Dit moet wel over zosk gaan ja.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat zitten ze wel eens en hoor je op de achtergrond, fap fap fap fap
Oh was jij dat laatst op tv?quote:Op zondag 24 maart 2019 20:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee vouw meestal de was op, beetje stoffen enz enz enz
Het zorgt nooit voor opwinding?quote:Op zondag 24 maart 2019 20:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Vergeet de elektrische tandenborstel in de pot gel nietquote:Op zondag 24 maart 2019 20:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nice maar je mag je kozijn wel keertje schoonmaken.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:00 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
jongens kijk hoe cool mijn nieuwe gitaar is
hoor je ze ook hijgend ademen?quote:Op zondag 24 maart 2019 20:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, stik wel eens bijna van het lachen, hebben ze zo'n raar kreuntje
f*ck you beslis zelf wel wat ik doe. is een vrij land b*tchquote:Op zondag 24 maart 2019 20:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nice maar je mag je kozijn wel keertje schoonmaken.
quote:Op zondag 24 maart 2019 20:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nice maar je mag je kozijn wel keertje schoonmaken.
Wowquote:Op zondag 24 maart 2019 20:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
f*ck you beslis zelf wel wat ik doe. is een vrij land b*tch
* Trollscience schiet met een bazooka 30 raketen op amarantha![]()
![]()
Je hoort van alles aan de telefoon, soms fluisteren ze want dan ligt hun vrouw boven te slapenquote:
Wat een agressiequote:Op zondag 24 maart 2019 20:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
f*ck you beslis zelf wel wat ik doe. is een vrij land b*tch
* Trollscience schiet met een bazooka 30 raketen op amarantha![]()
![]()
zijn dit oudere mannen?quote:Op zondag 24 maart 2019 20:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Je hoort van alles aan de telefoon, soms fluisteren ze want dan ligt hun vrouw boven te slapen
Breng DP maar terug, denk ik erover na.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ok sorry was grapje ban me niet voor crewbash pls![]()
Eerst bannen anders komt er toch niks vanquote:Op zondag 24 maart 2019 20:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bring DP maar terug, denk ik erover na.
vinger jij je weleens? heel stiekem? dildo er in en zachtjes heen en weer?quote:Op zondag 24 maart 2019 20:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee heb alles boven de 18 wel aan de lijn, zijn ze jonger druk ik de lijn weg
Ik weet het niet meer zo goed.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:11 schreef Trollscience het volgende:
ik zou ook telefoon Sex moeten doen heb een diepe mooie warme stem vraag mr aan ama
hard gewordequote:Op zondag 24 maart 2019 20:12 schreef Cronometer het volgende:
[..]
vinger jij je weleens? heel stiekem? dildo er in en zachtjes heen en weer?
Als dat hoe je over me denkt.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja echt.
Je bent walgelijk.
Is dat wat je wil horen?
Ik weet niet ik kijk alleen naar boobs en assquote:Op zondag 24 maart 2019 20:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee dat was een uit Limburg toch, of was het brabant?
quote:Op zondag 24 maart 2019 20:12 schreef Cronometer het volgende:
[..]
ik ben een vrouw, wees eerlijk. zachtjes even heen en weer met je vingers daar. IK WEET DAT JE DIT DOET.quote:
Dat is net gevraagd geile sletquote:Op zondag 24 maart 2019 20:12 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik speel liever gewoon met mijn vriend.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:15 schreef Cronometer het volgende:
[..]
ik ben een vrouw, wees eerlijk. zachtjes even heen en weer met je vingers daar. IK WEET DAT JE DIT DOET.
Denk je weleens aan je gesprekjes tijdens het seksen met je vriend?quote:Op zondag 24 maart 2019 20:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik speel liever gewoon met mijn vriend.
Nee ook niet, we hebben het wel eens over de gesprekken als ik weer een grappige kreuner aan de lijn heb gehadquote:Op zondag 24 maart 2019 20:17 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Denk je weleens aan je gesprekjes tijdens het seksen met je vriend?
oh je bent geil?quote:Op zondag 24 maart 2019 20:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee dat niet, ga je mee even lekker douchen
godsamme meisje, zo kan ik toch niet klaar komen?!quote:Op zondag 24 maart 2019 20:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee ook niet, we hebben het wel eens over de gesprekken als ik weer een grappige kreuner aan de lijn heb gehad
Je lijkt nu opener.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hebben we nooit met elkaar hier gepraat? Hmm vreemd.
Wat dan precies?quote:Op zondag 24 maart 2019 20:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je lijkt nu opener.
Je lijkt iets te zoeken.
Wees maar niet bang.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:23 schreef Cronometer het volgende:
[..]
ik merk het, normaliter vind je mij een kuthoer als ik zo dom praat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |