Zover was ik nog nietquote:Op maandag 25 maart 2019 15:25 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Als ze de kinderhandel/prostitutie in is verdwenen mogelijk nog wel. maar blijf die ouders gewoon verdacht vinden, ook omdat de honden reageerden op een mogelijke lijklucht
Ga je dat nog vieren vanavond?quote:Op maandag 25 maart 2019 15:30 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik zou vandaag 11 jaar getrouwd zijn geweest
Nee heb er altijd een heel dubbel gevoel over, ik wist toen al dat we nog maar heel even bij elkaar zouden blijven vanwege zijn ziekte, maar was zo blij met hem.quote:Op maandag 25 maart 2019 15:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je dat nog vieren vanavond?
Het is buiten het uitgaansleven om daar ook niet echt een hele boeiende plek verder. Dus zullen niet veel gewend zijn daar.quote:Op maandag 25 maart 2019 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker al geloof ik niet dat ze corrupt zouden zijn, eerder volkomen incompetent.
Idd en ze zaten ook gewoon te schuilen voor de regen in hun auto terwijl er een bestelbus met geblindeerde ramen voorbij kwam rijdenquote:Op maandag 25 maart 2019 15:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is buiten het uitgaansleven om daar ook niet echt een hele boeiende plek verder. Dus zullen niet veel gewend zijn daar.
quote:Op maandag 25 maart 2019 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Idd en ze zaten ook gewoon te schuilen voor de regen in hun auto terwijl er een bestelbus met geblindeerde ramen voorbij kwam rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 maart 2019 15:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Krijg net een foto, de stucadoor is geweest voor plafon en van de week komt hij voor de muren, begint nu echt vorm te krijgenZiet er puik uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Krijg net een foto, de stucadoor is geweest voor plafon en van de week komt hij voor de muren, begint nu echt vorm te krijgenplafond*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De stukadoor?quote:Op maandag 25 maart 2019 15:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja toch, hij kan haast niet wachten om er te gaan wonen
Krijg net een foto, de stucadoor is geweest voor plafon en van de week komt hij voor de muren, begint nu echt vorm te krijgenAardige woonruimte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn is dat ja.quote:Op maandag 25 maart 2019 15:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hahaha nee mijn vriend, gewoon weer een eigen plek hebben
Naast deze ligt nog een, ze wisselen ze straks weer om en heeft hij het uitzicht over het waterquote:
Is toch gewoon een woonkamer?quote:Op maandag 25 maart 2019 15:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Naast deze ligt nog een, ze wisselen ze straks weer om en heeft hij het uitzicht over het water
Dat was echt zo'n toko die overal kwam te zitten in winkelpanden van tokos die over de kop waren gegaan..quote:Op maandag 25 maart 2019 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Op =Op voordeelwinkel
Toegegeven: Er zijn weken (maanden) dat ik daar niet kwam.
Had er nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 25 maart 2019 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Op =Op voordeelwinkel
Toegegeven: Er zijn weken (maanden) dat ik daar niet kwam.
Nee jij komt dan ook niet buitenquote:Op maandag 25 maart 2019 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had er nog nooit van gehoord.
Je moest eens wetenquote:Op maandag 25 maart 2019 16:44 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Die pauze van jou duurt wel lang he
Was aan het werkquote:
Aanvaardquote:
Ik dacht altijd dat jij 80 kilo overgewicht had en een levenslange Wajong trok. Fijn om te weten dat ik het fout had.quote:
niet iedereen is een keyboardmaestroquote:Op maandag 25 maart 2019 18:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij 80 kilo overgewicht had en een levenslange Wajong trok. Fijn om te weten dat ik het fout had.
Moet jij wetenquote:Op maandag 25 maart 2019 18:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij 80 kilo overgewicht had en een levenslange Wajong trok. Fijn om te weten dat ik het fout had.
Gewoon de rode slierten en zwarte bonkjes bij de planten doen, daar groeien ze goed van. #Laathetgaanquote:Op maandag 25 maart 2019 18:34 schreef Cronometer het volgende:
Ben zo zwaar ongesteld dat ik 3 x heb moeten douchen tot nu toe.
Wanne leven.
Het is waterig, dat maakt het vervelend.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon de rode slierten en zwarte bonkjes bij de planten doen, daar groeien ze goed van. #Laathetgaan
Pas maar op dat je niet doorlekt.quote:Op maandag 25 maart 2019 18:36 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Het is waterig, dat maakt het vervelend.
Sowquote:
Vuurdoop uitstellen inderdaad, doe het met een papiertje.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:39 schreef Remqo het volgende:
Gisteren m'n hart en ziel gegeven om de plee schoon te maken, nieuwe pleeborstel gekocht...
en nu blijft er een restje plakpoep kleven en wil de nieuwe borstel niet meteen bevuilen.
Dan kom ik er met een velletje pleepapier wel makkelijker afquote:Op maandag 25 maart 2019 22:44 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Vuurdoop uitstellen inderdaad, doe het met een papiertje.
Net een mail verstuurd naar 2500 mensen tegelijk, 2 spelfouten, wordt een lange dag morgen
Een dikke piemel in je anusquote:Op maandag 25 maart 2019 23:25 schreef Rozevla het volgende:
Sprits koek gegeten
Speculaas koek gegeten
Stuk chocolade reep gegeten
M&m’s gegeten
Wat nu?
Je bent mij vergeten zak M&M's te brengen.quote:Op maandag 25 maart 2019 23:25 schreef Rozevla het volgende:
Sprits koek gegeten
Speculaas koek gegeten
Stuk chocolade reep gegeten
M&m’s gegeten
Wat nu?
Is het bij jou elke dag cheatday ofzoquote:Op maandag 25 maart 2019 23:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je bent mij vergeten zak M&M's te brengen.
Duhquote:Op maandag 25 maart 2019 23:40 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Is het bij jou elke dag cheatday ofzo
die merci is zeker al opquote:Op maandag 25 maart 2019 23:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je bent mij vergeten zak M&M's te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |