Hij is met een verhuizing bijvoorbeeld uit elkaar gehaald en dat heeft hem geen goed gedaanquote:Op maandag 25 maart 2019 12:29 schreef steelhead het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag is wat jij ermee doet als het al decennia lang een fabrieksomgeving overleefd heeft.
Ah ok, dat verklaartquote:Op maandag 25 maart 2019 12:31 schreef Allures het volgende:
[..]
Hij is met een verhuizing bijvoorbeeld uit elkaar gehaald en dat heeft hem geen goed gedaan
Kat die de poten onder handen heeft genomen
de kat is dood dus daar komen we niet meer achterquote:Op maandag 25 maart 2019 12:32 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ah ok, dat verklaart. De kat wil zeker geen krabpaal?
nog een paar uurtjes volhoudenquote:
Nee, maar afgelopem weekend ging te snel voorbij. Kan nog wel een paar dagene extra gebruiken.quote:
Huehuequote:Op maandag 25 maart 2019 13:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, maar afgelopem weekend ging te snel voorbij. Kan nog wel een paar dagene extra gebruiken.
Merk dat ik mezelf nog niet echt op gang kan trekken vandaag.
Hey, ik heb het over "op gang trekken", niet over "op de gang trekken". Dat zou raar zijn namelijkquote:
Had ie ook niet de nick badpakboy oid?quote:Op maandag 25 maart 2019 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu moet ik aan een oud topic denken van een kerel die graag badpakken aan had
Ik zie dat de laatste tijd wel vaker voorbij komen.quote:Op maandag 25 maart 2019 13:33 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/Unexpected/comments/b540sy/smooth_move/
laten we er geen doekjes om winden..quote:
bah.quote:Op maandag 25 maart 2019 13:33 schreef CherryLips het volgende:
Die reactie van had ik ook.quote:Op maandag 25 maart 2019 13:33 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 25 maart 2019 13:33 schreef CherryLips het volgende:
dat doe je in een sauna doorgaans welquote:Op maandag 25 maart 2019 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laten we er geen doekjes om winden..
Debbie zal t vast niet erg vinden je in badpak te zien.quote:Op maandag 25 maart 2019 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]dan blijf ik wel thuis want heb geen badpak.
Yep.quote:Op maandag 25 maart 2019 13:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Had ie ook niet de nick badpakboy oid?
geen idee, wanneer lag je te pitten?quote:Op maandag 25 maart 2019 14:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Nog iets gemist terwijl ik lag te pitten?
8:45 tot netquote:Op maandag 25 maart 2019 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, wanneer lag je te pitten?
alleen wat lelijke tafels dan.quote:
Nee, had de baas niet leuk gevonden denk ikquote:Op maandag 25 maart 2019 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen wat lelijke tafels dan.
vannacht niet geslapen?
ah ja. wat voor nachtwerk doe je?quote:Op maandag 25 maart 2019 14:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nee, had de baas niet leuk gevonden denk ik
en lukt dat een beetje met wakker blijven?quote:
Ja hoor. In de nacht zijn we met z'n tweeën en vannacht met 'n gezellige collega dienst gehad, dat scheelt ook al veel.quote:Op maandag 25 maart 2019 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en lukt dat een beetje met wakker blijven?
en is het dan druk met telefoontjes? of kunnen jullie een beetje kletsen tijdens het werk?quote:Op maandag 25 maart 2019 14:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja hoor. In de nacht zijn we met z'n tweeën en vannacht met 'n gezellige collega dienst gehad, dat scheelt ook al veel.
Op vrijdag en zaterdagnacht na, is 't behoorlijk rustig dus tijd genoeg om te kletsen we hadden'n 35 telefoontjes binnen gekregen tussen 00-6:45 uurquote:Op maandag 25 maart 2019 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en is het dan druk met telefoontjes? of kunnen jullie een beetje kletsen tijdens het werk?
Dat is wel weinig. Met hoeveel mensen zit je dan?quote:Op maandag 25 maart 2019 14:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Op vrijdag en zaterdagnacht na, is 't behoorlijk rustig dus tijd genoeg om te kletsen we hadden'n 35 telefoontjes binnen gekregen tussen 00-6:45 uur
dop zou zeggen dat het komt doordat je met oordopjes op zit.quote:Op maandag 25 maart 2019 14:48 schreef Kopjechino het volgende:
Ik voel me echt heel eenzaam op het werk..
Nee, dat doe ik dus niet meer. Of met 1 oortje in en dan de muziek heel zacht zodat ik alles kan horen. Maak ook meer een praatje met mijn collega's, maar het helpt niet.quote:Op maandag 25 maart 2019 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dop zou zeggen dat het komt doordat je met oordopjes op zit.
tevens: Hoi
Met z'n tweeënquote:Op maandag 25 maart 2019 14:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is wel weinig. Met hoeveel mensen zit je dan?
Ik weet uit mijn callcentertijd dat het erg saai kan worden als je een dag maar 35-40 gesprekken hebt (per persoon)
goed weekend gehad nog?quote:Op maandag 25 maart 2019 14:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik dus niet meer. Of met 1 oortje in en dan de muziek heel zacht zodat ik alles kan horen. Maak ook meer een praatje met mijn collega's, maar het helpt niet.
Hoi
ja, best wel.quote:
Dat veranderd niet in een dag natuurlijk... Hou volquote:Op maandag 25 maart 2019 14:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik dus niet meer. Of met 1 oortje in en dan de muziek heel zacht zodat ik alles kan horen. Maak ook meer een praatje met mijn collega's, maar het helpt niet.
Hoi
Dat scheelt danquote:Op maandag 25 maart 2019 14:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Met z'n tweeënen er is genoeg anders te doen om je niet te vervelen hoor bij ons op 't werk.
Zekerquote:Op maandag 25 maart 2019 14:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat scheelt dan
Bevalt nog wel bij deze baas?
Top!quote:Op maandag 25 maart 2019 15:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zekermedio mei vaste aanstelling als 't goed is.
O dat is wel lekker alsnog. Beetje rustig aangedaan, of toch nog wel druk bezig geweest?quote:Op maandag 25 maart 2019 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, best wel.
wandeling ging zondagochtend niet door, dat was wel jammer, maar daardoor wel genoeg tijd voor andere dingen op zondag
Dankjequote:Op maandag 25 maart 2019 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
Dat veranderd niet in een dag natuurlijk... Hou vol
Ik zag dit topic vandaag ook!quote:Op maandag 25 maart 2019 15:52 schreef Allures het volgende:
WGR / zomertijd en geschil met mijn leidinggevende
![]()
Op fok zou dit zomaar echt een of andere sneeuwvlok kunnen zijn
Ik hoop hetquote:Op maandag 25 maart 2019 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag dit topic vandaag ook!
Mijn vingers jeukten maar ik had maar gewoon op het kruisje geklikt
sowieso een troll toch?
Pure poëzie weer.quote:Op maandag 25 maart 2019 15:54 schreef HostiMeister het volgende:
Duvel is geen hond die blaft
ik bijt je fuckin kop eraf
en
ja ik meen het
maak geen grap, ik heb geen tijd
activiteiten wijd verspreid
en shit wordt enkel uitgebreid, ik ben zooooo warm
zo heet dat ik ontsteek
zet je bil in vuur en vlam
schudt ut schatje, red je reet en
dan pas de rest jij komt eerst
een wijze les van pappie duvel neem t aan
zo niet dan laat ut zuig banaan enga verder
jij geen schaap ik geen herder
geen verlosser niet je redder
gewoon de flexte rapper
Heeeeeyyyyy wie is ut?quote:Op maandag 25 maart 2019 15:54 schreef HostiMeister het volgende:
Duvel is geen hond die blaft
ik bijt je fuckin kop eraf
en
ja ik meen het
maak geen grap, ik heb geen tijd
activiteiten wijd verspreid
en shit wordt enkel uitgebreid, ik ben zooooo warm
zo heet dat ik ontsteek
zet je bil in vuur en vlam
schudt ut schatje, red je reet en
dan pas de rest jij komt eerst
een wijze les van pappie duvel neem t aan
zo niet dan laat ut zuig banaan enga verder
jij geen schaap ik geen herder
geen verlosser niet je redder
gewoon de flexte rapper
Wat lees ikquote:Op maandag 25 maart 2019 15:52 schreef Allures het volgende:
![]()
quote:Op maandag 25 maart 2019 15:52 schreef Allures het volgende:
![]()
Zo mag ik het horen.quote:Op maandag 25 maart 2019 16:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan ga ik toch niet? Bah, badkleding.
Voor wat? Een tattoo?quote:Op maandag 25 maart 2019 16:56 schreef Kopjechino het volgende:
Weer eens een ontwerp opdrachtje gekregen
College van min heeft zo ongeveer een jetlag als de klok verzet wordt.quote:Op maandag 25 maart 2019 15:52 schreef Allures het volgende:
![]()
Vrienden van mij organiseren een soort jam avond in een café waar wat artiesten gaan optredenquote:
Cool!quote:Op maandag 25 maart 2019 17:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vrienden van mij organiseren een soort jam avond in een café waar wat artiesten gaan optreden
Ja, hier kan ik wel echt mijn creativiteit in kwijtquote:
Volgens mij maakt man pizza maar sate klinkt ook lekkerquote:Op maandag 25 maart 2019 17:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kan vanavond kiezen tussen:
- pizza
- kipsate met rijst
- pasta met zalm
Sorry dat was ikquote:Op maandag 25 maart 2019 17:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Welke Fokster was dit?
https://www.nu.nl/binnenl(...)g-thierry-baudet.amp
Ik geef veel teveel uit aan boodschappen. Schaam me er af en toe bijna voor.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:38 schreef Allures het volgende:
Maar met die dingen is het wel een beetje is het diepvries pizza of wat anders? En van die mora sate of goeie
Maar dat is met al het eten wel eigenlijk
Ik ga voor de satéquote:Op maandag 25 maart 2019 17:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
- pizza
- kipsate met rijst
- pasta met zalm
Oeh, kipsatequote:Op maandag 25 maart 2019 17:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
- pizza
- kipsate met rijst
- pasta met zalm
Oh gewoon thuis! Want klonk als een menu ergens of zoquote:Op maandag 25 maart 2019 17:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik geef veel teveel uit aan boodschappen. Schaam me er af en toe bijna voor.
Ach viel best mee.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:45 schreef Allures het volgende:
[..]
Oh gewoon thuis! Want klonk als een menu ergens of zo
Ik ook eigenlijk. Laatst ging ik hier bewijzen dat het ook goedkoper kon. Voor 4 dagen eten gehaald voor 15 euro. Toen had ik 4 dagen gemopper. Dat doe ik dus ook niet meer
Mac onderwegquote:Op maandag 25 maart 2019 17:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kipsate it is![]()
Moet alleen nog naar huis toe gaan rijden straks maar rond Utrecht is het nog vrij druk
Ik vind het jammer dat het zo moeilijk te bepalen is of dit echt is of niet.quote:Op maandag 25 maart 2019 15:52 schreef Allures het volgende:
![]()
Als je alleen last hebt van zomer en niet winter tijd dan is het nepquote:Op maandag 25 maart 2019 18:05 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat het zo moeilijk te bepalen is of dit echt is of niet.
Wel erg grappig dit, dat wel.
Dat hoeft niet per se; bij een jetlag heb je van west naar oost vliegen normaal gesproken meer last meen ik. 1 uur is dan wel een mini jetlag.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als je alleen last hebt van zomer en niet winter tijd dan is het nep
Beide keren vanuit de VS had ik er last van 's ochtends, duurde wel bijna een week voor ik me 's ochtends op een normaal tijdstip weer een beetje mens voelde. Maar dat was iets van 7 en 6 uur.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se; bij een jetlag heb je van west naar oost vliegen normaal gesproken meer last meen ik. 1 uur is dan wel een mini jetlag.
gezien de rest van zijn topics heb ik wel zo mn vermoedenquote:Op maandag 25 maart 2019 18:05 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat het zo moeilijk te bepalen is of dit echt is of niet.
Wel erg grappig dit, dat wel.
Nee. Je bent gewoon stront vervelend. Iedere keer als ik je naam zie in het topic denk ik "gatverdamme" en dan ben ik weer weg. Ik heb gewoon geen zin meer om hier te posten door jouw ge-etter.quote:
Stel je niet zo aanquote:Op maandag 25 maart 2019 19:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee. Je bent gewoon stront vervelend. Iedere keer als ik je naam zie in het topic denk ik "gatverdamme" en dan ben ik weer weg. Ik heb gewoon geen zin meer om hier te posten door jouw ge-etter.
*geeft bezem aan*quote:
Nah, eens met Elvi. Stop er gewoon eens mee en doe leuk mee of ga weg.quote:
Sorry Samzzquote:Op maandag 25 maart 2019 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, eens met Elvi. Stop er gewoon eens mee en doe leuk mee of ga weg.
Hey ik eet nu (groente)soep. Hoeveel borden soep eet jij meestal voor een warme maaltijd voordat je vol zit?quote:Op maandag 25 maart 2019 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zei je de vorige keer ook, en toen bleef je dus ook doorgaan.
Geef Zeeland terug aan de zee!quote:Op maandag 25 maart 2019 19:03 schreef Samzz het volgende:
Kom net van t strand. Lang geleden dat t zó hoog stond qua water.
wat heb jij nou uitgevreten?quote:
Niet johquote:Op maandag 25 maart 2019 19:03 schreef Samzz het volgende:
Kom net van t strand. Lang geleden dat t zó hoog stond qua water.
450.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Hey ik eet nu (groente)soep. Hoeveel borden soep eet jij meestal voor een warme maaltijd voordat je vol zit?
Wat is de baard eraf nou voor uitdrukking?quote:Op maandag 25 maart 2019 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
wat heb jij nou uitgevreten?
Ik.kreeg dit weekend ook al de baard eraf (Elvi en Allures) alleen omdat ik zei niet van comics dingen te genieten.
Vlg mij heerst er een algehele malaise.
https://twitter.com/daniellohues/status/563350250271027201?s=21quote:Op maandag 25 maart 2019 19:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat is de baard eraf nou voor uitdrukking?
Gek genoeg blijft t stuk waar ik woon droogquote:
Heldquote:Op maandag 25 maart 2019 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://twitter.com/daniellohues/status/563350250271027201?s=21
van mij?quote:Op maandag 25 maart 2019 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
wat heb jij nou uitgevreten?
Ik.kreeg dit weekend ook al de baard eraf (Elvi en Allures) alleen omdat ik zei niet van comics dingen te genieten.
Vlg mij heerst er een algehele malaise.
Kennen ze in Brabant niet denk ik.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:17 schreef Allures het volgende:
Of ik snap de uitdrukking inderdaad niet
Is exact hetzelfde als de wind van voren krijgen.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:17 schreef Allures het volgende:
40-45 meestal.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Hey ik eet nu (groente)soep. Hoeveel borden soep eet jij meestal voor een warme maaltijd voordat je vol zit?
Hmm.nee dan was het GCJoel.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:17 schreef Allures het volgende:
Nimmaquote:Op maandag 25 maart 2019 19:19 schreef MCH het volgende:
Wel frappant dat dat Baudetbedreigstertje weer uit de meest extreem linkse stad van Nederland komt
Voor een keertje makkelijk op maandag moet dat kunnenquote:Op maandag 25 maart 2019 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Door de groenten te snijden. Viezerik.
Wel italiaanse bol erbij toch?quote:Op maandag 25 maart 2019 19:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Voor een keertje makkelijk op maandag moet dat kunnen
Graag gedaan. De factuur zal spoedig op je mat vallen. Betaling binnen 14 dagen anders deurwaarder, ok?quote:Op maandag 25 maart 2019 19:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bedankt dat je me even een herinnering geeft om The Smiths weer eens aan te zetten.
Wat vind je van betaling in natura?quote:Op maandag 25 maart 2019 19:30 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Graag gedaan. De factuur zal spoedig op je mat vallen. Betaling binnen 14 dagen anders deurwaarder, ok?
Deal.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat vind je van betaling in natura?
Jaaa echt vetquote:Op maandag 25 maart 2019 19:43 schreef Trashcanman het volgende:
Love death and robots is best grappig.
Ik heb je gecompenseerd met vegetarischquote:
Ik heb gisteren vegetarisch gegeten. Morgen weerquote:Op maandag 25 maart 2019 19:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb je gecompenseerd met vegetarisch
Wie?quote:Op maandag 25 maart 2019 19:43 schreef Trashcanman het volgende:
Goed zo, doe ik morgen vleeschquote:Op maandag 25 maart 2019 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb gisteren vegetarisch gegeten. Morgen weer.
Ik vind het per aflevering verschillen. Sommigen helemaal geweldig, anderen weer mwah.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:43 schreef Trashcanman het volgende:
Nee joh jij maakt niemand anders dan jezelf belachelijk hoorquote:Op maandag 25 maart 2019 19:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hmm.nee dan was het GCJoel.
Ik maakte comicconners ook wel een beetje belachelijk.
Totaal onnodig omdat ze dat zelf natuurlijk al doen.
Jezus wat staat hierquote:Op maandag 25 maart 2019 19:57 schreef Allures het volgende:
Jongens ik heb inspi nodig
Lievelingsrechtje bij een high tea, de zoete rond
Scones mag niet want dit
Go:
Teveel gebakken met likeur vandaag?quote:Op maandag 25 maart 2019 19:57 schreef Allures het volgende:
Lievelingsrechtje bij een high tea, de zoete rond
Scones mag niet want dit
Go:
Ga liggen.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:57 schreef Allures het volgende:
Lievelingsgerechtje bij een high tea, de zoete ronde
Scones mag niet want duh
Go:
Zelfgemaakte paaseitjes?quote:Op maandag 25 maart 2019 19:57 schreef Allures het volgende:
Lievelingsgerechtje bij een high tea, de zoete ronde
Scones mag niet want duh
Go:
meh dat is geen bakkenquote:
Ff nagevraagd bij mijn pubernichtje en die keek als deze smileyquote:Op maandag 25 maart 2019 20:00 schreef Allures het volgende:
Behalve inspi want inspi is gewoon een woord als je geen 38 bent of zo
ja een assortiment aan danish dingen staat op de maybe lijstquote:Op maandag 25 maart 2019 20:02 schreef gcjoel het volgende:
Nja ik ben altijd van het zoet sowieso.
Kaneelbroodje?
Er zit ook nog wat tussen puber of jouw leeftijd he.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ff nagevraagd bij mijn pubernichtje en die keek als deze smileyen zei vervolgens dat het een oudelullenwoord was. Jammer joh.
Ja nee danish is gevarieerder. Omg nu denk ik aan de danish van dfds. Toen ik daar werkte kregen we soms een hele schaalquote:Op maandag 25 maart 2019 20:04 schreef Allures het volgende:
[..]
ja een assortiment aan danish dingen staat op de maybe lijst
Ik weet niet hoe die in het NL heten? Koffiebroodjes? Maar dan denk ik altijd aan een heel specifieke
Ik wil niet opspelen maar waarom die Engelse verbastering?quote:Op maandag 25 maart 2019 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Strawberry jam cake
Custard taart
Pimm's scones
Lemon drizzle cake slices
Paar wereldoorlogenquote:Op maandag 25 maart 2019 20:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Er zit ook nog wat tussen puber of jouw leeftijd he.
quote:Op maandag 25 maart 2019 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik wil niet opspelen maar waarom die Engelse verbastering?
Dan hier de NL versie:
- boterkoek
- hoorntje met geslagsroom
- stroop wafel
- onmeunig zoete koekjes
Lekker bij een echte Hollandse hoge thee ja.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan hier de NL versie:
- boterkoek
- stroop wafel
- onmeunig zoete koekjes
Hier staan hele andere dingenquote:Op maandag 25 maart 2019 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan hier de NL versie:
- boterkoek
- stroop wafel
- onmeunig zoete koekjes
quote:Op maandag 25 maart 2019 20:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zag dat je tegenwoordig ook gewoon een "high friet" kunt doen
Oeh, bokkenpootjesquote:Op maandag 25 maart 2019 20:10 schreef Allures het volgende:
[..]
Met de accuratie van lospedrosa: bokkenpootje
Die heb ik al.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:10 schreef Allures het volgende:
[..]
Met de accuratie van lospedrosa: bokkenpootje
Dat was een artikel van De Speld.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zag dat je tegenwoordig ook gewoon een "high friet" kunt doen
Beetje klontercreme erbij.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Shall i put my scone in your peach?
Gatver.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij niet
https://inallestraten.nl/eten-in-de-binnenwei/high-friet/
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 maart 2019 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij niet
[ afbeelding ]
Er is geen Nederlandse vertaling voor scone, volgens het woordenboek en wikipedia.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:09 schreef CherryLips het volgende:
Lekker kloddertje geslachtsroom in de koffie.
Gewoon een grote rol aluminiumfolie op tafel, megazak friet en stukken dood beest erop tyfen, tubes saus leegdrukken en vreten maar.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij niet
[ afbeelding ]
Helaasquote:Op maandag 25 maart 2019 20:16 schreef Allures het volgende:
[..]
nou dan ben jij dus niet mijn volgende datesnob
Ik voel er kilo's bijkomen, alleen al van het bekijken van dat plaatje...quote:Op maandag 25 maart 2019 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij niet
[ afbeelding ]
Oh wowquote:Op maandag 25 maart 2019 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij niet
[ afbeelding ]
Weet niet wat dat is maar ik gok dat ik mee wilquote:Op maandag 25 maart 2019 20:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem ik je wel mee naar Sabrero
Je was zo lekker fanatiek met sportenquote:Op maandag 25 maart 2019 20:19 schreef Allures het volgende:
Ik zou gewoon willen dat ik weer honger had zodat ik iets lekkers kon eten
quote:Op maandag 25 maart 2019 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij niet
[ afbeelding ]
Het is niet bepaald een high friet. Van de mensen die eerst in Tribeca stonden toen het nog Boreas was.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Weet niet wat dat is maar ik gok dat ik mee wil
Dat kan hoor. Mits je bereid bent flink te sporten.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:22 schreef steelhead het volgende:
Ik zou willen dat alles te eten was zonder enige vorm van negatief effect.
Had je maar op forum voor democratie moeten stemmen. Die zijn tegen calorieën.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben het beu dat eten calorieën heeft.
Bijna geheel FOK stemde op ze heb ik het idee.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had je maar op forum voor democratie moeten stemmen. Die zijn tegen calorieën.
Ook al.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beledig je mij nu?quote:Op maandag 25 maart 2019 20:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eet je toch alleen het binnenste.
quote:Op maandag 25 maart 2019 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte natuurlijk. Sporten helpt wel uiteraard.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan hoor. Mits je bereid bent flink te sporten.
Oeehhhh morgen?quote:Op maandag 25 maart 2019 20:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is niet bepaald een high friet. Van de mensen die eerst in Tribeca stonden toen het nog Boreas was.
Ja, keuzesquote:Op maandag 25 maart 2019 20:28 schreef steelhead het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte natuurlijk. Sporten helpt wel uiteraard.
Maar gezien ik ook nog moet werken. Afgelopen weekend wel lekker in het bos geweest. Vrijdag was gewoon perfect.
Koelbloedigquote:Op maandag 25 maart 2019 20:28 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik zal jouw binnenste eens eten
Sorry die moest even
Zag dat nergens in het programma. Volgens mij eerder de PvdD dan.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als een eckte nooit meer werken, heel de dag in de sportschool met bijzondere bijstand.quote:
De enige way of lifequote:Op maandag 25 maart 2019 20:30 schreef steelhead het volgende:
[..]
Als een eckte nooit meer werken, heel de dag in de sportschool met bijzondere bijstand.
Jij bijvoorbeeldquote:Op maandag 25 maart 2019 20:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Er zit ook nog wat tussen puber of jouw leeftijd he.
Moderate je ook het bodybuilding forum?quote:
Nee joh. Ik ben te vet voor dat forum.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:33 schreef steelhead het volgende:
[..]
Moderate je ook het bodybuilding forum?.
Er verkoopt daar vast wel iemand stereo spul.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee joh. Ik ben te vet voor dat forum.
Hmmm... Dat ambieer ik niet.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:37 schreef steelhead het volgende:
[..]
Er verkoopt daar vast wel iemand stereo spul.
Wat vervelende bijwerkingen, maar ach.
Binnen no time als Schwarzenegger.
Als je geen piem hebt kan ie ook niet krimpenquote:Op maandag 25 maart 2019 20:37 schreef steelhead het volgende:
[..]
Er verkoopt daar vast wel iemand stereo spul.
Wat vervelende bijwerkingen, maar ach.
Binnen no time als Schwarzenegger.
Maar bij vrouwen gaat de clit toch groeien?quote:Op maandag 25 maart 2019 20:39 schreef Allures het volgende:
[..]
Als je geen piem hebt kan ie ook niet krimpen
Megaclitquote:Op maandag 25 maart 2019 20:39 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar een clitoris groeit naar mini penis.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:39 schreef Allures het volgende:
[..]
Je tattas reduceren dan tot losse huisflapjes. Dan is het echt niks meer.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:44 schreef Allures het volgende:
Zie je toch niet. Hangen mijn tatas voor. Ik ben geen 38 meer of zo
Volgens mij combineert dat ook niet met jurkjes. Het kan wel natuurlijk.quote:
Helemaal waarquote:Op maandag 25 maart 2019 20:39 schreef Allures het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 maart 2019 20:46 schreef steelhead het volgende:
[..]
Volgens mij combineert dat ook niet met jurkjes. Het kan wel natuurlijk.
[ afbeelding ]
Dit is gewoon smerig.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:46 schreef steelhead het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja van niks naar niks is ook maar een zijwaartse beweging waar we niks aan hebbenquote:Op maandag 25 maart 2019 20:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je tattas reduceren dan tot losse huisflapjes. Dan is het echt niks meer.
Jeetje wat filosofisch.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:48 schreef Allures het volgende:
[..]
ja van niks naar niks is ook maar een zijwaartse beweging waar we niks aan hebben
Gvd wat een beest!quote:Op maandag 25 maart 2019 20:46 schreef steelhead het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Betere fysiek hebben is foto uploaden!quote:
Met een clit te grote van je duim.quote:
Nou volgens mij kan ze wel tegen een stootje.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:52 schreef steelhead het volgende:
[..]
Met een clit te grote van je duim.
Als je daar een wilde nacht mee hebt dan zijn volgens mij alle botten gebroken.
Ik vind dit bij mannen al smerig. Laat staan bij vrouwen...quote:
Zij wel ja....quote:Op maandag 25 maart 2019 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou volgens mij kan ze wel tegen een stootje.
Nee.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Betere fysiek hebben is foto uploaden!
(PS uploaden= een foto digitaal versturen naar een webpagina vanwaar deze gestreamd kan worden als beeldplaatje)
Jezus op die schouders passen nog wel 4 hoofden, beetje uit proportie allemaal...quote:Op maandag 25 maart 2019 20:46 schreef steelhead het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik mag jouw fantasie welquote:Op maandag 25 maart 2019 20:58 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Jezus op die schouders passen nog wel 4 hoofden, beetje uit proportie allemaal...
Beetje maar...quote:Op maandag 25 maart 2019 20:58 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Jezus op die schouders passen nog wel 4 hoofden, beetje uit proportie allemaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |