gif Op donderdag 28 maart 2019 18:48 schreef DKUp het volgende:
Nootjes, chips en bier staan al klaar toch!?
Nah. Friends is op tv.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 28 maart 2019 @ 18:51:35 #187
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185901558
Friends nigga are u 4real :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 28 maart 2019 @ 18:55:32 #188
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185901609
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 18:51 schreef MMaRsu het volgende:
Friends nigga are u 4real :')


_O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_185901626
quote:
19s.gif Op donderdag 28 maart 2019 18:55 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

_O_
Meta dit
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_185901635
SPANNUND
pi_185901642
Exclusief voor de Epic Store.
SOONY
pi_185901643
quote:
1 april
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_185901677
Kutmuziek, dat dan weer wel
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_185901704
Schiet godverdomme op
pi_185901726
Ah, ranzige Randy
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_185901751
Pffff zeg nou gewoon wat het het is.
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:05:25 #197
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185901755
Geen battle royale dus -O-
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:05:37 #198
194233 Friday12
Originele kloon
pi_185901760
quote:
14s.gif Op donderdag 28 maart 2019 18:58 schreef DKUp het volgende:
Exclusief voor de Epic Store.
Dan zeker snel klaar mee.. wat er ook op uitkomt :N

Ii zou bv zelfs TLoU2 skippen (theoretisch)
pi_185901770
quote:
19s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen battle royale dus -O-
Dat gejuich ook daarna :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_185901778
Is Paul doofstom of zo, mag ie niet praten?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:06:24 #201
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185901782
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:05 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat gejuich ook daarna :D
Klapjosti's
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:10:26 #202
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185901835
Tering saai dit.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_185901842
Teasers uitleggen, mja.....
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_185901852
Wat een slechte opbouw :+
SOONY
pi_185901866
Dus nu eerst wat andere gearbox meuk en dan Borderlands. Oke.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_185901888
Deze shit :’)
  Redactie Games donderdag 28 maart 2019 @ 19:15:04 #207
181272 crew  Noppie2000
pi_185901899
quote:
19s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen battle royale dus -O-
Mmarsu, waar ben je?!
pi_185901902
Konami-presentaties zijn duidelijk vermakelijker.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_185901904
LUL
SOONY
pi_185901910
ONE MILLION TROOPSSSS. EXTREEEEME
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_185901943
Huhuhuh
SOONY
pi_185901993
We zien niet eens de titels van de games :+
SOONY
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:20:33 #213
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185902001
En nu kondigen ze matige games van matige partners aan... God allemachtig. En hiervoor mis ik Rachel in een strakke jurk.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_185902009
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:20 schreef DKUp het volgende:
We zien niet eens de titels van de games :+
Nee, ze laten de camera op hem centreren, arme powerpoint erachter :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_185902024
quote:
19s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
En nu kondigen ze matige games van matige partners aan... God allemachtig. En hiervoor mis ik Rachel in een strakke jurk.
Ach, die is ondertussen ook twintig jaar ouder.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_185902027
:{
SOONY
pi_185902048
Maar hoe kun je eerst zeggen: nieuwe borderlands, we komen terug.
Eigenlijk zeg je: we hebben filler en niemand boeit dit, maar we duwen het door je strot.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:23:31 #219
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185902077
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:22 schreef Pheno het volgende:
Maar hoe kun je eerst zeggen: nieuwe borderlands, we komen terug.
Eigenlijk zeg je: we hebben filler en niemand boeit dit, maar we duwen het door je strot.
En sommige games zijn nog een sequel ook. Nog nooit gehoord van het eerste deel :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_185902088
Van die games die je nog niet gratis in PS Plus wil hebben.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_185902093
Framedrops met fantastische graphics GENOT
SOONY
pi_185902099
Ik ga even dweilen, dat is leuker dan dit.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_185902105
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:22 schreef Pheno het volgende:
Maar hoe kun je eerst zeggen: nieuwe borderlands, we komen terug.
Eigenlijk zeg je: we hebben filler en niemand boeit dit, maar we duwen het door je strot.
Mja gebruik maken van het momentum om je shit te pushen. We kijken wel met zijn allen.
pi_185902117
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:24 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Mja gebruik maken van het momentum om je shit te pushen. We kijken wel met zijn allen.
Nee, ik dweil nu
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_185902130
"Is this a joke?"
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:26:15 #226
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185902131
Co-op third person rogue like multiplayer game?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_185902144
quote:
19s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Co-op third person rogue like multiplayer game?
Zoveel mogelijk termen in een genre stoppen. Doet het vast goed.

Zijn er fans van de eerste game?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_185902145
Wel jammer, Risk of rain is een indie (cult) classic. De overstap naar 3d ziet er niet uit.
pi_185902158
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:26 schreef Pheno het volgende:

[..]

Zoveel mogelijk termen in een genre stoppen. Doet het vast goed.

Zijn er fans van de eerste game?
Ja, prima game met een redelijke player base.
pi_185902162
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:27 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Wel jammer, Risk of rain is een indie (cult) classic. De overstap naar 3d ziet er niet uit.
Ik zal wel een keer googlen :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:27:58 #231
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_185902165
quote:
19s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Co-op third person rogue like multiplayer game?
Zoveel mogelijk genres in 1 game proberen te stoppen :')
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_185902172
“This game is insane!”
SOONY
pi_185902197
Randy staat echt nerveus te zijn. Wss heeft 2K gezegd: gast, het is erop of eronder nu, zoveel flops zijn we wel klaar mee.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_185902218
Een half uur is al voorbij.
SOONY
pi_185902220
:9
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:31:42 #236
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185902241
Randy III :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_185902261
Uhhh
SOONY
  Moderator donderdag 28 maart 2019 @ 19:33:53 #238
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185902287
nog niets gemist zo te zien?

ja zn cardgame? :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_185902291
Serieus: dit gaan uitleggen? Final Fantasy heeft ook een Cactuar tabletop, maar die hebben ze gewoon op de showfloor geintroduceerd. Fuck deze presentatie.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator donderdag 28 maart 2019 @ 19:34:59 #240
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185902308
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 16:42 schreef RickoKun het volgende:
Ik merk dat ik Sekiro nog geen enkele keer normaal heb afgesloten :')

Meestal gaat die powerknop dan ingedrukt worden.

Ffs wat een gruwel.
gewoon ragequitten. kutspel ;( :D
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:35:41 #241
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185902322
Nintendo deed al kaarten in 1889
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator donderdag 28 maart 2019 @ 19:35:49 #242
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185902326
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:34 schreef Pheno het volgende:
Serieus: dit gaan uitleggen? Final Fantasy heeft ook een Cactuar tabletop, maar die hebben ze gewoon op de showfloor geintroduceerd. Fuck deze presentatie.
maar nu doet ie een truukje en komt bl3
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator donderdag 28 maart 2019 @ 19:36:20 #243
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185902339
quote:
6s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo deed al kaarten in 1889
en ik maar denken dat je moeder het oudste beroep ter wereld beoefende. :D :D
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_185902340
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:35 schreef Jimbo het volgende:

[..]

maar nu doet ie een truukje en komt bl3
Of een dildo uit zijn aars
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator donderdag 28 maart 2019 @ 19:37:24 #245
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185902359
think of a number... ehm, 3 lul!
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_185902365
666
SOONY
  Moderator donderdag 28 maart 2019 @ 19:38:10 #247
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185902378
jezus wat is dit mééééga cringe
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:38:39 #248
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185902391
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:36 schreef Jimbo het volgende:

[..]

en ik maar denken dat je moeder het oudste beroep ter wereld beoefende. :D :D
Zieke burn gast.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_185902395
Ik heb hiervoor een zak chips open gemaakt. Goddamnit.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator donderdag 28 maart 2019 @ 19:38:54 #250
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185902399
quote:
17s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:38 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Zieke burn gast.
:*
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_185902414
Ik vind opeens aandeelhoudersvergaderingen leuker.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator donderdag 28 maart 2019 @ 19:40:15 #252
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185902437
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:39 schreef Pheno het volgende:
Ik vind opeens aandeelhoudersvergaderingen leuker.
bruut anaal verkracht worden is ook spannender
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_185902451
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:40 schreef Jimbo het volgende:

[..]

bruut anaal verkracht worden is ook spannender
Jij kunt het weten
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_185902456
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  Moderator donderdag 28 maart 2019 @ 19:41:19 #255
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185902461
quote:
10s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:40 schreef Pheno het volgende:

[..]

Jij kunt het weten
loop nog steeds niet recht sinds de fok! meet
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_185902466
“Kill me...........”
SOONY
pi_185902470
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:41 schreef Jimbo het volgende:

[..]

loop nog steeds niet recht sinds de fok! meet
Die sjoelstenen pasten ook niet echt
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_185902486
Randy wil nu al op #1 staan. Jammer dat het voor slechtste presentatie ooit is.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:42:23 #259
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185902487
:o

MAGIC
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator donderdag 28 maart 2019 @ 19:42:32 #260
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185902492
quote:
9s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:41 schreef Pheno het volgende:

[..]

Die sjoelstenen pasten ook niet echt
ze kwamen er gelukkig makkelijker uit dan de biljart ballen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator donderdag 28 maart 2019 @ 19:42:54 #261
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185902499
nou hup, bl3 en dáááág
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_185902504
Nou, woeptiedoe. Kunnen we verder
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_185902526
Dude, kondig meteen Valve even op het podium, voor Half-Life 3 of zo.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:45:15 #264
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185902547
Pipeline producer :9~
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_185902563
quote:
19s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pipeline producer :9~
DIe is daar vast goed in!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_185902577
Een discord aankondigen. Well that's a first.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator donderdag 28 maart 2019 @ 19:46:58 #267
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185902598
quote:
19s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pipeline producer :9~
huehuehuehue pijp lijn ;(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:46:58 #268
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185902599
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:46 schreef Pheno het volgende:
Een discord aankondigen. Well that's a first.
En een aankondiging van een feature die al bestaat. _O-
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_185902602
Hoe houd je een autist 60 minuten bezig?
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  Moderator donderdag 28 maart 2019 @ 19:47:32 #270
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185902613
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:47 schreef KennyPowers het volgende:
Hoe houd je een autist 60 minuten bezig?
furieus mastruberen?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator donderdag 28 maart 2019 @ 19:48:16 #271
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185902637
faal :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_185902644
Lol.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_185902646
Jezus
SOONY
  Moderator donderdag 28 maart 2019 @ 19:48:36 #274
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185902649
I WANT TO HEAR A STORY DAMNIT
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:48:47 #275
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185902654
Tales from the Borderlands 2 _O_

Overigens is deze fake video crash echt on-grappig.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_185902666
Mooi. En nu?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_185902690
Nee dit kan het niet zijn.
  Moderator donderdag 28 maart 2019 @ 19:50:49 #278
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185902714
lekker wijf

4k zou dr doen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:51:18 #279
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185902725
Hoogtepunt van de show.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_185902732
Geil
SOONY
pi_185902749
quote:
19s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoogtepunt van de show.
Twee hoogtepunten
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:52:39 #282
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185902752
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:15 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Mmarsu, waar ben je?!
is bl3 al aangekondigd? nogmaals ik verw8 een spinoff
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Redactie Games donderdag 28 maart 2019 @ 19:52:46 #283
181272 crew  Noppie2000
pi_185902757
Tering wat slecht :D
pi_185902761
:+
SOONY
pi_185902763
En weer een dieptepunt :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_185902776
Ik denk dat ze allemaal zelfmoord willen plegen nu :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_185902782
Ik ga krassen
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:54:10 #288
194233 Friday12
Originele kloon
pi_185902793
Wtf zijn shift codes?
pi_185902794
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:53 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ik ga krassen
Dat doen ze daar achter de coulissen nu ook :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator donderdag 28 maart 2019 @ 19:54:35 #290
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185902801
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:54 schreef Friday12 het volgende:
Wtf zijn shift codes?
codes met dr nummer :9
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:54:50 #291
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185902809
hype ivm gearbox is altijd gedoemd te falen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_185902810
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:54 schreef Friday12 het volgende:
Wtf zijn shift codes?
Daar kan je in game boxes mee openen voor paarse loot.
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:54:54 #293
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185902812
4p Couch co-op is wel vet.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_185902814
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:54 schreef Friday12 het volgende:
Wtf zijn shift codes?
Codes die je kunt inlossen voor items. Kan voor Borderlands zijn, maar ook bv Battleborn.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator donderdag 28 maart 2019 @ 19:55:21 #295
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185902825
uhd bl2 is wel leuk, toch een reden om weer even te spelen, jammer dat bl2 me kotsmisselijk maakt ;(

tps was wel heel chill
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator donderdag 28 maart 2019 @ 19:56:22 #296
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_185902844
boooooo die mensen wel en wij niet ;(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_185902867
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:56 schreef Jimbo het volgende:
boooooo die mensen wel en wij niet ;(
Terwijl wij ook lijden
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_185902882
Jaaaaaaaa DEEL 3!!!
pi_185902886
3
SOONY
  donderdag 28 maart 2019 @ 19:58:26 #300
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185902893
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 19:52 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

is bl3 al aangekondigd? nogmaals ik verw8 een spinoff
Jammer joh. Gewoon 3.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_185902903
_O-
SOONY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')