Neem aan dat De Dominee wel even gepolst gaat wordenquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:10 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Coen Moulijn
Nee, zonder gekheid. Wie is er geschikt genoeg?
Verdomme 17 minuten...quote:
Volgens mij gewoon het complete bedrag, want het contract loopt nog een jaar door, ze staan alleen niet meer op het shirt.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt, al kan ik niet terugvinden hoeveel.
Kan best om enkele tonnen gaan.
Eigenlijk overheerst toch wel dit ja. De eerste jaren deed ie het natuurlijk fantastisch en het is toen voor het eerst ooit geweest dat ik de naam van een td positief heb langs horen komen in spreekkorenquote:
Vanaf 4 minuten gaat ie huilenquote:
Lol wat.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:19 schreef Elan het volgende:
Eigenlijk staat de club er financieel en sportief misschien wel slechter voor dan toen hij kwam. Op zich best een prestatie.
Nee, dat is onzin.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:19 schreef Elan het volgende:
Eigenlijk staat de club er financieel en sportief misschien wel slechter voor dan toen hij kwam. Op zich best een prestatie.
Toen hij kwam waren we bijna failliet, domme idiootquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:19 schreef Elan het volgende:
wtfquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:19 schreef Elan het volgende:
Hier gaat iets misquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:19 schreef Elan het volgende:
Elanned.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:19 schreef Elan het volgende:
(lol)quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:19 schreef Elan het volgende:
En toch heb ik daar mee te doen, want ondanks dat ik van mening ben dat de koek echt op was voor hem en hij niets meer aan Feyenoord toevoegde ben ik ervan overtuigd dat hij zich altijd volledig heeft ingezet voor Feyenoord. En laten we niet vergeten: hij heeft ook absoluut goede dingen gedaan. Maar nu is het tijd om te gaan.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:19 schreef Elan het volgende:
Maar er stond wel kapitaal op het veld en we konden teren op toen de beste jeugdopleiding van Nederland.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toen hij kwam waren we bijna failliet, domme idioot
natuurlijk maar je best doen is niet genoegquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:23 schreef fetX het volgende:
[..]
En toch heb ik daar mee te doen, want ondanks dat ik van mening ben dat de koek echt op was voor hem en hij niets meer aan Feyenoord toevoegde ben ik ervan overtuigd dat hij zich altijd volledig heeft ingezet voor Feyenoord. En laten we niet vergeten: hij heeft ook absoluut goede dingen gedaan. Maar nu is het tijd om te gaan.
Eens.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:23 schreef fetX het volgende:
[..]
En toch heb ik daar mee te doen, want ondanks dat ik van mening ben dat de koek echt op was voor hem en hij niets meer aan Feyenoord toevoegde ben ik ervan overtuigd dat hij zich altijd volledig heeft ingezet voor Feyenoord. En laten we niet vergeten: hij heeft ook absoluut goede dingen gedaan. Maar nu is het tijd om te gaan.
Om in Elan's woorden te spreken, eigenlijk staat de club er organisatorisch misschien wel slechter voor dan toen hij kwam.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:26 schreef hhh38 het volgende:
Uitdagingen nieuwe TD:
- Flink doorselecteren van selectie
- Functioneren technische staf onder de loep nemen
- Doorstroming jeugd verbeteren
- Scoutingapparaat verbeteren
- internationaal netwerk / blikveld creëren
Ga er maar aan staan.
En dan mag je ook nog eens dealen met nagenoeg geen voorbereidingstijd op het nieuwe seizoen én een matige trainer die je voorganger heeft aangesteldquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:26 schreef hhh38 het volgende:
Uitdagingen nieuwe TD:
Ga er maar aan staan.
In het geval van vGeel niet, nee.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk maar je best doen is niet genoeg
Ik verwacht ook dat Stam geen geweldenaar is en de basis waarop ie is aangesteld is discutabel, maar ik wil nog even afwachten met zo'n oordeel.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan mag je ook nog eens dealen met nagenoeg geen voorbereidingstijd op het nieuwe seizoen én een matige trainer die je voorganger heeft aangesteld
Wat een club
zonder Feyenoord verleden en een TD die je rug dekt wordt het voor Jaap toch wel heel moeilijk, gaat de kerst niet halenquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik verwacht ook dat Stam geen geweldenaar is en de basis waarop ie is aangesteld is discutabel, maar ik wil nog even afwachten met zo'n oordeel.
Ik vind het zo'n onzin dat je een Feyenoord verleden moet hebben. Ben blij dat er nu iemand staat die dat niet heeft eigenlijk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
zonder Feyenoord verleden en een TD die je rug dekt wordt het voor Jaap toch wel heel moeilijk, gaat de kerst niet halen
Ken nog wel een geschikte kandidaat.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:26 schreef hhh38 het volgende:
Uitdagingen nieuwe TD:
Ga er maar aan staan.
Als Gio dat niet had gehad was hij ontslagen voordat hij kampioen werd, ik ben het wel met je eens maar bij moeilijke clubs zoals Feyenoord kan het veel schelenquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n onzin dat je een Feyenoord verleden moet hebben. Ben blij dat er nu iemand staat die dat niet heeft eigenlijk.
Dat is nu gemakkelijk praten inderdaad, maar ik vind het niet @onlogisch dat je wordt ontslagen als je 7x op rij verliest bij Feyenoord.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Gio dat niet had gehad was hij ontslagen voordat hij kampioen werd, ik ben het wel met je eens maar bij moeilijke clubs zoals Feyenoord kan het veel schelen
quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:01 schreef Slobeend het volgende:
Van Geel vertrekt!!!!!!twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 27-03-2019 om 13:00:00NIEUWS Martin van Geel vertrekt per 1 juli bij #Feyenoord. Details & reacties ? reageer retweet
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
TOETERTJES TOETERTJES TOETERTJES
WE WORDEN GEK JAAAAAAAAAAAAAA
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:12 schreef Maastoren het volgende:
JAAAAAAAAAAA
TED VAN LEEUWEN KOM ER MAAR IN
quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jaaaaa!
Weet niet of het nu goed gaat komen, maar dit moest heel gauw gebeuren
quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
je staat toch ook min of meer op nulquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik hoop dat alle "MvG oprotten" tokkies nu hun zin hebben. Die tering domme achterban is een blok aan het been van deze club. Beenhakker haalde met een lege portemonnee Michael Lumb, Smolov en Johnny van de Beukering. Martin van Geel haalde met beperkte middelen Janmaat, Guidetti, Pelle, Elia etc etc. Kenneth Vermeer losweken bij Ajax was briljant, Brad Jones was een hele slimme zet. Mario Been eruit gooien ook. Deze man heeft Feyenoord weer kleur op de wangen gegeven. Ja Amrabat, Larsson, Bilal zijn niet uit de verf gekomen maar in de vijver waarin Feyenoord moet vissen loop je al snel tegen een miskoop aan. Gio weg, Van Geel weg. We kunnen weer vanaf nul beginnen. Gefeliciteerd.
Ja, bedankt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 13:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik hoop dat alle "MvG oprotten" tokkies nu hun zin hebben. Die tering domme achterban is een blok aan het been van deze club. Beenhakker haalde met een lege portemonnee Michael Lumb, Smolov en Johnny van de Beukering. Martin van Geel haalde met beperkte middelen Janmaat, Guidetti, Pelle, Elia etc etc. Kenneth Vermeer losweken bij Ajax was briljant, Brad Jones was een hele slimme zet. Mario Been eruit gooien ook. Deze man heeft Feyenoord weer kleur op de wangen gegeven. Ja Amrabat, Larsson, Bilal zijn niet uit de verf gekomen maar in de vijver waarin Feyenoord moet vissen loop je al snel tegen een miskoop aan. Gio weg, Van Geel weg. We kunnen weer vanaf nul beginnen. Gefeliciteerd.
LokaleGodquote:Op woensdag 27 maart 2019 13:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
twitter:KuipTalk twitterde op woensdag 27-03-2019 om 13:46:05Director of Football Martin van Geel is leaving Feyenoord this summer. Not too surprising: he negotiated a move with Anderlecht this winter and was looking for a way out in the past months. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |