Hatt deine Kariere grad ein loch?quote:
Wallah.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hatt deine Kariere grad ein loch?
Werde Szenentussi oder Fernsehkoch
quote:Op maandag 25 maart 2019 17:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hatt deine Kariere grad ein loch?
Werde Szenentussi oder Fernsehkoch
Nee, dat heb ik niet. Anders had ik graag geholpen.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je selfs ook MTV on VHS van vroeger??
Sja, apart is het zeker.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja, het is iig wel weer een bizarre episode hier op FOK!
is op Fok en Topic waar het over gaat?quote:Op maandag 25 maart 2019 17:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet. Anders had ik graag geholpen.
Poeh, dat is wel heel specifiek qua interesse. Ik zal kort speuren en als ik niets post heb ik het niet gevondenquote:Op maandag 25 maart 2019 17:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
is op Fok en Topic waar het over gaat?
Ik denk niet dat het toegestaan is.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Poeh, dat is wel heel specifiek qua interesse. Ik zal kort speuren en als ik niets post heb ik het niet gevonden
quote:Op maandag 25 maart 2019 17:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Poeh, dat is wel heel specifiek qua interesse. Ik zal kort speuren en als ik niets post heb ik het niet gevonden
quote:
en link van de topic werd wel toegestaan zijnquote:Op maandag 25 maart 2019 17:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het toegestaan is.
Deze heb je wel maar gaat over oude banden in het algemeen. FHF / Oude videobanden gezochtquote:Op maandag 25 maart 2019 17:36 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 maart 2019 17:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee als ik in Jan 1993 2 maanden selfs MTV hadde had ik de Zendung Dial MTV niet gekijkt,ik hadde Greatest Hits ,Euro Top 20 ,en MTV Weekends gekijkt
oke bedankt beter dann niksquote:Op maandag 25 maart 2019 17:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deze heb je wel maar gaat over oude banden in het algemeen. FHF / Oude videobanden gezocht
Plus bier en wiet.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:39 schreef Voxs het volgende:
Ik denk dat stress en dagen niet eten, niet zo 'handig' is..
Gaf zelf al meerdere keren aan dat 'ie niet zo lekker gaat.quote:
Mja, waardeloos, maar hij doet het echt zelf. Nog één dag, dan zijn ze weg.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gaf zelf al meerdere keren aan dat 'ie niet zo lekker gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |