Wat dan precies?quote:Op zondag 24 maart 2019 20:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je lijkt nu opener.
Je lijkt iets te zoeken.
Wees maar niet bang.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:23 schreef Cronometer het volgende:
[..]
ik merk het, normaliter vind je mij een kuthoer als ik zo dom praat
Welke gitaar ben afgeleid door je kozijnen.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:00 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
jongens kijk hoe cool mijn nieuwe gitaar is
Mooie SG vriend.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:00 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
jongens kijk hoe cool mijn nieuwe gitaar is
Ben maar alleen gegaanquote:Op zondag 24 maart 2019 20:23 schreef Cronometer het volgende:
[..]
ik merk het, normaliter vind je mij een kuthoer als ik zo dom praat
Ik wil eerst staand tegen jouquote:Op zondag 24 maart 2019 20:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie grondgevecht doen
wat heb je alleen gedaan? Ik praat er open over, maar neuk niet zo snel hoor. Heb normen en waarden.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben maar alleen gegaan
Dat heb ik nooit gezegd maar komt wat goedkoop over. Maar je bent in ieder geval niet preuts, denk wel lekker ongeremd wild.
Alleen als @Opsonisatie en @Kauai er ook bij zijnquote:Op zondag 24 maart 2019 18:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wil wel naar de tintelier (met @:johannes_vermeer) en de oceans40-45 (met @:paxcon)
Douchenquote:Op zondag 24 maart 2019 20:51 schreef Cronometer het volgende:
[..]
wat heb je alleen gedaan? Ik praat er open over, maar neuk niet zo snel hoor. Heb normen en waarden.
IEUW FIETS JIJ, ZEKER ZO'N VIES LEGGING DINGETJE AANquote:Op zondag 24 maart 2019 20:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee joh stonk naar zweet van het mountainbiken
Lol neequote:Op zondag 24 maart 2019 20:59 schreef Cronometer het volgende:
[..]
IEUW FIETS JIJ, ZEKER ZO'N VIES LEGGING DINGETJE AAN
je hoofd ook of?quote:Op zondag 24 maart 2019 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb gewoon normale korte sportbroek aan en mn benen zijn gewoon behaard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |