quote:Op maandag 25 maart 2019 17:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Plus provocerende buitenlanders die niet luisteren naar de baas
Er zijn verspreid nog wel wat oude topics zo te zien met eventueel wat nuttige linkjes TV / MTV's Most Wanted - Ray Cokesquote:Op maandag 25 maart 2019 17:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deze heb je wel maar gaat over oude banden in het algemeen. FHF / Oude videobanden gezocht
Geen meldingen van verwarde man daar in de regio.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gaf zelf al meerdere keren aan dat 'ie niet zo lekker gaat.
Die vond ik ook leukquote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 25 maart 2019 17:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, waardeloos, maar hij doet het echt zelf. Nog één dag, dan zijn ze weg.
Geen Katja man manquote:
quote:Op maandag 25 maart 2019 17:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zijn verspreid nog wel wat oude topics zo te zien met eventueel wat nuttige linkjes TV / MTV's Most Wanted - Ray Cokes
Hij zorgt beter voor de katten dan voor zichzelf op het ogenblik, heb ik het idee. Was maar een vreemde post. 'Ik bloed en ga nu slapen' Ehm....quote:Op maandag 25 maart 2019 17:43 schreef chufi het volgende:
Hoop wel dat de katten nog wat te eten hebben gekregen
ja Katja was niet 1987 - 1997 dat was dann 1997 dat elke europäische land en eigen MTV hadde ook Nederlandquote:
Alsof je een postzegel aan het ontwerpen bent.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:46 schreef Voxs het volgende:
Een dag ( + 2 dagen, die vergeet ik voor het gemak) gedaan over 4 vierkante centimeterEn nog niet geheel tevreden..
Kristiane was veel leukerquote:
Ik snapte het ook al niet helemaal.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij zorgt beter voor de katten dan voor zichzelf op het ogenblik, heb ik het idee. Was maar een vreemde post. 'Ik bloed en ga nu slapen' Ehm....
Met een minikwastje?quote:Op maandag 25 maart 2019 17:46 schreef Voxs het volgende:
Een dag ( + 2 dagen, die vergeet ik voor het gemak) gedaan over 4 vierkante centimeterEn nog niet geheel tevreden..
haha jaquote:Op maandag 25 maart 2019 17:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Maar ja, dat neemt niet weg dat Voxs inmiddels voor de 5e keer aan het schilderij begonnen is.
Maar ze praatte wel Engelsquote:Op maandag 25 maart 2019 17:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja Katja was niet 1987 - 1997 dat was dann 1997 dat elke europäische land en eigen MTV hadde ook Nederland
dezeMTV Most Wanted Topiclink was laatste Post DEzember 2008 maar vroeger was wel aktiv de topicquote:
halve bankpas ongeveer.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alsof je een postzegel aan het ontwerpen bent.
Als je dan eindelijk tevreden bent met het resultaat, blijkt er een pond verf op 4 bij 4 cm doek te zitten.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
haha jaIk dacht dat het een makkie zou zijn in vergelijking met een heel portret. Maar iets van definitie geven aan wangen, ogen etc, op zo'n klein oppervlaktje, in dat perspectief ..pfff!
Hopelijk gaat de rest makkelijk.
Ja oude meuk helaas.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
dezeMTV Most Wanted Topiclink was laatste Post DEzember 2008 maar vroeger was wel aktiv de topic
Ik zie wel eens bij mijn modelbouwgroep gezichten van poppetjes voorbij komen waarvan ik even stil ben.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
haha jaIk dacht dat het een makkie zou zijn in vergelijking met een heel portret. Maar iets van definitie geven aan wangen, ogen etc, op zo'n klein oppervlaktje, in dat perspectief ..pfff!
Hopelijk gaat de rest makkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |