Oké is goedquote:
Why don't you love mequote:
Nee, de computer zorgt altijd dat ik mensen van over ver aan de lijn krijgquote:Op zondag 24 maart 2019 19:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ook klanten van je of weet je niet
Nee, ze kunnen nooit zo goed afpeilen waar ik woon.quote:
oja dat lijkt me ook wel handig, voor het weet staat er zo'n malloot op de stoepquote:Op zondag 24 maart 2019 19:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, de computer zorgt altijd dat ik mensen van over ver aan de lijn krijg
[..]
Nee, ze kunnen nooit zo goed afpeilen waar ik woon.
Daar zit ik niet echt op te wachten, al zijn er twee bellers waar ik wel nieuwsgierig naar ben, hoe die eruit zouden zien.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oja dat lijkt me ook wel handig, voor het weet staat er zo'n malloot op de stoep
Klinkt wel sexy dit.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Daar zit ik niet echt op te wachten, al zijn er twee bellers waar ik wel nieuwsgierig naar ben, hoe die eruit zouden zien.
lekkere stem? zou zosk kunnen zijnquote:Op zondag 24 maart 2019 19:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Daar zit ik niet echt op te wachten, al zijn er twee bellers waar ik wel nieuwsgierig naar ben, hoe die eruit zouden zien.
Met de pik in hun handquote:Op zondag 24 maart 2019 19:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Via de andere provider kon je nog foto's ontvangen, dat wil via deze niet.quote:
Nee klinken gewoon leuk, zijn wel regelmatige bellers.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lekkere stem? zou zosk kunnen zijn
quote:Op zondag 24 maart 2019 19:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat zitten ze wel eens en hoor je op de achtergrond, fap fap fap fap
Masturbeer jijzelf dan ook?quote:Op zondag 24 maart 2019 19:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dit moet wel over zosk gaan ja.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oh was jij dat laatst op tv?quote:Op zondag 24 maart 2019 20:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee vouw meestal de was op, beetje stoffen enz enz enz
Het zorgt nooit voor opwinding?quote:Op zondag 24 maart 2019 20:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Vergeet de elektrische tandenborstel in de pot gel nietquote:Op zondag 24 maart 2019 20:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nice maar je mag je kozijn wel keertje schoonmaken.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:00 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
jongens kijk hoe cool mijn nieuwe gitaar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |