quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:05 schreef Chea49 het volgende:
Er zijn panterprints geschilderd op een van die muurtjes daar en later krijgt Merel het panterbehang dat ze er dan weer overheen gaat plakken. Dus die 2 nieuwe slapen al samen in 1 huisje.
Wat en wie stel je voor of zeg je laat maar .quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:06 schreef DKUp het volgende:
Tijd voor de vijftiende bewoner.
Duurt wel ontzettend lang, dus hij of zij zal wel een oud-bewoner zijn![]()
Weer een hype opbouwen....
Zoals de ex van
Zolang het geen Marjet is vind ik alles best. Maar heb er geen zin in steeds aan te moeten horen hoeveel maanden die dan wel niet in Utopia zit zoals Jessie nu steeds beweert.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:06 schreef DKUp het volgende:
Zoals de ex van
Op de fiets met een literfles water in je hand. Ja je zal zomaar spontaan uitdrogenquote:
Franny zei zo straks al tegen Merel: misschien komt Ivan er nu wel in.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:06 schreef DKUp het volgende:
Zoals de ex van
Zo'n hekel aan die belachelijke waterflessen die iedereen draagt als ze onderweg zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:09 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Op de fiets met een literfles water in je hand. Ja je zal zomaar spontaan uitdrogen
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:07 schreef PTLe het volgende:
[..]
Wat en wie stel je voor of zeg je laat maar .
VlinderGENOTquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zolang het geen Marjet is vind ik alles best. Maar heb er geen zin in steeds aan te moeten horen hoeveel maanden die dan wel niet in Utopia zit zoals Jessie nu steeds beweert.
Ivan zou wél lachen zijn. Die stoot Jessie meteen van zijn zelfbedachte troon af.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:10 schreef ndid het volgende:
[..]
Franny zei zo straks al tegen Merel: misschien komt Ivan er nu wel in.
Maar Merel zei: die is toch al een keer teruggekomen?
Dan komt Rowan weer meer hierquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:10 schreef ndid het volgende:
[..]
Franny zei zo straks al tegen Merel: misschien komt Ivan er nu wel in.
Maar Merel zei: die is toch al een keer teruggekomen?
Ik ook. Alsof je in de Sahara woont.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan die belachelijke waterflessen die iedereen draagt als ze onderweg zijn.
Welke route hebben ze vandaag? De Zeven Heuvelenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:06 schreef Chea49 het volgende:
His en Chris samen fietsen en His heeft/neemt de leiding.
Ze komen zó bij jou langs Fritsie.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Welke route hebben ze vandaag? De Zeven Heuvelen
Geloof jij in toeval?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat ''n leuke reklame in de Cos, is dit 'n sneer richting Jessie?
[ afbeelding ]
Geen half pak suiker erbij voor de smaak?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:25 schreef ndid het volgende:
Merel: ik ga geen havermout meer eten want ik voelde me net een paard en ging bijna over mijn nek. Ik ga gewoon yoghurt nemen met stukjes fruit.
Zou zomaar kunnen, zij is veel zoetigheid gewend.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:26 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Geen half pak suiker erbij voor de smaak?
Heb je soms een hekel aan hem?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:29 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Waarom schreeuwt die Gerrit zo!
Is dat nodig nu die voor het eerst werkt in Utopia?
Moet je dan meteen zo'n grote bek hebben?
Misselijk mannetje!
Vroeg het aan 'datlijktmaarzo' maar er komen vanzelf wel méér fans opduikelen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kan z'n bloed wel zuipen van die luie flikker
Ik heb wel een keer een andere cap van haar gezien maar ik weet niet of dat met de duim wasquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:28 schreef Chea49 het volgende:
Merel haar knuffeltje op bed bij haar kussen. Een ander uitlachen om zijn knuffel maar er zélf ook een hebben. Heb eens een cap gezien waarbij ze duimde.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:36 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer een andere cap van haar gezien maar ik weet niet of dat met de duim was
Weer een verschrikkelijk onzeker meisje.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:36 schreef ndid het volgende:
Kaylee gaat koffie halen voor de mannen in de tattooshop.
Loopt met een blad weg bij het aanrecht: 'oooooh laat het goed gaan...ooooh ik kan dit'
Heel Utopiaans, het is het weer net niet.
één van de velen daaroquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Weer een verschrikkelijk onzeker meisje.
Je bedoelt vast en zeker die cap waar ze net wakker werd zonder make-up en een hoofd had van een 40-jarige?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:36 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer een andere cap van haar gezien maar ik weet niet of dat met de duim was
vandaar ook dag en nacht die coltrui aanquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Weer een verschrikkelijk onzeker meisje.
Dat hoor je velen vóór hem zeggen. Ik ga liever voor enkele weken de échte bush-bush in, dás pas overleven.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:43 schreef ndid het volgende:
Jessie: Er komt een moment als je eruit bent dat je je realiseert hoe speciaal het was, deze plek
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:44 schreef Chea49 het volgende:
Ze gaan serieus weer broden opsturen lijkt het. Niets geleerd van de vorige ellende?
Beetje vreemde bewering.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:44 schreef ndid het volgende:
Jessie: Je bent niet helemaal ok als je voor een 2e keer terug komt, maar ik ben geen achterlijke gozer, het is wel de moeite waard.
Hij doet het netjes voor de klanten. In de silo leven ze in hun eigen zooi.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:46 schreef ndid het volgende:
[..]en
![]()
Maar nu maar 16 broden per dag en van maandag t/m vrijdag.
Is ook geen gezicht: Gerrit met een kapje om zijn haar en mond en handschoenen aan en dan die zooi in de silo zien.
Ik heb een verschrikkelijke hekel aan die baby met zijn grote hoofd!quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vroeg het aan 'datlijktmaarzo' maar er komen vanzelf wel méér fans opduikelen.![]()
Utopia is survivallen voor watjes.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat hoor je velen vóór hem zeggen. Ik ga liever voor enkele weken de échte bush-bush in, dás pas overleven.
Uiteindelijk ook een mislukking die ex qua spanning e.d moet nog steeds horen wat de onbekende kant van Gerrit is.....quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:06 schreef DKUp het volgende:
Zoals de ex van
en er zijn ook heel veel relaties wel goed gegaanquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:51 schreef Chea49 het volgende:
Alsof Jessie een relatie heeft gehad, bij hem was het alléén maar lust met zijn masker op. Hij was bang voor Marjet en liet haar daarom maar begaan. Niet te vergelijken met Mylene en Jens.
Die ga je niet horen want Gerrit heeft haar net zoals hij bij Shelley doet bedreigd, ze mag niets vertellen over Gerrit.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:51 schreef goldback het volgende:
[..]
Uiteindelijk ook een mislukking die ex qua spanning e.d moet nog steeds horen wat de onbekende kant van Gerrit is.....
Ik moest even hard lachenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:51 schreef Chea49 het volgende:
Alsof Jessie een relatie heeft gehad, bij hem was het alléén maar lust met zijn masker op. Hij was bang voor Marjet en liet haar daarom maar begaan. Niet te vergelijken met Mylene en Jens.
Klopt, de twins en Romy en wonderlijk genoeg ook Lotus met haar lieffie. Die laatste nog wel pril maar wie weet werkt het buiten Utopia. Jessie is gewoon jaloers volgens mij.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:52 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
en er zijn ook heel veel relaties wel goed gegaan
Bedreigd nog wel. Komt er een oostblokker met uzi achter haar aan?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:53 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Die ga je niet horen want Gerrit heeft haar net zoals hij bij Shelley doet bedreigd, ze mag niets vertellen over Gerrit.
Jaloers op wat precies?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Klopt, de twins en Romy en wonderlijk genoeg ook Lotus met haar lieffie. Die laatste nog wel pril maar wie weet werkt het buiten Utopia. Jessie is gewoon jaloers volgens mij.
Wat een nare droom had jequote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:53 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Die ga je niet horen want Gerrit heeft haar net zoals hij bij Shelley doet bedreigd, ze mag niets vertellen over Gerrit.
Jessie vind vrouwen vreemd die hem durven tegenspreken.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:54 schreef ndid het volgende:
Jessie: ze maakt ook een beetje alles persoonlijk, ik vind haar al lastig in de normale omgang. Ze is heel intens.
Jens: je hebt gisteren nog een gesprekje gehad met haar, over haar houding tijdens de vergadering.
Ja, het is geen makkelijk tiepje, gewoon een rare vogel en dat vind ik wel leuk.
Zo klinkt het wél.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Bedreigd nog wel. Komt er een oostblokker met uzi achter haar aan?
Kom net binnen, was benieuwd of ze al lang in gesprek zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:56 schreef ndid het volgende:
Christel en Hiske zitten weer eens in een discussie.
Goh, dat had hij nog niet laten blijken, dat heeft hij trouwens niet alleen met vrouwen maar met iedereen die hem tegen spreekt.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jessie vind vrouwen vreemd die hem durven tegenspreken.
Volgens mij zitten ze nog niet zo heel lang in gesprek. Even hiervoor hebben ze samen op de spinningfietsen getraind.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom net binnen, was benieuwd of ze al lang in gesprek zijn.
Ze zitten uit te vogelen waarom het fout gaat.
Dat mens kraamt ook steeds meer onzin uit.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:57 schreef ndid het volgende:
Hiske: Je kunt best wel geïrriteerd naar mekaar zijn, dat maakt me niet uit, maar ik vind de spanning die er dan is niet leuk
Weet ik, maar het ging nu over Mylene.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goh, dat had hij nog niet laten blijken, dat heeft hij trouwens niet alleen met vrouwen maar met iedereen die hem tegen spreekt.
Het is weer een herhaling van een herhaling dit gesprek.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:58 schreef ndid het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze nog niet zo heel lang in gesprek. Even hiervoor hebben ze samen op de spinningfietsen getraind.
dreigen dat je iemand het leven zuur gaat maken, binnen een woongemeenschap van 15 personen, vind ik niet niksquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Bedreigd nog wel. Komt er een oostblokker met uzi achter haar aan?
Dit maakte nou juist wel sense.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat mens kraamt ook steeds meer onzin uit.
Irritatie naar elkaar levert spanning op en vindt zij dus NIET leuk. Ze zegt dat het haar niet uitmaakt. Dát vind ik erg dubbel.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit maakte nou juist wel sense.
Chris wil het laten gaan, komt vanzelf wel goed als ze wat afstand nemen.
Voor Hiske levert dat juist spanning op.
een Utopia inwoner die iets doms doet? Nee toch? ECHT?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:08 schreef mootie het volgende:
Ze moeten aan Rob wel even doorgeven wat voor verf ze willen.
Ze schrijven alleen ‘verf’ op het lijstjenou ja, Kay blijkbaar.
Ga je dat nu elke dag zeggenquote:
Ik ga me meteen aanmelden en als ik naar binnen mag neem ik een ouderwetse mattenklopper mee,quote:
Wat een triest mannetje is het toch. En wat een slechte ervaringen heeft hij dan tot nu toe gehad.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:00 schreef juul. het volgende:
Jessie: trek je jezelf nog weleens af Jens?
Jens: dat wordt voor mij gedaan.
Jessie: zelfs dat pakt ze van je afniemand kan het zo lekker als je zelf
Ze is nog afhankelijker dan Franny.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:21 schreef ndid het volgende:
Kaylee: jij moet toch ook nog middageten?
Ik heb zo'n honger, ik zit kaakjes te eten, er is geen brood, ik weet ook niet waar het brood ligt, ik weet niet hoe dat werkt.
En maar mopperen dat mensen niet werken, zie hem ook niet veel doen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:36 schreef ndid het volgende:
Erik loopt een beetje met z'n ziel onder zijn arm lijkt wel.
[ afbeelding ]
ik moet vooral denken aan een overleden molratquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:44 schreef lonneberga het volgende:
Als ik Kaylee zie moet ik aan juffrouw Jannie denken,zelfde kapsel.
Een paar dagen hoogstens.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:42 schreef ndid het volgende:
Hiske: hoe lang denk je dat we dit vol gaan houden.
Gerrit: ligt een beetje aan onze eigen insteek (en motivatie). Ik vind het tot nu toe nog best chill.
Chris was er vanmorgen al met drinkenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Jessie komt 3 fruitjes naar Adriaan brengen.
Alleen Jessie denkt aan zoiets.
Kamde die haar haar ook nooit?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:44 schreef lonneberga het volgende:
Als ik Kaylee zie moet ik aan juffrouw Jannie denken,zelfde kapsel.
Jessie is altijd bezig om de anderen te helpenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Jessie komt 3 fruitjes naar Adriaan brengen.
Alleen Jessie denkt aan zoiets.
Jessie is te goed voor deze wereld, hij kan beter naar de maan verhuizenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jessie is altijd bezig om de anderen te helpen
Ik ben erachter wat zijn 'nieuwe haar' met hem doet, het maakt hem ondeugender.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jessie is altijd bezig om de anderen te helpen
Jemig, wat een kleuter.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
huh franny zegt heb ik nu al gelast ik weet t niet meer.. die is knetter je voelt dat toch
Ram op dr neus *BAM* en bloeien maarquote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:05 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb een bloem in mijn neus ik moet bloeien, zegt Fran tegen Myl
Jens kijk, ik heb een bloem in mijn neus ik moet bloeien, zegt \Franny
Ik hoor haar niet anders dan de laatste dagen zeggen dat ze moet bloeien
Er is iemand voor Erik geregeld door Adje
Ligt er aan hoe lang ie blijft.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:09 schreef espri het volgende:
Er komt nu dus geen nieuwe binnen, ze hebben weer iets geregeld voor de groep.
Na 13.30 uur komt er geen nieuwe bewoner meer.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:10 schreef espri het volgende:
[..]
Nee vandaag denk ik niet hoor, ditr zal zeker wel een uur zijn.
Dan denk ik eerder morgen, woensdag. Kaylee kwam ook op woensdag.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:12 schreef Mrsloveable het volgende:
De nieuwe komt morgen, of misschien toch donderdag. Nee denk toch vrijdag
Duidelijkquote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:12 schreef Mrsloveable het volgende:
Volgens mij was dat een passief aggressieve post naar jou toe gericht, ik zou een TR zettenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan denk ik eerder morgen, woensdag. Kaylee kwam ook op woensdag.
Nee, zo las ik hem niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:14 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een passief aggressieve post naar jou toe gericht, ik zou een TR zetten
Was het ook niet, maar duurt gewoon te lang tot de 15e inwoner komt en dat er elke dag dan gezegd wordt dat die vandaag wel zou komen etcquote:
Hardy.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:18 schreef DKUp het volgende:
Christel Harley
Christel Harley: Een soort van artiestennaam
MIsschien wel volgende week of helemaal niet of nooitquote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:12 schreef Mrsloveable het volgende:
Niets volgende week. Deze week gaat het gebeuren.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIsschien wel volgende week of helemaal niet of nooit
“Utopia 2 gaat door!”quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:20 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Wanneer je denkt dat het ergste achter de rug is... [ link | afbeelding ]
Nou je zou het bijna gaan denken iddquote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIsschien wel volgende week of helemaal niet of nooit
Erik heeft er heel veel zin in.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:23 schreef Dotteke het volgende:
HIj gaat een groepsoefening doen
[ afbeelding ]
ze heeft het benoemd dat ze geen woning meer had, bedankt 👍quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:19 schreef Koesjes het volgende:
Ff over de vorige cos. Chris kreeg wel een brief van haar mama. Iets vaag dat haar jongens niet blij waren dat ze per juli geen huis meer hadden. Volgens mij heeft Chris haar huis verkocht ofzo. Hiske bood aan bij haar te komen wonen. Ik kan niet kopieren en plakken etc dus maar zo ff gedaan.
En als hij klaar is rennen ze allemaal naar de telefooncelquote:
Nou zitten mijn vingers ook vastquote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:32 schreef Dotteke het volgende:
Arem voor j euit strekken in elkaar, vinger in elkaar en span al die spieren in je handen samen.
Span ze aan, strakker, en strakker en strakker en strakker en strakker en strakker.
Ik heb zo juist lijm tussen je vingers gedaan
er ging bij mij wat anders vastzitten.quote:
Niemand stopt ook met roken door deze charlatanquote:
Je oogspierenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
er ging bij mij wat anders vastzitten.
Lelijke make upquote:
je bh-bandje..... strakker, Strakker STRAKKER!!quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
er ging bij mij wat anders vastzitten.
Het is al opgelost. Ik heb er zo'n drankje voorquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is al opgelost. Ik heb er zo'n drankje voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd wanneer er weer een nieuwe bewoner bijkomt, duurt wel lang zo.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zo,zet haar maar in een hoekje en mooi laten staan.
En de wekker zetten op 26 maart 2025 om 14:16quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zo,zet haar maar in een hoekje en mooi laten staan.
Fout een boom Fritsiequote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goh ze lijkt nu wel 'n hangplantje
Wat een lul, zo tokquote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:42 schreef espri het volgende:
Nu heeft ze hoofdpijn, Jens stootte haar tegen de stoel..
Yaksa.....quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:49 schreef freaky40 het volgende:
https://www.utopiatv.nl/news/detail/214517/wie-wordt-inwoner-15 Febo gaat zich mengen in de speculaties en doet er zelf ook aan mee nu, dat betekend dat het niet lang meer gaat duren....
Vooral bij aandachtshoerenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:50 schreef espri het volgende:
Frann vraagt of het ook helpt bij depressies, ja dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |