RAUSquote:
Ooooh ja!!quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Vond de tapir leuker dan dit stuk kadaver.
Ligt er een beetje aan waar ik terecht zou komen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:26 schreef Allures het volgende:
Als jullie een dier zouden zijn want zou het dan zijn?
Ik weet het van mezelf niet zo eigenlijk
(Komt door de tapir dit)
Ja je heb 'm veranderd. Net was er een gif van een tapir die laserstralen schootquote:
Een tijger natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:26 schreef Allures het volgende:
(Komt door de tapir dit)
hoe bedoel je? Welk werelddeel?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan waar ik terecht zou komen.
Ik een kat waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:26 schreef Allures het volgende:
(Komt door de tapir dit)
Een leeuw. Lekker lamballen op een rots met mijn manen in de wind.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:26 schreef Allures het volgende:
(Komt door de tapir dit)
Ja en of ik meteen zou worden geslacht en opgegeten, of dat ik in een klein kutkooitje terechtkom.quote:
Dat klopt, daarom is ie nu wegquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja je heb 'm veranderd. Net was er een gif van een tapir die laserstralen schoot
Nee dit is een safespacequote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en of ik meteen zou worden geslacht en opgegeten, of dat ik in een klein kutkooitje terechtkom.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom is ie nu weg
Want vlees
lekker dansen met mn mattiesquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker vermalen worden tot sekspoeder.
Doe dan een al klaargemaakte huehue steak in de OP ofzoquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom is ie nu weg
Want vlees
Eendagsvlieg.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:31 schreef Allures het volgende:
Ik denk dat ik iets zou zijn dat druk bezig is. Een eekhoorn of zo die nootjes overal moet neerleggen
Ik dacht eerst een mier maar die groepsactiviteiten liggen me niet zo. Die solo houding van de eekhoorn waardeer ik meer
Maar die zien er iets te gracieus uit eigenlijk
Is er iets dik, lomp en druk bezig met een lage overlevingskans? Dat ben ik
Oeh, dat is ook wel lekker jaquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:30 schreef STING het volgende:
[..]
Doe dan een al klaargemaakte huehue steak in de OP ofzo
[ afbeelding ]
20 of 30% van een mierenkolonie doet vrijwel niks. Beetje checken hoe de rest hard aan het werk is.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:31 schreef Allures het volgende:
Ik denk dat ik iets zou zijn dat druk bezig is. Een eekhoorn of zo die nootjes overal moet neerleggen
Ik dacht eerst een mier maar die groepsactiviteiten liggen me niet zo. Die solo houding van de eekhoorn waardeer ik meer
Misschien een hamster?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:31 schreef Allures het volgende:
ja maar dat ken ik van mijn werk. Die mier ben ik dan nietquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
20 of 30% van een mierenkolonie doet vrijwel niks. Beetje checken hoe de rest hard aan het werk is.
Jaquote:
Wat voor eentje ben je dan? Zo'n hele rappe hysterische zoals ik nu heb en die zich niet laat aanraken, of een pluizige golfbal of zo'n grote tamme.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:39 schreef Allures het volgende:
[..]
Jalekker fluffy ook en dom
CL mag ik dan bij jou wonen? Dan gaan we tenminste ook naar een goeie dokter want ik heb zo'n voorgevoel dat ik niet een sterk exemplaar ga zijn
zo'n Russische maar als ik mijn karakter vertaal kan ik niet beloven dat ik vrij van hysterie zou zijnquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat voor eentje ben je dan? Zo'n hele rappe hysterische zoals ik nu heb en die zich niet laat aanraken, of een pluizige golfbal of zo'n grote tamme.
De pluizige golfbal dusquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:41 schreef Allures het volgende:
[..]
zo'n Russische maar als ik mijn karakter vertaal kan ik niet beloven dat ik vrij van hysterie zou zijn
Heb vroeger een hamster gehad. Die beestjes zijn zo leukquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:48 schreef Allures het volgende:
Ik zag een keer in zo'n serie over huisdieren met Xray hoe die hamsters hun mondje volproppen en dan door zo'n buis gaan
Hilarisch!!
Zin inquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:30 schreef STING het volgende:
[..]
Doe dan een al klaargemaakte huehue steak in de OP ofzo
[ afbeelding ]
Zelden zulk talent gezien.quote:Ben een man van money en vlees
Oorbellen goud, ik rook Barry Hayze
Chillend in m’n eigen space
Kan het stacken tot het dak maar ik heb hoogtevrees
Een dragon/draak. Vliegen en vuurspugen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:26 schreef Allures het volgende:
(Komt door de tapir dit)
Niks mis met dom, lijkt me af en toe wel fijn, nergens geen weet van hebben.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:39 schreef Allures het volgende:
[..]
Jalekker fluffy ook en dom
CL mag ik dan bij jou wonen? Dan gaan we tenminste ook naar een goeie dokter want ik heb zo'n voorgevoel dat ik niet een sterk exemplaar ga zijn
Ik had zonet nog honger...quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zelden zulk talent gezien.
Prachtig.
die zijn niet eeeheeechtquote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:27 schreef steelhead het volgende:
[..]
Een dragon/draak. Vliegen en vuurspugen.
Stond nergens dat het echt moest zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:32 schreef Allures het volgende:
[..]
die zijn niet eeeheeecht
Zo dom ben ik nou ook weer niet
Goed om te weten. Die haat ik vrij intensquote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:34 schreef steelhead het volgende:
[..]
Stond nergens dat het echt moest zijn.
In dat geval doe maar een Raaf dan. Nog steeds vliegen en erg intelligent.
Het is ook nooit goed, hequote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:37 schreef Allures het volgende:
[..]
Goed om te weten. Die haat ik vrij intens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |