Wachten tot de Polen arriveren.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het ding is eruit, maar wanneer komt de nieuwe?
Ik heb hoer al drie nationaliteiten, moet mijn talenkennis volledig inzetten dus.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wachten tot de Polen arriveren.
2 dagen duurde het toch...morgen om een uur of 11 schat ik inquote:Op maandag 25 maart 2019 10:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het ding is eruit, maar wanneer komt de nieuwe?
Nee, nu, ik zit in de kou.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
2 dagen duurde het toch...morgen om een uur of 11 schat ik in
je kan altijd nog met je fietsje de pui van de woningbouwvereniging inrijden...dat zal ze leren, heb je het ook meteen een stuk warmerquote:
Of er moeten onvoorziene omstandigheden zijn. Dat Mo het nog een week moet doen met een klapperend stuk bouwplastic.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
2 dagen duurde het toch...morgen om een uur of 11 schat ik in
quote:Op maandag 25 maart 2019 10:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
je kan altijd nog met je fietsje de pui van de woningbouwvereniging inrijden...dat zal ze leren, heb je het ook meteen een stuk warmer
ow ja,net zoals bij mij toen. dat ze zomaar opeens een week foetsie warenquote:Op maandag 25 maart 2019 10:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Of er moeten onvoorziene omstandigheden zijn. Dat Mo het nog een week moet doen met een klapperend stuk bouwplastic.
Dan word ik gek.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Of er moeten onvoorziene omstandigheden zijn. Dat Mo het nog een week moet doen met een klapperend stuk bouwplastic.
Ja, dat is klote, Mo. Zijn ze lang van slag als het eenmaal achter de rug is, of is het afwachten?quote:Op maandag 25 maart 2019 10:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb wel medelijden met de poezen op de badkamer, maar bezoek ze regelmatig om ze gerust te stellen
Die zijn snel weer in hun hum hoor, ik doe wonderen.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat is klote, Mo. Zijn ze lang van slag als het eenmaal achter de rug is, of is het afwachten?
maar volgens mij voelen ze het ook als hun baasje gestressd is, dus calm downquote:Op maandag 25 maart 2019 10:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb wel medelijden met de poezen op de badkamer, maar bezoek ze regelmatig om ze gerust te stellen
Dat is mooi.quote:Op maandag 25 maart 2019 10:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die zijn snel weer in hun hum hoor, ik doe wonderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |