RAUSquote:
Ooooh ja!!quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Vond de tapir leuker dan dit stuk kadaver.
Ligt er een beetje aan waar ik terecht zou komen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:26 schreef Allures het volgende:
Als jullie een dier zouden zijn want zou het dan zijn?
Ik weet het van mezelf niet zo eigenlijk
(Komt door de tapir dit)
Ja je heb 'm veranderd. Net was er een gif van een tapir die laserstralen schootquote:
Een tijger natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:26 schreef Allures het volgende:
(Komt door de tapir dit)
hoe bedoel je? Welk werelddeel?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan waar ik terecht zou komen.
Ik een kat waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:26 schreef Allures het volgende:
(Komt door de tapir dit)
Een leeuw. Lekker lamballen op een rots met mijn manen in de wind.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:26 schreef Allures het volgende:
(Komt door de tapir dit)
Ja en of ik meteen zou worden geslacht en opgegeten, of dat ik in een klein kutkooitje terechtkom.quote:
Dat klopt, daarom is ie nu wegquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja je heb 'm veranderd. Net was er een gif van een tapir die laserstralen schoot
Nee dit is een safespacequote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en of ik meteen zou worden geslacht en opgegeten, of dat ik in een klein kutkooitje terechtkom.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom is ie nu weg
Want vlees
lekker dansen met mn mattiesquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker vermalen worden tot sekspoeder.
Doe dan een al klaargemaakte huehue steak in de OP ofzoquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom is ie nu weg
Want vlees
Eendagsvlieg.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:31 schreef Allures het volgende:
Ik denk dat ik iets zou zijn dat druk bezig is. Een eekhoorn of zo die nootjes overal moet neerleggen
Ik dacht eerst een mier maar die groepsactiviteiten liggen me niet zo. Die solo houding van de eekhoorn waardeer ik meer
Maar die zien er iets te gracieus uit eigenlijk
Is er iets dik, lomp en druk bezig met een lage overlevingskans? Dat ben ik
Oeh, dat is ook wel lekker jaquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:30 schreef STING het volgende:
[..]
Doe dan een al klaargemaakte huehue steak in de OP ofzo
[ afbeelding ]
20 of 30% van een mierenkolonie doet vrijwel niks. Beetje checken hoe de rest hard aan het werk is.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:31 schreef Allures het volgende:
Ik denk dat ik iets zou zijn dat druk bezig is. Een eekhoorn of zo die nootjes overal moet neerleggen
Ik dacht eerst een mier maar die groepsactiviteiten liggen me niet zo. Die solo houding van de eekhoorn waardeer ik meer
Misschien een hamster?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:31 schreef Allures het volgende:
ja maar dat ken ik van mijn werk. Die mier ben ik dan nietquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
20 of 30% van een mierenkolonie doet vrijwel niks. Beetje checken hoe de rest hard aan het werk is.
Jaquote:
Wat voor eentje ben je dan? Zo'n hele rappe hysterische zoals ik nu heb en die zich niet laat aanraken, of een pluizige golfbal of zo'n grote tamme.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:39 schreef Allures het volgende:
[..]
Jalekker fluffy ook en dom
CL mag ik dan bij jou wonen? Dan gaan we tenminste ook naar een goeie dokter want ik heb zo'n voorgevoel dat ik niet een sterk exemplaar ga zijn
zo'n Russische maar als ik mijn karakter vertaal kan ik niet beloven dat ik vrij van hysterie zou zijnquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat voor eentje ben je dan? Zo'n hele rappe hysterische zoals ik nu heb en die zich niet laat aanraken, of een pluizige golfbal of zo'n grote tamme.
De pluizige golfbal dusquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:41 schreef Allures het volgende:
[..]
zo'n Russische maar als ik mijn karakter vertaal kan ik niet beloven dat ik vrij van hysterie zou zijn
Heb vroeger een hamster gehad. Die beestjes zijn zo leukquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:48 schreef Allures het volgende:
Ik zag een keer in zo'n serie over huisdieren met Xray hoe die hamsters hun mondje volproppen en dan door zo'n buis gaan
Hilarisch!!
Zin inquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:30 schreef STING het volgende:
[..]
Doe dan een al klaargemaakte huehue steak in de OP ofzo
[ afbeelding ]
Zelden zulk talent gezien.quote:Ben een man van money en vlees
Oorbellen goud, ik rook Barry Hayze
Chillend in m’n eigen space
Kan het stacken tot het dak maar ik heb hoogtevrees
Een dragon/draak. Vliegen en vuurspugen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:26 schreef Allures het volgende:
(Komt door de tapir dit)
Niks mis met dom, lijkt me af en toe wel fijn, nergens geen weet van hebben.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:39 schreef Allures het volgende:
[..]
Jalekker fluffy ook en dom
CL mag ik dan bij jou wonen? Dan gaan we tenminste ook naar een goeie dokter want ik heb zo'n voorgevoel dat ik niet een sterk exemplaar ga zijn
Ik had zonet nog honger...quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zelden zulk talent gezien.
Prachtig.
die zijn niet eeeheeechtquote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:27 schreef steelhead het volgende:
[..]
Een dragon/draak. Vliegen en vuurspugen.
Stond nergens dat het echt moest zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:32 schreef Allures het volgende:
[..]
die zijn niet eeeheeecht
Zo dom ben ik nou ook weer niet
Goed om te weten. Die haat ik vrij intensquote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:34 schreef steelhead het volgende:
[..]
Stond nergens dat het echt moest zijn.
In dat geval doe maar een Raaf dan. Nog steeds vliegen en erg intelligent.
Het is ook nooit goed, hequote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:37 schreef Allures het volgende:
[..]
Goed om te weten. Die haat ik vrij intens
nee je mag dat best zijn maar dan moet ik je nietquote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:38 schreef steelhead het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed, he.
Ok een kerkuil dan, mooi beest.
Gewoon, gewoon. Mensen rennen niet gillend weg, maar doen ook geen extra moeite voor me.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:40 schreef Allures het volgende:
[..]
nee je mag dat best zijn maar dan moet ik je niet![]()
Ben jij knap?
foto? Mag ook in dm hoor. Zo ben ikquote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:44 schreef steelhead het volgende:
[..]
Gewoon, gewoon. Mensen rennen niet gillend weg, maar doen ook geen extra moeite voor me.
Wel mooi was, dat afgelopen vrijdag, de bibliotheek mevrouw van de uni, dacht dat ik 31 was.
Ze was bang me te beledigen. Over 3 weken 39 al weer.
Vind wat ouder geen probleem, maar 30 gaat net even een stap te verquote:
Ik moest tot mijn 25ste mijn id laten zien om bij de 013 naar binnen te mogen met stap avond.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:46 schreef Kopjechino het volgende:
Tijdens het stappen schatte iemand mij 30. Auw
6 jaar verschil is nog best groot.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vind wat ouder geen probleem, maar 30 gaat net even een stap te ver
FOT / Userfoto's #371quote:
Er is een userfoto topic, lieve schatquote:
Ik kom alleen hier, daar buiten is het engquote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:53 schreef steelhead het volgende:
[..]
Er is een userfoto topic, lieve schat.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:54 schreef Allures het volgende:
Leuke cavias wel
Denk ik
Ik weet njiks van cavias
En vind ze ook niet heel leuk eigenlijk, ze piepen alrijd zo para. Maar toch wel leuk denk ik
Ja die blijft steeds terug komen. Heel raar.quote:
Dit heb ik met snurken.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:56 schreef CherryLips het volgende:
Die van mij schrikt van zichzelf als ze piept.
Eh ok...quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:54 schreef Allures het volgende:
Leuke cavias wel
Denk ik
Ik weet njiks van cavias
En vind ze ook niet heel leuk eigenlijk, ze piepen alrijd zo para. Maar toch wel leuk denk ik
Wat raar volk, maar die blaffen alleen maar.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:54 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik kom alleen hier, daar buiten is het eng
Meestal word ik ook inderdaad 25-28 geschat. Vooral nu ik donker haar heb, vaak wat ouder. Geen idee hoe dat komt?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:49 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ik moest tot mijn 25ste mijn id laten zien om bij de 013 naar binnen te mogen met stap avond.
Overigens je ziet er op je foto's er niet uit als 30. Ik gok 25.
*boksquote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:52 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ze heten Frodo (Lotr) en Luke (Starwars)
dat is dan ook weer anders als bij een caviaquote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:55 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ja die blijft steeds terug komen. Heel raar.
Wat moet je in Venezuela dan?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:59 schreef rival het volgende:
Ik had gisteravond trouwens stroomuitval, weet je hoe fucking saai
*boks terugquote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Meestal word ik ook inderdaad 25-28 geschat. Vooral nu ik donker haar heb, vaak wat ouder. Geen idee hoe dat komt?
[..]
*boks
Een van mijn honden heet Frodo
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:59 schreef Allures het volgende:
[..]
dat is dan ook weer anders als bij een cavia
Volgens mij ben je die kwijt als ze uit de kooi gaan
Was vroeger bij de hamster in ieder geval
Dit.quote:
Mag jij raden hoe de andere heetquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:01 schreef steelhead het volgende:
[..]
*boks terug
Goede naam, jij hebt sowieso mooie honden. Wil er ook wel een, maar ruimte/tijd.
Ghosting is klote.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:00 schreef Allures het volgende:
Omg dan heb je opeens iemand op Tinder die na een maand het gesprek op gaat pakken alsof er niks is
Ik denk het niet dude
Samquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mag jij raden hoe de andere heet
Ah dankje, vind ze zelf ook heel mooi. Zeggen best veel mensen (mits ze niet bang zijn voor grotere honden)
Heel herkenbaar jaquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:00 schreef Allures het volgende:
Omg dan heb je opeens iemand op Tinder die na een maand het gesprek op gaat pakken alsof er niks is
Ik denk het niet dude
Jaquote:
Oh het kon me niets schelen de eerste keer. Paar zinnen op Tinder is wat mij betreft niks. Maar niet denken dat je dan na een maand het gesprek gewoon weer op kunt pakkenquote:
Ooit 7 cavia's gehad. Hadden toen een Frodo, Sam, Merry, Pippin en Bilbo, maar dat werd Bo,quote:
Dat is vaak het geval. Als ik date is het meestal wel 1 persoon per keer. Beter overzicht. Scheelt ook dingen zoals ghosting.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:05 schreef Allures het volgende:
[..]
Oh het kon me niets schelen de eerste keer. Paar zinnen op Tinder is wat mij betreft niks. Maar niet denken dat je dan na een maand het gesprek gewoon weer op kunt pakkendat is echt kansloos en eigenlijk gewoon dom. Dan heb je echt geen sociaal inzicht zeg maar
Waarschijnlijk was ie iemand aan het daten die hem heeft laten zitten of zo
Kan dat niet?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:00 schreef Allures het volgende:
Ik denk het niet dude
Onze kat heet Dikkie, van Dikkie Burger.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:07 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ooit 7 cavia's gehad. Hadden toen een Frodo, Sam, Merry, Pippin en Bilbo, maar dat werd Bo,
De volgende noem ik Fatty Bolger![]()
Als ik een hond wil, dan wel een stevig waar je mee kan ravotten. Vriendin wil een Corgi, weet niet wat ik daarvan moet denken.
Beste cavia crew ooitquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:07 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ooit 7 cavia's gehad. Hadden toen een Frodo, Sam, Merry, Pippin en Bilbo, maar dat werd Bo,
De volgende noem ik Fatty Bolger![]()
Als ik een hond wil, dan wel een stevig waar je mee kan ravotten. Vriendin wil een Corgi, weet niet wat ik daarvan moet denken.
Is het ook een Dikkiequote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onze kat heet Dikkie, van Dikkie Burger.
Zo'n grote Sint Bernhardquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Beste cavia crew ooit
Zo wil ik ook al mijn honden gaan noemen. En ik wil een Gandalf.
Met mijn honden hoef ik niet op te passen wat dat betreft, zij kunnen wel tegen een stootje
Het is best een mollig beestje inmiddels. Maar toen we haar kregen nog een scharminkeltje.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:13 schreef steelhead het volgende:
[..]
Is het ook een Dikkie.
Ik moest even denken, de Nederlandse versie al lang niet meer gelezen. Grappig feitje: Tolkien heeft zelf de NL versie gekeurd voor uitgave.
"Hey daar ben ik weerquote:
Dat waren ze ook.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Beste cavia crew ooit
Zo wil ik ook al mijn honden gaan noemen. En ik wil een Gandalf.
Met mijn honden hoef ik niet op te passen wat dat betreft, zij kunnen wel tegen een stootje
Ja die zijn leuk! Of een husky, die wil ik ooit nog eens een. Maar mijn honden hebben sowieso een fantastisch karakterquote:
Wij hebben vroeger een Franse Bull gehad. Fantastisch beestje was dat. En wat een persoonlijkheidquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:15 schreef steelhead het volgende:
[..]
Dat waren ze ook.![]()
Gandalf is ook een goede naam. Wil ooit een Vlaamse reus zo noemen.
Dat geloof ik ook wel, dat die ergens tegen kunnen. Vrienden van me hebben een Bulldog, beetje zo mijn beste vriend. Maar dat is net een kanon's kogel.
Die hadden de buren ooit een toen ik nog bij mijn ouders woonde. Vruger. Hun kinderen reden soms op dat beest.quote:
Oooh zo mooi he. Die blauwe ogen ookquote:
quote:
Dat laatste. Gewoon reageer op de laatste zinquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
"Hey daar ben ik weer" of gewoon doorgaan waar het gesprek stopte?
Misschien lag ie wel in coma.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:18 schreef steelhead het volgende:
[..]
Die hadden de buren ooit een toen ik nog bij mijn ouders woonde. Vruger. Hun kinderen reden soms op dat beest.
Bij een lokale kapper hadden ze er ook een, die lag meestal voor de deur. Als tie bewoog was het een halve meter verder om weer te gaan liggen. Die had gewoon een kale lig plek.
Zo een lekkere warme hompquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is best een mollig beestje inmiddels. Maar toen we haar kregen nog een scharminkeltje.
Ergens vind ik dat wel een mooi beest jaquote:
waarom?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou denk ik wel een slechte hondenbaas zijn. Toch lijkt het me wel leuk.
De buren aan de andere kant, hadden een Husky. Dat was idd een mooi beest. Die ogen idd.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja die zijn leuk! Of een husky, die wil ik ooit nog eens een. Maar mijn honden hebben sowieso een fantastisch karakter
Welke van de twee? Slechte baas omdat ik nog geen natuurlijk overwicht heb op een bromvlieg en dat het me wel leuk lijkt omdat het toch meer je vriend wordt vergeleken bij een kat, en dat je samen ommetjes kunt maken enzo.quote:
ja slechte baas bedoel ikquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Welke van de twee? Slechte baas omdat ik nog geen natuurlijk overwicht heb op een bromvlieg en dat het me wel leuk lijkt omdat het toch meer je vriend wordt vergeleken bij een kat, en dat je samen ommetjes kunt maken enzo.
Nee maar ik heb ook altijd pech, dus je zult net zien dat ik de enige dwarse van het ras krijg.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:23 schreef Allures het volgende:
[..]
ja slechte baas bedoel ik
Ik heb ook geen overwicht hoor. Gewoon een braaf hondje zoeken
Niet elk ras heeft dat nodig
Bij stage ooit geweest in een gesloten meubel boulevard, de eigenaar daarvan, nam zijn Franse Bull mee. In de pauze mee geknokt. Er zat een gat in de muur (spaanplaat), omdat de hond er tegen aan knalde. Dat merkte die nog niet eens. De eigenaar vond het iets minderquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wij hebben vroeger een Franse Bull gehad. Fantastisch beestje was dat. En wat een persoonlijkheid
Was ook echt mijn beste vriend.
Lekker rustig tochquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:22 schreef Allures het volgende:
Mijn hondje heeft gisteren met haar bff gespeeld. Die is nu de hele dag moe haha. Heb ik niks aan vandaag
Ik wil wel een beetje de baas zijn over zo'n beestje anders dendert hij zo over me heen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:23 schreef Allures het volgende:
[..]
ja slechte baas bedoel ik
Ik heb ook geen overwicht hoor. Gewoon een braaf hondje zoeken
Niet elk ras heeft dat nodig
Goed advies inwinnen. En idd een rustig ras. Mijn tante had een Cavalier King Charles Spaniël. Daar was weinig overhand voor nodig als hij bij ons logeerde. Die was alleen stoer achter het raamquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee maar ik heb ook altijd pech, dus je zult net zien dat ik de enige dwarse van het ras krijg.
Dat klopt. En beste ontsnappers ooitquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:21 schreef steelhead het volgende:
[..]
De buren aan de andere kant, hadden een Husky. Dat was idd een mooi beest. Die ogen idd.
Alleen je kan ze niet los laten lopen, want dan zijn ze weg.
Ze waren die Husky een keer kwijt, werd gevonden aan de andere kan van Brabant. Die blijven gewoon lopen.
Lolquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:24 schreef steelhead het volgende:
[..]
Bij stage ooit geweest in een gesloten meubel boulevard, de eigenaar daarvan, nam zijn Franse Bull mee. In de pauze mee geknokt. Er zat een gat in de muur (spaanplaat), omdat de hond er tegen aan knalde. Dat merkte die nog niet eens. De eigenaar vond het iets minder.
Ja maar dat is dus echt niet bij alle rassen. Die duts van mij wil helemaal niet over je heen denderen. Die wil alleen maar graag lief doenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil wel een beetje de baas zijn over zo'n beestje anders dendert hij zo over me heen.
Zeer intelligente honden idd. Lijkt me trouwens wel mooi in een slee in het hoge noorden, door de sneeuw.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat klopt. En beste ontsnappers ooit
[..]
Lol
Mijn hond is bij ons vorig jaar door de glazen schuifdeur geknald. Hij lag helemaal open, maar heeft geen kik gelaten. Vond 'm heel stoer. En vet zielig
Doet me denken aan de Jack Russell van een maat van me. Die komt luid blaffend op je af rennen, maar als je ook maar iets doet rent ie al weer wegquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:27 schreef steelhead het volgende:
[..]
Goed advies inwinnen. En idd een rustig ras. Mijn tante had een Cavalier King Charles Spaniël. Daar was weinig overhand voor nodig als hij bij ons logeerde. Die was alleen stoer achter het raam.
Sowieso staan dat soort landen bij mij hoog op de lijst!quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:31 schreef steelhead het volgende:
[..]
Zeer intelligente honden idd. Lijkt me trouwens wel mooi in een slee in het hoge noorden, door de sneeuw.
Heel stoer, maar wel aaawww. Goed vertroeteld erna?
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doet me denken aan de Jack Russell van een maat van me. Die komt luid blaffend op je af rennen, maar als je ook maar iets doet rent ie al weer wegSlippend over het laminaat ook
Bij mij ook, Scandinavië, Canada, Alaska. Ik zou de Aurora Borealis wel willen zien. Aurora Australis is ook goed, maar toch wel een stuk verder weg.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Sowieso staan dat soort landen bij mij hoog op de lijst!
Ja natuurlijk. Maar dat doe ik eigenlijk elke dag wel
Maar toen net wat extra
Noorderlicht was een van de mooiste dingen die ik gezien hebquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:03 schreef steelhead het volgende:
[..]
Bij mij ook, Scandinavië, Canada, Alaska. Ik zou de Aurora Borealis wel willen zien. Aurora Australis is ook goed, maar toch wel een stuk verder weg.
Dat extra was dan ook wel verdiend
Je bent zelfquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:05 schreef Allures het volgende:
Je moeder was een van de mooiste dingen die ik ooit gezien heb
Ja dat lijkt me zo tof ookquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:03 schreef steelhead het volgende:
[..]
Bij mij ook, Scandinavië, Canada, Alaska. Ik zou de Aurora Borealis wel willen zien. Aurora Australis is ook goed, maar toch wel een stuk verder weg.
Dat extra was dan ook wel verdiend
Dat geloof ik graagquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Noorderlicht was een van de mooiste dingen die ik gezien heb
Sommigen van die trekpleisters wil ik best zien. Maar genoeg mooie rustige plekken op de wereld gelukkig.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:12 schreef rival het volgende:
Mooie dingen zien is een hoax.
https://www.boredpanda.co(...)utm_campaign=organic
IJsland.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:09 schreef steelhead het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Waar heb je het gezien.
Ik denk ook dat een aantal van deze foto's gemaakt is door iemand die dan met zo'n bustour iets gaat bekijken midden op de dag.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:16 schreef steelhead het volgende:
[..]
Sommigen van die trekpleisters wil ik best zien. Maar genoeg mooie rustige plekken op de wereld gelukkig.
Het strand is behalve voor wandelen, niet echt mijn ding. Dus hoef me ook niet ertussen te proppen in Rio.
Ik hoef niet zo nodig te skiën of naar India.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:16 schreef steelhead het volgende:
[..]
Sommigen van die trekpleisters wil ik best zien. Maar genoeg mooie rustige plekken op de wereld gelukkig.
Het strand is behalve voor wandelen, niet echt mijn ding. Dus hoef me ook niet ertussen te proppen in Rio.
Nee daarom, kan meteen aan het infuus daar.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:18 schreef Allures het volgende:
India wel! Voor het eten!
Ownee dat durf ik daar niet te eten
4, 8, 15, 16, 23 en 42?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:19 schreef CherryLips het volgende:
3, 12, 18, 19, 23, 37, en kon er nog meer hebben als het niet zo specifiek met picknick, je liefje of met zonsondergang moet. Of in de bloesemperiode.
Daar wil ik volgend jaar naar toe.quote:
Ananas op pizza? Blasfemie.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:16 schreef Allures het volgende:
Zeg al die nieuwe hier:
Ananas op de pizza?
2,3, 5, 12, 14, 18, 22, 27, 30, 37, 40quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:19 schreef CherryLips het volgende:
3, 12, 18, 19, 23, 37, en kon er nog meer hebben als het niet zo specifiek met picknick, je liefje of met zonsondergang moet. Of in de bloesemperiode.
Dat denk ik ook. Misschien ook in het hoogseizoen. Vaak is er naast de hotspots genoeg te zien ook. Gewoon een rustig moment gaan denk ik zo. En andere dagen wat minder toeristische plekken opzoeken.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:17 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk ook dat een aantal van deze foto's gemaakt is door iemand die dan met zo'n bustour iets gaat bekijken midden op de dag.
Als je op eigen gelegenheid gaat en dat een beetje goed timed moet het beter kunnen.
Ik ook niet. Bij Skiën breek ik ongetwijfeld mijn poten.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig te skiën of naar India.
Vergeet de wcrollen nietquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:18 schreef Allures het volgende:
Ik ben er alleen in de winter geweest, en alleen maar sneeuw gezien. Zou graag nog eens in de zomer gaan.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:24 schreef steelhead het volgende:
[..]
Daar wil ik volgend jaar naar toe..
Lekker man, 6 weken India misschien 1 of 2x aan de racekak geweest maar verder nooit ziek geweest.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:18 schreef Allures het volgende:
NEEquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:16 schreef Allures het volgende:
Zeg al die nieuwe hier:
Ananas op de pizza?
Zat er ananas op?quote:
Sowieso beiden seizoenen lijkt me wel wat.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben er alleen in de winter geweest, en alleen maar sneeuw gezien. Zou graag nog eens in de zomer gaan.
Nee het was een slap aftreksel van een pizza geworden. Echt niet te vretenquote:
Beetje lauwe pap?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee het was een slap aftreksel van een pizza geworden. Echt niet te vreten
Van de MSG?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb gisteren denk ik te veel soya saus gegeten bij mijn sushi. Heb al de hele dag koppijn. Tenzij het kopkanker is. Meh.
Zo nieuw ben ik niet. En al vaker dan dit in de SC gepost. En ook in de rest van fok.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:51 schreef Allures het volgende:
Ik hoef die 2 nieuwe niet meer hoor
Ze snappen pizza niet
En die ene heeft toch al verkering
Die andere zoekt nog een date en woont redelijk in je buurt.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:51 schreef Allures het volgende:
Ik hoef die 2 nieuwe niet meer hoor
Ze snappen pizza niet
En die ene heeft toch al verkering
Allures zoekt gewoon een nieuw neukertje.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:56 schreef steelhead het volgende:
[..]
Zo nieuw ben ik niet. En al vaker dan dit in de SC gepost. En ook in de rest van fok.
En zo knap ben ik nou ook weer niet.
Ja zoiets echt uuughquote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:52 schreef steelhead het volgende:
[..]
Beetje lauwe pap?
Iig geen ananas erop.
Wie niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allures zoekt gewoon een nieuw neukertje.
welke?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Die andere zoekt nog een date en woont redelijk in je buurt.
Touché.quote:
scheelt 5 jaar met je 28.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:00 schreef Allures het volgende:
[..]
oh ja maar meisjes zijn enggggg
En die ongeveer een lente of 12 te jong man
Mocht het uitgaan, dan laat ik dat hier wel weten dan.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kun je ook wel op een normale toon zeggen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 14:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Neh. Soyasauce, zout. Te weinig gedronken hoop ik. Of toch kopkanker.quote:
nou oké maar dan wel meteen. Niet eerst de voogdij over de cavias en zo gaan doen en dan 3 dagen later hier aan komen kakkenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:05 schreef steelhead het volgende:
[..]
Mocht het uitgaan, dan laat ik dat hier wel weten dan.
Een lente of 12 te jong?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:00 schreef Allures het volgende:
[..]
oh ja maar meisjes zijn enggggg
En die ongeveer een lente of 12 te jong man
Normaal. Wat is dat.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je ook wel op een normale toon zeggen.
Dus mag niet uithuilen bij de cavia's?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:06 schreef Allures het volgende:
[..]
nou oké maar dan wel meteen. Niet eerst de voogdij over de cavias en zo gaan doen en dan 3 dagen later hier aan komen kakken
Ja daarna. Eerst hier je shit komen regelenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:08 schreef steelhead het volgende:
[..]
Dus mag niet uithuilen bij de cavia's?
Popcorn erbij?quote:
Zoetquote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:09 schreef steelhead het volgende:
[..]
Popcorn erbij?. Zout of zoet? Gemengd is trouwens wel erg lekker, raar genoeg.
Hmmm. Goed ijkpunt.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk bij jezelf: 'Zou MCH dit zo zeggen?'
Ow bij jou uithuilen. Ook goed. Heb je dan warme coco klaarstaan?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:09 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja daarna. Eerst hier je shit komen regelen
met een zelfgebakken koekjequote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:13 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ow bij jou uithuilen. Ook goed. Heb je dan warme coco klaarstaan?
Gelukkig niet zoveel wind. Ik hoop dat het weekend mooi is. Wil een goed stuk op de fiets afleggen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:17 schreef Samzz het volgende:
Het is een mooie dag voor een fietstochtje. Vanavond maar doen.
Ow lekker. Dan ff uithuilen en dan ga ik weer naar huis.quote:
Omg waarom waarom verkiezen mannen altijd hun cavias boven mijquote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:22 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ow lekker. Dan ff uithuilen en dan ga ik weer naar huis.
Haha story of my lifequote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:24 schreef Allures het volgende:
[..]
Omg waarom waarom verkiezen mannen altijd hun cavias boven mij
Nou:quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:24 schreef Allures het volgende:
[..]
Omg waarom waarom verkiezen mannen altijd hun cavias boven mij
-ik ben een hottiequote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:31 schreef steelhead het volgende:
[..]
Nou:
-Ik ken je niet.
-Geen idee hoe je eruit ziet.
-Ik ben een nerd. Fantasy en middeleeuws. 10 jaar zwaardvechten gedaan.
-Ik houd van Grunge, Metal, Indie, Keltische en middeleeuwse muziek.
In hoeverre zie je jezelf daarbij passen?
En ik heb een vriendin.
Heb je bewijs daarvan?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:35 schreef Allures het volgende:
[..]
-ik ben een hottie
-en een cutie
Maar je hebt gelijk. Dat matched niet
Dat is meer dan mij. Geen insta.quote:
He verdorie.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:41 schreef Allures het volgende:
[..]
Aaaah jammer, ja anders gaf ik die van mij maar in dat geval
Ah crap. Snel gooi er een onderwerp erin.quote:
Onze Kameleon is er ook weer hoor.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:35 schreef Allures het volgende:
[..]
-ik ben een hottie
-en een cutie
Maar je hebt gelijk. Dat matched niet
Nacho's kaas met Chili ook erg lekker.quote:
O jezus jaquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:05 schreef steelhead het volgende:
[..]
Nacho's kaas met Chili ook erg lekker.
Dan liever nacho's met guacemole. Guacemolequote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:05 schreef steelhead het volgende:
[..]
Nacho's kaas met Chili ook erg lekker.
Wel verse aubquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:06 schreef STING het volgende:
[..]
Dan liever nacho's met guacemole. Guacemole
Dat is ook lekker idd. Maar toch liever kaas. Wel de uitgebreide. Zoals hier bij eetcafe Havana.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:06 schreef STING het volgende:
[..]
Dan liever nacho's met guacemole. Guacemole
Daar moet je het eens over hebben met gcjoel hierquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:08 schreef steelhead het volgende:
[..]
Dat is ook lekker idd. Maar toch liever kaas. Wel de uitgebreide. Zoals hier bij eetcafe Havana.
Die is ook lekker. Heerlijk op het terras.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:09 schreef Allures het volgende:
[..]
Daar moet je het eens over hebben met gcjoel hier
En die van studio?
Waarover?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:09 schreef Allures het volgende:
[..]
Daar moet je het eens over hebben met gcjoel hier
En die van studio?
Nietquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:10 schreef MCH het volgende:
Jongens en meisjes, middagje stad in (eten, drinken, winkelen) . Wat zouden jullie doen, Nijmegen, Breda, Den Bosch?
Breda of DB, ik vind het allebij fijne steden. Al vind ik dat het fijner terassen is in Breda.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:09 schreef Allures het [quote]
[b]Op dinsdag 26 maart 2019 16:10 schreef MCH het volgende:
Jongens en meisjes, middagje stad in (eten, drinken, winkelen) . Wat zouden jullie doen, Nijmegen, Breda, Den Bosch?
Breda, ga ik altijd heen. Vind het heel gezellig daarquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:10 schreef MCH het volgende:
Gohquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Breda, ga ik altijd heen. Vind het heel gezellig daar
Woon er dichtbij, dus ook logischquote:
Ben eens in een Irish pub geweest. Was nog best lachenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:19 schreef steelhead het volgende:
De Australian pub vind ik altijd wel gezellig in Breda.
Als ik de juiste foto bij de juiste tent heb gevonden dan zit deze ergens op een hoek. Weet ik veel hoe het heetquote:
Die dingen zijn erg lekker idd.quote:
Wil ik ook eens heen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ben eens in een Irish pub geweest. Was nog best lachen
O leuk, krijg je daar ook hamburgers met eiquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:19 schreef steelhead het volgende:
De Australian pub vind ik altijd wel gezellig in Breda.
Dordrechtquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Woon er dichtbij, dus ook logisch
Maartoch.
Dordrecht is ook een mooie stad, ga daar wel eens winkelen. Maar is voor mij net wat verder dan Bredaquote:
De Irish pub in Breda heeft van die gezellige nisjes idd.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ben eens in een Irish pub geweest. Was nog best lachen
Maar Nijmegen of Breda dus. Niemand kiest voor DB.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Ook een leuke stad, veel leuke tweedehandswinkels
Nee gelukkig niet. Wel mega grote burgers. En Australisch bier.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O leuk, krijg je daar ook hamburgers met ei?
Lekkerquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:23 schreef steelhead het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Wel mega grote burgers. En Australisch bier.
Zin in Kilkenny nuquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Hier zit een Irish pub om de hoek, maar ben er nog nooit geweest.
Dat is ook niet in het centrum centrum. Daar zitten gewoon de ketensquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:21 schreef steelhead het volgende:
[..]
Die dingen zijn erg lekker idd.
Vind het hipster gehalte in Breda wel meevallen trouwens.
Zeker mooie stad. Ook fijn aan het water zitten.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dordrecht is ook een mooie stad, ga daar wel eens winkelen. Maar is voor mij net wat verder dan Breda
Jan de Groot is ook dicht op zondag dus valt afquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
Maar Nijmegen of Breda dus. Niemand kiest voor DB.
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg die met vlees zijn echt extra lekker
Jaquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:25 schreef steelhead het volgende:
[..]
Zeker mooie stad. Ook fijn aan het water zitten.
Zekerquote:
Frontaalquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:27 schreef steelhead het volgende:
[..]
Zeker.
Welke tent raad jij aan in Breda?
NIMA niet kennen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:14 schreef Allures het volgende:
Den Bosch is saai
Breda is leuk maar hipster
Nijmegen weet ik niet zo veel van want ik kwam maar op 1 plek maar vanaf daar zag ik in de verte leuke dingen die ik wel had willen zien
Ik ken het wel, maar zo speciaal vond ik het niet tbh.quote:
Zit/zat er een in Tilburg Centrum meen ik.quote:
Bij Stoom en Nevel vond ik het wel nicequote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:31 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ik ken het wel, maar zo speciaal vond ik het niet tbh.
Ozzfest en Rock in park waren wel mega.
Van big belly brewing is het bier ook lekker. Zeker de æthelstan.quote:
Zit, die is ook wel gezellig, maar een stuk kleiner. Er naast zit de Cats back. Amerikaanse bar met craftbier.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zit/zat er een in Tilburg Centrum meen ik.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:36 schreef CherryLips het volgende:
Big Belly Brewing, heb ik ook last van
Van dat witte spul #huehuequote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:43 schreef Allures het volgende:
Jongens ik ga experimenteren met danishes
Vulling tips?
Naast kaneelbroofjes is dit onontgonnen gebied voor me
Kersen en dan roze glazuur erop.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:43 schreef Allures het volgende:
Jongens ik ga experimenteren met danishes
Vulling tips?
Naast kaneelbroofjes is dit onontgonnen gebied voor me
Zijn dat kersen uit blik denk je? Want het is niet echt kersen tijd nuquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kersen en dan roze glazuur erop.
Perzik kan ook
Kan jij goed koken Samzz?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:49 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ooit eens hele lekkere cheesecake en frambozen danish gehad.
Zou rakenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:51 schreef Allures het volgende:
Hmm roomkaas als vulling dan
Beetje vanille er bij, mascarpone misschien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |