Kilo's naar binnengewerktquote:Op maandag 25 maart 2019 18:04 schreef chufi het volgende:
En verder met een zoethoudertje
[ afbeelding ]
Toen ik een kleuter was maakte mijn grote broer een geintje de etterquote:
Kan me niet zo gauw iets anders bedenkenquote:Op maandag 25 maart 2019 18:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kilo's naar binnengewerktBestond er toen wel een ander merk?
Koolmeesjequote:Op maandag 25 maart 2019 18:33 schreef ACT-F het volgende:
Dit is weliswaar een keramische versie, maar wel de versie uit mijn tijd met het koolmeesje boven de melkbussen.
[ afbeelding ]
Geen van beide. Is een pimpelmees.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:31 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Koolmeesje![]()
Altijd gedacht dat het een mus was
Lekker pimpelen met een glaasje melkquote:Op maandag 25 maart 2019 20:23 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Geen van beide. Is een pimpelmees.
quote:Op maandag 25 maart 2019 20:23 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Geen van beide. Is een pimpelmees.
De pakken van AH zijn ook een feest der herkenning. Vooral boerenmelkquote:Op maandag 25 maart 2019 22:55 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Van die zuivelverpakkingen met Suske en Wiske er op.![]()
Ik heb altijd veel melk gedronken, dus dat sparen schoot ook lekker op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk dat het alsnog van alles kan zijn. Maar zowel de koolmees als de mus hebben een donkere bovenkant van de kop t/m de ogen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
Ik dacht eerst ook dat het een mus was hoor
In mijn tijd zat melk in deze:quote:Op maandag 25 maart 2019 18:33 schreef ACT-F het volgende:
Dit is weliswaar een keramische versie, maar wel de versie uit mijn tijd met het koolmeesje boven de melkbussen.
[ afbeelding ]
Die flessen werden hier vooral huis aan huis door de zuivelboer verkocht, vaak in combinatie met eieren.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:41 schreef cafca het volgende:
[..]
In mijn tijd zat melk in deze:
[ afbeelding ]
Met verschillende kleuren doppen per verschillende inhoud
Inderdaad. En ranjaquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die flessen werden hier vooral huis aan huis door de zuivelboer verkocht, vaak in combinatie met eieren.
In de supermarkt zag ik ook dergelijke flessen, maar we haalden uit praktisch oogpunt altijd pakken melk. Voor echt verse melk ging je langs de boer. Dat was dan gelijk rauwe melk die je eerst moest koken.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:45 schreef cafca het volgende:
Inderdaad. En ranja
Maar volgens mij verkochten ze die flessen ook in de supermarkt? Of werd er gewoon geen melk in de supermarkt gehaald.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |