fixedquote:Op woensdag 3 april 2019 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, die speelde ik dus omdat ik niet zo goed in LTTP was. Duh.
Bij super smash ultimate heel vaak gehad Ben nog niet klaar met adventure mode Jezus wat gigantischquote:Op woensdag 3 april 2019 21:41 schreef speknek het volgende:
Wat een &$&ף#^$&!*! Is dat Malos gevecht in Torna expansion. Ik ben al 20x (geen overdrijving) ge-onehitkilled vlak voordat ik hem dood had.
Ik haal dus ook een VR Labo-setjetwitter:NintendoAmerica twitterde op vrijdag 05-04-2019 om 03:00:00 Experience 2 beloved games in new ways with the Toy-Con VR Goggles from the #NintendoLabo: VR Kit! https://t.co/be8xudP2PK https://t.co/M0C6w59lIT reageer retweet
quote:Op vrijdag 5 april 2019 07:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
De twee grootste titels op Switch krijgen een gratis VR update.Ik haal dus ook een VR Labo-setjetwitter:NintendoAmerica twitterde op vrijdag 05-04-2019 om 03:00:00 Experience 2 beloved games in new ways with the Toy-Con VR Goggles from the #NintendoLabo: VR Kit! https://t.co/be8xudP2PK https://t.co/M0C6w59lIT reageer retweet
Botw in VR gaat echt super kut zijn in 720p en 30fps of minder.quote:Op vrijdag 5 april 2019 07:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
De twee grootste titels op Switch krijgen een gratis VR update.Ik haal dus ook een VR Labo-setjetwitter:NintendoAmerica twitterde op vrijdag 05-04-2019 om 03:00:00 Experience 2 beloved games in new ways with the Toy-Con VR Goggles from the #NintendoLabo: VR Kit! https://t.co/be8xudP2PK https://t.co/M0C6w59lIT reageer retweet
Eerder omdat je dat ding tegen je hoofd moet houden en moet spelen met de joycons, lijkt me weinig comfortabel voor langer dan 5 minutenquote:Op vrijdag 5 april 2019 07:48 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Botw in VR gaat echt super kut zijn in 720p en 30fps of minder.
Het is vast niet moeilijk om een haarband ofzo vast te maken aan dat ding. Ze verkopen die voor Google cardboard ook.quote:Op vrijdag 5 april 2019 08:00 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Eerder omdat je dat ding tegen je hoofd moet houden en moet spelen met de joycons, lijkt me weinig comfortabel voor langer dan 5 minuten
quote:Op vrijdag 5 april 2019 08:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is vast niet moeilijk om een haarband ofzo vast te maken aan dat ding. Ze verkopen die voor Google cardboard ook.
[ afbeelding ]
Zo zie je maar weer. Denken in oplossingen.quote:
Gaan het zien idd,quote:Op vrijdag 5 april 2019 07:48 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Botw in VR gaat echt super kut zijn in 720p en 30fps of minder.
Ik wil het eerst ff zienquote:Op vrijdag 5 april 2019 07:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
De twee grootste titels op Switch krijgen een gratis VR update.Ik haal dus ook een VR Labo-setjetwitter:NintendoAmerica twitterde op vrijdag 05-04-2019 om 03:00:00 Experience 2 beloved games in new ways with the Toy-Con VR Goggles from the #NintendoLabo: VR Kit! https://t.co/be8xudP2PK https://t.co/M0C6w59lIT reageer retweet
Angry Nintendo nerdquote:
Gelukkig is Mario Odyssey 60fps.quote:Op zaterdag 6 april 2019 13:27 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
De framerate is net zo erg. Alles <60fps is extreem immersion brekend @ VR.
Voor VR moet het volgens mij 60 fps per oog zijn, m.a.w. 120 fps.quote:
Hehe zo werkt het niet, dan zou Mario Kart 8 in 4 player 240fps moeten draaien. Het is gewoon 1 scherm dat gepdatet wordt. Twee camera's op het scherm laten outputten vergt alleen meer rekenkracht voordat een frame getekend kan worden.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:21 schreef chibibo het volgende:
[..]
Voor VR moet het volgens mij 60 fps per oog zijn, m.a.w. 120 fps.
https://www.amazon.com/Wo(...)andard/dp/B07NRWW3SNquote:Contains digital download code. No cartridge included
Je hebt natuurlijk gelijk, maar omdat je twee camera's hebt, moet je als het ware elke frame twee keer berekenen vanuit verschillende kijkrichtingen. Dus als je voor een stereoscopische weergave dezelfde framerate wilt aanhouden, is het vanuit een rendering-perspectief volgens mij niet anders dan dat je de framerate verdubbelt en de resolutie halveert, en de output wordt vervolgens over de twee schermhelften verdeeld.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:47 schreef speknek het volgende:
Hehe zo werkt het niet, dan zou Mario Kart 8 in 4 player 240fps moeten draaien. Het is gewoon 1 scherm dat gepdatet wordt. Twee camera's op het scherm laten outputten vergt alleen meer rekenkracht voordat een frame getekend kan worden.
Heb je in de praktijk niet gewoon een beeld, met daarop 2 kijkrichtingen die gelijktijdig op 60fps worden gerenderd? De afwijking van het ene beeld t.o.v. het andere beeld is ook een vaste waarde, niet iets dat continu herberekend moeten worden op dezelfde manier als 4 autonome spelers die je gelijktijdig op een scherm moet projecteren. Daar heb je veel meer variabelen en geen vaste waarde.quote:Op zondag 7 april 2019 11:49 schreef chibibo het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk gelijk, maar omdat je twee camera's hebt, moet je als het ware elke frame twee keer berekenen vanuit verschillende kijkrichtingen. Dus als je voor een stereoscopische weergave dezelfde framerate wilt aanhouden, is het vanuit een rendering-perspectief volgens mij niet anders dan dat je de framerate verdubbelt en de resolutie halveert, en de output wordt vervolgens over de twee schermhelften verdeeld.
Het omgekeerde zie je ook in jouw voorbeeld van Mario Kart: daar gaat de framerate zichtbaar achteruit wanneer je met vier spelers speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |