abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 25 april 2019 @ 13:43:43 #251
149959 SQ
snelle trees
pi_186416666
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Note to self: ook geen Monty Python-Fluxx met Sauvignon. :+
[..]

Zeker! Z'n zak Engelse drop is veilig (Ok, héél af en toe jat ik er een spikkelding uit). :Y)

Het ergste vind ik altijd als ik een snaaiperiode achter de rug heb en het braaf eten weer op wil pakken. Stom suikerjunk gedoe. :X
Jup, de suikerduivels zijn oppermachtig. Maar Engelse drop is wel extreem smerig ja, die mag je houden.
Ik weet ook gewoon echt wel dat het na een paar dagen weer over is, maar ja, die paar dagen :')
TP, vanwege je hond? :*
disclaimer
  donderdag 25 april 2019 @ 13:57:14 #252
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_186416895
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 13:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jup, de suikerduivels zijn oppermachtig. Maar Engelse drop is wel extreem smerig ja, die mag je houden.
Ik weet ook gewoon echt wel dat het na een paar dagen weer over is, maar ja, die paar dagen :')
TP, vanwege je hond? :*
Lekker onrustig door de kasten schooien, rare dingen als snack overwegen, met heel veel moeite dingen weer terugleggen, jezelf tegenhouden om naar de supermarkt te rennen om 21.45... :')

Verder is m'n relatie met voedsel best prima hoor, beste lurkers met vast wel goedbedoelde adviezen. :Y)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_186416993
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 13:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jup, de suikerduivels zijn oppermachtig. Maar Engelse drop is wel extreem smerig ja, die mag je houden.
Ik weet ook gewoon echt wel dat het na een paar dagen weer over is, maar ja, die paar dagen :')
TP, vanwege je hond? :*
Vanwege onze Loebes inderdaad ;(
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 25 april 2019 @ 14:05:12 #254
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_186417028
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 14:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Vanwege onze Loebes inderdaad ;(
;( :*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 25 april 2019 @ 14:10:40 #255
149959 SQ
snelle trees
pi_186417112
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Lekker onrustig door de kasten schooien, rare dingen als snack overwegen, met heel veel moeite dingen weer terugleggen, jezelf tegenhouden om naar de supermarkt te rennen om 21.45... :')

Verder is m'n relatie met voedsel best prima hoor, beste lurkers met vast wel goedbedoelde adviezen. :Y)
Ik voel je O+
disclaimer
  Moderator donderdag 25 april 2019 @ 14:12:51 #256
5428 crew  miss_sly
pi_186417144
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 14:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Vanwege onze Loebes inderdaad ;(
Ach wat sneu. Sterkte met Loebes :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_186419398
Sterkte TP! Hopelijk komt alles snel goed.
pi_186426822
Zijn net weer naar de dierenarts geweest. Even omschakelen maar het bied wel hoop.

Mijn eetlijstje :')
O- /
L-/
T- honing dropje
D- clubhouse burger en mc kroket

Morgen weer een dag.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_186426847
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 22:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zijn net weer naar de dierenarts geweest. Even omschakelen maar het bied wel hoop.

Mijn eetlijstje :')
O- /
L-/
T- honing dropje
D- clubhouse burger en mc kroket

Morgen weer een dag.
Dikke knuffel -O- *;
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_186432265
Drie van de vijf aangekomen kliniekkilo's kwijt, in twee weken. Ik zorg dat ik voor de broodmaaltijden en het fruit niet meer de keuken in hoef. Ik haal crackers voor mezelf (van die luxe met zaadjes e.d.) Dan hoef ik uit de keuken alleen een beetje boter halen en als ik een drukke dag krijg wat kaas. Dus dan kom ik niet in de verleiding.En geen toetjes e.d. Dan drink ik een klein glaasje melk. Voor als ik honger krijg heb ik snoepgroentes gehaald. En op vrijdagen mag ik wat snoepen.

Het komt goed iig
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_186442138
O: hamkaascroissant, skinny ijs koffie
S: legday
T: koffie en 3 bonbonnetjes :P
L: eggwrap zalm en een protein breaker
T: mango en papaya, milka chocolaatje
D: Salade met kip, mango, zoete aardappelhummus en couscous van bloemkool
pi_186457837
hardlopen was echt een crime vandaag. Koud, tegenwind en geen puf en heb het rondje uitgewandeld.

o: kwark/cashewnoten
l: kwark/cashewnoten en bosvruchten - nog een keer want zo lekker
t: twee mandarijnen en een nocco blikje
d: sla spek en eieren - familietraditie met pasen - we vieren vandaag pasen met mijn familie want die waren op vakantie. Een bord met aardappelen, ijsbergsla, twee gekookte eieren en een lepel spekjes met spekvet. En daar hoort ook nog ketchup en slasaus bij. en door elkaar gehusseld.
t: koffie en taart
pi_186457901
Net naar de vrijmarkt geweest met mijn ma en even langs de primark (doei ego, zij in XXS en ruimvallend en ik in XL :@). Allemaal leuke dingen gekregen O+

Eten:
O. 3 boterhammen hagel
L. punt appeltaart met slagroom
T. Fruit of snoepgroente?
D. ?

Ik heb nu mijn eigen crackers gehaald (en rauw eetbare groentes en anders fruit dan bananen) Dus ik hoef niet naar de keuken voor ontbijt en lunch, dus kom niet in verleiding voor ongezond beleg.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 27 april 2019 @ 14:25:31 #264
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_186458398
Middenin mijn menstruatie én een week post-verhuizing en dan het laagste gewicht van dit jaar aantikken... niet slecht, al zeg ik het zelf. :s)

Overdag in principe no/low-carb (vnml proteines) en dan normaal, maar gezond/mager avondeten. Dat is wat ik voor nu een beetje probeer aan te houden.

Lijstje voor vandaag:

O: low calorie meal shake
T: niks
L: 4 rolletjes witlof met ham en kaas uit de oven, 1 gekookt ei
T: 1 gekookt ei
D: flinke salade met tomaatjes, roquefort, walnoten en avocado en een handje friet uit de airfryer
***
pi_186460725
@Brighteyes zeker niet slecht, hartstikke goed! Je D klinkt lekker.

@Thinkk-Pinkk sterkte :*

Ik was vanmorgen voor t eerst iets aangekomen ten opzichte van gister, maar dat mocht ook wel een keer, sinds vorige week maandag twee keer twee dagen achter elkaar hetzelfde en verder elke keer omlaag, dus ik zag wel aankomen dat dat feest een keer klaar zou zijn.

Lijst vandaag:
O: kwark en muesli/gedroogd fruit/zaden/pitten
L: twee volkoren boterhammen met rauwe ham en twee zachtgekookte eitjes
D: lamsvlees, snijbonen, twee aardappel-broccoli-kaas gratin torentjes
T: appel met kaneel

Heb nog 250 kcal over dus er komt nog wat bij, maar weet nog niet wat.
pi_186460775
Klinkt goed BE

Dit is niet mijn beste week, er gaat elke dag zo'n beetje even veel in als er uit gaat.
Gelukkig gaat volgende week de trainingen weer door en geen gekke feestdagen.
  zaterdag 27 april 2019 @ 19:04:43 #267
149959 SQ
snelle trees
pi_186463138
Elke dag lichter dan de vorige dag lukt inderdaad nooit, vlinder. Goed om daar realistisch in te staan :Y zie het ook niet als "aankomen" he ;)

En brighteyes en cots zijn ook al zeer goed bezig, fijn!

Vandaag is dag 4 en het ging goed, so far. Ontbeten met een plakje paasbrood en een bakje fruit. Wat ik niet snap is dat ze op daar paasbrood zetten dat 1 plakje 35 gram is. De mijne zat op het uiteinde en was van gemiddelde dikte en woog 70 gram. Als je uit het midden snijdt moet je wel echt flinterdun snijden om 35 gram te krijgen. Enfin.
Lunch waren 2 sneetjes rogge met kaas, en toen gingen we naar het buurthuis voor koningsdag waar véél vreten is.

Heb het kunnen houden bij 2 puntjes kraakverse dunne steenovenpizza. Kan nooit meer dan 250 kcal zijn geweest. Dan ga ik zo nog voor een flinke kom thaise kippensoep en wat rauwkost en dan zijn we ook koningsdag weer succesvol doorgekomen ;)
disclaimer
  zaterdag 27 april 2019 @ 19:23:01 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_186463452
Good busy SQ! :Y
***
pi_186464641
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2019 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
Elke dag lichter dan de vorige dag lukt inderdaad nooit, vlinder. Goed om daar realistisch in te staan :Y zie het ook niet als "aankomen" he ;)
Heb je zeker gelijk in. Ik zie t idd meer als schommelen, echt aangekomen zal ik zeker niet zijn inderdaad.

quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2019 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
Vandaag is dag 4 en het ging goed, so far. Ontbeten met een plakje paasbrood en een bakje fruit. Wat ik niet snap is dat ze op daar paasbrood zetten dat 1 plakje 35 gram is. De mijne zat op het uiteinde en was van gemiddelde dikte en woog 70 gram. Als je uit het midden snijdt moet je wel echt flinterdun snijden om 35 gram te krijgen. Enfin.
Lunch waren 2 sneetjes rogge met kaas, en toen gingen we naar het buurthuis voor koningsdag waar véél vreten is.

Heb het kunnen houden bij 2 puntjes kraakverse dunne steenovenpizza. Kan nooit meer dan 250 kcal zijn geweest. Dan ga ik zo nog voor een flinke kom thaise kippensoep en wat rauwkost en dan zijn we ook koningsdag weer succesvol doorgekomen ;)
Irritant hé, die "porties". Ik heb ook regelmatig dat ik op verpakkingen kijk waar dan bv 2 stuks van iets in zitten, en dan staat er op de voorkant xx kcal per portie en dan staat op de achterkant dat er 3 porties in de verpakking zitten 8)7 stop er dan ook gewoon 3 stuks in..

Knap hoor, zo netjes gegeten! Ik ben naar de vrijmarkt geweest maar vond er geen bal aan. We waren wat te vroeg denk ik (11-12u), op terugweg begon het drukker te worden. Wel paar keer langs kraampjes met brownies enz gelopen en niks genomen. Had expres vlak voor we weggingen van huis ontbeten haha.
pi_186464648
Quote ipv edit oeps..
pi_186464699
Ik heb weer eens te weinig gegeten. Maar ik haal dat vanavond nog wel in :')

Heb naar het koningshuis gekeken en voor de rest lekker thuis gebleven bij mijn woefje.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_186472341
Gisteren ook tussen de buien door over de vrijmarkt gelopen en daar alleen een wafel gekocht (en dat was ook alleen maar omdat ik een leerling van mij zag die bezig was met een sponsoractie, dus kon ik het niet laten om haar te sponsoren).

Lijstje van gisteren:
O kwark met granola, haverzemelen en aardbeien
L leftover van pasta met kipfilet en een saus van roomkaas, prei en champignons
T wafel
D bloemkoolgratin met beetje gebakken aardappelen en een klein stukje braadworst
T stukje zelfgebakken aardbeienvlaai

Lijstje voor vandaag:
O sneetje meergranenbrood met kaas en komkommer
L salade met kip, tomaat, ei, komkommer, paprika en wat blokjes kaas
T stukje aardbeienvlaai
D bloemkoolgratin met gebakken aardappelen en een stukje braadworst

Ben inmiddels ongeveer de helft van het gewicht dat ik aangekomen was in Toscane (1,5 kilo) inmiddels weer kwijt... Wil er in totaal nog 2 kilo vanaf hebben zodat ik weer zo rond de 65 kilo kom te wegen zoals vorig jaar rond de zomer.
pi_186472545
Vandaag een lekkere luie dag na een drukke gisteren
O. 3 crackers
L. 3 crackers
T. 2x fruit
D. ?
T. 250gr. snoepgroente
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_186472596
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 09:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag een lekkere luie dag na een drukke gisteren
O. 3 crackers
L. 3 crackers
T. 2x fruit
D. ?
T. 250gr. snoepgroente
Pak je dan alleen crackers zonder beleg?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_186472708
God,.. ik probeer goed uit te leggen wat er is, alleen het komt erop neer: ik lijn niet.

[ Bericht 96% gewijzigd door ChildoftheStars op 28-04-2019 09:53:11 ]
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')