Bij de wedstrijd een week of 2 weken geleden zag ik op Daans insta dat hij er niet bij was. Die was ergens anders.quote:
Ok, maar kan zijn dat dat eenmalig was toch..quote:Op maandag 25 maart 2019 13:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Bij de wedstrijd een week of 2 weken geleden zag ik op Daans insta dat hij er niet bij was. Die was ergens anders.
Ik zal 7 april wel even gaan kijken bij hun wedstrijd, oké?quote:Op maandag 25 maart 2019 14:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ok, maar kan zijn dat dat eenmalig was toch..
Maak je een foto dan?quote:Op maandag 25 maart 2019 14:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik zal 7 april wel even gaan kijken bij hun wedstrijd, oké?
wie is Daan?quote:Op maandag 25 maart 2019 13:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Het verhaal van dit seizoen is al afgelopen en er wordt niet meer gefilmd door Daan.
Hoop het niet. Luizenmoeder is wel leuk en juf Ank is echt een Godinquote:Op maandag 25 maart 2019 14:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ok, maar kan zijn dat dat eenmalig was toch..
ook nooit van gehoordquote:
Kelderklasse 15 is een hele leuke korte serie.quote:
Die kunnen er dus echt geen reet van.quote:Op maandag 25 maart 2019 14:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Kelderklasse 15 is een hele leuke korte serie.
Aflevering duurt max 15 minuten ofzo..
Gaat over een amateurclub van voetbal. Die stonden dus vorig jaar stijf laatste met 104 goals tegen.
EN DAAROM IS HET ZO LEUKquote:Op maandag 25 maart 2019 14:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die kunnen er dus echt geen reet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |