alabetquote:Op zondag 24 maart 2019 23:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
ES*Zesde letter van het alfabet*
Ik zeg, niks meer aan doen.
Het valt te overzien inderdaadquote:Op zondag 24 maart 2019 23:30 schreef Redeine het volgende:
Ik zal het niet kunnen volhouden om de letter die soms klinkt als de V niet te gebruiken. Maar het valt nu wel op hoe weinig woorden er eigenlijk gebruikt worden in een gemiddelde zin.
Zelfs in de quote de f eruit halenquote:Op zondag 24 maart 2019 23:31 schree Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het valt te overzien inderdaadAlleen zal jij nooit meer kunnen inloggen, mocht het een keer nodig zijn
Alfabet kan nog.quote:
Alleen woorden die met een F beginnen zorgen voor verwarring bij Frescocyclus.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:11 schreef Faux. het volgende:
Jullie mogen me aanspreken met wat jullie willen hoor. Foo, fauks, foe, ik reageer op alles dat met de F begint
Ah alleen begin met die letter die na de E komt. Dan wordt het best makkelijk. Het is eigenlijk ook songfestival, dus de derde letter kan blijven staan.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Alfabet kan nog.
[..]
Alleen woorden die met een F beginnen zorgen voor verwarring bij Frescocyclus.
Heb je nu aux?quote:
Jezusquote:
Welkom in de ESF SCquote:
Wat heeft die arme N er mee te maken?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook songfestival, dus de derde letter kan blijven staan.
Ik snap echt niet hoe iemand nou an van zichzelf kan zijnquote:
Waar we ons nog aardig inhouden.quote:
quote:
ESFquote:Op zondag 24 maart 2019 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat heeft die arme N er mee te maken?
Als je bij je geboorte An heet moet er een scenario te bedenken zijn waarin dat kanquote:Op zondag 24 maart 2019 23:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe iemand nou an van zichzelf kan zijn
Deed ik ook niet, maar toen las ik Hawaii_Tims post en dacht ik "Oh ja, natuurlijk.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe iemand nou an van zichzelf kan zijn
Beetje lullig dat tegen niet mods er niet lief gedaan hoeft te wordenquote:
Kutusersquote:Op zondag 24 maart 2019 23:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beetje lullig dat tegen niet mods er niet lief gedaan hoeft te worden
Ben jij al lang beheerder van de ijs_beer fanclub? Valt me nu pas opquote:Op zondag 24 maart 2019 23:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Deed ik ook niet, maar toen las ik Hawaii_Tims post en dacht ik "Oh ja, natuurlijk."
Dan zal je het wel niet verdienen he!quote:Op zondag 24 maart 2019 23:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beetje lullig dat tegen niet mods er niet lief gedaan hoeft te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |