Jawel. Gewoon 40 uur per week, maandag tot en met vrijdagquote:Op maandag 25 maart 2019 12:36 schreef Cronometer het volgende:
Werk jij niet ofzo.
Niet jij Ama. Van jou weten we t.
Wie ben jij?quote:Op maandag 25 maart 2019 13:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jawel. Gewoon 40 uur per week, maandag tot en met vrijdag
Dat is niet waar. Ik ben een romanticusquote:Op maandag 25 maart 2019 12:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nou, ik kreeg juist te horen dat er niemand zo romantisch was als jij
Je kan je tijd beter nuttig bestedenquote:
Ik heb niet geluisterd, geen speakers op werkquote:Op maandag 25 maart 2019 13:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gezel. Deze guys hebben echt goede stemmen.
Ja denk ook niet dat je het heel boeiend vindt. Het is reggaeton.quote:Op maandag 25 maart 2019 13:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb niet geluisterd, geen speakers op werk
Ik wel, maar dat gaat kamer vragen opleverenquote:Op maandag 25 maart 2019 13:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb niet geluisterd, geen speakers op werk
Kan heel fijn zijn om naar te luisteren hoor.quote:Op maandag 25 maart 2019 13:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja denk ook niet dat je het heel boeiend vindt. Het is reggaeton.
Ai, ja ben er niet super weg van want alles is same same maar dit is echt heel lekker.quote:Op maandag 25 maart 2019 13:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Kan heel fijn zijn om naar te luisteren hoor.
Ik ben van alle markten thuis
Is dat je nieuwe act ja?quote:Op maandag 25 maart 2019 13:44 schreef Kiid het volgende:
Wacht echt met de spanning op de nieuwe Luizenmoeder
Volgend jaar komt er vast een nieuw seizoenquote:Op maandag 25 maart 2019 13:45 schreef Driepink het volgende:
Ik heb een klacht: kelderklasse 15 is niet meer
Ik hoop het, maar het voetbal seizoen is nog niet afgelopen..quote:Op maandag 25 maart 2019 13:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgend jaar komt er vast een nieuw seizoen
Het verhaal van dit seizoen is al afgelopen en er wordt niet meer gefilmd door Daan.quote:Op maandag 25 maart 2019 13:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar het voetbal seizoen is nog niet afgelopen..
Hoe kom jij aan deze info?quote:Op maandag 25 maart 2019 13:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Het verhaal van dit seizoen is al afgelopen en er wordt niet meer gefilmd door Daan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |