RAUSquote:
Ooooh ja!!quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Vond de tapir leuker dan dit stuk kadaver.
Ligt er een beetje aan waar ik terecht zou komen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:26 schreef Allures het volgende:
Als jullie een dier zouden zijn want zou het dan zijn?
Ik weet het van mezelf niet zo eigenlijk
(Komt door de tapir dit)
Ja je heb 'm veranderd. Net was er een gif van een tapir die laserstralen schootquote:
Een tijger natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:26 schreef Allures het volgende:
(Komt door de tapir dit)
hoe bedoel je? Welk werelddeel?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan waar ik terecht zou komen.
Ik een kat waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:26 schreef Allures het volgende:
(Komt door de tapir dit)
Een leeuw. Lekker lamballen op een rots met mijn manen in de wind.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:26 schreef Allures het volgende:
(Komt door de tapir dit)
Ja en of ik meteen zou worden geslacht en opgegeten, of dat ik in een klein kutkooitje terechtkom.quote:
Dat klopt, daarom is ie nu wegquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja je heb 'm veranderd. Net was er een gif van een tapir die laserstralen schoot
Nee dit is een safespacequote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en of ik meteen zou worden geslacht en opgegeten, of dat ik in een klein kutkooitje terechtkom.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom is ie nu weg
Want vlees
lekker dansen met mn mattiesquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker vermalen worden tot sekspoeder.
Doe dan een al klaargemaakte huehue steak in de OP ofzoquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom is ie nu weg
Want vlees
Eendagsvlieg.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:31 schreef Allures het volgende:
Ik denk dat ik iets zou zijn dat druk bezig is. Een eekhoorn of zo die nootjes overal moet neerleggen
Ik dacht eerst een mier maar die groepsactiviteiten liggen me niet zo. Die solo houding van de eekhoorn waardeer ik meer
Maar die zien er iets te gracieus uit eigenlijk
Is er iets dik, lomp en druk bezig met een lage overlevingskans? Dat ben ik
Oeh, dat is ook wel lekker jaquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:30 schreef STING het volgende:
[..]
Doe dan een al klaargemaakte huehue steak in de OP ofzo
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |